THIEF 4 - pożądane zmiany

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

matilon
Młotodzierżca
Posty: 851
Rejestracja: 23 grudnia 2009, 13:41
Lokalizacja: Lublin

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: matilon »

eLPeeS pisze:Uuuuu. Za taka podpuchę to się należy cios gołym pośladkiem z półobrotu w twarz :wsc
Uuuu! Mocno! :rad
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: SPIDIvonMARDER »

http://highslide.com/ źródło jest u góry ;)
Obrazek
matilon
Młotodzierżca
Posty: 851
Rejestracja: 23 grudnia 2009, 13:41
Lokalizacja: Lublin

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: matilon »

Ja chciałbym żeby pozostaili ten dźwięk, który towarzyszy nowemu/zaliczonemu zadaniu. Nie wiem jak dla was, ale dla mnie ten dźwięk jest zajebiaszczy :rad
Awatar użytkownika
Keeper Gurgul
Paser
Posty: 236
Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
Lokalizacja: Stonemarket
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Keeper Gurgul »

Dokładnie! I ten dźwięk jakby odległego dzwonu, który odzywa się na początku każdej misji.
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Awatar użytkownika
ERH+
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: ERH+ »

Z takich detali poproszę jeszcze to niby zeskoczenie z muru w pierwszej chwili misji (bo to choćby tłumaczy czemu jesteśmy w jakimś ślepym zaułku). I całkowicie wyludnione ulice -niby technika już pozwala na symulowanie miasta, ale gdy cały sektor ulic jest taki... bezpieczny, jakbyśmy chodzili w samym środku lasu, atmosfera przesłania zupełnie 10-letnią grafikę. Jeżeli jest jakaś magia w chodzeniu wczesnym rankiem ulicami -w tej grze została uchwycona (ciiiiiiiiisza, i każdy nowy dźwięk prezentuje się jakby stał na pustej scenie).
No i poproszę wszystkie inne moje sentymenty zaimplementować do kodu. ;)
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Dźwięk zebrania lootu z TDP, dźwięk "howling" (kiedy się wchodzi do Bonehoardu np.), obrazy, dźwięk płonącego ognia... dużo by tego było :P
Nawet byłoby miło ujrzeć gdzieś pięciokątny tunel... w ramach oldskulu ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Silas
Bełkotliwiec
Posty: 22
Rejestracja: 03 października 2009, 15:21
Lokalizacja: Żary

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Silas »

Trochę głupio jest mi się tutaj wypowiadać w obawie, że zwyczajnie powtórzę czyjeś wnioski, ale co tam.

Liczę, że powiększone zostanie 'Miasto' - swoboda przemieszczania się z trójki jest całkiem sympatyczna, nie mniej jednak same lokacje były już dość klaustrofobiczne. Dobrze by też było, gdyby gracz mógł podjąć się kilku 'pobocznych' złodziejskich zleceń (oprócz misji z wątku głównego). Powrót do wizji z Metal Age też byłby na miejscu.

Mam nadzieję, że czynnik krycia się w cieniu nie zostanie tutaj uproszczony (ostatnio wiele gier nastawionych na grę na sneaku ma z tym niemały problem). Oczekuję wiarygodnego światłocienia, pozbawionego możliwości wyjścia w cieniu kolumny na środek sali pełnej strażników, rozbudowanego ekwipunku, dającego możliwość przechodzenia plansz według własnego widzimisę oraz... Wszystkich innych rzeczy, za które ceni się Złodzieja.

Sprawa protagonisty jest bardziej otwarta, bo wszyscy wiemy, że i zakończenie trójki takie było. Pytanie na ile Eidos będzie się nim sugerował przy tworzeniu Thiafa.

No to tyle z mojej strony.
„Towarzysze! Jest gorzej, niż było. Ale jest lepiej, niż będzie”.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Flavia »

Moja lista życzeń przedstawia się następująco:
- otoczenie różnorodne jak w TG
- zadania powikłane jak w TMA
- klimat jak w TDS
- fabuła i grywalność - wgniatające w fotel
- wyraziste postacie, nawet te mało istotne (zwłaszcza te mało istotne). Jak dla mnie nawet nie musi być sam Garrett, byle ktoś równie charyzmatyczny.

Ponadto marzy mi się fizyka jak w "Amnezji" - każdy przedmiot można podnieść, obejrzeć dokładnie z każdej strony, ocenić i zdecydować, czy go zachowujemy czy rzucamy w przeciwników :twisted: Bez podawania wartości - dopiero potem zanosimy do pasera i zbieramy opieprz, że mu złom znosimy.
I w ogóle rozbudowana interakcja ze środowiskiem. Możliwość rzucania kamieniami we wkurzających przeciwników, ustawiania skrzynek, działania jednymi przedmiotami na drugie (coś jak w fanmisjach Haplo :twisted: ), zabierania strażnikom pączków :twisted: Przeszukiwanie ciał byłoby fajnym dodatkiem. Być może możliwość sprokurowania jakiegoś zaklęcia lub złożenia jakiegoś ustrojstwa? Jeśli gra podąży za nowoczesnymi trendami i gracz nie będzie mógł ruszyć niczego, co nie ma bezpośredniego związku z fabułą, to się ździebko zirytuję.
Także: rozbudowany system poruszania się. Wspinaczka po ścianach? Może być. Po rurach? Jak najbardziej! Możliwość pokonania wąskiego gzymsu z plecami przyklejonymi do ściany; przejścia nad ruchliwą ulicą po rozwieszonej na wysokości rurze, przeskoczenia po gargulcach, zjazdu po lince na bieliznę. Kucania, pełzania i skakania jak żabnica. Pływania.
System z TDS, czyli Miasto+misje jak dla mnie jest w porządku, ale wypadałoby go bardziej dopracować. Przede wszystkim większe, bardziej rozbudowane mapy; wiele sposobów dotarcia w konkretne miejsce; wiele dodatkowych miejsc do łupienia po drodze; rozbudowane zadania poboczne.
Miło byłoby zobaczyć też jakiś nowy sprzęt. Może faktycznie jakiś bardziej zaawansowany system kamuflażu na późniejszych poziomach. Ale przede wszystkim nowe rodzaje strzał: lodowa (do unieruchamiania przeciwników), zmodyfikowana bluszczowa (do unieruchamiania i podduszania, kilkukrotnego użytku), kwasowa (na wrogów, jako alternatywa dla otwierania zamków?), mhochna (coś w rodzaju zasłony dymnej), EMP (do likwidacji celów mechanicznych, jeśli takowe się pojawią), zatruta, strzała-flara. Ja wymyśliłam (dobra, część zerżnęłam z fm-ek do TMA :P ) to na poczekaniu, twórcy też niech się wysilą.
Zamiast lampy wolałabym akomodację: gdy wchodzimy z jasnego pomieszczenia przez chwilę nic nie widzimy, ale potem oko się przyzwyczaja i wszystko staje się wyraźniejsze. Oczywiście, jedno nie wyklucza drugiego.
A potem już tylko system zdrowia psychicznego :P
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Mixthoor »

Flavia pisze:(...)
każdy przedmiot można podnieść, obejrzeć dokładnie z każdej strony, ocenić i zdecydować, czy go zachowujemy czy rzucamy w przeciwników :twisted: Bez podawania wartości - dopiero potem zanosimy do pasera i zbieramy opieprz, że mu złom znosimy.
(...)
Możliwość rzucania kamieniami we wkurzających przeciwników
Nikt przy zdrowych zmysłach aż tak rozbudowanej interakcji z otoczeniem nie zrobi. Za duży koszt produkcji i brak sensownego celu. "Rzucanie w strażników kamieniami", nie mówiąc już o "rzucaniu kosztownościami" totalnie mija się z celem.

Flavia pisze:Przeszukiwanie ciał byłoby fajnym dodatkiem
Przeszukiwanie ciał nie byłoby takie złe, lecz cóż złodziej mógłby ukraść? Klucz, sakwę, strzałę, list?

Flavia pisze:Jeśli gra podąży za nowoczesnymi trendami i gracz nie będzie mógł ruszyć niczego, co nie ma bezpośredniego związku z fabułą, to się ździebko zirytuję.
Niedawno ukończyłem nowego Deus Ex'a oraz Wiedźmin'a (ściężkę Yorwetha), a także powtórzyłem sobie wszystkie STALKER'y z modem Complete. W każdej z tych gier oprawa fabularna jest znakomita, a wykreowany w nich świat jest naszpikowany różnorodnymi zadaniami pobocznymi. O ile STALKER ma już swoje lata, tak dwie pierwsze gry są nowe.

Flavia pisze:Zamiast lampy wolałabym akomodację: gdy wchodzimy z jasnego pomieszczenia przez chwilę nic nie widzimy, ale potem oko się przyzwyczaja i wszystko staje się wyraźniejsze. Oczywiście, jedno nie wyklucza drugiego.
Konkret!

Flavia pisze:A potem już tylko system zdrowia psychicznego :P
A po kiego to w złodzieju? Nie za dużo tej Amnezji? ;)
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Flavia »

Mixthoor pisze:Nikt przy zdrowych zmysłach aż tak rozbudowanej interakcji z otoczeniem nie zrobi. Za duży koszt produkcji i brak sensownego celu. "Rzucanie w strażników kamieniami", nie mówiąc już o "rzucaniu kosztownościami" totalnie mija się z celem.
Takie coś już istnieje, na przykład w Amnezji, wystarczy dodać możliwość wyboru: zabierasz albo zostawiasz. Wartość byłaby przed nami ukryta, dopóki nie poszlibyśmy do pasera (rozbudowana formuła z TDS). A rzucanie w przeciwników jest zabawne :-D Może też służyć tworzeniu dywersji albo spowalnianiu pościgu.
Mixthoor pisze:Przeszukiwanie ciał nie byłoby takie złe, lecz cóż złodziej mógłby ukraść? Klucz, sakwę, strzałę, list?
A czego mu więcej potrzeba? Mógłby uwalniać bogate panie od ciężaru ich biżuterii lub znajdywać kluczyki zawieszone np. na szyi i schowane pod ubraniem.

Mixthoor pisze:Niedawno ukończyłem nowego Deus Ex'a oraz Wiedźmin'a (ściężkę Yorwetha), a także powtórzyłem sobie wszystkie STALKER'y z modem Complete. W każdej z tych gier oprawa fabularna jest znakomita, a wykreowany w nich świat jest naszpikowany różnorodnymi zadaniami pobocznymi. O ile STALKER ma już swoje lata, tak dwie pierwsze gry są nowe.
Chodziło mi bardziej o fizykę niż zadania poboczne. Ja teraz gram w Fallouta 3 - co z tego, że kosze uciekają mi spod nóg, skoro nie mogę ich podnieść i ustawić w piramidkę, po której wespnę się na szczyt Tenpenny Tower?
Mixthoor pisze:A po kiego to w złodzieju? Nie za dużo tej Amnezji? ;)
To był żart ;)

Przyszedł mi pomysł na jeszcze jeden rodzaj strzał: pajęcze (rozlewające po podłożu kałużę lepkiej mazi, unieruchamiającej przeciwników). Zmodyfikowane strzały bluszczowe mogłoby też służyć jako przenośne drabinki lub mosty.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Mixthoor »

Fakt, większy kołczan strzał z różnorodnymi grotami byłby idealny. Kiedyś ktoś wrzucił na tym forum link do ilustracji z różnymi rodzajami strzał. Gdzie to było?

Update
Znalazłem na google / http://www.rockpapershotgun.com/images/ ... ef3RPS.jpg Zerknij na to Flavia :)
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Flavia »

Widziałam, widziałam :-D "Pointless" najlepsze, ale "buzz bomb" czy "loot magnet" naprawdę mogłyby się przydać.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Daweon »

Flavia pisze: A czego mu więcej potrzeba? Mógłby uwalniać bogate panie od ciężaru ich biżuterii lub znajdywać kluczyki zawieszone np. na szyi i schowane pod ubraniem.
Byłbym raczej przeciwko wyciąganiu z ciał skarbów. Ci którzy grają według ghostingu mieliby problem z uzyskaniem 100%.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Flavia »

I dlatego nie lubię ghosterów :evil:

Niemniej taka możliwość mogłaby być obecna na niższych poziomach trudności albo w innym "trybie" ("zabójca", "złodziej", "duch"? coś jak w fm "Dance with the Dead" Yandrosa) albo ograniczać się do przeszukiwania śpiących osób (dodatkowe wyzwanie: obudzi się czy nie?).
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Dobrze, jeśli gra oferuje różne style gry. Dlatego warto, aby interakcja z otoczeniem i mechanika zapewniała możliwość grania na własne sposoby.
Obrazek
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Flavia »

SPIDIvonMARDER pisze:Dobrze, jeśli gra oferuje różne style gry.
Ależ oczywiście! Dlatego irytuje mnie ograniczanie pewnych funkcji żeby zadowolić wąską grupę. Są ludzie, którzy przechodzą grę nie używając kucania - ale czy to powód, by eliminować kucanie z gry? Inni z kolei obserwują Mistrza przy pracy (czyt: oglądają intra) i przechodzą misje wyrzynając wszystko co się rusza - czy to powód, by pozbawiać innych możliwości ominięcia przeciwników? Kiedy ghosterzy założyli sobie, że nie będą niszczyć sprzętu, nagle chowanie łupów za arrasami, w skrzynkach czy za szkłem stało się "be", a jeśli misja wymaga zabicia kogoś albo spałowania - paaanie, jak oni w ogóle śmieli taki syf wypuszczać? :zdg
W sumie jakby na to odpowiednio spojrzeć, połowa oryginalnych misji jest nie do przejścia dla "hardkorowców" (ghosterów, lyciarzy czy innych tam), bo albo trzeba zjawy utłuc, albo wykorzystać strzały do zamknięcia portali, albo zerwać arras żeby znaleźć tajne przejście. Dlatego uważam, że twórcy nie powinni patrzeć na ghosterów, tylko stworzyć grę oferującą jak najwięcej możliwości, jak najlepiej oddających charakter złodziejskiego fachu. A jak ktoś chce sobie utrudniać życie, to niech liczy się z tym, że będzie, no... trudniejsze?
Ale to tylko moje zdanie.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Hattori »

Jeśli w T4 pojawią się jacyś byli Opiekunowie robiący za straż rezydencji (np.), to chciałbym, aby jedną z ich reakcji na zgaszenie pochodni było zanucenie:

Hello darkness, my old friend,
I've come to talk with you again
targog
Bełkotliwiec
Posty: 12
Rejestracja: 29 kwietnia 2012, 23:26
Lokalizacja: Rybnik

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: targog »

-Przede wszystkim chciałbym, żeby w Thiefie 4 były zjawiska pogodowe takie jak np. deszcz, burza, wichura itp. To dodałoby mrocznego klimatu :hyh
-Ponadto mogłyby być jakieś nowe strzały, np. przylepiająca, która po wystrzeleniu w ziemię aktywuje substancję, która przylepia. To byłoby przydatne w czasie ucieczki. :-D
-Fajnie by też było, gdyby mieszkańcy miasta mogliby np. lunatykować :)) To by było śmieszne :))
-I jeszcze dobrze by było, gdyby jeszcze można było wejść do każdej kamienicy w mieście, a nie tylko do niektórych :)

-I jeszcze chciałbym, żeby można było gasić elektryczne źródła światła takie jak latarnie uliczne.
Strzeliłoby się ostrą strzałą w miejsce żarówki, poleciałyby "elektryczne iskry :hyh " i nie ma światła :-D Oczywiście "wybuch prądu" byłby głośny, co zwróciłoby uwagę strażników. :chase:
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Z tymi żarówkami to takie oczywiste, a nigdy na to nie wpadłem :shock: Popieram!

A odgłosy wiatru to w Thiefie już są...
Obrazek
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Flavia »

SPIDIvonMARDER pisze:A odgłosy wiatru to w Thiefie już są...
I żeby pozostały ;)

Przeglądając forum ttlg spotkałam się z opinią, jakoby w Thi4fie nie powinno być w ogóle pałki. Pomysł, moim zdaniem, najgłupszy z możliwych, ale...
Nie miałabym nic przeciwko temu, gdybyśmy dostali coś w rodzaju domowej zbrojowni, gdzie przed każdą misją moglibyśmy wybrać dowolne elementy uzbrojenia. Tym sposobem hardkorowcy nie braliby nic, nawet tej nieszczęsnej pałki (mega-hardkorowcy - nawet wytrychów, choć to wymagałoby genialnego zaprojektowania map, tak aby w każde miejsce można się było dostać kilkoma sposobami), normalni gracze - to, co uznaliby za niezbędne, młodzi gniewni zaś wszystko, co wpadnie im w ręce. Oczywiście, każda ze strategii miałaby swoje plusy i minusy - ghosterzy nie mogliby dostać się do niektórych części, zaś im więcej ekwipunku wzięliby gniewni, tym mniej mogliby unieść łupów (ewentualnie gdyby wzięli za dużo, mieliby problemy z pewnymi sposobami poruszania się, na przykład utrzymaniem równowagi na rurach czy gzymsach, wspinaczką, biegiem). I tym sposobem gra nagradzałaby umiarkowane podejście - czyli Jedyne Słuszne :zlo

Takie rozwiązanie z jednej strony zachęciłoby nowych graczy, przyzwyczajonych do bardziej naładowanych akcją pseudo-skradanek (patrzę na ciebie, Assassin's Creed! ), z drugiej - nie obrażało i starych wyjadaczy, zmuszając ich do dźwigania tony niepotrzebnego (z ich perspektywy) złomu. Co o tym myślicie?
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Hadrian »

Ciekawe pomysły ;) Tylko, że to offtop i jest specjalny temat do tego :)
Awatar użytkownika
Marcin.B.Black
Paser
Posty: 188
Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Marcin.B.Black »

-Silnik Unreal Engine 2.5/3.0 (duża elastyczność, doskonały do tworzenia własnego contentu);
-przynajmniej częściowa eksploracja Miasta, z bardziej otwartymi dzielnicami i możliwością wejścia do wielu budynków (dzielnice nie muszą być bardzo duże, niech nawet będzie dostępna tylko ich część, ale w zamian za ciekawy wygląd i sporo swobody/rzeczy do robienia pomiędzy misjami);
- część wydarzeń mogłaby być ponownie wpleciona w czasie swobodnego chodzenia, np. idziemy spotkanie-> zasadzka-> wiejemy -> część dróg odcięta, szukamy innych,
- powrót strzał linowych,
- możliwość używania zarówno sztyletu jak i miecza (to lub to do wyboru);
- nowe gadżety;
-wspomniane przez targoga różne warunki pogodowe,
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".

https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Flavia »

adriannn pisze:Ciekawe pomysły ;) Tylko, że to offtop i jest specjalny temat do tego :)
Myślałam, że to jest temat na pisanie, czego byśmy chcieli w T4?
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: SPIDIvonMARDER »

adriannn pisze:Ciekawe pomysły ;) Tylko, że to offtop i jest specjalny temat do tego :)
Czemu? Moim zdaniem temat dobry. Jak i pomysł. Kolekcjonowanie sprzętu i potem wybór przed misją właściwego... trochę jak sklep, którego mi często brakuje w fanmisjach.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Hadrian »

Przepraszam, ale to nie był przypadkiem temat "Thief 4 w produkcji"? :shock: Jeśli nie, to przepraszam, na starość wzrok mi się pogarsza...
ODPOWIEDZ