Strona 136 z 141

Re: Złodziejskie zagadki.

: 01 grudnia 2016, 14:23
autor: eLPeeS
Jak to najbliżej? Toż to cała prawda zgodna z wersja oryginalną ;) No dobra to teraz moja zagadka. Trywialna bo nic głębszego nie mam czasu.

W jakiej misji i w jakim momencie okazuje się, że Garrett jest "miłośnikiem wina".

Re: Złodziejskie zagadki.

: 01 grudnia 2016, 19:02
autor: darkonia
Trzecia misja TMA - Zniesławiony (Framed). Budynek naprzeciwko miejsca startowego, jakaś taka knajpa (nie wiem jak to nazwać), po zdobyciu wartościowej butelki Garrett komentuje: Aaa... My favourite year.

Chyba nie było nic wcześniej, ale nie dam głowy.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 02 grudnia 2016, 07:47
autor: eLPeeS
Też nie dam głowy, ale o to mi chodziło ;) Mówiłem że prosta sprawa. Zadajesz.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 02 grudnia 2016, 12:43
autor: darkonia
Podaj 7 sposobów na trwałe pozbycie się nieumarłego - ożywieńca, haunta lub tego rzucającego czaszkami duchokapłanomłota (chyba że są jeszcze inne) - jeśli metoda działa na jednego, a nie działa na inne, to też się liczy.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 02 grudnia 2016, 12:52
autor: bob
1. Strzały ogniste
2. Miny wybuchowe
3. Poświęcone strzały wodne
4. Bomby błyskowe
5. Zapędzenie do ogniska
6. Zatopienie w wodzie przy odrobinie wprawy (działa na zombiaki ale na haunty nie)
7. Atakowanie mieczem (działa na haunty ale na zombiaki nie)
Ewentualnie 8 jako atakowanie pałką (działa na haunty ale na zombiaki nie)

Re: Złodziejskie zagadki.

: 02 grudnia 2016, 14:02
autor: darkonia
Zatapianie w wodzie? Muszę spróbować :). Polecam jeszcze rzucanie młotem w haunty, albo napuszczenie młotowców na ożywieńców.

Dawać następną zagadkę.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 02 grudnia 2016, 15:16
autor: bob
Zagadka brzmi - zatop w wodzie zombiaka i powiedz co się dzieje po zatopieniu oraz jakie zmiany następują po zatopieniu.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 03 grudnia 2016, 16:11
autor: darkonia
Zombi chodzi po dnie. Nagle zaczyna rzęzić, dławiąc się wodą, chwieje się, po czym z gracją spełnionego pijaka upada na dno. Woda zdaje się mieć dla niego taki sam opór, jak powietrze. Utopionego ożywieńca można podnieść, jakby to były zwykłe zwłoki, przy czym obrazek ukazujący Garretta uposażonego w ciało przedstawia złodzieja targającego na swoim ramieniu częściowo oskórowanego, wyliniałego nieboszczyka.

Zadziwiającym jest fakt, że ożywieniec topi się szybciej niż młotodzierżca.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 03 grudnia 2016, 17:42
autor: bob
Zgadza się, zadajesz.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 03 grudnia 2016, 20:38
autor: darkonia
Gdzie jest "magiczna strzała"? Można nią strzelić w każdą powierzchnię, a ona się odbije, po czym można ją ponownie wziąć.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 03 grudnia 2016, 21:45
autor: Maveral
Chodzi o "noisemaker arrow"? W sklepie przed misją są ;) :-D

Re: Złodziejskie zagadki.

: 03 grudnia 2016, 22:02
autor: darkonia
Przepraszam, zapomniałam o nich :oops: . Miała być "magiczna ostra strzała". Tak coś czułam, że wciąż niezbyt doprecyzowałam.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 04 grudnia 2016, 13:47
autor: SPIDIvonMARDER
darkonia pisze:Zombi chodzi po dnie. Nagle zaczyna rzęzić, dławiąc się wodą, chwieje się, po czym z gracją spełnionego pijaka upada na dno. Woda zdaje się mieć dla niego taki sam opór, jak powietrze. Utopionego ożywieńca można podnieść, jakby to były zwykłe zwłoki, przy czym obrazek ukazujący Garretta uposażonego w ciało przedstawia złodzieja targającego na swoim ramieniu częściowo oskórowanego, wyliniałego nieboszczyka.

Zadziwiającym jest fakt, że ożywieniec topi się szybciej niż młotodzierżca.
Mini offtop: o cholera! Coś kiedyś słyszałem o tym, może widziałem, na pewno zapomniałem. Fantastyczne!

Re: Złodziejskie zagadki.

: 04 grudnia 2016, 17:51
autor: darkonia
Podpowiem, że trzeba szukać w TMA.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 04 grudnia 2016, 18:12
autor: bob
Moim zdaniem tutaj chodzi o misję "Ambush!".

Re: Złodziejskie zagadki.

: 05 grudnia 2016, 09:02
autor: darkonia
Tak, to ta misja. Zadajesz.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 05 grudnia 2016, 10:14
autor: bob
Zagadka brzmi - przenieś do ogniska kapłana młotodzierżców i powiedz co się dzieje po przeniesieniu oraz jakie zmiany następują po przeniesieniu.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 05 grudnia 2016, 16:17
autor: darkonia
Jeżeli kapłan jest martwy, to nie stanie się nic.
Jeżeli kapłan jest ogłuszony, ale żyje, to umrze.
Jeżeli jest to leżący na boku arcykapłan, którego należy dostarczyć oblężonym młotowcom, to wrzaśnie, zakręci się oparzony i padnie martwy na wznak, jak każde inne ciało.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 05 grudnia 2016, 16:21
autor: bob
Zgadza się, zadajesz.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 05 grudnia 2016, 17:20
autor: darkonia
Thief: Gold
Pewna postać jest unikatowa. Nie ma broni i nie wyrządza obrażeń, ale kiedy jest świadoma obecności złodzieja, nie można jej ogłuszyć trafieniem pałką w dowolne miejsce, co działa na innych nieuzbrojonych mieszkańców Miasta. Osaczona, może próbować czegoś na wzór ataku, jednak nie robi nic, prócz gadania.
Kto to jest i jak wygląda?

Re: Złodziejskie zagadki.

: 05 grudnia 2016, 17:23
autor: bob
Jedynie co kojarzę to niski strażnik z misji "Wysyp Chochlików", ale on ma broń.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 05 grudnia 2016, 20:04
autor: darkonia
Chodzi o zwykłe misje.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 05 grudnia 2016, 20:35
autor: SPIDIvonMARDER
Pustelnik z jaskiń?

Re: Złodziejskie zagadki.

: 05 grudnia 2016, 20:59
autor: Hadrian
To jest chyba Tom, człowiek z Gildii Złodziei. To on posiada klucze do kryjówki jednego z przywódców Zawietrzników, mężczyzna w szarym stroju z kapturem.

Re: Złodziejskie zagadki.

: 06 grudnia 2016, 09:46
autor: darkonia
Pustelnika można bez problemu ogłuszyć, a Tom nie udaje walki, chociaż on ma inne upośledzenie, że zawiesza się na szukaniu.