Thief 4 - Recenzje i opinie
Moderator: Spidey
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Serwis tvgry.pl podsumowuje T4, czyli "Błędy i potknięcia nowego Thiefa" - KLIK
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Dodałem sporo linków do polskich recenzji. Prośba do tych,. którzy grali: wrzućcie mi proszę linki do wiedorecenzji. Sam nie szukam, by przez przypadek nie zobaczyć za dużo.
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Właśnie przeszedłem misję z 3 rozdziału, osławiony dom z ciekawą zawartością pod nim. Wrażenie na gorąco:
edit: Clive i reszta -jak wrzucacie screeny na Steama, to używajcie spoileru który zakryje ich zawartość w aktywności, przed przypadkowym podejrzeniem.
► Pokaż Spoiler
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Skończyłem grę i wszystkie misje poboczne z wyjątkiem zagadki obelisków.
Ostatnie 2 rozdziały są beznadziejne. W ogóle nie przypominają Thiefa. Grałem w nie bez przyjemności, tylko po to, żeby zobaczyć to "cudowne" zakończenie.
A do tego mamy na końcu 2 walki z "bossami". Porażka.
► Pokaż Spoiler
A do tego mamy na końcu 2 walki z "bossami". Porażka.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
- Keeper Gurgul
- Paser
- Posty: 236
- Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
- Lokalizacja: Stonemarket
- Kontakt:
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Yup, końcówka gry właściwie zarżnęła resztki klimatu jakie nieśmiało kiełkowały z misji pobocznych, eksploracji Miasta oraz niektórych poziomów fabularnych (posiadłość Barona, Sanatorium Moiry).
Mamy tu Starożytne Miasto, któremu jednak baaardzo daleko do Karath Din: wygląda ono w 99 % identycznie z tym na powierzchni. Potem, tuż po wizycie jakieś 0,5 km pod ziemią, po krótkiej przechadzce trafiamy na absurdalną, ogromną "Arkę Noego", do budowy której Pogrobowcy nie mieliby ani materiałów, ani infrastruktury, ani tym bardziej jakiegoś wyraźnego powodu. XD
Zresztą owa Arka ani razu nie była wspominana w trakcie gry, zero, null, brak jakichkolwiek aluzji czy zapowiedzi. Jak oni ją u licha zbudowali, podczas gdy Miasto ogarnięte było rewolucją? Nie wspominając o tym, że byłaby to inżynieryjne wyzwanie na miarę piramid: przegniła drewniana łajba welkości platformy wiertniczej. RLY, Eidos?
Dodatkowo te walki z bossami, które nawet fabularnie nie mają sensu ani uzasadnienia. Co robił Thief Taker General wśród zwolenników Oriona?
Naprawdę kiepsko wytłumaczono zmianę postawy Erin, która po tym całym wodzeniu Garretta za nos wizjami nagle stwierdziła, że będzie zła i go ukarze. Czy było to szaleństwo? Przeciążenie umysłu Mocą? Trauma po eksperymentach? Wycięcie sporej części fabuły i rozwoju postaci? Zwykły babski foch?
Nowy THIAF na kilometr trąci problemami przy produkcji, niespójnym projektem i brakiem konsekwentnej wizji, zarówno fabuły jak i rozgrywki.
Jeśli wierzyć plotkom, wedle których jeszcze w połowie 2013 roku gra znajdowała się w zasadzie w powijakach, będąc luźnym zlepkiem kompletnie randomowych, niedorobionych elementów, to EM odwaliło kawał ciężkiej roboty przekuwając to w jako-tako działającą grę w tak krótkim czasie.
http://www.polygon.com/2013/4/26/426991 ... departures
Mamy tu Starożytne Miasto, któremu jednak baaardzo daleko do Karath Din: wygląda ono w 99 % identycznie z tym na powierzchni. Potem, tuż po wizycie jakieś 0,5 km pod ziemią, po krótkiej przechadzce trafiamy na absurdalną, ogromną "Arkę Noego", do budowy której Pogrobowcy nie mieliby ani materiałów, ani infrastruktury, ani tym bardziej jakiegoś wyraźnego powodu. XD
Zresztą owa Arka ani razu nie była wspominana w trakcie gry, zero, null, brak jakichkolwiek aluzji czy zapowiedzi. Jak oni ją u licha zbudowali, podczas gdy Miasto ogarnięte było rewolucją? Nie wspominając o tym, że byłaby to inżynieryjne wyzwanie na miarę piramid: przegniła drewniana łajba welkości platformy wiertniczej. RLY, Eidos?
Dodatkowo te walki z bossami, które nawet fabularnie nie mają sensu ani uzasadnienia. Co robił Thief Taker General wśród zwolenników Oriona?
Naprawdę kiepsko wytłumaczono zmianę postawy Erin, która po tym całym wodzeniu Garretta za nos wizjami nagle stwierdziła, że będzie zła i go ukarze. Czy było to szaleństwo? Przeciążenie umysłu Mocą? Trauma po eksperymentach? Wycięcie sporej części fabuły i rozwoju postaci? Zwykły babski foch?
Nowy THIAF na kilometr trąci problemami przy produkcji, niespójnym projektem i brakiem konsekwentnej wizji, zarówno fabuły jak i rozgrywki.
Jeśli wierzyć plotkom, wedle których jeszcze w połowie 2013 roku gra znajdowała się w zasadzie w powijakach, będąc luźnym zlepkiem kompletnie randomowych, niedorobionych elementów, to EM odwaliło kawał ciężkiej roboty przekuwając to w jako-tako działającą grę w tak krótkim czasie.
http://www.polygon.com/2013/4/26/426991 ... departures
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
- brzeszczot
- Młotodzierżca
- Posty: 817
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Mam nadzieję, że moja gra skończy się (jestem po drugim rozdziale) inaczej niż to opisujecie...
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Wiesz, jak to mówią... madzieja matką...brzeszczot pisze:Mam nadzieję, że moja gra skończy się (jestem po drugim rozdziale) inaczej niż to opisujecie...
Ogólnie rzecz ujmując, tę grę przed kompletną katastrofa ratuje jedynie miasto z misjami pobocznymi. Główny wątek jest całkowitym nieporozumieniem.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
- TricksieThiefsie
- Mechanista
- Posty: 445
- Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Ta gra była tworzona w zasadzie od 2008, więc jest gorzej, niż fatalnie.Jeśli wierzyć plotkom, wedle których jeszcze w połowie 2013 roku gra znajdowała się w zasadzie w powijakach, będąc luźnym zlepkiem kompletnie randomowych, niedorobionych elementów, to EM odwaliło kawał ciężkiej roboty przekuwając to w jako-tako działającą grę w tak krótkim czasie.
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Jak na razie jestem po 5 rozdziale i mam mieszane odczucia.
Przede wszystkim przeszkadza mi to, że poruszanie się bywa naprawdę upierdliwe. Czasami wciąż trudno mi wyczuć gdzie mogę wskoczyć, a gdzie nie albo jaki klawisz mam nacisnąć. Jeśli chodzi o miasto to gdy popatrzę w górę od razu myślę o tym, w jak wiele miejsc mogłabym wbić strzałą linową gdyby to było T2, a to, że nie mogę tego zrobić jest irytujące. Chyba jeszcze bardziej niż skakanie denerwuje mnie brak możliwości wychylania się w dowolnym miejscu. No i to wciskanie E tysiące razy w niektórych momentach... generalnie w porównaniu do poprzednich części czuję się tu jak w jakimś więzieniu Zgadzam się z tym, że mapka jest za wiele nie pomaga w orientacji, jakby nie mogli zrobić normalnej
O kwestii fabularnej na razie się nie wypowiadam dopóki nie przejdę do końca. Na razie fabuła wydaje się ok, chociaż nie porwała mnie w takim stopniu jak T3.
Nie podoba mi się to, że w niektórych aspektach charakter Garretta jest zmieniony.
