Test maksymalniej prędkości Garretta w TDP/TG

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Test maksymalniej prędkości Garretta w TDP/TG

Post autor: bob »

Chciałbym spytać się o maksymalne możliwości jeżeli chodzi o prędkość w silniku Thiefa 1 (oryginalne bądź spatchowane Dark Engine). Czy są jakieś reguły, które powodują, że Garrett może rozpędzić się do skończonej/pozornie nieskończonej prędkości, bądź to nie dotyczy engine Thiefa 1?

...

Domyślam się, że zadałem raczej trudne pytania. Jednak w jednym z poziomów Thiefa Gold (Pieśń Jaskiń) znajduje się taki "niski" układ brushy, że dzięki temu Garrett może sobie pędzić niemal jak szaleniec. To wygląda następująco jak w filmiku nakręconym przed chwilą (stan na godz. 19:30-kilka)

Tak się składa, że mam DromEd-a i z "asystą" mógłbym przedłużyć to przejście czy jak to nazwać, pytanie, czy możliwe jest dokonanie tego sposobem "kopiuj-wklej" w tym programie? Pierwszym krokiem było by przedłużenie tego przejścia czterokrotnie - jest to wykonalne, nawet jeśli natrafiło by się na siatkę brushy po przekroczeniu ściany?
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Test maksymalniej prędkości Garretta w TDP/TG

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Muszę przyznać, bob, że Twoje umiejętności do psucia tej gry są imponujące :P Nie wiem, jak to zrobiłeś, że zginąłeś.
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Test maksymalniej prędkości Garretta w TDP/TG

Post autor: bob »

SPIDIvonMARDER pisze:Muszę przyznać, bob, że Twoje umiejętności do psucia tej gry są imponujące :P Nie wiem, jak to zrobiłeś, że zginąłeś.
Skoro taka treść wiadomości to znaczyłoby, że nie da się predłużyć tego przejścia w którym to Garrett znajduje się na filmie? Jakaś ochrona przed zapisem misji czy co?
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Test maksymalniej prędkości Garretta w TDP/TG

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Nie no, możesz w dromedzie zbudować sobie korytarz dowolnie długi. Jedyny blok zapisu gry działa po śmierci.
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Test maksymalniej prędkości Garretta w TDP/TG

Post autor: Mixthoor »

Stworz jeszcze licznik predkosci. Bedziemy go pobijac i przekraczac granice!
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
ODPOWIEDZ