Ciekawe. Przypomniała mi się historia jak w październiku kupiłem właśnie w MediaMarkt Battlefield 4. Pierwsze DLC miało być tylko dla posiadaczy preordera lub kupowane oddzielnie w późniejszym terminie, a ja kupiłem "normalną" wersję z dołączonym do niej właśnie pierwszym DLC. Przypadek? Czy raczej te zapowiedzi "preorderowe" miały (i mają) na celu sztucznie napędzić kolejkę kupujących?Clive pisze:Nie prawda, w MediaMarkt można kupić grę już z tą misją bez preordera.
Thief 4 w produkcji...
Moderator: Spidey
Re: Thief 4 w produkcji...
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: Thief 4 w produkcji...
No pewnie, że tak. A T4 nie jest wyjątkiem.
Re: Thief 4 w produkcji...
Patrząc po recenzjach z netu nie wygląda to wszystko dobrze - http://www.gamerankings.com/pc/960105-thief/index.html Powiedziałbym, że średnia ocen 70,30% wygląda trochę przerażająco. Dla porównania TDS miał średnią 84.16% a pierwsze dwie części po 89% z ogonkami. Aż zwątpiłem w zakup.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Re: Thief 4 w produkcji...
Informacje które podałem opierają się, o oficjalne informacje wydawcy.Clive pisze:Nieprawda, w MediaMarkt można kupić grę już z tą misją bez preordera.
Chyba jedynkę...Clive pisze:Btw: (...) idę grać w Thiefa.
Do odblokowania zostały 2 dni i 11 godzin.
edit: UWAGA POSIADAJĄCY WERSJĘ MASTER EDITION! Dołączony soundtrack jest niekompletny! Po wydaniu kodu uzyskuje się dostęp do jedynie 10-ciu utworów. Chcesz całość?
bez komentarza...OFERTA SPECIALNA - Zdobądź ostatnich 10 ścieżek dźwiękowych z gry THIEF OST tylko za $1,99 dolara! By skompletować swój album,
Re: Thief 4 w produkcji...
Jakim cudem można domagać się dodatkowych $?
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Thief 4 w produkcji...
Żenada na maksa, po co robić jakieś specjalne (droższe) edycje, skoro nabywcy i tak muszą dopłacić, żeby dostać pełną zawartość bonusową? Może jeszcze to DLC z bankiem to też jest połowa misji, a drugą trzeba dokupić jako drugie DLC?
Dobrze, że się nie rzuciłem i nie kupiłem żadnego preordera "na zapas" (bo na razie i tak nie pogram), poczekam aż wygram ten konkurs , albo kupię jak cena będzie normalna (tak z 60 zł w Polsce, 19,99 euro na Steamie), wtedy tylko poczekać na -75% na Steamie i jedziemy .
Ciekawe czy śp. Looking Glass Studios już się zaczęło w grobie przewracać?
Dobrze, że się nie rzuciłem i nie kupiłem żadnego preordera "na zapas" (bo na razie i tak nie pogram), poczekam aż wygram ten konkurs , albo kupię jak cena będzie normalna (tak z 60 zł w Polsce, 19,99 euro na Steamie), wtedy tylko poczekać na -75% na Steamie i jedziemy .
Średnia TDS zawyżona, a poprzednich zaniżona .eLPeeS pisze:Dla porównania TDS miał średnią 84.16% a pierwsze dwie części po 89% z ogonkami. Aż zwątpiłem w zakup.
Ciekawe czy śp. Looking Glass Studios już się zaczęło w grobie przewracać?
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Re: Thief 4 w produkcji...
Sory, ale moje informacje opierają się na tym co przeczytałem w preorderze, który kupiłem. Misja z Bankiem będzie razem z grą (pudełkową wersją z MM) dostępna w dniu premiery.McLusky pisze:Informacje które podałem opierają się, o oficjalne informacje wydawcy.Clive pisze:Nieprawda, w MediaMarkt można kupić grę już z tą misją bez preordera.
Chyba jedynkę...Clive pisze:Btw: (...) idę grać w Thiefa.
Do odblokowania zostały 2 dni i 11 godzin.
edit: UWAGA POSIADAJĄCY WERSJĘ MASTER EDITION! Dołączony soundtrack jest niekompletny! Po wydaniu kodu uzyskuje się dostęp do jedynie 10-ciu utworów. Chcesz całość?
bez komentarza...OFERTA SPECIALNA - Zdobądź ostatnich 10 ścieżek dźwiękowych z gry THIEF OST tylko za $1,99 dolara! By skompletować swój album,
Jakie 2 dni do odblokowania, człowieku... SKIDROW. Myślisz, że mi się chce czekać do 28 jak już jakieś dupki się dorwały i myślą, że są fajni bo rąbnęli broadcasty na twitchu... Btw Wymagania gry są ostro zawyżone mi to ładnie śmiga na moim można powiedzieć gruchocie.
Co do grania, po 1 misji skończyłem i czekam do wieczora bo jaki by tam nie był to jednak jest w końcu Thief, a Thief = grzech grać za dnia.
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ωɛrɛ sɛŋƭɨɛŋƭ ɓɛɨŋgs
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ɖarɛɖ tɔ lɨʋɛ ωɨth laʊgɦs aŋɖ ƭɛars
Ŋɔω ɣɔu arɛ ɔŋlɣ ɦʊʍaŋ ʍacɦɨŋɛs
Ɔʊr ɦʊʍaŋɔɨɖ ƭɔɣs ƭɦaƭ ʍɨʍɨc liʋɨŋg
Re: Thief 4 w produkcji...
Ja tam mogę 2 dni czekać, nie mam nic przeciwko by reszta świata robiła za betatesterów dla Europejczyków. :> Pewnie zaraz kolejny patch wyjdzie...
btw. jutro patch 2.0.1 do Diablo 3, akurat na zabicie czasu
btw. jutro patch 2.0.1 do Diablo 3, akurat na zabicie czasu
Re: Thief 4 w produkcji...
http://www.mediafire.com/convkey/09bb/6 ... ?size_id=a
GARRETT ALIEN XD
GARRETT ALIEN XD
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ωɛrɛ sɛŋƭɨɛŋƭ ɓɛɨŋgs
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ɖarɛɖ tɔ lɨʋɛ ωɨth laʊgɦs aŋɖ ƭɛars
Ŋɔω ɣɔu arɛ ɔŋlɣ ɦʊʍaŋ ʍacɦɨŋɛs
Ɔʊr ɦʊʍaŋɔɨɖ ƭɔɣs ƭɦaƭ ʍɨʍɨc liʋɨŋg
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Thief 4 w produkcji...
Jaki masz procek i karciochę?Clive pisze:Btw Wymagania gry są ostro zawyżone mi to ładnie śmiga na moim można powiedzieć gruchocie.
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Re: Thief 4 w produkcji...
Win 7, 64bitBodomChild pisze:Jaki masz procek i karciochę?
Nvidia GeForce GTS 450
Intel Core2 Duo CPU E8400, 3.00GHz
6GB RAM
60FPS to może nie mam, ale wystarczająco płynnie chodzi, jest grywalne itd.
Tak w ogóle to...
► Pokaż Spoiler
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ωɛrɛ sɛŋƭɨɛŋƭ ɓɛɨŋgs
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ɖarɛɖ tɔ lɨʋɛ ωɨth laʊgɦs aŋɖ ƭɛars
Ŋɔω ɣɔu arɛ ɔŋlɣ ɦʊʍaŋ ʍacɦɨŋɛs
Ɔʊr ɦʊʍaŋɔɨɖ ƭɔɣs ƭɦaƭ ʍɨʍɨc liʋɨŋg
Re: Thief 4 w produkcji...
Clive pisze:Btw Wymagania gry są ostro zawyżone mi to ładnie śmiga na moim można powiedzieć gruchocie.
Żaden gruchot. Dla porównania, mój działający gruchot jest taki:Clive pisze:Win 7, 64bit
Nvidia GeForce GTS 450
Intel Core2 Duo CPU E8400, 3.00GHz
6GB RAM
Win XP, 32bit
Nvidia GeForce MX 440
Intel Pentium 3 550 MHz
320 MB RAM
I Thi4f na tym nie pójdzie (nawet się nie uruchomi) choćby z powodu samego systemu operacyjnego
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Thief 4 w produkcji...
z tego co slyszalem thief 4 jest na engine unreal tournament 3 wiec powinien odpalic sie na windows xp service pack 3 i directx 9.0c wiec jak z tym jest probowal ktos juz?(tylko nie piszcie co napisal producent tylko ktos kto probowal)
Re: Thief 4 w produkcji...
nie mowie w tym wypadku o geforce 6 6200 tylko 2xgeforce 7950gx2;)
Re: Thief 4 w produkcji...
Gra nie wygląda wcale jakoś tragicznie na minimalnych. Niestety sporo osób narzeka , że na obojętnie jakich detalach gra nie potrafi doczytywać w locie danych podczas poruszania się i obracania co skutkuje paskudnymi ścinkami, zamrożeniami ekranu, nawet na kilka sekund.
