Wydaje mi się, że autor tego artykułu posiłkował się tym wywiadem, przeprowadzonym z Marc'em LeBlanc, z którego możemy wyczytać:PS Admin pisze:Jest jedno co mnie zaciekawiło, o czym nie wiedziałem. W pierwszej części jest napisane, że Dark Camelot nigdy nie powstał, nawet w jakieś pierwotnej formie. Natomiast pamiętam, dawno, dawno temu, zrzuty z grywalnej wersji, podpisane właśnie Dark Camelot. Czyli to były jednak zrzuty z Thiefa!?
HOWEVER... jak możemy zobaczyć na tym filmiku przedstawiającym pierwszy trailer Dark Camelot, wnętrza wyglądają dość podobnie do tych przedstawionych później w Thief (chodzi mi o tekstury).The truth, however, is that Camelot never entered production proper. The only playable output was a handful of tech demos to showcase the engine’s capabilities, but even these took place in a wildly different setting. The largest, called Stargate, was a multiplayer shooter that pitched superheroes with different abilities against each other and existed purely to demo what was then called the Portal engine.
"Dark Camelot was still in preproduction when it became Thief," says Marc. "So, there weren’t any even art assets built. There might have been design ideas that were harvested for Thief, but I don’t think any levels were designed."
Podejrzewam, że LGS nie miało zaprojektowanej żadnej mapy, z tych które znalazły się w T1, oraz robili na nowo modele postaci. Dźwięki (np. wody) oraz część tekstur na pewno już mieli, co widać i słychać. Pewnie pogrzebali coś jeszcze w silniku gry.