THIEF 4 - pożądane zmiany

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Zaratul »

SPIDIvonMARDER pisze:Od siebie dodałbym jeszcze pożądane... poziomy typu Bonehoard czy Zaginione Miasto, których mi nadal brakuje... poza T1 to w pozostałych Thiefach ich nie ma (rozsądnie).
Podpisuje się pod tym.Zawsze uwielbiałem najbardziej T1 i te poziomy.Lubiłem tą eksplorację i ten strach przed nieznanym.Fajnie by było żeby potwory + takie misje powróciły w T4.Nie mówię że całą gra taka ma być ale tak z 1\3 gry potworki i undeadzi a reszta to ludzie?No i to że są potwory to nie oznacza że robimy deathmatch....niech restrykcje w zabijaniu i skradaniu dotyczą też nieludzi,a co!
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Ale przecież zombiaków tak fajnie się wysadza... ;] Moim zdaniem niech zostanie jak jest, w kwestii wymogów na expercie (czyli nie zabijać ludzi, dużo lootu itd), ale zostawmy też pewną sferę dowolności dla graczy. Np. chcę być hardcorem, to nie ogłuszam, nie zabijam zombiaków, nie używam strzał wodnych itd. Przykładowo ja sobie narzuciłem taki wymóg, ze wszystkie niepotrzebne mi przedmioty czy dokumenty (których treść albo nie jest kluczowa albo łatwa do zapamiętania) zostawiam tam, gdzie znalazłem. Np. kubek leżał na szafce, to tam go stawiam (jak wziąłem przypadkiem), by nie zostawiać za sobą "śladów". To teoretycznie bezsensu, bo i tak gra nie odczuwa różnicy, ale mi sprawia satysfakcję. Jednak jestem pewien, że innych graczy WYMÓG takiego zachowania... delikatnie mówiąc wkurzałby ;]
Obrazek
Awatar użytkownika
Takeo
Miastolud
Posty: 45
Rejestracja: 06 sierpnia 2008, 03:46

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Takeo »

Spidi robie dokładnie tak samo... zamykam za sobą drzwi, skrzynie itp.
Obrazek
"Istotą równowagi jest obojętność"
Mayar, Third Keeper
matilon
Młotodzierżca
Posty: 851
Rejestracja: 23 grudnia 2009, 13:41
Lokalizacja: Lublin

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: matilon »

Ja też tak robię, ot dla satysfakcji że wrogowie to debile.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Zeszliście z tematu, zapraszam tutaj: http://thief-forum.pl/viewtopic.php?f=8&t=5264
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: bob »

Chciałbym, by widok i dostęp do ekwipunku był całkowicie swobodny, tak jak np. w Wormsach.Był by szybszy dostęp do chcianego przedmiotu.
Awatar użytkownika
Keeper Gurgul
Paser
Posty: 236
Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
Lokalizacja: Stonemarket
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Keeper Gurgul »

O właśnie, mogliby zrobić porządne inventory, jak Morrowindzie czy System Shock 2 - przewijanie pojedynczych przedmiotów było dość niewygodne i czasochłonne, z resztą w pośpiechu łatwo było przez pomyłkę zamiast np. flashbomby czy flary wyrzucić klucz lub papirus ze wskazówkami :-D
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
matilon
Młotodzierżca
Posty: 851
Rejestracja: 23 grudnia 2009, 13:41
Lokalizacja: Lublin

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: matilon »

Nawet mi tego nie przypominaj. :wsc
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Zaratul »

Dlaczego ludzie tak bardzo nie chcą ekranu ekwipunku?Przecież to jest dużo bardziej wygodniejsze.Jak się ma stos kluczy i książek\papierów do przeczytania to taki widok całęgo ekwipunku byłby bardzo przydatny.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
ERH+
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: ERH+ »

Nie zapominaj, dlaczego Thief jest taki sugestywny -nic ci się nie buja non stop przed nosem ani nie ma celownika, przypominającego że jest jakaś szyba. Ekran ekwipunku bym ewentualnie zrobił jak sakwę w końcówce intra T3 -może nawet osobno tubę na papiery i obrazy, obręcz na klucze, i np ładownicę na rękawie lub za uchylaną pazuchą na przedmioty nie sumujące się w loot.
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: SPIDIvonMARDER »

