Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1931 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 wrz 2019 06:39 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2312
Lokalizacja: Deutschland
TMA MMP zawiera ThiefPathcer w wersji beta. Od pewnego czasu dostępny jest T2Fix: https://www.ttlg.com/forums/showthread. ... 7a974f481a. Zdjąłęm więc stare paczki.

Zainstaluj TMA, później T2Fix. A ustawienia, które mogą Ci pomóc znajdują się w innym pliku, cam_ext.cfg. Linie:
Kod:
; display refresh synchronization mode (in "single_display_mode"), default is 3 which means enabled
; in-game and in menu screens. To disable synch, set mode 0.
; NOTE: certain graphics driver settings may override synch behavior of the game
; NOTE2: synch support in windowed mode with "use_d3d_display", may depend on Windows version and settings
;vsync_mode 0
; for displays with really high refresh rates (like 120 Hz) the game might be running too fast,
; try following mode to make the game update every second display refresh (if supported by the card/driver)
;vsync_mode 7

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2019 06:44 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2312
Lokalizacja: Deutschland
Wracając do moich zmian w pliku cam_ext.cfg w starej paczce MMP do TMA. Są to jedynie:
Kod:
; enable software (ie. shader) based gamma and color processing (improves quality at the expense of performance,
; and also enables in-game gamma to be applied in windowed mode)
d3d_disp_sw_cc

; optional saturation setting when "d3d_disp_sw_cc" is enabled, 0 is black and white, 1 is normal color
; (does not affect menu screens)
d3d_disp_sw_cc_sat 0.55

; optional color filter when "d3d_disp_sw_cc", RGB values are between 0 and 1, default is "1 1 1" (white)
; (does not affect menu screens)
;d3d_disp_sw_cc_rgbfilter 1 0.7 0.3


; enable postprocessing (bloom)
postprocess 1

; bloom intensity factor, default is 5
bloomscale 5

; bloom/"glow" radius defined as percentage of the screen's diagonal, default is 2 (the larger values
; require more GPU processing)
bloom_range 2

; bloom saturation, 0 completely desaturated, 1 is fully colored, default is 0.7
bloom_saturation 0.5

; min value required (for R, G and B) in order for a pixel to be included in bloom processing, default is 0.6
; (with a low value a lot of surfaces will glow, with a high value only the really bright surfaces will glow)
; for SS2 you might want to consider increasing this slightly, as the game is generally brighter
bloom_threshold 0.5


Oryginalne:
Kod:
; enable software (ie. shader) based gamma and color processing (improves quality at the expense of performance,
; and also enables in-game gamma to be applied in windowed mode)
;d3d_disp_sw_cc

; optional saturation setting when "d3d_disp_sw_cc" is enabled, 0 is black and white, 1 is normal color
; (does not affect menu screens)
;d3d_disp_sw_cc_sat 0.25

; optional color filter when "d3d_disp_sw_cc", RGB values are between 0 and 1, default is "1 1 1" (white)
; (does not affect menu screens)
;d3d_disp_sw_cc_rgbfilter 1 0.7 0.3


; enable postprocessing (bloom)
;postprocess 1

; bloom intensity factor, default is 5
;bloomscale 5

; bloom/"glow" radius defined as percentage of the screen's diagonal, default is 2 (the larger values
; require more GPU processing)
;bloom_range 2

; bloom saturation, 0 completely desaturated, 1 is fully colored, default is 0.7
;bloom_saturation 0.7

; min value required (for R, G and B) in order for a pixel to be included in bloom processing, default is 0.6
; (with a low value a lot of surfaces will glow, with a high value only the really bright surfaces will glow)
; for SS2 you might want to consider increasing this slightly, as the game is generally brighter
;bloom_threshold 0.7


Efekt rozmycia i mniejsze nasycenie barw. Nic poza tym.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2019 21:19 
Ożywieniec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014 20:14
Posty: 119
W moim pliku było domyślnie to, co podałeś w pierwszym kodzie. Zamieniłam na to co podałeś niżej.
Mysz reaguje już normalnie, ale za to obraz mi pociemniał i za nic nie daje się rozjaśnić, nawet w ustawieniach monitora :)
Która linia decyduje o ustawieniach jasności?

_________________
.............


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2019 00:18 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4817
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Bardzo bym kogoś poprosił o przypomnienie: jaki plik i jak trzeba zmodyfikować, aby Thief przy odpalaniu otwierał najpierw !FM selector :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2019 00:46 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2584
Lokalizacja: Dublin
Kod:
cam_mod.ini

Usuń średnik przed opcją `fm`.

Cytuj:
; always start the FM Selector (if one is present)
fm

_________________
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2019 23:06 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4817
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
A no tak. Dzięki za przypomnienie! Proponuję dopisać tę poradę do pierwszego postu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1931 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78

Teraz jest 05 sie 2020 05:49


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron