Jestem wyluzowany, szczególnie dzisiejszego wieczora
Dlatego spytałem, czy to dobrze, czy źle. Czasem zastanawiam się, czego ludziska by chcieli? Może fabuły i sekretów podanych na tacy przed premierą gry? Nie momencik, wtenczas byłoby pieprzenie, że za dużo zdradzają. Jak nie urok, to sraka.
Daweon pisze:Nie nie zdradzali tylko zaprzeczali. Trochę wkurzające jest jak ktoś ci mówi, że czegoś nie ma, a potem wychodzi w praniu, że jednak jest. Mimo tego ja się z tego bardzo cieszę, bo Thief bez wątków magicznych, czy nadnaturalnych byłby... dziwny.
Fani chcieli, fani dostali. Ja też się cieszę. Jak wspomniałem - zapach gówna i latające muchy.
Daweon pisze:Ale za to im się nie płaci. Poza tym takie coś jest oznaką braku pomysłowości. Jest mnóstwo możliwości na straszny poziom, a oni akurat biorą to co jest już sprawdzone. Mimo tego mam nadzieję, że to więzienie, bo jest to całkiem niezłym pomysłem.
Nawet nie widziałeś tego poziomu, stary! Nikt nie widział. Spekulujemy na podstawie jednosekundowego fragmentu! Jeśli poziom rzeczywiście okaże się plagiatem, sam stanę za Tobą murem. A wcześniej pewnie posram się ze strachu. Wstrzymaj się z "brakiem pomysłowości" dopóty, dopóki sam nie sprawdzisz.
BodomChild pisze:stwierdziłem, że nie można poważnie traktować tego co twórcy mówili o grze wcześniej, miał być całkowity reboot świata Thiefa tylko zachowujący ducha oryginału, miało nie być wątków nadnaturalnych (taak, mistycyzm miał być, ale to nie to samo co ewidentna magia na nowych zwiastunach ) a Garrett miał wyglądać jak goth-emo . Jak widać, w trakcie prac nad grą ludzie z Eidosu nieco zmienili swoją koncepcję.
Do znudzenia - fani chcieli, fani dostali. Ja również jestem zadowolony z drogi, jaką obrali. Jednak czego by nie zrobili, źle.
Kurwa źle! Czy ktoś w ogóle cieszy się z premiery nowej części?
Kurhhan pisze:Nie ma zombie nie ma Thiefa.
To TMA się nie liczy?
Na marginesie:
Gdzieś na forum ktoś napisał, że focusa jest za dużo, że jest często wykorzystywany. Czy ludziska mają problem z czytaniem ze zrozumieniem? To, że jakiś gracz w jakimś trailerze, gameplay-ou (dobrze to napisałem?) czy demie wykorzystuje tryb skupienia, NIE OZNACZA ŻE KAŻDY BEZWZGLĘDNIE RÓWNIEŻ TAK MUSI GRAĆ. Chu... ręce opadają. Idę w zakłąd, że po premierze pojawią się lamenty w stylu "łeee, gra jest za prosta". Błyskawicznie zweryfikujemy poziom trudności na którym delikwent gra, o ile rankingi będą działały na podobnej zasadzie rankingów z Hitman Absolution.