Złodziejskie zagadki.

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Skoro tak mi proponujesz, to zrobię to wkrótce.

A poprawniej wyrażając własną myśl, zrobiłem to mniej niż 5 minut temu.
Awatar użytkownika
Caer
Szaman
Posty: 1054
Rejestracja: 05 stycznia 2003, 13:23
Lokalizacja: Karath-din
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Caer »

Bez obaw, Flavia wie :).
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Flavia »

Flavia wie, z tym że Flavia od roku żadnego Thiefa nie ruszała i nie ma pojęcia, o co zapytać xD

Ale dobrze, chcecie, to macie.

Wymień wszystkie zwierzęta pojawiające się w "ThiAfie". No co? W końcu to też "oryginalna" część :twisted:
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: SPIDIvonMARDER »

No niby to kanon...

Jeśli Burrick to zwierzę, to Burrick, pies, ptaki (nie wiem, ile gatunków), łoś, niedźwiedź, chyba ryś...
Obrazek
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Hadrian »

A może coś ruszy.

W jakim miejscu po raz pierwszy spotykamy śpiących ludzi? Podaj ten moment w każdej z gier (prócz nowego Thiafa).

PS. Śpiących, nie nieprzytomnych.
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Thief Gold: Posiadłość Bafforda - służący w łososiowym kaftanie po wschodniej stronie budowli w pomieszczeniach służby nad piwnicą.
Thief II: Szantaż - dom najbardziej wysunięty na północ na początku misji (tu nie jestem pewna, możliwe, że pominęłam kogoś w poprzednich misjach, ale w Erze Metalu jakoś nie lubią spać).
Thief Deadly Shadows: Zamek Rutherfordów - strażnik rozmawiający przez sen (boi się nietoperzy) w północnym pokoju baraków po wschodniej stronie posiadłości.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Łooooooooo! Super, że to odżywa :D

Dodam Thiefa 4: śpiący bogacz w pierwszym mieszkaniu prologu.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Hadrian »

Brawo. Darkonia zadaje :D
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

"Wyłączalny" grzyb - gdzie go znajdę i czym się wyróżnia?
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Tego grzyba znalazłem w misji "Miecz", wszedłem do wielkiego drzewa przy pomocy strzały linowej, spadłem na powierzchnię, zobaczyłem sześciokątną ścianę, strzałę mchową i tego grzyba. Wyróżnia się tym, że po kliknięciu w niego on znika i światło wokół też znika.
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Dobrze. Zadajesz.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Zagadkę przekazuję moderatorowi Flavii, ponieważ nic nie wymyślę.
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Flavii coś nie widać, więc pewnie zamknęli ją na dłużej niż 48. :))
Korzystając z prawa nadanego mi przeze mnie, zadaję.
Uwaga będzie trudne:

Ile można znaleźć młotów w misji Undercover?

W woli wyjaśnienia: chodzi o młoty każdego rodzaju. Można się pomylić o 15.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

118 młotów.
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Zgaduj dalej. Może ktoś jeszcze spróbuje? :))
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Daweon »

Dobra, podstawowe pytanie. Czy wizerunek młota (witraże, ściany) i słowo "młot" w tekstach też się liczy? Jeśli tak to nie sądzę, żeby komuś będzie chciało się to liczyć, bo odpowiedź będzie w setkach.

Jak nie, to powiedziałbym że 55.

3 wielkie posągi (albo 4, nie pamiętam dokładnie), 24 młotki z lootu i jako przedmioty, 18 od młotodzierżców i 9 z posągów młotodzierżców z młotami.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Obrazki (wizerunek) tak, słowo w tekstach nie.
Przynajmniej temat odrobinę odżyje, zawsze można rzucać jakimiś liczbami z głowy, może się trafi.
Albo można policzyć... jak Kurshokowie. :-D
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
Awatar użytkownika
NiRa
Mechanista
Posty: 488
Rejestracja: 15 stycznia 2008, 17:52

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: NiRa »

84?

posągi 4 + 2 x 18 młotów (mają młot jako broń i na zbroi), 8 grobów z młotem [?], z tego co pamiętam chyba 10 drzwi z odwróconym młotem [Garrett cannot into], witraż 2x, dywan z Młotami na ścianie chyba 2x(czyli 4 młoty).
Do tego loot 24 i przedmioty. I 9 posągów mniejszych.

Jeśli zgadłam to zadaje Daweon, bo posiłkowałam się jego postem ;)

-Medyk! Czy ja umrę?
-Niewykluczone.
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Jak dotychczas bob najbliżej. Gramy dalej :) .
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

164 młoty.
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Mało.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

253 młoty.
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Ciągle nie ta ilość.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

286 młotów.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: SPIDIvonMARDER »

333!
Obrazek
ODPOWIEDZ