Strona 1 z 1

Wywiady z EM

: 14 maja 2014, 23:31
autor: Flavia
Temat o produkcji zamknięty, nie ma gdzie takich pierdół wrzucać :?

Anyway, post-premierowy wywiad z ulubieńcem fanów, Stéphane Roy!
http://www.gameinformer.com/b/features/ ... thief.aspx

Moje ulubione fragmenty:
Thief games had these types of survival/horror missions
Nie! Serio?! :shock:
We wanted rope arrows to be puzzle-like elements in the environment, allowing players who looked around to be rewarded. When players have a limited supply of rope arrows that can be used anywhere on the map, we found that people tended to not use them at all in fear that they’d be wasted. Now, when someone sees the rope arrow anchor, we want them to think and consider their options “I can either go up here or look around for another entrance.”
Z tym, że nie ma innej drogi. Tzn. jest, ale nie mogę jej obrać, gdyż głupia gra ma głupie ograniczenia ruchu i Garrett nie może sięgnąć belki wiszącej mu 10 cm nad głową ani wskoczyć na tą jedną krawędź identyczną z pięćdziesięcioma innymi krawędziami, ale nieosiągalną. Pierdolę takie puzzle....
Like we’ve said, it’s impossible to please everybody, so giving freedom to players is our way to provide a custom tailored experience for every type of gamer.
Naszym głównym celem jest zapewnienie graczom jak największej wolności, dlatego odbierzemy im najbardziej podstawową swobodę, jaką jest swoboda ruchu (i skoków). Ma sens.

Innymi słowy: panie Stefanie... Pierdoli pan jak potłuczony.

Re: Wywiady z EM

: 15 maja 2014, 14:27
autor: Keeper in Training
Boli. Teraz nawet w miejscu podskoczyć nie umiem, żeby zwrócić uwagę strażnika. Panicz Roy się kompromituje. Taka praca?