Trailer do Dark Project
Moderator: Spidey
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Trailer do Dark Project
Pewnie wielu z Was zna trailery do Thiefa 1, jak nie to macie link powyżej. Oglądajać go postarałem się wczuć w gracza, który w 97 roku widzi go po raz pierwszy, nieświadom jeszcze czym ten cały Dark Project będzie.
I powiem Wam, że ten teaser mną wstrząsnął :D Od razu widać, jaka ta gra będzie wspaniała! Jaka grafika! Strzelanie z łuku do rycerzy! Niesamowita muzyka! No i jakieś potwory... szykuje się gruba gra!
Enjoy! :D
- Keeper Gurgul
- Paser
- Posty: 236
- Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
- Lokalizacja: Stonemarket
- Kontakt:
Re: Trailer do Dark Project
- A co powiecie na ten nieco późniejszy teaser Thiefa? Początek sekwencji "Tools of the Trade" został nagrany specjalnie na potrzeby tego teasera, a wykonaniem nie odstaje od oryginalnych przerywników filmowych z gry.
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Trailer do Dark Project
O_O tego wcześniej nie znałem, dzięki Potwierdzam, majstersztyk. A ta animacja na początku to wręcz myślałem, że pochodzi z TDS.
BTW wielka szkoda, że niekórych z tych lokacji to w grze nie znaleźliśmy, jak np. tej z dwoma "transformatorami" oraz zombiem.
BTW wielka szkoda, że niekórych z tych lokacji to w grze nie znaleźliśmy, jak np. tej z dwoma "transformatorami" oraz zombiem.
- ERH+
- Kurszok
- Posty: 530
- Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
- Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Re: Trailer do Dark Project
Hmmm, twórcy Ultima Underworld? Jestem zainteresowany!
Co do lokacji to pewnie są w grze, tylko troszkę zmienione, tak jak sala tronowa z berłem za oparciem (a Garrett ma strzały gazowe i linowe...). Szkoda że nie dali tych animacji w samej grze, choćby pod credits -trochę by pomogły wyobraźni strzała wodna "odbijająca się" od pochodni, i ognista przebijająca cel. Ogłuszenie zakonnika wyborne -zaskakuje nawet pomimo obeznania z Thiefem.
Co do lokacji to pewnie są w grze, tylko troszkę zmienione, tak jak sala tronowa z berłem za oparciem (a Garrett ma strzały gazowe i linowe...). Szkoda że nie dali tych animacji w samej grze, choćby pod credits -trochę by pomogły wyobraźni strzała wodna "odbijająca się" od pochodni, i ognista przebijająca cel. Ogłuszenie zakonnika wyborne -zaskakuje nawet pomimo obeznania z Thiefem.
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
- Keeper Gurgul
- Paser
- Posty: 236
- Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
- Lokalizacja: Stonemarket
- Kontakt:
Re: Trailer do Dark Project
Na oddzielne oklaski zasługuje też ścieżka dźwiękowa i filmowy niemal montaż. Oglądając początek za pierwszym razem miałem wrażenie, że to trailer kinowy.
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
- Keeper in Training
- Arcykapłan
- Posty: 1409
- Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
- Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
- Kontakt:
Re: Trailer do Dark Project
Zgadzam się z Wami wszystkimi. Thief jest grą magiczną i posiada naprawdę wyjątkowy klimat... Jednak są też na YT filmy, które nigdy - dla dobra gry i autorów - nie powinny ujrzeć światła dziennego, jak choćby to: . Oglądasz na własną odpowiedzialność. Przestroga.
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"
Re: Trailer do Dark Project
Znalazłem dziś coś ciekawego na yt, a mianowicie jakby trailer do T2! Można zauważyć lokacje z demo, nie dokończone pokoje, złotego robota, strażników z T1 a nawet lokację, która nie pojawiła się w grze.
Re: Trailer do Dark Project
O 1.32 do 1.38 jest pokazany mechanista z mieczem w jakiejś lokacji, której nie jarzę. Na początku widać niedokończoną posiadłość Truarta.
Re: Trailer do Dark Project
Zawsze, ale to zawsze jak odpalam TG lub TMA włączam na początek intro, przysłaniam żaluzje i rozkoszuję się muzyką... :] najbardziej rajcuje mnie intro TG i zwrot "Bóg i złodziej podążają jedną ścieżką"... dopiero gdy dałem oko Konstatynowi poczułem moc tych słów haha
Right player on the wrong server can make all different in net... so connect mr. Player... connect and... fell the lag..
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Trailer do Dark Project
Przy okazji... oto archaiczny gameplay TDP z 1996 roku. Zwróćcie uwagę na łuk, głosy strażników (nie usłyszymy ich w grze nigdzie więcej poza trailerami) oraz ogólną ubogość lokacji. Ale za to mamy już tekstury oraz świetne cienie i klimat.
Re: Trailer do Dark Project
Już dawno to widziałem, a także to: Widać tutaj, że z początku były inne ruchy ręką z mieczem i bogatszy HUD.
Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła - Chan
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Trailer do Dark Project
Czy dobrze kojarzę, że na początku Thief miał być "średniowieczną strzelanką"? Jak się patrzy na te bardzo wczesne wersje gry, to tak wygląda.
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Re: Trailer do Dark Project
Gdyby zrobili taki trailer na wersji finalnej z tą różnicą, że wyżynanie strażników wyglądałoby nieco inaczej (łuk zamiast kuszy) to stwierdziłbyś dokładnie samo. Chyba powinieneś wiedzieć, że w grze Thief to od gracza zależy jak będzie wyglądała gra. Możesz zabijać, ale nie musisz. To samo dotyczy Thievery. Gracze nastawiają się negatywnie do gry, bo na youtube zobaczyli jak złodziej zabija strażnika - Ej! To nie ma nic wspólnego z serią Thief!. W multi musisz po prostu umówić się z graczami jak macie grać i tyle. Oczywiście łatwiej jest krytykować, gnoić i mieszać z błotem zamiast wnieść odrobinę swojego wkładu. WTF z wami ludzie?
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Trailer do Dark Project
To y nami ludziami, że w gameplayu nie pokazali nic innego poza zabijaniem. Nieświadomy gry gracz pomyśli, że to shooter. Nie ma tutaj żadnych elementów złodziejskich, jak chowanie się w cieniu czy nawet kradzieży łupów. Stąd nic dziwnego, że wygląda to jak shooter
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Trailer do Dark Project
Kurcze... Zalążek fabuły przedstawiony w tym trailerze coś mi przypomina...SPIDIvonMARDER pisze:
Na tym kanale: http://www.youtube.com/user/TheLookingGlassVault jest mnóstwo materiałów od LGS, stare trailery, modele, szkice itp., itd.
Heroes are so annoying.
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: Trailer do Dark Project
Najlepsze jest to, że już wtedy mówiło się o immersji