Kwestia fabularna nowego Thiefa

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Keeper in Training »

Flavia pisze:
Hattori pisze:Pamiętacie Maverala? Orlandowy zamtuz w Keepers' Chapel? :tar Chyba bym tego nie zdzierżył w T4 :tar
Ja nie pamiętam. :zdw Co to za wynaturzenie?
Flavio droga, wtedy jeszcze Cię tutaj nie było - Maveral miał twórczą passę i popełniał na dwa fronty - jedną ręką pisał o aniołkach, a drugą tworzył "Oko i Kapelę". Boże, co się tam działo... Jeśli jesteś ciekawa i dysponujesz dużym zapasem środków na uspokojenie, w Twórczości jest temat zbiorczy z przekierowaniem. Szukaj "Thief na wesoło". Tytuł jak najbardziej zwodniczy... :))

A kto to jest Xiao Xiao? Bo jeśli przypomina tą osóbkę, to pewnie wielu panów będzie piszczeć z radości.
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Hadrian »

Keeper in Training pisze:A kto to jest Xiao Xiao? Bo jeśli przypomina tą osóbkę, to pewnie wielu panów będzie piszczeć z radości.
Ehem... :roll: Madame Xiao Xiao to burdelmama Domu Kwiatów i... transwestyta ;)

Chciałbym wam zaprezentować moje rozważania na temat pewnych detali w zaprezentowanych nam przez deweloperów T4 grafikach.

http://imageshack.us/a/img837/723/screen1we.png

Na tym screenie możemy zauważyć Theodore Eastwicka, jego dwóch ochroniarzy i trzeciego gościa, który również może należeć do nich. Ale raczej sądzę, że to ktoś inny.

Ale nie chodzi o te postaci, a zaznaczony przeze mnie posąg. Jest to postać trzymająca w dłoniach klucz... Niech mi ktoś udowodni, że to nie chodzi o Strażników ;) Jeśli się nie mylę, to miejsce może być Siedzibą lub jakąś placówką Bractwa...

http://imageshack.us/a/img812/6669/screen2dz.png

Również na tym screenshocie widać, trochę mniej wyraźnie, te posągi. Po za tym, widać również sufit, który jest jakby stropem jaskini - mówi to nam, że ta lokacja jest raczej pod ziemią.

http://darkfate.ru/view/simple/files/im ... ef_002.jpg

Tutaj również posąg, tym razem w Domu Kwiatów.

http://imageshack.us/a/img607/743/screen3uc.png
http://imageshack.us/a/img819/319/screen4wm.png

Tutaj już mamy WYSTARCZAJĄCY dowód na to, że przynajmniej rozważano wprowadzenie do gry wątku Strażników. Podana tu księga nie występuje w poprzednich grach, nad czym ubolewam.

http://imageshack.us/a/img707/6760/screen5zn.png

Na tym artworku widać dwa niezbyt czytelne symbole. Jak dla mnie jest to okrąg podzielony na czworo z kołem i tyle. Być może to zębatka, ale wątpię. Interesuje mnie również zaznaczony starzec - nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to jakiś kapłan...

http://imageshack.us/a/img23/9048/screen6dh.png

Tu również widać tajemniczy symbol i dziwną staruszkę. Znowu wpadło mi do głowy, że to tym razem poganka...

http://imageshack.us/a/img850/9726/screen7x.png

A tu mnie zastanawia, czemu to oko dymi...

C.D.N.
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Hattori »

O ile to turkusowe światło dochodzi przez szczelinę w ziemi, to tym bardziej będzie to podziemie.
adriannn pisze:Podana tu księga nie występuje w poprzednich grach, nad czym ubolewam.
Reboot! ^^
Ten art jest taki, że właściwie nie da się określić nawet płci. Możliwych przynależności tej postaci może być naprawdę sporo.
adriannn pisze:A tu mnie zastanawia, czemu to oko dymi...
Kwas fotoaktywny się dopala. : P Też mnie zastanawia, skąd taki koncept. Bez sensu.
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Keeper in Training »

@Hattori: czemu? Cóż... "Czacha, pardon, OKO dymi"...

Co do ewentualnego obrazka ze staruszką, to wygląda to o tyle intrygująco, że widać mamy szansę na jakąś grupę kanalarzy. Nośny motyw, było coś takiego w którymś opowiadaniu w Twórczości. A może to był angielski tekst?
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Hattori »

Bez sensu, bo to by go tylko zdradzało, jak się domyślam. Jeśli oko wyposażone jest w coś fosforyzującego, to jeśli to coś z niego uchodzi, też będzie świecić. :roll: Jakoś nie mogę też dostrzec ani powodu dla wprowadzenia takiej zmiany, ani żadnego, techniczno-logicznego uzasadnienia.

A zresztą - równie dobrze mógłbym objechać twórców za świecące oko z T3, które TEŻ powinno zdradzać właściciela :roll: ;) Przecież nie ma się co spinać, zobaczymy, co z tego wyjdzie i tyle.
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Keeper in Training »

Hattori pisze:Bez sensu, bo to by go tylko zdradzało, jak się domyślam. Jeśli oko wyposażone jest w coś fosforyzującego, to jeśli to coś z niego uchodzi, też będzie świecić. :roll: Jakoś nie mogę też dostrzec ani powodu dla wprowadzenia takiej zmiany, ani żadnego, techniczno-logicznego uzasadnienia.

A zresztą - równie dobrze mógłbym objechać twórców za świecące oko z T3, które TEŻ powinno zdradzać właściciela :roll: ;) Przecież nie ma się co spinać, zobaczymy, co z tego wyjdzie i tyle.
Zgadzam się. Może to tylko tani chwyt projektanta reklamówek? Często takie "cuda" się pojawiają, by szczęśliwie zniknąć w końcowym produkcie.

PS Widzieliście: Ten gość Eidosowi nie przepuści... :twisted:
Swoją drogą, byłby z niego świetny aktor do dubbingu, nowy Boberek.
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Hadrian »

Z tego, co usłyszałem na gameplayu, Garrett włamuje się do dworu Barona Northcresta (BTW, ładnie się ona prezentuje na samym początku filmu) aby ukraść klejnot zwany Arc of the Lion (jeśli dobrze zrozumiałem). Ten łysy deweloper (Schimdt?), który mnie tak wkurza swoim akcentem, mówił też o charyzmatycznym liderze* stojącym na czele ludu chcącym obalić Barona. Ruch oporu rzeczywiście jest ;)

*Czy tylko mi to stwierdzenie automatycznie kojarzy mi się z Karrasem? -_-
Awatar użytkownika
TricksieThiefsie
Mechanista
Posty: 445
Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: TricksieThiefsie »

Łysy dev to Stephane Roy.

http://www.thiefgame.com/ została zaktualizowana. Możemy zobaczyć twarz charyzmatycznego przywódcy, pojawia się Basso i Jeniviere jako... ptak. Ciekawe.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Hadrian »

Nie mogę otworzyć strony. Dlaczego? Wybieram wiek (większy niż 18 lat :P) i biała strona.
Awatar użytkownika
demonax
Paser
Posty: 256
Rejestracja: 23 kwietnia 2009, 10:53
Lokalizacja: Knw

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: demonax »

Mi działa normalnie, wchodziłem dosłownie minutę temu, tylko trochę się ładowała strona i lekko zamulała :(
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Flavia »

N Harmonia pisze:http://www.thiefgame.com/
Przejrzałam sobie właśnie.
Pierwsze primo... ktoś mi wyjaśni, po cholerę Garrettowi gorset? :zdw
Drugie primo... czy tylko mi siedziba Barona kojarzy się z siedzibą Nadrewidenta?
Trzecie... przypuszczam, że małżeństwo Basso nie skończyło się zbyt dobrze ;)
Czwarte: a nie mówiłam, że ten krzyżyk w kole to symbol ruchu oporu? Ciekawe, czy ma jakieś głębsze znaczenie...
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Hadrian »

Flavia pisze: Czwarte: a nie mówiłam, że ten krzyżyk w kole to symbol ruchu oporu? Ciekawe, czy ma jakieś głębsze znaczenie...
Też to mówiłem :P

A ja nadal nie mogę otworzyć tej cholernej strony, kurwicy dostaję :))
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Hattori »

Musisz podać i rok i miesiąc i dzień narodzin. :jez
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Hadrian »

Zawsze wchodziłem na tą stronkę i patrzałem zmiany, ale dopiero wczoraj są kłopoty. I tak, podaję dzień, miesiąc i rok ;)
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Hadrian »

Udało mi się otworzyć stronę, ale na innym kompie. Tak więc:

-Graven kojarzy mi się z byłym Mechanistą (co ja mam ostatnio do nich?!), który chce wprowadzić wiarę w Budowniczego na nowo... No i ten symbol...
-Basso fajny, tyle że szkoda, że nie podobny do siebie... I motyw ze sroką Jenivere niezły :P W tle widać też Crippled Burrick Inn. Hmmm, Przydroże? ;)
-Madame Xiao Xiao straszy mnie... tyle ode mnie...
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Flavia »

adriannn pisze:
Flavia pisze: Czwarte: a nie mówiłam, że ten krzyżyk w kole to symbol ruchu oporu? Ciekawe, czy ma jakieś głębsze znaczenie...
Też to mówiłem :P
Nie, Ty mówiłeś o Mechanistach :P
I wciąż to robisz.

Swoją drogą to trochę niepokojące, że twórcy jeszcze nie wypowiedzieli się na temat religii. Teraz są dwie możliwości: albo gra w ogóle nie będzie poruszała tego wątku (co będzie złe), albo wymyślą jakiś kult z dupy, aby dać kolejny pretekst buntownikom (co będzie jeszcze gorsze). Im dalej w las, tym mniejszą mam nadzieję na zobaczenie starych, dobrych Młotków :(
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Hadrian »

Mówiłem o ruchu oporu m.in. Młotodzierżców ;) Teraz też Mechanistów :P
Awatar użytkownika
TricksieThiefsie
Mechanista
Posty: 445
Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: TricksieThiefsie »

Praktycznie potwierdzone, że dla nowego Thiefa frakcje z trylogii będą istnieć jako ciekawostki rozsiane po terenie. Domyślam się, że będzie to wyglądało tak, jak statuy Strażników i symbol klucza na rękawicy Garretta. No nic, mam nadzieję, że twórcy jakoś wypełnią tę lukę jakimiś innymi fajnymi frakcjami.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Hadrian »

Wiemy o Gravens ("Mogilnych"? "Grobowych"? "Groźnych"?) będących ruchem oporu przeciwko Northcrestowi i Straży Miejskiej. Jestem ciekaw, czy dobrze poprowadzą ten wątek i nie wezmą go "z dupy".
Awatar użytkownika
Caer
Szaman
Posty: 1054
Rejestracja: 05 stycznia 2003, 13:23
Lokalizacja: Karath-din
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Caer »

Flavia pisze:Pierwsze primo... ktoś mi wyjaśni, po cholerę Garrettowi gorset? :zdw
Drugie primo... czy tylko mi siedziba Barona kojarzy się z siedzibą Nadrewidenta?
Trzecie... przypuszczam, że małżeństwo Basso nie skończyło się zbyt dobrze ;)
1) to samo przyszło mi do głowy. Jedyne, co w tej chwili widzę, to by zamocować "pazur" (i pięknie sobie śmigać po Mieście niczym Człowiek Pająk ;) )
2) E, no co Ty. Budowla na Holger Square (bodajże) to piękny socrealizm. Prawie jak muzeum narodowe w Warszawie ;) Chyba że masz na myśli siedzibę straży miejskiej.
3) Rozwiązanie... ciekawe (biedna Ginewra!) No i zawsze wyobrażałam sobie Basso jednak trochę szczuplejszego... jak widać odbił sobie pobyt w Cragscleft ;)
Flavia pisze:Swoją drogą to trochę niepokojące, że twórcy jeszcze nie wypowiedzieli się na temat religii. Teraz są dwie możliwości: albo gra w ogóle nie będzie poruszała tego wątku (co będzie złe), albo wymyślą jakiś kult z dupy, aby dać kolejny pretekst buntownikom (co będzie jeszcze gorsze). Im dalej w las, tym mniejszą mam nadzieję na zobaczenie starych, dobrych Młotków :(
Hm... jeden ze szkiców koncepcyjnych przedstawia mówcę na podeście, który wygląda całkiem jak mnich. Czyżby znowu mieli opierać religię na katolicyzmie? Ale Młoty to to chyba nie będą...
N Harmonia pisze:Praktycznie potwierdzone, że dla nowego Thiefa frakcje z trylogii będą istnieć jako ciekawostki rozsiane po terenie. Domyślam się, że będzie to wyglądało tak, jak statuy Strażników i symbol klucza na rękawicy Garretta. No nic, mam nadzieję, że twórcy jakoś wypełnią tę lukę jakimiś innymi fajnymi frakcjami.
Ta, będą dwie: straż miejska z Baronem i ruch oporu :jez


A ja się jeszcze zastanawiam nad zdobyciem fokusa (którego będziemy mieli dzięki niczemu innemu, jak oku) gdzieś na początku gry, które ma być powiązane z fabułą. W sumie jeszcze wiele rzeczy może się zmienić i scena "wjazdu" do Miasta niekoniecznie musi być tą pierwszą, ale ciekawe, czy to brzemienne w skutki wydarzenie będzie przed czy po? Może związane z medalionem Eastwicka?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Flavia »

Caer pisze:2) E, no co Ty. Budowla na Holger Square (bodajże) to piękny socrealizm. Prawie jak muzeum narodowe w Warszawie ;) Chyba że masz na myśli siedzibę straży miejskiej.
W sumie faktycznie może to być siedziba Straży Barońskiej :P Pierwsza ilustracja w dziale "Media".
Caer pisze:Hm... jeden ze szkiców koncepcyjnych przedstawia mówcę na podeście, który wygląda całkiem jak mnich. Czyżby znowu mieli opierać religię na katolicyzmie? Ale Młoty to to chyba nie będą...
To chyba przywódca powstania? Nie wiem, czy będzie pełnił jakieś funkcje religijne. A może to faktycznie były Młotek?
Nie dowiemy się, póki go nie usłyszymy ;)
Caer pisze:A ja się jeszcze zastanawiam nad zdobyciem fokusa (którego będziemy mieli dzięki niczemu innemu, jak oku) gdzieś na początku gry, które ma być powiązane z fabułą. W sumie jeszcze wiele rzeczy może się zmienić i scena "wjazdu" do Miasta niekoniecznie musi być tą pierwszą, ale ciekawe, czy to brzemienne w skutki wydarzenie będzie przed czy po? Może związane z medalionem Eastwicka?
Medalion Eastwicka umożliwi Garrettowi widzenie magicznych znaków, a to chyba podstawowa funkcja skupienia? A może to dwie różne rzeczy? W sumie widzenie znaków ma mieć jakieś znaczenie fabularne, a fokusa można wyłączyć w menu - nie miałoby to sensu, gdyby oznaczało zrezygnowanie z ważnej opcji fabularnej. No chyba, że wyłączenie tego trybu to po prostu wyłączenie pewnych jego funkcji, podczas gdy podstawowa - widzenie znaków - zostanie zachowana.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Caer
Szaman
Posty: 1054
Rejestracja: 05 stycznia 2003, 13:23
Lokalizacja: Karath-din
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Caer »

Flavia pisze:W sumie faktycznie może to być siedziba Straży Barońskiej
A Miasto to niby do kogo należy? :)

Flavia pisze:To chyba przywódca powstania? Nie wiem, czy będzie pełnił jakieś funkcje religijne. A może to faktycznie były Młotek?
Nie dowiemy się, póki go nie usłyszymy
Na przywódcę powstania wygląda ten w ciemnym stroju. Myślę o tym na podeście (w pięknej białej szacie).

Flavia pisze:Medalion Eastwicka umożliwi Garrettowi widzenie magicznych znaków, a to chyba podstawowa funkcja skupienia? A może to dwie różne rzeczy? W sumie widzenie znaków ma mieć jakieś znaczenie fabularne, a fokusa można wyłączyć w menu - nie miałoby to sensu, gdyby oznaczało zrezygnowanie z ważnej opcji fabularnej. No chyba, że wyłączenie tego trybu to po prostu wyłączenie pewnych jego funkcji, podczas gdy podstawowa - widzenie znaków - zostanie zachowana.
A nie jest to tak, że aby w pełni użyć medalion trzeba już mieć "skupienie"? (doprawdy nie pamiętam). I wydaje mi się, że skupienia nie tyle można wyłączyć, co po prostu nie używać (choć mogę się mylić). Tak czy siak, ciekawa jestem, czy Garrett straci oko (a może nie? Może w wyniku jakiegoś wydarzenia jego zdolność widzenia zostanie wzmocniona, czy cuś?). W każdym razie to chyba nie będzie robota Viktorii (chyba że będzie to w prologu, który nie będzie grywalny).
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Hadrian »

A ja jestem nadal przekonany, że to niebezpośredni sequel... Jaki sens jest robienia takiego reboota? Dla mnie żaden.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Flavia »

Przejrzałam teraz stare zrzuty i sama posiadłość Barona też podobnie wygląda. Zastanawiam się, czy to nie ten sam budynek (wizja artystyczna, podczas gdy powyżej widzimy wersję z gry).
Strasznie to zapuszczone, jak na siedzibę władcy.
Caer pisze:Na przywódcę powstania wygląda ten w ciemnym stroju. Myślę o tym na podeście (w pięknej białej szacie).
Przywódców może być kilku. Jeden przygotowuje plan działania (ten w ciemnym stroju, z medalionem), inny zagrzewa ludzi do boju płomiennymi przemowami (ten w białej szacie).
Caer pisze:A nie jest to tak, że aby w pełni użyć medalion trzeba już mieć "skupienie"? (doprawdy nie pamiętam). I wydaje mi się, że skupienia nie tyle można wyłączyć, co po prostu nie używać (choć mogę się mylić).
Wydaje mi się, że zdolność "skupiania" zdobywa wraz z medalionem i tak, używa ich razem.
Gdzieś tam czytałam, że będzie możliwość całkowitego wyłączenia tego trybu, ale to raczej na forach, niż w oficjalnych wypowiedziach. Zobaczymy.
Caer pisze:Tak czy siak, ciekawa jestem, czy Garrett straci oko (a może nie? Może w wyniku jakiegoś wydarzenia jego zdolność widzenia zostanie wzmocniona, czy cuś?). W każdym razie to chyba nie będzie robota Viktorii (chyba że będzie to w prologu, który nie będzie grywalny).
Mam szczerą nadzieję, że po prostu nie poruszą tej kwestii. Dzięki temu starsi fani będą mogli widzieć w tym niebezpośredni sequel, nowsi zaś - co tylko zechcą.
Pozostają też inne kwestie z przeszłości Garretta, jak np. wychowanie przez Strażników. Przy którymś gameplayu jeden z producentów wspominał, że Garrett wychował się w sierocińcu, ale szybko z niego uciekł. Ciekawe, jak te dwie rzeczy pogodzą...
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kwestia fabularna nowego Thiefa

Post autor: Marzec »

Wykonanie strony znakomite.

Nie rozumiem tylko, czemu zrobili takie zakończenie opisu fabuły: House of blossoms. Ciach i koniec opisu. Wg mnie to trochę psuje prezentację... Byłem pewien że House of Blossoms to wątek poboczny, ale widząc to co teraz zaczynam się zastanawiać.
adriannn pisze:-Madame Xiao Xiao straszy mnie... tyle ode mnie...
Pierwszy transwestyta w Thiefie? :)
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
ODPOWIEDZ