TG: Ktoś nam daje zlecenie na ukradzenie czegoś, idziemy do miejsca, ale ono jest zapieczętowane. Wracamy się, zbieramy rzeczy do otwarcia, znów wracamy, otwieramy wrota, bierzemy artefakt, ale drzwi się zatrzaskują, więc musimy znów kombinować jak wyjść. Wychodzimy, idziemy do gościa, a ten co? Bóg-demon i jego pomocnica driada. Zabierają nam oko i uciekają. My szukamy sojuszników, znajdujemy ich i razem z nimi pokonujemy złego. Koniec.
Ogólna ocena: 7/10 - plus za zwrot akcji, ale mimo wszystko słaby.
T2: Ktoś się nami interesuje, my się dowiadujemy dlaczego, odkrywamy jego mroczną tajemnicę i chcemy go zaszantażować. Ale, nie, bo gościu zamordowany. Śledzimy go, wychodzi na jego pomocnicę, śledzimy ją, trafiamy na złych ludzi, którzy są jej sojusznikami. Dochodzimy do przywódcy, podpisujemy pakt i stajemy się przyjaciółmi. Dowiadujemy się o mrocznym planie szalonego gościa, przechytrzamy go i zabijamy. Koniec.
Ogólna ocena: 9/10 - bardzo dobry zwrot akcji (z morderstwem i z sojuszem z dawnym wrogiem)
T3: Pomagamy tym, którzy nas wkurzają. Mówią nam co będzie, a my chcemy, żeby szybciej się to stało. Więc dokonujemy sabotaż, a w między czasie kogoś mordują. Jesteśmy o to oskarżeni, więc musimy oczyścić się z zarzutów. Okazuje się, że mała i niepozorna dziewczynka jest całą przyczyną kłopotów. Dowiadujemy się o jej planach, wyprzedzamy ją w tym, co chciała zrobić i tak oczyszczamy się z zarzutów. Koniec.
Ogólna ocena: 8/10 - bardzo dobry motyw z oskarżeniem i głównym przeciwnikiem.
Mówi samo za siebie