ERH+ pisze:Nie zapominaj, dlaczego Thief jest taki sugestywny -nic ci się nie buja non stop przed nosem ani nie ma celownika, przypominającego że jest jakaś szyba. Ekran ekwipunku bym ewentualnie zrobił jak sakwę w końcówce intra T3 -może nawet osobno tubę na papiery i obrazy, obręcz na klucze, i np ładownicę na rękawie lub za uchylaną pazuchą na przedmioty nie sumujące się w loot.
No ale i tak mamy pewien HUD (bronie, przedmiot, ilość tych rzeczy, kamień widzenia, kompas (TDS).
To dałoby się zrobić jakoś ciekawie, np. klikamy przycisk "pokaż inv". Garrrett rozpościera płaszcz i spogląda na jego wewnętrzną stronę (widok FPP), a tam jest tabelka z przedmiotami lub owe przedmioty.
Obrazek
Awatar użytkownika
Keeper Gurgul
Paser
Posty: 236
Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
Lokalizacja: Stonemarket
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Keeper Gurgul »

matilon pisze:Nawet mi tego nie przypominaj. :wsc
Koledze chodzi np.: o niezamierzone miotanie kluczy w grupę ratmanów, prawda? :-D
SPIDIvonMARDER pisze: Garrrett rozpościera płaszcz i spogląda na jego wewnętrzną stronę (widok FPP), a tam jest tabelka z przedmiotami lub owe przedmioty.
Hm, właśnie, przecież Thief jest grą wybitnie singleplayerową - pauza na pokazanie widoku "za pazuchą" Garretta byłaby dopuszczalna. Chyba, że nie byłoby pauzy podczas takiego przeglądania inwentarzu - ale to też otwiera twórcom pole do popisu - my sobie grzebiemy po kieszeniach płaszcza, wybieramy odpowiedni przedmiot, podnosimy wzrok... a tu przed nami haunt zęby szczerzy :-D
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Zaratul »

ERH+ pisze:Ekran ekwipunku bym ewentualnie zrobił jak sakwę w końcówce intra T3 -może nawet osobno tubę na papiery i obrazy, obręcz na klucze, i np ładownicę na rękawie lub za uchylaną pazuchą na przedmioty nie sumujące się w loot.
http://laundrybox.net/grandeur/images/uo.jpg
Coś w stylu torby z Ultimy online(prawy górny róg screena)?Podobało by mi się takie rozwiązanie.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
ERH+
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: ERH+ »

