Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 lip 2013 16:56 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 paź 2006 10:45
Posty: 1539
Lokalizacja: Kraków
Nie wiem czy już kiedyś o tym wspominałem, ale mi w pierwszej części Thiefa brakowało zawsze jakiejś misji między "Ucieczką" a "Nieoczekiwanymi sojusznikami". Przydałoby się coś, co pokazałoby ogrom tragizmu całej sytuacji związanej z dostaniem się Oka w ręce Szachraja. Więcej zniszczeń, chaosu. Ten fragment gry wydaje mi się trochę pusty. Widzimy w prawdzie ciała jakichś cywili przed świątynią młotów, ale mi to nie wystarczy. :-D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2013 17:49 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2333
Lokalizacja: Gdańsk
To zrób se fmkę -_-

A tak na serio, to masz rację. I były to nie tylko zwłoki cywili, ale także Straży Miejskiej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2013 00:31 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2414
Lokalizacja: Pabianice
Chyba żartujecie :) .

Kiedy pierwszy raz w to grałem, to wrażenie było piorunujące. Miasto w nocy takie samo jak zwykle, ale na pierwszy rzut oka coś jest nie tak. Cisza, na ulicach leżą zabici, latają muchy, to narastające uczucie niepokoju i w końcu zbezczeszczona świątynia. To jest jeden z lepszych momentów w tej grze, według mnie. Pozostawia sporo miejsca na wyobraźnię.

Artass napisał(a):
Przydałoby się coś, co pokazałoby ogrom tragizmu całej sytuacji związanej z dostaniem się Oka w ręce Szachraja. Więcej zniszczeń, chaosu.


Ależ takie coś by całkowicie zrujnowało atmosferę! Zresztą to był bardzo precyzyjny atak ze strony Szachraja, na ulicy pewnie zginęli jedynie ci co się nawinęli pod miecze, pazury i zęby, chodziło tylko o świątynię, chaos miał dopiero nadejść po rytuale z Okiem.

W The Dark Project nie trzeba niczego poprawiać. Nawet wersja gold jest w pewnym sensie jego zepsuciem, bo rozwleka poszukiwanie talizmanów i wolałem pierwotną wersję zaginionego miasta bez magów (zrujnowali atmosferę tego miejsca :( ). Na szczęście dodatkowe misje są ok i nieco rozbudowały uniwersum, więc wybaczam te potknięcia.

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2013 12:27 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 paź 2006 10:45
Posty: 1539
Lokalizacja: Kraków
BodomChild napisał(a):
Zresztą to był bardzo precyzyjny atak ze strony Szachraja, na ulicy pewnie zginęli jedynie ci co się nawinęli pod miecze, pazury i zęby, chodziło tylko o świątynię

Zastanawia mnie tylko jak atakujący się tam przedarli. A może portal Paszcza Chaosu - reszta świata powstał gdzieś w Mieście?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2013 12:42 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2333
Lokalizacja: Gdańsk
Już dawno rozważałem na ten temat ;) Ktoś mi mówił, że istniał portal pomiędzy Paszczą, a podziemiami Świątyni. Albo Posiadłość Konstantyna jest blisko świątyni, np. w tej samej dzielnicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2013 11:00 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4600
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Fabularnie faktycznie brakowało połączenia między Escape, a Strange... Jednak biorąc pod uwagę możliwości ówczesnej technologii, niemożliwe byłoby zrobienie takiej scenerii świeżego post-apo. Już z całym szacunkiem do "Haunted Cathedral", to tam zniszczenia były bardzo umowne :) To, że my braliśmy je w 100% na serio i były dla nas genialne, wynikało chyba z faktu, że po prostu użyliśmy wyobraźni :D To jak z grami 8-bitowymi. Trzy piksele, ale i tak widzieliśmy cała historię i to nam wystarczało. Tak samo T1. Dziś jak się na to patrzy to trochę trudno uwierzyć w tragedię Zamurza ;) Mówię tutaj oczywiście z perspektywy kogoś zupełnie nowego w świecie Thiefa.

Dlatego równocześnie zgadzam się z Bodomem, że wtedy (a dla nas i teraz) tamto co mieliśmy wystarczało.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2014 22:24 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lip 2009 18:15
Posty: 1340
Lokalizacja: Tarnów
Zaczęła mnie zastanawiać pewna rzecz. Oko zostało zabezpieczone przez Strażników ponieważ jest to wielkie zło i nikt nie powinien mieć do niego dostępu. Jako, że ono samo wracało na jedno miejsce i tam musiało zostać postawiono zabezpieczyć wejściem wejście do katedry przed wszelkimi intruzami. Wejście zostało zapieczętowane talizmanami, które schowano po różnych miejscach.

Skoro Oka nikt nie mógł dostać, dlaczego pozostawili wskazówki gdzie go szukać?

Dlaczego w ogóle stworzyli możliwość dostania się tam? Nie lepiej było spalić, utopić, wrzucić talizmany do wulkanu, a najlepiej zamurować cały budynek, żeby na pewno nikt na nie wszedł?

Dlaczego nikt się nie zatroszczył drugim wejściem? Tak po prawdzie gdyby ktoś obszedł całą katedrę mógł zobaczyć drzwi, załatwić jakiś ładunek i po prostu je wysadzić. Nie trzeba latać za tymi talizmanami, ani martwić się o drogę powrotną.

Może jest coś o czym nie wiem, ostatni raz pierwszego Thiefa ukończyłem jakieś 2 lata temu więc możliwe, że zapomniałem sporo rzeczy.

_________________
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2014 22:35 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2333
Lokalizacja: Gdańsk
Daweon napisał(a):
Zaczęła mnie zastanawiać pewna rzecz. Oko zostało zabezpieczone przez Strażników ponieważ jest to wielkie zło i nikt nie powinien mieć do niego dostępu. Jako, że ono samo wracało na jedno miejsce i tam musiało zostać postawiono zabezpieczyć wejściem wejście do katedry przed wszelkimi intruzami. Wejście zostało zapieczętowane talizmanami, które schowano po różnych miejscach.

Skoro Oka nikt nie mógł dostać, dlaczego pozostawili wskazówki gdzie go szukać?

Dlaczego w ogóle stworzyli możliwość dostania się tam? Nie lepiej było spalić, utopić, wrzucić talizmany do wulkanu, a najlepiej zamurować cały budynek, żeby na pewno nikt na nie wszedł?


W listach opiekunów z Zamurza pojawia się wzmianka, że wskazówki pozostawiono po to, by w razie czego powrócić i zabrać Oko. Mówi o tym fragment "To wszystko na wypadek, gdybyśmy pewnego dnia musieli wejść do Katedry..."

Daweon napisał(a):
Dlaczego nikt się nie zatroszczył drugim wejściem? Tak po prawdzie gdyby ktoś obszedł całą katedrę mógł zobaczyć drzwi, załatwić jakiś ładunek i po prostu je wysadzić. Nie trzeba latać za tymi talizmanami, ani martwić się o drogę powrotną.


A tu celna uwaga...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2014 01:11 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 902
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Taa, poza tym nie wiem czy w realu chciałoby mu się zachrzaniać po te talizmany. Na miejscu Garretta to bym dostawił drabinę i wybił jakiś witraż :jez

_________________
Portfolio: :arrow: http://keeperhattori.deviantart.com/
Kanał YT: :arrow: https://www.youtube.com/channel/UCxo5Pu ... subscriber


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2014 03:18 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2013 23:14
Posty: 399
Być może włożenie Talizmanów w odpowiednie miejsca zdejmuje swego rodzaju pole siłowe wokół terenu Katedry.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2014 16:13 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2414
Lokalizacja: Pabianice
Też myślę, że jeśli ktokolwiek chciałby dostać się do katedry bez talizmanów, to po prostu by mu się to nie udało.

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2014 18:05 
Paser

Dołączył(a): 04 lip 2011 19:57
Posty: 240
Trafna uwaga. Oko ze swoją "inteligencją" i trzema tonami dumy pokrytej grubą warstwą ego chciało być wyzwaniem. Kto 'nieświęty' wszedł bez talizmanów zapewne zmieniał się w zombi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2014 20:45 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lip 2009 18:15
Posty: 1340
Lokalizacja: Tarnów
Pole siłowe? Zamiana w zombie? Miejsca na talizmany są przy drzwiach wejściowych i po ich włożeniu te drzwi się otwierają. To wyraźna sugestia jakoby właśnie to zamknięte wejście miałoby być główną przeszkodą. Gdyby faktycznie LGS o tym pomyślało na pewno wstawiło by jakiś tekst tłumaczący to niedopatrzenie.

W sumie można by się jeszcze uczepić tego, że Konstantyn nie dopilnował śmierci Garretta. Jedyna żyjąca istota, która może mu przeszkodzić, a on go zostawia, bo "osty muszą jeść" (cóż za dziwaczny gatunek). Taka głupota złych charakterów wydaje mi się dość utartym motywem, ale może to tylko moje czepialstwo...

_________________
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2014 21:11 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2013 23:14
Posty: 399
Szachraj będąc bóstwem i dzierżąc Oko nie obawiał się zagrożenia ze strony śmiertelników. Czuł się bardzo pewnie, i słusznie, zdobycie artefaktu wymagało owszem pewnego nakładu pracy, ale nie zrobił tego on tylko dlatego, że nie mógł, był zablokowany. A Talizmany to rzecz umowna, nie wiemy jak dokładnie wyglądała ochrona Oka bez włożonych owych Talizmanów, więc sobie można wiele dopowiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2014 21:36 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2293
Lokalizacja: Deutschland
Myślę, że 16-18 lat temu twórcy nie myśleli w ten sposób ;)

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2014 14:45 
Szaman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sty 2003 13:23
Posty: 1047
Lokalizacja: Karath-din
Jeśli nie możesz czegoś logicznie wytłumaczyć, na pewno działa tam magia... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2014 20:31 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4600
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Because Friendship is Magic.

Pozostaje też opcja, że drugie wyjście pozostawało ukryte dla wszystkich, póki wejście nr 1 nie zostało otwarte.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2014 21:25 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 paź 2009 14:01
Posty: 1409
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Moc archetypu, kochani! Zły zawsze musi pozostawić bohaterowi pole do manewru. A magicy z TTLG korzystają z tropów literackich z wielką gracją i nie ma odczucia powtórki z tej samej melodii.

_________________
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Teraz jest 19 gru 2018 15:44


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron