Wywiady z EM

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Wywiady z EM

Post autor: Flavia »

Temat o produkcji zamknięty, nie ma gdzie takich pierdół wrzucać :?

Anyway, post-premierowy wywiad z ulubieńcem fanów, Stéphane Roy!
http://www.gameinformer.com/b/features/ ... thief.aspx

Moje ulubione fragmenty:
Thief games had these types of survival/horror missions
Nie! Serio?! :shock:
We wanted rope arrows to be puzzle-like elements in the environment, allowing players who looked around to be rewarded. When players have a limited supply of rope arrows that can be used anywhere on the map, we found that people tended to not use them at all in fear that they’d be wasted. Now, when someone sees the rope arrow anchor, we want them to think and consider their options “I can either go up here or look around for another entrance.”
Z tym, że nie ma innej drogi. Tzn. jest, ale nie mogę jej obrać, gdyż głupia gra ma głupie ograniczenia ruchu i Garrett nie może sięgnąć belki wiszącej mu 10 cm nad głową ani wskoczyć na tą jedną krawędź identyczną z pięćdziesięcioma innymi krawędziami, ale nieosiągalną. Pierdolę takie puzzle....
Like we’ve said, it’s impossible to please everybody, so giving freedom to players is our way to provide a custom tailored experience for every type of gamer.
Naszym głównym celem jest zapewnienie graczom jak największej wolności, dlatego odbierzemy im najbardziej podstawową swobodę, jaką jest swoboda ruchu (i skoków). Ma sens.

Innymi słowy: panie Stefanie... Pierdoli pan jak potłuczony.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Wywiady z EM

Post autor: Keeper in Training »

Boli. Teraz nawet w miejscu podskoczyć nie umiem, żeby zwrócić uwagę strażnika. Panicz Roy się kompromituje. Taka praca?
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"
ODPOWIEDZ