Thief 4 w produkcji...

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Leming »

Clive pisze:Nie prawda, w MediaMarkt można kupić grę już z tą misją bez preordera.
Ciekawe. Przypomniała mi się historia jak w październiku kupiłem właśnie w MediaMarkt Battlefield 4. Pierwsze DLC miało być tylko dla posiadaczy preordera lub kupowane oddzielnie w późniejszym terminie, a ja kupiłem "normalną" wersję z dołączonym do niej właśnie pierwszym DLC. Przypadek? Czy raczej te zapowiedzi "preorderowe" miały (i mają) na celu sztucznie napędzić kolejkę kupujących?
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Mixthoor »

No pewnie, że tak. A T4 nie jest wyjątkiem.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3879
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: eLPeeS »

Patrząc po recenzjach z netu nie wygląda to wszystko dobrze - http://www.gamerankings.com/pc/960105-thief/index.html Powiedziałbym, że średnia ocen 70,30% wygląda trochę przerażająco. Dla porównania TDS miał średnią 84.16% a pierwsze dwie części po 89% z ogonkami. Aż zwątpiłem w zakup.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
McLusky
Skryba
Posty: 320
Rejestracja: 12 maja 2006, 20:31
Lokalizacja: North Ashfield
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: McLusky »

Clive pisze:Nieprawda, w MediaMarkt można kupić grę już z tą misją bez preordera.
Informacje które podałem opierają się, o oficjalne informacje wydawcy.
Clive pisze:Btw: (...) idę grać w Thiefa.
Chyba jedynkę... :P
Do odblokowania zostały 2 dni i 11 godzin.

edit: UWAGA POSIADAJĄCY WERSJĘ MASTER EDITION! Dołączony soundtrack jest niekompletny! Po wydaniu kodu uzyskuje się dostęp do jedynie 10-ciu utworów. Chcesz całość?
OFERTA SPECIALNA - Zdobądź ostatnich 10 ścieżek dźwiękowych z gry THIEF OST tylko za $1,99 dolara! By skompletować swój album,
bez komentarza...
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: bob »

Jakim cudem można domagać się dodatkowych $?
Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: BodomChild »

Żenada na maksa, po co robić jakieś specjalne (droższe) edycje, skoro nabywcy i tak muszą dopłacić, żeby dostać pełną zawartość bonusową? Może jeszcze to DLC z bankiem to też jest połowa misji, a drugą trzeba dokupić jako drugie DLC? :?

Dobrze, że się nie rzuciłem i nie kupiłem żadnego preordera "na zapas" (bo na razie i tak nie pogram), poczekam aż wygram ten konkurs :wes , albo kupię jak cena będzie normalna (tak z 60 zł w Polsce, 19,99 euro na Steamie), wtedy tylko poczekać na -75% na Steamie i jedziemy :jez .
eLPeeS pisze:Dla porównania TDS miał średnią 84.16% a pierwsze dwie części po 89% z ogonkami. Aż zwątpiłem w zakup.
Średnia TDS zawyżona, a poprzednich zaniżona :rad .

Ciekawe czy śp. Looking Glass Studios już się zaczęło w grobie przewracać? :)
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Clive
Paser
Posty: 252
Rejestracja: 22 marca 2010, 12:06
Lokalizacja: The Black Lizard Planet
Płeć:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Clive »

McLusky pisze:
Clive pisze:Nieprawda, w MediaMarkt można kupić grę już z tą misją bez preordera.
Informacje które podałem opierają się, o oficjalne informacje wydawcy.
Clive pisze:Btw: (...) idę grać w Thiefa.
Chyba jedynkę... :P
Do odblokowania zostały 2 dni i 11 godzin.

edit: UWAGA POSIADAJĄCY WERSJĘ MASTER EDITION! Dołączony soundtrack jest niekompletny! Po wydaniu kodu uzyskuje się dostęp do jedynie 10-ciu utworów. Chcesz całość?
OFERTA SPECIALNA - Zdobądź ostatnich 10 ścieżek dźwiękowych z gry THIEF OST tylko za $1,99 dolara! By skompletować swój album,
bez komentarza...
Sory, ale moje informacje opierają się na tym co przeczytałem w preorderze, który kupiłem. Misja z Bankiem będzie razem z grą (pudełkową wersją z MM) dostępna w dniu premiery.
Jakie 2 dni do odblokowania, człowieku... SKIDROW. Myślisz, że mi się chce czekać do 28 jak już jakieś dupki się dorwały i myślą, że są fajni bo rąbnęli broadcasty na twitchu... Btw Wymagania gry są ostro zawyżone mi to ładnie śmiga na moim można powiedzieć gruchocie.
Co do grania, po 1 misji skończyłem i czekam do wieczora bo jaki by tam nie był to jednak jest w końcu Thief, a Thief = grzech grać za dnia. :P
Obrazek
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ωɛrɛ sɛŋƭɨɛŋƭ ɓɛɨŋgs
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ɖarɛɖ tɔ lɨʋɛ ωɨth laʊgɦs aŋɖ ƭɛars
Ŋɔω ɣɔu arɛ ɔŋlɣ ɦʊʍaŋ ʍacɦɨŋɛs
Ɔʊr ɦʊʍaŋɔɨɖ ƭɔɣs ƭɦaƭ ʍɨʍɨc liʋɨŋg
Awatar użytkownika
McLusky
Skryba
Posty: 320
Rejestracja: 12 maja 2006, 20:31
Lokalizacja: North Ashfield
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: McLusky »

Ja tam mogę 2 dni czekać, nie mam nic przeciwko by reszta świata robiła za betatesterów dla Europejczyków. :> Pewnie zaraz kolejny patch wyjdzie...

btw. jutro patch 2.0.1 do Diablo 3, akurat na zabicie czasu ;)
Awatar użytkownika
Clive
Paser
Posty: 252
Rejestracja: 22 marca 2010, 12:06
Lokalizacja: The Black Lizard Planet
Płeć:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Clive »

Obrazek
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ωɛrɛ sɛŋƭɨɛŋƭ ɓɛɨŋgs
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ɖarɛɖ tɔ lɨʋɛ ωɨth laʊgɦs aŋɖ ƭɛars
Ŋɔω ɣɔu arɛ ɔŋlɣ ɦʊʍaŋ ʍacɦɨŋɛs
Ɔʊr ɦʊʍaŋɔɨɖ ƭɔɣs ƭɦaƭ ʍɨʍɨc liʋɨŋg
Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: BodomChild »

Clive pisze:Btw Wymagania gry są ostro zawyżone mi to ładnie śmiga na moim można powiedzieć gruchocie.
Jaki masz procek i karciochę?
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Clive
Paser
Posty: 252
Rejestracja: 22 marca 2010, 12:06
Lokalizacja: The Black Lizard Planet
Płeć:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Clive »

BodomChild pisze:Jaki masz procek i karciochę?
Win 7, 64bit
Nvidia GeForce GTS 450
Intel Core2 Duo CPU E8400, 3.00GHz
6GB RAM
60FPS to może nie mam, ale wystarczająco płynnie chodzi, jest grywalne itd.


Tak w ogóle to...
► Pokaż Spoiler
Zalecam dać szansę i grze i sobie i zagrać, nie patrzcie na gameplaye, recenzje itp. bo to zupełnie co innego...
Obrazek
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ωɛrɛ sɛŋƭɨɛŋƭ ɓɛɨŋgs
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ɖarɛɖ tɔ lɨʋɛ ωɨth laʊgɦs aŋɖ ƭɛars
Ŋɔω ɣɔu arɛ ɔŋlɣ ɦʊʍaŋ ʍacɦɨŋɛs
Ɔʊr ɦʊʍaŋɔɨɖ ƭɔɣs ƭɦaƭ ʍɨʍɨc liʋɨŋg
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: bob »

Clive pisze:Btw Wymagania gry są ostro zawyżone mi to ładnie śmiga na moim można powiedzieć gruchocie.
Clive pisze:Win 7, 64bit
Nvidia GeForce GTS 450
Intel Core2 Duo CPU E8400, 3.00GHz
6GB RAM
Żaden gruchot. Dla porównania, mój działający gruchot jest taki:

Win XP, 32bit
Nvidia GeForce MX 440
Intel Pentium 3 550 MHz
320 MB RAM

I Thi4f na tym nie pójdzie (nawet się nie uruchomi) choćby z powodu samego systemu operacyjnego ;)
Tiger
Miastolud
Posty: 55
Rejestracja: 24 stycznia 2010, 20:01

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Tiger »

z tego co slyszalem thief 4 jest na engine unreal tournament 3 wiec powinien odpalic sie na windows xp service pack 3 i directx 9.0c wiec jak z tym jest probowal ktos juz?(tylko nie piszcie co napisal producent tylko ktos kto probowal)
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Dziarsky »

Czy jest sens odpalać tę grę na takim minimum?
Wg mnie... Nie.
Obrazek
Tiger
Miastolud
Posty: 55
Rejestracja: 24 stycznia 2010, 20:01

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Tiger »

nie mowie w tym wypadku o geforce 6 6200 tylko 2xgeforce 7950gx2;)
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Kurhhan »

Gra nie wygląda wcale jakoś tragicznie na minimalnych. Niestety sporo osób narzeka , że na obojętnie jakich detalach gra nie potrafi doczytywać w locie danych podczas poruszania się i obracania co skutkuje paskudnymi ścinkami, zamrożeniami ekranu, nawet na kilka sekund.
Forgotten Tomb
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: bob »

Tiger pisze:z tego co slyszalem thief 4 jest na engine unreal tournament 3 wiec powinien odpalic sie na windows xp service pack 3 i directx 9.0c wiec jak z tym jest probowal ktos juz?(tylko nie piszcie co napisal producent tylko ktos kto probowal)
To w końcu da się odpalić na XP czy nie?
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1011
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: raven4444 »

Nie da się, minimalna wersja Shaderów to 4.0 aka DX10.
Tiger
Miastolud
Posty: 55
Rejestracja: 24 stycznia 2010, 20:01

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Tiger »

to musi sie wypowiedziec ktos kto juz ma gre ja jeszcze nie mam
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1011
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: raven4444 »

Wystarczy przeczytać dowolny art z wymaganiami aby się dowiedzieć co wymaga. To że jakaś gra działa na tym silniku i nie wymaga czegoś tam to nie znaczy że każda tak ma. Dishonored też UE3 a wymaga DX10, głupi Cod Ghosts ma silnik pamiętający CoD2 a też nie wspiera już DX9, wiekowej technologii jak i wiekowego systemu jakim jest XP.
Tiger
Miastolud
Posty: 55
Rejestracja: 24 stycznia 2010, 20:01

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Tiger »

to ciekawe osobiscie testowales czy czytales/gdzes tam slyszales?
bo ja na swoim kompie gralem na xp w dishonored osobiscie:)
inie jakas tam gra tylko oryginalnie UT3 optymalizowany byl pod dx9
pozatym xbox 360 wspiera tylko dx9.0c a thief 4 sie na nim ukazal
Awatar użytkownika
Maveral
Bruce Dickinson
Posty: 4661
Rejestracja: 11 kwietnia 2003, 12:07
Lokalizacja: Radlin
Płeć:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Maveral »

Panowie, od strony programistycznej włączenie/wyłączenie obsługi DX10 lub DX9, to jest przysłowiowa "jedna linijka kodu" (w gotowym już silniku). Nie ferowałbym wyroków w tej sprawie na podstawie "bo inna gra na tym samym silniku tak działa". Ta akurat może nie działać, bo programiści tak uznali.
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Awatar użytkownika
McLusky
Skryba
Posty: 320
Rejestracja: 12 maja 2006, 20:31
Lokalizacja: North Ashfield
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: McLusky »

A tymczasem ocena Thiefa na metacritic spadła do 69... :(
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Dziarsky »

McLusky pisze:A tymczasem ocena Thiefa na metacritic spadła do 69... :(
Trudniejsza od SC: Conviction - to może dzisiaj budzić niezadowolenie 8-)
Obrazek
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1011
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: raven4444 »

BF3 też jest na X360 i nie ma szans na DX9 na PC, bo uwaga uwaga X360 nie ma DX9, takie coolstory internetowe. Tam jest DX ale coś jak 9.5 a nie 9.0c pecetowe.

Tia w disho nie wycięto shaderów 3.0 i się dało na siłę, fail programistyczny powinni w paczu wyciąć to. Tak jestem za zabijaniem starożytnej technologii i dla mnie Thief mógłby mieć tylko wsparcie do SM 5.0 (DX11). Jak będziemy wymagać aby gra uruchamiała się na systemie przed 12 lat i niewiele młodszym API graficznym to nic to do przodu nie ruszy.

Pierwsza wersja UE3 była pod 9.0c a kolejna już łykała 10 a to było lata temu. Obecna wersja w pełni leci na DX11.

@Maveral
Techniczne to tak ale tylko w przypadku jak jedziesz na core wersji silnika, Thief ma zmodowany render co widać więc shadery musieliby napisać pod wersję 3.0 a po co co nie? XPek umiera za niecałe 2 miesiące już więc nie ma co tworzyć coś pod niego.
Zablokowany