I przede wszystkim widzę tu wiele drobnych błędów lub niedociągnięć. Kilka razy zdarzało mi się widzieć zaciętego albo kręcącego się wokół własnej osi strażnika. Par w burdelu po prostu nic nie może zaniepokoić, próbowałam nawet rzucić w nich spałowanym strażnikiem dla testu - nadal bez reakcji. I dlaczego złodziej wchodząc do jakiegoś pomieszczenia i wyłamując okno zatrzaskuje je za sobą, aby potem wyłamać je powtórnie? mogłabym dodać wiele podobnych absurdów. Niemiłym zaskoczeniem było też to, że
Muzyka momentami wydaje mi się zupełnie nietrafiona i psuje klimat. Zwłaszcza ta bojowa po alarmowaniu strażników
W niektórych momentach jest dla mnie nieintuicyjne czy zabijam strażników czy tylko pałuję. Według statystyk udało mi się już dwóch zabić i naprawdę nie mam pojęcia kiedy i jak
Trochę zaskoczyło mnie to, że nie przeszkadza mi aż tak bardzo brak Stevena, nawet szybko się przyzwyczaiłam i zapomniałam że głos podkłada ktoś inny. Nadal sądzę, że Steven byłby lepszą opcją, ale nie jest źle
Miasto podoba mi się z wyglądu i mocno kojarzy z T3, więc klimat byłby świetny, gdyby tylko nie psuło go sterowanie. I moim zdaniem na plus w stosunku do T3 są cutsceenki jeśli chodzi o wykonanie (mam na myśli m. in. to, że w T3 brakowało mi jednolitości scenek, jakby były robione przez zupełnie oddzielne osoby). Generalnie wydźwięk tego posta wyszedł mi chyba zbyt negatywny, gra na razie mi się podoba, ale jej poziom bardzo odbiega od starych thiefów, za dużo tu denerwujących szczegółów i za mały akcent na samą kradzież. I przez to nadal grając czuję się jakoś nieswojo
Mam nadzieję, że w ciagu następnych rozdziałów znajdzie się jeszcze coś, co mnie pozytywnie zaskoczy, chociaż widząc Wasze ostatnie posty zaczęłam się obawiać że nie
Przede wszystkim przeszkadza mi to, że poruszanie się bywa naprawdę upierdliwe. Czasami wciąż trudno mi wyczuć gdzie mogę wskoczyć, a gdzie nie albo jaki klawisz mam nacisnąć. Jeśli chodzi o miasto to gdy popatrzę w górę od razu myślę o tym, w jak wiele miejsc mogłabym wbić strzałą linową gdyby to było T2, a to, że nie mogę tego zrobić jest irytujące. Chyba jeszcze bardziej niż skakanie denerwuje mnie brak możliwości wychylania się w dowolnym miejscu. No i to wciskanie E tysiące razy w niektórych momentach... generalnie w porównaniu do poprzednich części czuję się tu jak w jakimś więzieniu Zgadzam się z tym, że mapka jest za wiele nie pomaga w orientacji, jakby nie mogli zrobić normalnej
O kwestii fabularnej na razie się nie wypowiadam dopóki nie przejdę do końca. Na razie fabuła wydaje się ok, chociaż nie porwała mnie w takim stopniu jak T3.
Nie podoba mi się to, że w niektórych aspektach charakter Garretta jest zmieniony.
