Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 cze 2018 13:59 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2437
Lokalizacja: Łódź
W obecnej formule też nie ma już za bardzo co robić, wszystkie frakcje zostały przerobione i wystawiły głównego „złego” do pokonania ;) Jeżeli reboot to albo w duchu pierwszych dwóch części, czyli misje, a nie city hub lub otwarte światy :spi. Hitman pokazał że można. A jak nie to, to jeszcze coś odważniejszego, złodziej w czasach współczesnych (ale realistycznych, bez SF pierdół i zbędnego gadżeciarstwa a la Splinter Cell).

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 cze 2018 18:02 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2013 23:14
Posty: 422
Marzec napisał(a):
Rebooty mają się dobrze nawet po latach porzucenia przez autorów. Więc "na dobre" to moim skromnym zdaniem zbyt odważne określenie ;)

Według mnie, to tylko dobrze, gdy zespół który nie poradził sobie z rebootem tak jak by tego chcieli wielbiciele klasyki, odwraca się od kontynuacji.


To jest tylko i wyłącznie kwestia pieniędzy, Deus Ex został zawieszony przez słabą (słabszą niż oczekiwano?) sprzedaż, mimo tego, że był grą z rozmachem (przynajmniej ja takie wrażenie odniosłem patrząc na grafikę), no i cała sprawa z "Deus Ex Universe" o tym też dobitnie świadczy. Planowali co najmniej trylogię z Jensenem, a zatrzymali się już na drugiej części. Square Enix nie wybacza, chociaż jest za to odpowiedzialne.

Tak jak powiedział Judith, misje ala klasyczne Thiefy nadal byłyby najlepsze, level design to była potęga tych gier i otwarty świat to rujnuje w tym przypadku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2018 11:16 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1472
Lokalizacja: Kraków
Jeśli chodzi o fabułę, można zrobić dużo w tym samym uniwersum i wcale nie trzeba robić reboota. Moim skromnym zdaniem, retrospekcja do początków Garretta była by wyśmienita. Ale niestety nie nam wybierać.

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2018 23:46 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2799
Co racja, to racja. Retrospekcja byłaby świetnym rozwiązaniem na nowego Thiefa. Zebrać wszystkie dotychczasowe wątki, wybrać najważniejsze, przełomowe i na ich podstawie zrobić solidną fabułę uzupełniającą początki historii. Brzmi rewelacyjnie, tylko co z tego :cry:

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2018 11:12 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1472
Lokalizacja: Kraków
Hehe zapewniam Cię Niv, że można znaleźć jeszcze sporo wątków które można by rozwinąć w ramach ewentualnej kontynuacji serii ;) To może mieć miejsce w przypadku gdy za kontynuację weźmie się ktoś kompetentny. A na to mamy nikły procent szansy, bazując na tym jaki był rezultat pomysłu "reaktywacji" w cz. 4.

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2018 07:23 
Paser
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010 12:06
Posty: 243
Lokalizacja: The City
Podobno nie będą kontynuować ani Deus Exa ani Thiefa - Screw Enix czy tam Aids Montreal stwierdzili, że zajmą się tym czym potrafią się zajmować po tym jak ostatni Deus Ex się podobno słabo sprzedał. Nie wiem czy to legit informacje, ale tak słyszałem. Więc jest cień szansy jeśli to prawda, że Thief może i Deus dostaną się w ręce Paradoxowi, Obsidianowi czy takiemu NightDive (które to obecnie remaster System Shocka robi) gdzie będą umieli się wziąć za to jak trzeba.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 lip 2018 10:37 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4820
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Zawsze prawa do tytułu może wykupić ktoś inny. Moda na reedycje wciąż trwa i niejedna marka najpierw dostała kopa (np. Wolfenstein), a potem odczuła renesans.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2018 01:30 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1472
Lokalizacja: Kraków
SPIDIvonMARDER napisał(a):
Zawsze prawa do tytułu może wykupić ktoś inny. Moda na reedycje wciąż trwa i niejedna marka najpierw dostała kopa (np. Wolfenstein), a potem odczuła renesans.

I tego można się spodziewać w perspektywie czasu.

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2018 12:29 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4820
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Wręcz słyszy się od specjalistów i publicystów, że w dzisiejszych czasach nie opłaca się ryzykować i wprowadzać nowych marek na rynek. Lepiej zrobić kolejną reedycję, reset serii, sequel lu skorzystać z powszechnie znanego motywu (np. mitologia, biblia, klasyka literatury).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 kwi 2020 14:57 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 931
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Znalazłem coś, ale nie bardzo wiem, gdzie to zapodać. W razie znalezienia bardziej stosownego wątku poproszę o przeniesienie.

Dokument o Thiefie. :-D
https://www.youtube.com/watch?v=kit0pCA ... WL&index=2

_________________
Portfolio: :arrow: http://keeperhattori.deviantart.com/
Kanał YT: :arrow: https://www.youtube.com/channel/UCxo5Pu ... subscriber


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 kwi 2020 03:07 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2013 23:14
Posty: 422
Hattori napisał(a):
Znalazłem coś, ale nie bardzo wiem, gdzie to zapodać. W razie znalezienia bardziej stosownego wątku poproszę o przeniesienie.