Forgotten Tomb
Re: Thief 4 w produkcji...
To w końcu da się odpalić na XP czy nie?Tiger pisze:z tego co slyszalem thief 4 jest na engine unreal tournament 3 wiec powinien odpalic sie na windows xp service pack 3 i directx 9.0c wiec jak z tym jest probowal ktos juz?(tylko nie piszcie co napisal producent tylko ktos kto probowal)
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Thief 4 w produkcji...
Nie da się, minimalna wersja Shaderów to 4.0 aka DX10.
Re: Thief 4 w produkcji...
to musi sie wypowiedziec ktos kto juz ma gre ja jeszcze nie mam
Re: Thief 4 w produkcji...
Wystarczy przeczytać dowolny art z wymaganiami aby się dowiedzieć co wymaga. To że jakaś gra działa na tym silniku i nie wymaga czegoś tam to nie znaczy że każda tak ma. Dishonored też UE3 a wymaga DX10, głupi Cod Ghosts ma silnik pamiętający CoD2 a też nie wspiera już DX9, wiekowej technologii jak i wiekowego systemu jakim jest XP.
Re: Thief 4 w produkcji...
to ciekawe osobiscie testowales czy czytales/gdzes tam slyszales?
bo ja na swoim kompie gralem na xp w dishonored osobiscie:)
inie jakas tam gra tylko oryginalnie UT3 optymalizowany byl pod dx9
pozatym xbox 360 wspiera tylko dx9.0c a thief 4 sie na nim ukazal
bo ja na swoim kompie gralem na xp w dishonored osobiscie:)
inie jakas tam gra tylko oryginalnie UT3 optymalizowany byl pod dx9
pozatym xbox 360 wspiera tylko dx9.0c a thief 4 sie na nim ukazal
Re: Thief 4 w produkcji...
Panowie, od strony programistycznej włączenie/wyłączenie obsługi DX10 lub DX9, to jest przysłowiowa "jedna linijka kodu" (w gotowym już silniku). Nie ferowałbym wyroków w tej sprawie na podstawie "bo inna gra na tym samym silniku tak działa". Ta akurat może nie działać, bo programiści tak uznali.
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Re: Thief 4 w produkcji...
A tymczasem ocena Thiefa na metacritic spadła do 69...
Re: Thief 4 w produkcji...
Trudniejsza od SC: Conviction - to może dzisiaj budzić niezadowolenieMcLusky pisze:A tymczasem ocena Thiefa na metacritic spadła do 69...
Re: Thief 4 w produkcji...
BF3 też jest na X360 i nie ma szans na DX9 na PC, bo uwaga uwaga X360 nie ma DX9, takie coolstory internetowe. Tam jest DX ale coś jak 9.5 a nie 9.0c pecetowe.
Tia w disho nie wycięto shaderów 3.0 i się dało na siłę, fail programistyczny powinni w paczu wyciąć to. Tak jestem za zabijaniem starożytnej technologii i dla mnie Thief mógłby mieć tylko wsparcie do SM 5.0 (DX11). Jak będziemy wymagać aby gra uruchamiała się na systemie przed 12 lat i niewiele młodszym API graficznym to nic to do przodu nie ruszy.
Pierwsza wersja UE3 była pod 9.0c a kolejna już łykała 10 a to było lata temu. Obecna wersja w pełni leci na DX11.
@Maveral
Techniczne to tak ale tylko w przypadku jak jedziesz na core wersji silnika, Thief ma zmodowany render co widać więc shadery musieliby napisać pod wersję 3.0 a po co co nie? XPek umiera za niecałe 2 miesiące już więc nie ma co tworzyć coś pod niego.
Tia w disho nie wycięto shaderów 3.0 i się dało na siłę, fail programistyczny powinni w paczu wyciąć to. Tak jestem za zabijaniem starożytnej technologii i dla mnie Thief mógłby mieć tylko wsparcie do SM 5.0 (DX11). Jak będziemy wymagać aby gra uruchamiała się na systemie przed 12 lat i niewiele młodszym API graficznym to nic to do przodu nie ruszy.
Pierwsza wersja UE3 była pod 9.0c a kolejna już łykała 10 a to było lata temu. Obecna wersja w pełni leci na DX11.
@Maveral
Techniczne to tak ale tylko w przypadku jak jedziesz na core wersji silnika, Thief ma zmodowany render co widać więc shadery musieliby napisać pod wersję 3.0 a po co co nie? XPek umiera za niecałe 2 miesiące już więc nie ma co tworzyć coś pod niego.