► Pokaż Spoiler
► Pokaż Spoiler
W niektórych momentach jest dla mnie nieintuicyjne czy zabijam strażników czy tylko pałuję. Według statystyk udało mi się już dwóch zabić i naprawdę nie mam pojęcia kiedy i jak
Trochę zaskoczyło mnie to, że nie przeszkadza mi aż tak bardzo brak Stevena, nawet szybko się przyzwyczaiłam i zapomniałam że głos podkłada ktoś inny. Nadal sądzę, że Steven byłby lepszą opcją, ale nie jest źle
Miasto podoba mi się z wyglądu i mocno kojarzy z T3, więc klimat byłby świetny, gdyby tylko nie psuło go sterowanie. I moim zdaniem na plus w stosunku do T3 są cutsceenki jeśli chodzi o wykonanie (mam na myśli m. in. to, że w T3 brakowało mi jednolitości scenek, jakby były robione przez zupełnie oddzielne osoby). Generalnie wydźwięk tego posta wyszedł mi chyba zbyt negatywny, gra na razie mi się podoba, ale jej poziom bardzo odbiega od starych thiefów, za dużo tu denerwujących szczegółów i za mały akcent na samą kradzież. I przez to nadal grając czuję się jakoś nieswojo
Mam nadzieję, że w ciagu następnych rozdziałów znajdzie się jeszcze coś, co mnie pozytywnie zaskoczy, chociaż widząc Wasze ostatnie posty zaczęłam się obawiać że nie
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Jakbyś była uhahana opium, które na dodatek jest tłoczone przez wentylację, to też byś miała wyebanane na to, co się dzieje dookołaCzajka pisze: Par w burdelu po prostu nic nie może zaniepokoić, próbowałam nawet rzucić w nich spałowanym strażnikiem dla testu - nadal bez reakcji.
Natomiast dziwne jest to, że śpiącym Płatkom nie zrobili skina z zamkniętymi oczami, kiedy ewidentnie widać, że śpią.
Przemoc jest wizytówką amatorów... i Mechanistów.
Fáilte, Sláinte, Póg mo thóin!
Fáilte, Sláinte, Póg mo thóin!
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
To dziwne w takim razie że strażnicy też nie są uhahani i reagują a tak poważnie to po prostu niepojęte jest dla mnie jak można wypuścić skradankę z takim niedopatrzeniem. Co w ogóle robili testerzy?!
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Doszedłem do ostatniego bossa i prawdę mówiąc nie mam już siły skończyć. Ostatnie dwie misje mnie zmęczyły okrutnie swoją liniowością i monotonią. Całościowo fabuła jest denna, rzeczywiście misje poboczne są lepiej zrealizowane, choć krótsze. Generalnie w diabły poszła cała koncepcja emergent gameplay, zabawy gracza z mechaniką i symulacyjnym charakterem gry.
Oprócz tego mam wrażenie, że twórcy zrobili wszystko, żeby zbieranie łupów było możliwie jak najbardziej nudne pod słońcem. Nie ma ani odrobiny satysfakcji z otwierania zamka w drzwiach, za którymi znajduje się (w biednym domu na dodatek) regał z książkami robiący za sekretne przejście do pomieszczenia, które wygląda na spiżarnię, gdzie na podłodze leżą rozsypane trzy złote monety. Nie ma w tym krztyny sensu, a rozwiązań tego typu jest na pęczki.
Oprócz tego mam wrażenie, że twórcy zrobili wszystko, żeby zbieranie łupów było możliwie jak najbardziej nudne pod słońcem. Nie ma ani odrobiny satysfakcji z otwierania zamka w drzwiach, za którymi znajduje się (w biednym domu na dodatek) regał z książkami robiący za sekretne przejście do pomieszczenia, które wygląda na spiżarnię, gdzie na podłodze leżą rozsypane trzy złote monety. Nie ma w tym krztyny sensu, a rozwiązań tego typu jest na pęczki.
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Oświetlenie.
Nie wiem czy już ktoś zwracał na to uwagę. Ja mam z tym problem. Jeżeli to dynamiczne, z pochodni czy koksowników jest w porządku, to ze stałym, z lamp ulicznych czy kinkietów na budynkach - już nie. Są takie miejsca, które teoretycznie nie powinne a jednak mają cień i odwrotnie, może to w związku z przysłowiem, ze najciemniej ...
Misje poboczne.
Wszyscy się chyba zgodzą, że one podnoszą ostateczną ocenę całej gry. Jest kilka bardzo dobrych, może za małych i za mało skomplikowanych, ale jednak. Przy krawcu, kolekcjonerze czy czaszce bawiłem się lepiej niż w siedzibie Eastwicka.
Ale jest też kilka, które są całkowitym nieporozumieniem, czuje się rozczarowany jeżeli przemykam na drugi koniec miasta, omijam straż, przechodze kilka irytujących przeładowań po to tylko , żeby wejść głównymi drzwiami i znaleźć w sejfie pierdołe i do tego lokacja to ta sama co poprzednio. Wydaje się, że wiele z tych misji dodano na szybko, na siłę, aby poprawić całość.
Nie wiem czy już ktoś zwracał na to uwagę. Ja mam z tym problem. Jeżeli to dynamiczne, z pochodni czy koksowników jest w porządku, to ze stałym, z lamp ulicznych czy kinkietów na budynkach - już nie. Są takie miejsca, które teoretycznie nie powinne a jednak mają cień i odwrotnie, może to w związku z przysłowiem, ze najciemniej ...
Misje poboczne.
Wszyscy się chyba zgodzą, że one podnoszą ostateczną ocenę całej gry. Jest kilka bardzo dobrych, może za małych i za mało skomplikowanych, ale jednak. Przy krawcu, kolekcjonerze czy czaszce bawiłem się lepiej niż w siedzibie Eastwicka.
Ale jest też kilka, które są całkowitym nieporozumieniem, czuje się rozczarowany jeżeli przemykam na drugi koniec miasta, omijam straż, przechodze kilka irytujących przeładowań po to tylko , żeby wejść głównymi drzwiami i znaleźć w sejfie pierdołe i do tego lokacja to ta sama co poprzednio. Wydaje się, że wiele z tych misji dodano na szybko, na siłę, aby poprawić całość.
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
- brzeszczot
- Młotodzierżca
- Posty: 817
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Katalog tego co wkurza i irytuje jest długaśny. Celnie to wskazywaliście wyżej. Nie będę powtarzał.
Aktualnie mruczę pod nosem:
Na cholerę mi łażenie po dachach, z których w zasadzie nie można spaść. Skok nie jest obarczony ryzykiem, nie moge wleźć tam gdzie chcę, a moje dupsko - "przyklejone" - cały czas szoruje po nieheblowanej desce.
Gdzie rozpierająca duma z tego, że mogę zajść dalej, wspiąć się wyżej niż inni, że jestem gibki, zręczny, zwinny niczym łasica i noszę się na czarno?!
Ten deficyt mają mi osłodzić portmonetki znajdowane w ptasich gniazdach?!
MOTYLA NOGA!
Aktualnie mruczę pod nosem:
Na cholerę mi łażenie po dachach, z których w zasadzie nie można spaść. Skok nie jest obarczony ryzykiem, nie moge wleźć tam gdzie chcę, a moje dupsko - "przyklejone" - cały czas szoruje po nieheblowanej desce.
Gdzie rozpierająca duma z tego, że mogę zajść dalej, wspiąć się wyżej niż inni, że jestem gibki, zręczny, zwinny niczym łasica i noszę się na czarno?!
Ten deficyt mają mi osłodzić portmonetki znajdowane w ptasich gniazdach?!
MOTYLA NOGA!
Ostatnio zmieniony 07 marca 2014, 17:06 przez brzeszczot, łącznie zmieniany 1 raz.
- TricksieThiefsie
- Mechanista
- Posty: 445
- Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Czekałem na takie momenty
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Jeszcze żeby było weselej, to panowie kompletnie pokpili sprawę z tzw. replayability. Po zakończeniu gry możemy sobie nadal tuptać po mieście, a Basso wraca do Crippled Burrick z misjami, których nie skończyliśmy, to akurat jest miłe. Natomiast do wszystkich misji fabularnych trzeba znowu dojść piechotą, a żeby było śmieszniej, to nie ma możliwości zabawy z innym poziomem trudności czy zmianą ustawień w wersji Custom. Po cholerę zatem im to było?
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Powiem więcej, misje już wykonane nie mają znacznika na mapie, jak na coś się wlezie przypadkiem to można powtórzyć, jak nie, cóż... (To już trzeba być wyższej klasy kretynem, żeby o tym nie pomyśleć).Natomiast do wszystkich misji fabularnych trzeba znowu dojść piechotą, a żeby było śmieszniej, to nie ma możliwości zabawy z innym poziomem trudności czy zmianą ustawień w wersji Custom. Po cholerę zatem im to było?
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Dementuję. Nawet będąc "przyklejonym" da się spaść i zabić w tej grze. :D Właśnie dziś mi się coś takiego przytrafiło, kwestia momentu wciśnięcia spacji.brzeszczot pisze:Na cholerę mi łażenie po dachach, z których w zasadzie nie można spaść. Skok nie jest obarczony ryzykiem, nie moge wleźć tam gdzie chcę, a moje dupsko - "przyklejone" - cały czas szoruje po nieheblowanej desce.
Tym bardziej nie rozumiem w ogóle filozofii wyrzucenia opcji "jump" z poruszania się. -,-
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
moze wyjdzie patch dodajacy skakanie w dowolnym momencie
czy to jest technicznie mozliwe?
czy to jest technicznie mozliwe?
- TricksieThiefsie
- Mechanista
- Posty: 445
- Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Niestety gra jest tak zaprojektowana, że nie ma możliwości dodania skoku w dowolnym momencie.
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Też się zastanawiam. Bo jak się wybierze wysoki stopień trudności to taki cel jak headshoty staje się niewykonalny. W tej chwili jedyne wyjście to grać od początku z takim poziomem trudności, gdzie zabijanie jest dozwolone.Judith pisze:Jeszcze żeby było weselej, to panowie kompletnie pokpili sprawę z tzw. replayability. Po zakończeniu gry możemy sobie nadal tuptać po mieście, a Basso wraca do Crippled Burrick z misjami, których nie skończyliśmy, to akurat jest miłe. Natomiast do wszystkich misji fabularnych trzeba znowu dojść piechotą, a żeby było śmieszniej, to nie ma możliwości zabawy z innym poziomem trudności czy zmianą ustawień w wersji Custom. Po cholerę zatem im to było?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Dobra recenzja Thiefa.
Od Quaz9 (PL)
Jedyne rzeczy, z którymi bym się tutaj nie zgodził to kwestia dotycząca tego, że Dishonored jest skradanką(bo nie jest) i kryształu światło/cień(że niby są tylko 2 poziomy widoczny, niewidoczny).
Od Quaz9 (PL)
Jedyne rzeczy, z którymi bym się tutaj nie zgodził to kwestia dotycząca tego, że Dishonored jest skradanką(bo nie jest) i kryształu światło/cień(że niby są tylko 2 poziomy widoczny, niewidoczny).
Ostatnio zmieniony 10 marca 2014, 13:15 przez Clive, łącznie zmieniany 1 raz.
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ωɛrɛ sɛŋƭɨɛŋƭ ɓɛɨŋgs
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ɖarɛɖ tɔ lɨʋɛ ωɨth laʊgɦs aŋɖ ƭɛars
Ŋɔω ɣɔu arɛ ɔŋlɣ ɦʊʍaŋ ʍacɦɨŋɛs
Ɔʊr ɦʊʍaŋɔɨɖ ƭɔɣs ƭɦaƭ ʍɨʍɨc liʋɨŋg
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Ktoś z naszych?
Update I postu. Jeśli brakuje linków do kluczowych opinii (nie postów z garścią dwóch, trzech zdań), dajcie znać. Dorzucę.
Update I postu. Jeśli brakuje linków do kluczowych opinii (nie postów z garścią dwóch, trzech zdań), dajcie znać. Dorzucę.
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Uwaga, ostra beka z nowego Thiefa .
"Fuck you" - ancient guard proverb
"You can play as a thief, but we don't force you to play as a thief."
"Fuck you" - ancient guard proverb
"You can play as a thief, but we don't force you to play as a thief."
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Re: Thief 4 - Recenzje i opinie
Oj tam zaraz beka. Rzetelna ocena. I choć jestem dopiero w II rozdziale, wiele się zgadza. Dodałem do I postu.