Dokument o Thiefie. :-D
https://www.youtube.com/watch?v=kit0pCA ... WL&index=2


O, warte obejrzenia! Osobiście nie wiedziałem, że LGS miało aż taki crunch co do Thiefa 2. W ogóle jeśli chodzi o Thiefa 1 i 2, to mnie osobiście znacznie zaskakuje jak oni mogli wydać coś tak dobrego mając różnorakie problemy z tworzeniem i finansami. Przecież jakościowo jak się popatrzy na te gry, to wydają się kompletne, nic nie ma na odpierdol. Za tym wszystkim musieli stać naprawdę utalentowani, może nawet i wybitni w swojej dziedzinie ludzie. Możliwe, że był to jeden z tych rzadkich przypadków, gdzie jak się zbierze odpowiednie jednostki w kupę, to wychodzi coś "cudownego". W dzisiejszych czasach coś podobnego to już chyba tylko mogą osiągnąć jakieś studia indie. Łamie to moje serce, że nie dostaliśmy trzeciego Thiefa ze stajni tego konkretnie studia, patrząc na to jak fajnie Thief 2 się rozwinął pod względem produkcyjnym, to trzecia część byłaby najpewniej magnum opus w trylogii. Ale przynajmniej zamierzone wątki fabularne pokryli w Deadly Shadows, chociaż tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 kwi 2020 12:09 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 931
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
TricksieThiefsie napisał(a):
O, warte obejrzenia! Osobiście nie wiedziałem, że LGS miało aż taki crunch co do Thiefa 2. W ogóle jeśli chodzi o Thiefa 1 i 2, to mnie osobiście znacznie zaskakuje jak oni mogli wydać coś tak dobrego mając różnorakie problemy z tworzeniem i finansami. Przecież jakościowo jak się popatrzy na te gry, to wydają się kompletne, nic nie ma na odpierdol.

Natrafiłem na to zupełnym przypadkiem :) Też nie wiedziałem. Generalnie zgadzam się, choć jeśli mowa konkretnie o T2, to raczej nie daje się tego wyczuć z wyjątkiem trzech momentów:
1) obie misje z maskami w posiadłości Gerwazjusza, zwłaszcza ta druga,
2) ostatnia misja - wielkie, niezagospodarowane przestrzenie i ogólnie, jak się zdaje, nie w pełni wykorzystane pomysły,
3) cutscenka kończąca grę. W porównaniu ze swego rodzaju epickością końcówki T1, scenariusz tej w T2 wydaje się być wręcz napisany na kolanie. Pamiętam moment, kiedy pierwszy raz przeszedłem grę - jej koniec tak mnie zaskoczył w treści, że aż zacząłem szukać, czy na pewno komputer mi dobrze filmy z Thiefa odtwarza - bo zakończenie wywołało u mnie coś na kształt wrażenia, że ta cutscenka jest ucięta w połowie. :P

TricksieThiefsie napisał(a):
Łamie to moje serce, że nie dostaliśmy trzeciego Thiefa ze stajni tego konkretnie studia, patrząc na to jak fajnie Thief 2 się rozwinął pod względem produkcyjnym, to trzecia część byłaby najpewniej magnum opus w trylogii. Ale przynajmniej zamierzone wątki fabularne pokryli w Deadly Shadows, chociaż tyle.
Tak by mogło być, ale przy - moim skromnym zdaniem - dosyć chwiejnym założeniu, że T3 powstałby wtedy na tym samym silniku, co poprzednie części. Przy produkcji TDS zorientowano się, że technologia idzie naprawdę do przodu, i już wtedy silnik Thiefów zaczął wydawać się przestarzały. Wydaje mi się więc, że w alternatywnej rzeczywistości T3 byłby i tak niemalże tym samym, co otrzymaliśmy w Deadly Shadows, i jedynie pewne elementy mogłyby być inne czy bardziej dopracowane. Klimat, animacje postaci, walka, cutscenki, strzały linowe i/lub rękawice do wspinaczki, pływanie w wodzie... Kto wie? 8-)

Tak czy owak, bardzo doceniam archiwalne nagrania filmowe ze studia LGS, które w tym dokumencie zobaczyłem pierwszy raz. Widać po nich, że ekipa dzieliła się w połowie na kuców, a w połowie na stereotypowych informatyków z epoki, he he. :-D

_________________
Portfolio: :arrow: http://keeperhattori.deviantart.com/
Kanał YT: :arrow: https://www.youtube.com/channel/UCxo5Pu ... subscriber


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 kwi 2020 14:32 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 931
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Sry że post pod postem. Natrafiłem na coś jeszcze.

Nagranie z Paulem Neurathem, założycielem LGS:
https://www.youtube.com/watch?v=qzD9ldL ... dex=6&t=0s

_________________
Portfolio: :arrow: http://keeperhattori.deviantart.com/
Kanał YT: :arrow: https://www.youtube.com/channel/UCxo5Pu ... subscriber


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 cze 2020 16:40 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4820
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Być może wiele tłumaczy sposobność, że w tamtych czasach takie projekty mogły być o wiele mniejsze i mogła przy nich pracować mniejsza ekipa pasjonatów. W Mythie I ten sam koleś był głównym scenarzysta, programistą i liderem projektu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2020 12:08 
Akolita
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 sie 2010 15:41
Posty: 167
Myślę, że stare Thiefy będa dalej funkcjonować dzięki aktywnej społeczności, nowych fanmisjach, patchach. Sam dostęp do kodu źródłowego Dark Engine dołożył tu sporą cegiełkę.

Jeśli chodzi o nowe części, to pewnie nic nowego się nie zdarzy przez jakiś czas, ale będziemy mogli liczyć na duchowych spadkobierców robionych przez mniejsze studia, jak np. Gloomwood spod stajni New Blood Interactive (nawet jeśli będzie się różnił od Thiefa dość mocno, to równie mocno czuć jego klimat).

_________________
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".

https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://marcinbuszewicz.bandcamp.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest 13 sie 2020 13:04


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: