Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 gru 2013 16:47 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 paź 2009 14:01
Posty: 1409
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Flavia napisał(a):
Uzupełniłam nieco listę w oparciu o najnowsze informacje. Jakieś propozycje, jak przetłumaczyć "Gloom"? ;)


Gloom - mrok podszyty smutkiem. Warto skojarzyć z tym, co w oryginalnym "Hobbicie" mówi Gollum ("gloom, gloom"). Nawet Skibniewska ma to dość nudno przełożone. Powiedziałabym też, że to ciemność. Ciemność pełna smutku, aż na skraju depresji.

_________________
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 gru 2013 22:04 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Ależ ja wiem, co to jest, nie wiem tylko, jak to przetłumaczyć. "Plaga ciemności"? "Zaraza mroku"? "Epidemia czarnej dupy"? :P

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 gru 2013 22:39 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2293
Lokalizacja: Deutschland
Flavia napisał(a):
"Epidemia czarnej dupy"? :P
Hahahhaha, rżę ze śmiechu. Zacne, Flavia, zacne... perfidna i bezpośrednia - jak zawsze :D

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2013 17:43 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 paź 2009 14:01
Posty: 1409
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Flavia napisał(a):
Ależ ja wiem, co to jest, nie wiem tylko, jak to przetłumaczyć. "Plaga ciemności"? "Zaraza mroku"? "Epidemia czarnej dupy"? :P


Możesz sprecyzować, o jaki kontekst chodzi?

_________________
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2013 09:14 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
"Gloom" to zaraza pustosząca Miasto.

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2013 22:06 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 paź 2009 14:01
Posty: 1409
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Flavia napisał(a):
"Gloom" to zaraza pustosząca Miasto.


To bezwstydnie wsparłabym się przekładem Pratchettowego "Łupsa!" wg Piotr Cholewy ("love it!"): PRZYWOŁUJĄCA CIEMNOŚĆ.

_________________
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2013 14:11 
Szaman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sty 2003 13:23
Posty: 1047
Lokalizacja: Karath-din
Flavia napisał(a):
Ależ ja wiem, co to jest, nie wiem tylko, jak to przetłumaczyć. "Plaga ciemności"? "Zaraza mroku"? "Epidemia czarnej dupy"? :P


Mroczne widmo ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2013 18:18 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Keeper, Caer - za długie i mało chwytliwe :P
Chyba poczekam na oficjalną wersję...

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2014 15:52 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 paź 2009 14:01
Posty: 1409
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Flavia napisał(a):
Keeper, Caer - za długie i mało chwytliwe :P
Chyba poczekam na oficjalną wersję...


Jeśli chcesz wprost, to gloom jest kwintesencją ciemności, mrokiem mroku. Ale ważne jest także melancholijne zabarwienie. Zatem zaraza stanowi po prostu rozprzestrzeniający się mrok, takie Tolkienowskie mornie utulie ("ciemność nadciąga").

_________________
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2014 16:00 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2002 21:57
Posty: 2041
Lokalizacja: Rzeszów
A pisaliście coś o "wrogach znacznie bardziej niebezpiecznych od Straży Barona"?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Pozdrawiam
PiotrS


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2014 16:26 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2006 19:31
Posty: 295
Lokalizacja: North Ashfield
Hmm, ani to zombie, ani burricki, ani inne wynalazki z poprzednich odsłon. Jakoś średnio mi się to widzi, no ale w końcu zawsze to szansa na pewne nadnaturalne elementy w grze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2014 16:34 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2413
Lokalizacja: Pabianice
Może to jacyś zdeformowani ludzie z podziemi? :) To co oni mówli o tej grze na początku, to sobie można o kant tyłka potłuc :) .

Korytarz i drzwi z kratą wyglądają jak powtórka z przytuliska, oby to nie była mapa w tym stylu, co za dużo, to niezdrowo :? .

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2014 16:41 
Szaman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sty 2003 13:23
Posty: 1047
Lokalizacja: Karath-din
No właśnie, za bardzo przypomina to Przytulisko. I są tam jakieś cele... (a może to więzienie...? W końcu gdzieś muszą trzymać przeciwników systemu ;) )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2014 16:42 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2333
Lokalizacja: Gdańsk
Cytuj:
To co oni mówli o tej grze na początku, to sobie można o kant tyłka potłuc :) .


To samo uważam :)

Cytuj:
Korytarz i drzwi z kratą wyglądają jak powtórka z przytuliska, oby to nie była mapa w tym stylu, co za dużo, to niezdrowo :? .


To samo chciałem napisać ;)

Cytuj:
No właśnie, za bardzo przypomina to Przytulisko. I są tam jakieś cele... (a może to więzienie...? W końcu gdzieś muszą trzymać przeciwników systemu ;) )


Ciekawa hipoteza!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2014 17:52 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 902
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Yeah, Przytuliskiem toto zalatuje i to zdrowo, miałem skojarzenia już podczas tych kilku ujęć przed powyższą stopklatką. Czy to źle - jeśli o mnie chodzi, niech to rzeczywiście nie będzie powtórka z rozrywki, wolałbym raczej inne miejsce a la więzienie, nawiązujące najwyżej stylistyką, co by miłe wspomnienia u fanów wywołać :)

O samych stworach nie da się powiedzieć nic konkretnego. Mogę najwyżej przyrównać ich do Poszukiwaczy Ciemności z "Jestem legendą".

_________________
Portfolio: :arrow: http://keeperhattori.deviantart.com/
Kanał YT: :arrow: https://www.youtube.com/channel/UCxo5Pu ... subscriber


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2014 18:46 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2293
Lokalizacja: Deutschland
Było raz, czemu nie może pojawić się po raz kolejny? "Co za dużo to nie zdrowo" jest w tym wypadku nie na miejscu. Taka myśl pasuje do Assassin's Creed czy Call of Duty. To samo powiecie twórcom FMek, którzy wzorują się na pomysłach z 3 części złodzieja? Czy to samo powiecie również twórcom Dark Moda? "Przecież to wszystko już było do jasnej ciasnej!" Przesadzacie.

Cytuj:
To co oni mówli o tej grze na początku, to sobie można o kant tyłka potłuc
A to dobrze, czy źle? Pojawia się nieznany typ przeciwnika. Gdy twórcy nie zdradzali nic o wątkach nadnaturalnych, nietypowych, mistycznych, magicznych - było źle. Płacz wielki kurwa. Teraz twórcy ujawnili strzępek informacji, a forum od razu zalewa fala opinii pod tytułem "ale to już było, i nie wróci więcej". Tak źle i tak niedobrze. Jedni lubią gdy im gacie gównem śmierdzą, a inni jak muchy latają. Co jest z Wami mości łacherzy, hę? Czy to nie jest przypadkiem tak, że jeden drugiego nakręca?

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2014 20:31 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lip 2009 18:15
Posty: 1340
Lokalizacja: Tarnów
Mixthoor napisał(a):
Było raz, czemu nie może pojawić się po raz kolejny? "Co za dużo to nie zdrowo" jest w tym wypadku nie na miejscu. Taka myśl pasuje do Assassin's Creed czy Call of Duty. To samo powiecie twórcom FMek, którzy wzorują się na pomysłach z 3 części złodzieja? Czy to samo powiecie również twórcom Dark Moda? "Przecież to wszystko już było do jasnej ciasnej!" Przesadzacie.


Ale za to im się nie płaci. Poza tym takie coś jest oznaką braku pomysłowości. Jest mnóstwo możliwości na straszny poziom, a oni akurat biorą to co jest już sprawdzone. Mimo tego mam nadzieję, że to więzienie, bo jest to całkiem niezłym pomysłem.

Mixthoor napisał(a):
Cytuj:
To co oni mówli o tej grze na początku, to sobie można o kant tyłka potłuc
A to dobrze, czy źle? Pojawia się nieznany typ przeciwnika. Gdy twórcy nie zdradzali nic o wątkach nadnaturalnych, nietypowych, mistycznych, magicznych - było źle. Płacz wielki kurwa.


Nie nie zdradzali tylko zaprzeczali. Trochę wkurzające jest jak ktoś ci mówi, że czegoś nie ma, a potem wychodzi w praniu, że jednak jest. Mimo tego ja się z tego bardzo cieszę, bo Thief bez wątków magicznych, czy nadnaturalnych byłby... dziwny.

_________________
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2014 21:38 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Przecież oni od początku mówili, że elementy nadnaturalne będą obecne, tylko stonowane, że zamiast magii i ognistych kul (które wcześniej pojawiły się w jednej misji w jednej części oryginalnej trylogii) będzie mistycyzm. O nieludzkich przeciwnikach (a przynajmniej dotyczących ich niespodziankach) zresztą też była mowa w którymś wywiadzie dobre pół roku temu...
A to, że fani uwielbiają informacje od EM traktować wybiórczo i więcej przeinaczać, niż przyjmować to ich problem.

Co do tych potworków, wydaje mi się, że któryś z wybrańców wspomniał o nich w kontekście ruin Strażników, więc może to po prostu ludzie wypaczeni przez Glify? Strażnicy, którzy chcieli za dużo i zapłacili za to? Ofiary nieudanych eksperymentów? Egzekutorzy, którzy stracili resztki człowieczeństwa w szoku spowodowanym aktywacją Ostatecznego Glifu wieki temu? ;)

Przy okazji, gdzieś w tym temacie przewinęło się, że Erin będzie pojawiać się w wizjach Garretta, a w końcu poprowadzi go przez magiczny las, do którego przeniosą się z jej apartamentu. Co ten Baron wykombinował?

Aha, uzupełniłam też pierwszy post o najnowsze informacje, w tym strukturę początku gry (prolog + pierwsze trzy misje i fragmenty miejskie). Nie muszę mówić, że fragment ten zawiera spoilery, więc czytacie na własną odpowiedzialność.

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2014 22:08 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2413
Lokalizacja: Pabianice
Mixthoor napisał(a):
Gdy twórcy nie zdradzali nic o wątkach nadnaturalnych, nietypowych, mistycznych, magicznych - było źle. Płacz wielki kurwa. Teraz twórcy ujawnili strzępek informacji, a forum od razu zalewa fala opinii pod tytułem "ale to już było, i nie wróci więcej"


Wyluzuj. Po prostu stwierdziłem, że nie można poważnie traktować tego co twórcy mówili o grze wcześniej, miał być całkowity reboot świata Thiefa tylko zachowujący ducha oryginału, miało nie być wątków nadnaturalnych (taak, mistycyzm miał być, ale to nie to samo co ewidentna magia na nowych zwiastunach :) ) a Garrett miał wyglądać jak goth-emo :wes . Jak widać, w trakcie prac nad grą ludzie z Eidosu nieco zmienili swoją koncepcję.

Ja się tam cieszę z kierunku w jakim poszedł Thief. Ale Przytuliska nr 2 nie chcę, bo chociaż jakoś tam wpasowało się w TDS i było na swój sposób miłe ( :) ), to było też lokacją zbyt dosadną w swojej straszności, przesadzoną i w rezultacie mało thiefową (zresztą takie niepopularne opinie wyraziłem o nim w temacie o przytulisku).

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2014 22:45 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 523
Nie ma zombie nie ma Thiefa.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2014 23:01 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2293
Lokalizacja: Deutschland
Jestem wyluzowany, szczególnie dzisiejszego wieczora ;) Dlatego spytałem, czy to dobrze, czy źle. Czasem zastanawiam się, czego ludziska by chcieli? Może fabuły i sekretów podanych na tacy przed premierą gry? Nie momencik, wtenczas byłoby pieprzenie, że za dużo zdradzają. Jak nie urok, to sraka.

Daweon napisał(a):
Nie nie zdradzali tylko zaprzeczali. Trochę wkurzające jest jak ktoś ci mówi, że czegoś nie ma, a potem wychodzi w praniu, że jednak jest. Mimo tego ja się z tego bardzo cieszę, bo Thief bez wątków magicznych, czy nadnaturalnych byłby... dziwny.
Fani chcieli, fani dostali. Ja też się cieszę. Jak wspomniałem - zapach gówna i latające muchy.

Daweon napisał(a):
Ale za to im się nie płaci. Poza tym takie coś jest oznaką braku pomysłowości. Jest mnóstwo możliwości na straszny poziom, a oni akurat biorą to co jest już sprawdzone. Mimo tego mam nadzieję, że to więzienie, bo jest to całkiem niezłym pomysłem.
Nawet nie widziałeś tego poziomu, stary! Nikt nie widział. Spekulujemy na podstawie jednosekundowego fragmentu! Jeśli poziom rzeczywiście okaże się plagiatem, sam stanę za Tobą murem. A wcześniej pewnie posram się ze strachu. Wstrzymaj się z "brakiem pomysłowości" dopóty, dopóki sam nie sprawdzisz.

BodomChild napisał(a):
stwierdziłem, że nie można poważnie traktować tego co twórcy mówili o grze wcześniej, miał być całkowity reboot świata Thiefa tylko zachowujący ducha oryginału, miało nie być wątków nadnaturalnych (taak, mistycyzm miał być, ale to nie to samo co ewidentna magia na nowych zwiastunach ) a Garrett miał wyglądać jak goth-emo . Jak widać, w trakcie prac nad grą ludzie z Eidosu nieco zmienili swoją koncepcję.
Do znudzenia - fani chcieli, fani dostali. Ja również jestem zadowolony z drogi, jaką obrali. Jednak czego by nie zrobili, źle.Kurwa źle! Czy ktoś w ogóle cieszy się z premiery nowej części?

Kurhhan napisał(a):
Nie ma zombie nie ma Thiefa.
To TMA się nie liczy? ;)

Na marginesie:
Gdzieś na forum ktoś napisał, że focusa jest za dużo, że jest często wykorzystywany. Czy ludziska mają problem z czytaniem ze zrozumieniem? To, że jakiś gracz w jakimś trailerze, gameplay-ou (dobrze to napisałem?) czy demie wykorzystuje tryb skupienia, NIE OZNACZA ŻE KAŻDY BEZWZGLĘDNIE RÓWNIEŻ TAK MUSI GRAĆ. Chu... ręce opadają. Idę w zakłąd, że po premierze pojawią się lamenty w stylu "łeee, gra jest za prosta". Błyskawicznie zweryfikujemy poziom trudności na którym delikwent gra, o ile rankingi będą działały na podobnej zasadzie rankingów z Hitman Absolution.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 lut 2014 01:00 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 523
Była w TMA kapka zombiaczków.

Dokładnie Mix, każdy ma pokazać screeny z punktacjami. Jeśli wypłynie , że używa Focusa zostaje napiętnowany :-D Btw, można zrobić temat gdzie zostanie wyłoniony gracz z forum z największą ilością punktów. Ostatecznie stwierdzam , że nawet ujdzie ten patent z highscore. Zawsze to jakaś satysfakcja i "ślad" po swojej grze. Inna sprawa, że zapewne po trzech dniach jak nie prędzej w rankingu światowym już będzie sporo maksymalnych not. Jedyny problem to te opcje z ograniczeniem zapisu gry i permanentną śmiercią , reszta to kaszka z mleczkiem.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 lut 2014 06:44 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Kurhhan napisał(a):
Dokładnie Mix, każdy ma pokazać screeny z punktacjami. Jeśli wypłynie , że używa Focusa zostaje napiętnowany :-D Btw, można zrobić temat gdzie zostanie wyłoniony gracz z forum z największą ilością punktów.

Kojarzy mi się to z pewną aktywnością, którą osobiście zupełnie nie jestem zainteresowana (zapewne z powodu naturalnych ograniczeń). Ale Wy się bawcie, chłopcy... ;)

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lut 2014 00:25 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2293
Lokalizacja: Deutschland
Fatality! Pozamiatałaś :D

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lut 2014 00:36 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 523
Jeśli Flavia nie uczestniczy to może robić za sędziego i nam pomierzyć, znaczy podliczyć punkty. No szukam, szukam punktu zaczepienia z tym nowym Thiefem , ponieważ wszystkie zaprezentowane materiały prezentują się słabo w praktycznie każdym elemencie, może chociaż rywalizacja. Inna sprawa , że "fliperowe" highscore w ogóle nie pasuje do "Złodzieja".

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Teraz jest 13 gru 2018 01:25


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron