Złodziejskie zagadki.

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Adam
Bełkotliwiec
Posty: 38
Rejestracja: 04 maja 2009, 14:08

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Adam »

No to ustalcie sobie teraz kto zadaje.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Hadrian »

Kapitanie Smith, zadajesz :)
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Kapitan Smith »

Wymień przynajmniej 3 (można więcej) sposoby bezpiecznego - takiego, które nie zakończy misji - dostania się na poziom ulic w misji Life of the Party.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

To będzie tak:
-rzucenie kokonu żabnicy na ulicę 0.5 sekundy przed upadkiem w miejscu, gdzie rozmowę przeprowadza czterech łuczników (brak zniszczeń)
-wyjście ze Strażnicy Anioła na parterze (przez drzwi)
-bardzo wolne staczanie się z dachu - stopniowy upadek w miejscu, gdzie rozmowę przeprowadza czterech łuczników (pozostanie 1 lub 2 punkty życia).

Ogólnie mało jest takich miejsc, gdzie można tego dokonać.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Hadrian »

bob pisze:To będzie tak:
-rzucenie kokonu żabnicy na ulicę 0.5 sekundy przed upadkiem w miejscu, gdzie rozmowę przeprowadza czterech łuczników (brak zniszczeń)
Gdzie dokładnie?
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Widać to na filmikach, więc tutaj:

oraz tutaj:
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Kapitan Smith »

Świetnie. Wprawdzie to to samo miejsce, ale pisałem o sposobach, więc zadajesz ;)
Od siebie dorzucę np. wieżę nekromanty, gdzie wystarczy wbić strzałę linową w drewniany parapet :)
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Hadrian »

No ja próbowałem obu sposobów i mi zalicza, że zszedłem na ulicę :( I ten parapet nie jest w Iglicy Nekromanty, a w budynku obok, gwoli ścisłości :P
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

adriannn pisze:No ja próbowałem obu sposobów i mi zalicza, że zszedłem na ulicę :( I ten parapet nie jest w Iglicy Nekromanty, a w budynku obok, gwoli ścisłości :P
Dlatego, że zrobiłeś to zbyt daleko od ściany głównej (nie chodzi o boczne). Garrett musi cały czas dotykać ściany, nie może się od niej oddalać.
Kapitan Smith pisze:wieżę nekromanty, gdzie wystarczy wbić strzałę linową w drewniany parapet :)
Czyli gdzie jest to miejsce? Tam, gdzie są 2x Zombie?
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Hadrian »

W pokoju poniżej jest okienko. Za nim znajduje się drewniany parapet innego okna, przez które można wejść.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Hadrian »

No więc bob zadaje?
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Należy podać co najmniej jedno miejsce (dotyczy oryginalnych misji z Thiefa Gold lub ewentualnie Thiefa 2), w którym można być zanurzonym w lawie, a Garrett nie umrze (gdy ma się pełnię punktów życiowych i się wejdzie do lawy, to Garrettowi nie odbierze wszystkich punktów życiowych, ale ich większość; aby przeżyć, nie wolno wychodzić z tej lawy).

EDIT: Podpowiedzi? Są następujące:
Podpowiedź 1: Na pewno dotyczy to pierwszych 10 misji Thiefa Gold.
Podpowiedź 2: W tej misji jest łącznie 70 postaci
Podpowiedź 3: Aby się dostać do tego miejsca trzeba to zrobić standardowo, bądź poprzez "keyholing"
Podpowiedź 4: Przed drzwiami, które prowadzą do tego miejsca (gdzie można dostać się poprzed "keyholing") znajduje się jeden strażnik i jeden łucznik - obaj patrolują okolice
Podpowiedź 5: Na górnym poziomie (od tego miejsca) znajduje się specjalny klucz
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Edversion »

Wieże Magów > Wieża Ognia?
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Blisko, które to miejsce?
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Edversion »

Jest tam takie pomieszczenie, o ile dobrze pamiętam na samym dole wieży, gdzie w głębokim basenie zalanym lawą spaceruje jeden z magów ognia.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Po części jest to prawdą - magowi nic się nie dzieje dlatego, że jest on odporny na lawę. Jednak Garretta to nie dotyczy - on i tak umrze jak zatopi się w tej lawie. Chodzi o inne miejsce.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Hadrian »

To może szczyt Wieży Ognia, tam gdzie jest główny klucz?
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

adriannn pisze:To może szczyt Wieży Ognia, tam gdzie jest główny klucz?
Nie, ale blisko.

Podpowiedź 6: To jeszcze nie jest to miejsce, ale znacznie trafniej, niż proponował Edversion.

Podpowiedź 7: Aby się upewnić, gdzie to miejsce się znajduje, należy wpaść do lawy, ale z jak najmniejszej wysokości.

Zagadka owszem, dosyć trudna, ale do tej zagadki dopisałem 7 podpowiedzi. Wraz z podpowiedziami prościej już chyba nie może być - zagadka ta stała się zagadką na wyciągnięcie ręki. Prostszej nie można sobie wyobrazić.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5184
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Bob, chyba czas podać odpowiedź ;)
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Chyba mogę powiedzieć, że ta zagadka tak naprawdę jest rozwiązana w ponad 99 procentach (ten 1 procent to oczekująca odpowiedź), a zignorowanie tej zagadki spowoduje, że moje podpowiedzi okazałyby się być niepotrzebne (nakreśliłem ich aż siedem).

Kolejna podpowiedź dotyczy tego, że to miejsce (w Wieży Ognia) jest nieopodal skrzynki z kluczem otwierającym drzwi do pomieszczenia z Talizmanem Ziemi (adriannn tak zaproponwał, i to był prawie strzał w dziesiątkę).

Podtrzymuję (tak jak to było napisane w moim poprzednim poście), że ta zagadka jest na wyciągnięcie ręki, oraz że prostszej nie można sobie wyobrazić.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Nie spodziewałem się braku jakiejkolwiek odpowiedzi, tym bardziej, że zagadka ta stała się tak naprawdę łatwą. Poprzednia zagadka stała się nieistotna. Nowe (mam nadzieję bardzo łatwe) pytanie brzmi: jak należy grać, aby Konstantyn mógł skończyć rytuał w krótszym czasie niż standardowo?
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5184
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Nie wiem, potraktować części rytuału strzałami żywiołów?
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Nie - należy wziąć pod uwagę moment, zanim wyskoczy czas rozgrywki 0h 0m 0s.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5184
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: SPIDIvonMARDER »

To chyba znowu pytanie z serii jak należy bugować grę ;)
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

SPIDIvonMARDER pisze:To chyba znowu pytanie z serii jak należy bugować grę ;)
Nie.
bob pisze:należy wziąć pod uwagę moment, zanim wyskoczy czas rozgrywki 0h 0m 0s.
Są trzy sposoby rozgrywki, zanim wyskoczy czas 0h 0m 0s - 1 to normal, 2 to hard oraz 3 to expert. Standardowy (domyślnie narzucony przez grę) styl gry jest wtedy, gdy Konstantyn zapala wszystkie 7 głazów.
Ostatnio zmieniony 30 marca 2014, 23:41 przez bob, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