Ten ekran ekwipunku prowadzi niechybnie do elementów "przebierania" postaci jak w standardowym crpg. Do poniższych wywodów zainspirował mnie R6 z losowymi szczęknięciami klamerek w ciężkich i lekkich kamizelkach, no i wybór typu kamuflażu. Zacząłem się zastanawiać, ile elementów kamuflażu jest upraszczanych w Thiefie i doszedłem do wniosku, że pomimo genialnej prostoty wyważenia pewnych wartości, można by oddać niewidzialność, niesłyszalność, limity ekwipunku i szybkość poruszania się postaci do dyspozycji gracza. Oczywiście w grze najlepiej się sprawdza fakt, że w każdej akcji na nowo się wybiera proporcje "agresywnie -ostrożnie", jednak może byłoby miłym urozmaiceniem musieć określić pewien sztywny wzorzec przed misją (zmierzam do wielokrotnego przechodzenia planszy na zróżnicowanych parametrach postaci).
***Wpierw wprowadźmy wykonanie każdej czynności jednolicie cicho z modyfikowaną obciążeniem prędkością (z klawiszem CTRL), oraz (z SHIFT-em) jednolicie szybko z modyfikowaną obciążeniem głośnością (Jedno z powyższych może być domyślnym trybem bez dodatkowego klawisza).
***Następnie wprowadzamy sloty ekwipunku z podziałem "na ramionach /u pasa". Stopień objuczenia dolnej połowy ciała modyfikuje szybkość /skrytość w akcjach bazujących na ruchu WSAD, obciążone ramiona modyfikują akcje MYSZY i generują losowe dźwięki przy rozglądaniu się (można spotkać się z tym efektem w GRAW2 -tam człowiek powstrzymuje się od obejrzenia za siebie, bo właśnie na słuch często można wyłapać wroga).
Ewentualnie limit obciążenia (ciężar ubioru) określa ilość STAMINY, a po jej wyczerpaniu akcje typu pływanie, wspinaczka, napinanie cięciwy, przenoszenie ciał stają się bardzo głośne lub nieskoordynowane.
***W takim układzie sztylet może być dobrowolną alternatywą dla miecza, a np minikusza (pamiętając o niekompatybilności pocisków) zastępować łuk.
***Wprowadziłbym też jeden wspólny kołczan dla wszystkich pocisków -to zwiększa wartość strzał ostrych. Co do pozostałych proponuję puste uniwersalne drzewce z nakręcanymi końcówkami mechanicznymi (trajkotka, motek, fiolka oleju lub wody święconej), a i dziwnie jest wyjmować z pieca gotową strzałę ogniową, lub ze studni wodną. Oczywiście limit pojemności kołczanu zależy już od woli gracza. Jedna wspólna sakwa dla granatów i min.
thief peleryna i juki 2.jpg
***Można by uczynić kamuflowanie się zdolnością mniej bierną, dając Złodziejowi pelerynę w dwóch kolorach, rozdzielonych przez grzbiet: w zależności od tła wymaga by się ustawiać lewym profilem lub prawym do wroga, eksponując wpadającą w czerń zieleń lub szaro ceglastą jasną stronę. Sam grzbiet przypominałby współczesne camo, a dolna krawędź płaszcza miałaby przeciwną barwę niwelując odcinanie się od posadzki (dosyć często ściana i podłoga są kontrastowo barwione).
To już duże utrudnienie w klawiszologii, ale można też zaryzykować nakrywanie się lewą lub prawą połą, i ponadto zwiększać "niewidoczność" zawężając pole widzenia ruchomym kapturem (w efekcie mielibyśmy obwolutę na krawędziach ekranu sięgającą 1/4 z góry, lewej i prawej strony). Podszewka płaszcza pozwalała by Złodziejowi natomiast wtopić się w "tłum" na ulicy, zamiast się z niego wyróżniać.
**Chciałbym analogowej interakcji z otoczeniem wzorem Penumbry: chwytasz przyciskiem drzwi lub szufladę, i ruchem myszy je otwierasz -takie przeniesienie ręki do świata gry niesamowicie zlewa gracza z VR.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Leming »

ERH+ pisze:***Można by uczynić kamuflowanie się zdolnością mniej bierną, dając Złodziejowi pelerynę w dwóch kolorach, rozdzielonych przez grzbiet: w zależności od tła wymaga by się ustawiać lewym profilem lub prawym do wroga, eksponując wpadającą w czerń zieleń lub szaro ceglastą jasną stronę. Sam grzbiet przypominałby współczesne camo, a dolna krawędź płaszcza miałaby przeciwną barwę niwelując odcinanie się od posadzki (dosyć często ściana i podłoga są kontrastowo barwione).
To już duże utrudnienie w klawiszologii, ale można też zaryzykować nakrywanie się lewą lub prawą połą, i ponadto zwiększać "niewidoczność" zawężając pole widzenia ruchomym kapturem (w efekcie mielibyśmy obwolutę na krawędziach ekranu sięgającą 1/4 z góry, lewej i prawej strony). Podszewka płaszcza pozwalała by Złodziejowi natomiast wtopić się w "tłum" na ulicy, zamiast się z niego wyróżniać.
Człowiek uczy się całe życie. Pierwszy raz słyszę o patencie dwukolorowej peleryny, do nakrywania prawa-lewa strona. :ok
Sam pomysł fajny ale dokładne jego wykonanie byłoby chyba niemożliwe ze względów technologicznych.
Jeśli mówimy o ukrywaniu się, to mnie interesuje prosta sprawa, nowsza mechanika ukrycia niż w T1 i T2. Pojawia się wielokrotnie stawiane pytanie, dlaczego jeśli złodziej stoi w linii prostej pomiędzy strażnikiem a oknem, to strażnik nie widzi złodzieja (na tle okna), gdyż złodziej ma akurat cień "pod stopami"? Współczesne komputery raczej nie miałyby trudności w wyliczeniu tego (nawet w bardzo uproszczonej wersji). No i jeszcze sprawa krycia się w śmieciach i krzakach. I nie mam tu na myśli zakopywania się w obiektach niczym Altair w kopie siana. Ot, zwykłe przycupnięcie na krzaku pomidora. :) Takie krycie też powinno dawać bonus.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
ERH+
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: ERH+ »

Leming pisze:Sam pomysł fajny ale dokładne jego wykonanie byłoby chyba niemożliwe ze względów technologicznych.
O działaniu AI wiem niewiele, ale jeśli miałbym fantazjować, przez analogię do mechanizmów istniejących w samym T1/2 da się to zrobić:
1. Cios mieczem idzie z lewa lub z prawa, zależnie na której połowie ekranu znajduje się cel -w ten sam sposób program się dowiaduje czy strażnik widzi ciemną, czy jasną połowę płaszcza. Idealna byłaby możliwość gradacji wartości ukrycia zależna od kąta patrzenia (na wprost: 75% w cieniu, 25% w świetle, +-25% dla krawędzi lewej i prawej ekranu).
2. Podział wszystkich tekstur na 4 grupy: jasne, ciemne, nijakie, świecące (wszystkie płomienie i rozświetlone okna, + płaszczyzny framug). Dla testu AI symulowane jest trafienie "poprzez" postać gracza -jeśli strzała rozróżnia tekstury ziemi i drewna, to spojrzenie też może rozróżnić cztery powyższe kategorie.
3. Zestawienie obu powyższych informacji określa skuteczność kamuflażu już w antycznym Thiefie. Przynajmniej na chłopski rozum.
Leming pisze:Jeśli mówimy o ukrywaniu się, to mnie interesuje prosta sprawa, nowsza mechanika ukrycia niż w T1 i T2. Pojawia się wielokrotnie stawiane pytanie, dlaczego jeśli złodziej stoi w linii prostej pomiędzy strażnikiem a oknem, to strażnik nie widzi złodzieja (na tle okna), gdyż złodziej ma akurat cień "pod stopami"? Współczesne komputery raczej nie miałyby trudności w wyliczeniu tego (nawet w bardzo uproszczonej wersji).
Zabawne, pamiętam jeszcze jak twórcy T3 chwalili się (na wczesnym etapie prac), że możliwe będzie zaciemnienie pokoju poprzez zasunięcie zasłon w oknach, lub że strażnik będzie widział cień złodzieja stojącego za winklem...
Leming pisze: No i jeszcze sprawa krycia się w śmieciach i krzakach. I nie mam tu na myśli zakopywania się w obiektach niczym Altair w kopie siana. Ot, zwykłe przycupnięcie na krzaku pomidora. :) Takie krycie też powinno dawać bonus.
Z reguły jest na odwrót -maksymalny dystans wyświetlania detali otoczenia powoduje, że ja leżąc w trawie nic nie widzę, a przeciwnik sto metrów ode mnie ma mnie jak na talerzu. Ba, czasami AI "nie widzi" mgły, albo nawet samo nie jest wyświetlane mimo że do mnie strzela (Ghost Recon AW)!
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Leming pisze:(...)Człowiek uczy się całe życie. Pierwszy raz słyszę o patencie dwukolorowej peleryny, do nakrywania prawa-lewa strona.(...)
heh, oto wybitny przykład: niemiecka kurtka polowa SS z czasów II wojny światowej (tak zwany "kangurek"):
Obrazek
na zdjęciu widać kamufalż letnio-wioseny, a pod spodem biały, zimowy.

ERH+ Twój pomysł z balansowaniem ekwipunku jest genialny, im dłużej o nim myslę, tym bardziej mnie się podoba. Byłoby to cholernie trudne do przetworzenia, lecz... mamy 2010 rok, myslę że gry komputerowe wyciągają nie takie rzeczy. Jesli wórcy Thiefa podchodza do swojego nowego produktu jak do gry oryginalnej, nie casualowej, to taki pomysł miałby szanse zaistnieć. Oczywiście wszystko pójdzie na spacer, jeśli THI4F to w zamierzeniu shooter średniowieczny ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Abru
Młotodzierżca
Posty: 896
Rejestracja: 22 września 2002, 13:00

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Abru »

Takie pomysły zawsze fajnie "brzmią", ale w rzeczywistości nie wpływają zbyt dobrze na "grywalność".

Chyba, że mowa o kolejnej grze z serii TES.
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Keeper in Training »

ERH+ pisze:Można by uczynić kamuflowanie się zdolnością mniej bierną, dając Złodziejowi pelerynę w dwóch kolorach, rozdzielonych przez grzbiet: w zależności od tła wymaga by się ustawiać lewym profilem lub prawym do wroga, eksponując wpadającą w czerń zieleń lub szaro ceglastą jasną stronę. Sam grzbiet przypominałby współczesne camo, a dolna krawędź płaszcza miałaby przeciwną barwę niwelując odcinanie się od posadzki (dosyć często ściana i podłoga są kontrastowo barwione).
To już duże utrudnienie w klawiszologii, ale można też zaryzykować nakrywanie się lewą lub prawą połą, i ponadto zwiększać "niewidoczność" zawężając pole widzenia ruchomym kapturem (w efekcie mielibyśmy obwolutę na krawędziach ekranu sięgającą 1/4 z góry, lewej i prawej strony). Podszewka płaszcza pozwalała by Złodziejowi natomiast wtopić się w "tłum" na ulicy, zamiast się z niego wyróżniać.
**Chciałbym analogowej interakcji z otoczeniem wzorem Penumbry: chwytasz przyciskiem drzwi lub szufladę, i ruchem myszy je otwierasz -takie przeniesienie ręki do świata gry niesamowicie zlewa gracza z VR.
Chwila, chyba nie ubierzecie Garrretcika w wojskowe MORO :twisted: ?! To by było bez sensu, ale rozumiem, o co Wam chodzi. Zauważcie, że w T3 jest najlepsze menu. Gdyby zmienili "kieszonki" na bronie, przedmioty (granaty etc.) i dodatkowe rzeczy w stylu jedwabnej sakwy Juliana.
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Keeper in Training »

Proszę Państwa, pojawiły się pierwsze screeny. Wyglądają obiecująco! Eidos podpisał już umowę ze Square Enix, znanym koncernem graifcznym sławnym z powodu swojej serii filmów Final Fantasy. Chyba mają wyniki. To dopiero początek, a wygląda świetnie. Ten zombiaczek - cudo :sup !
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"
Awatar użytkownika
ERH+
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: ERH+ »

Keeper, możesz podać źródło tych screenów? Ten plac z martwym drzewem z ostatniego obrazka ja już gdzieś widziałem, dawno temu...
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Awatar użytkownika
Spidey
Poganin
Posty: 727
Rejestracja: 18 marca 2009, 14:17
Lokalizacja: Bytom

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Spidey »

To nie jest Thi4f - już dawno gdzieś to widziałem. To były screeny z jakiegoś moda albo nowej gry, ale pewny nie jestem.
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle.        ~Kronika Pierwszego Wieku
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1011
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: raven4444 »

To wygląda na jakiś mod na Unreal Engine 3...
Na pewno to nie są screeny z T4, nigdzie nie ma wzmianki że Eidos coś wypuścił.
Awatar użytkownika
Abru
Młotodzierżca
Posty: 896
Rejestracja: 22 września 2002, 13:00

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: Abru »

To mapa do UT3 autorstwa Paula Madera.

http://paulmader.blogspot.com/2009/04/f ... shots.html

Keeper - Tym razem nie będzie ulgowo... Warn. :)

To nie pierwszy raz, kiedy opowiadasz bajki na temat T4. Nie wiem czy robisz to specjalnie czy nieświadomie. Mam nadzieje, że następnym razem pomyślisz dwa razy.
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3879
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: THIEF 4 - pożądane zmiany

Post autor: eLPeeS »

Uuuuu. Za taka podpuchę to się należy cios gołym pośladkiem z półobrotu w twarz :wsc
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
ODPOWIEDZ