Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 kwi 2017 22:31 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2392
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Ciekawie zapowiadający się projekt niejakiego Tansu Ergene (dawnstream):

http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=147813

Autor chciałby zrekonstruować, ale też nieco usprawnić, oryginalnego Thiefa na silniku Ureal Engine 4. Oczywiście na przeszkodzie mogą stanąć kwestie prawne no i sam ogrom pracy. Ale efekt póki co, wizualnie przebija Darkmoda, moim skromnym zdaniem.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2017 15:47 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Nie mogę uruchomić tych filmów, zawiesza mi całe ttlg.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2017 16:12 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 768
Lokalizacja: Swarzędz
Właśnie miałem to wklejać.Efekt rzeczywiście jest powalający,koleś ma wielki talent i mam nadzieję że nie porzuci tego projektu.
No i nie tylko przebija to wizualnie TDM ale UE4 to po prostu dużo lepszy silnik z nieporównywalnie większymi możliwościami!

@Kurhan spróbuj tego: https://vimeo.com/214403794

_________________
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2017 20:43 
Paser
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 lip 2011 19:57
Posty: 210
Panie, jak na takim jasnym można grać? :-D
Oczywiście nie mogło zabraknąć brody dla strażnika. :)
A poważnie, bardzo mi się podoba. Jeśli gość nie będzie się za bardzo wychylał ze zbieraniem funduszy (nie wnikam), to może osiągnąć wszystkie postawione sobie cele. O ile się interesuję prawami autorskimi, dopóki ktoś nie zarabia na czyimś pomyśle, to raczej problemów nie ma. Można to wrzucić do półki "Fan art".

_________________
Nie czytaj tego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2017 20:55 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2254
Lokalizacja: Łódź
Wygląda super, ale tradycyjnie, jeżeli autor umieści coś więcej, niż filmiki w celach edukacyjnych, to wpadnie Square Enix, wyśle DMCA Takedown Notice i będzie po zabawie :/ Lepiej by było zrobić jakiś ukłon w stronę Thiefa we własnej grze lub dołączyć do mapperów T2 lub TDM (zwłaszcza ten drugi cierpi na brak dobrych modelarzy).

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2017 23:20 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2392
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Jak dla mnie gość powinien iść drogą własnej gry. Jeśli modele, które zrobił są jego, to ma talent. Potrzebowałby zespołu kilku ludzi (game designer, storywriter, character modeler i animator i pewnie programista) i mogą robić grę, która w pewnych kręgach sprzeda się, jak świeże bułeczki. Bo wizualnie wcale nie musi odstawać od THiefa 4-ki, a jeśli game-play byłby lepszy i ciekawa historia, to fani się na to rzucą.

Swoją drogą, to nie wiem, o co chodzi z tymi prawami autorskimi do przeróbek gier. W świecie muzycznym każdy może wykonać covera, jak chce i nierzadko przeróbki są lepsze, a oryginalni autorzy często patrzą na to z entuzjazmem.
Widać w branży gier panuje jednak taka niczym niezakamuflowana chciwość na kasę. Bo mówimy tu o fanowskiej przeróbce - projekcie niekomercyjnym.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017 06:01 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 18:07
Posty: 3652
Zgadzam się z Julkiem. Nawet kupiłbym wczesny dostęp lub w innej formie wsparł projekt za dostęp do gry. Oficjalni twórcy sa u mnie już tak spaleni, że czekam na świeże spojrzenie i nowa grę w klimacie (ale nie taka jak Dishonored).

_________________
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, Thiefmaniak najgorszego sortu, do którego trzeba strzelać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 cze 2017 08:51 
Akolita
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 sie 2010 15:41
Posty: 141
Świetnie to wygląda, klimat Thiefa zachowany z czasów trylogii (czwórkę pominę, bo jej nie znam). Mam nadzieję, że projekt będzie czymś więcej, niż tylko krótkim demem technologicznym. Osobiście bardzo mnie ciekawi, jakby wyglądał teren Zamurza i sama katedra, to byłoby coś :D.

_________________
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".

www.marcinbblack.deviantart.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lip 2017 00:52 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2731
Bez wątpienia gość ma umiejętności i wiedzę, ale 12 lipca napisał, że zamyka projekt z uwagi na prawa autorskie. Nie czytałem całości wątku, ale kilka wpisów ludzi znających się na rzeczy, lub pracujących w branży, którzy od razu wypunktowali autorowi, że w takiej formie nie będzie to możliwe. Dziwię się też, że - jakby nie było profesjonalista - nie był tego świadomy.

Co do samego filmu, mnie nie odpowiada przyjęta przez autora metoda powielania starych rozwiązań wizualnych przeniesionych do nowego silnika. Nawet sposób budowania czy teksturowania kopiuje z oryginału! To może być dobre na fanart, short, lub zwyczajnie jako praca do portfolio, ale Thief jest jeden - kropka. Z UE 4 można wycisnąć nieprawdopodobne rzeczy, więc aż szkoda marnować jego potencjał na "kwadratowe" bryły i upodobnione do Thiefa1 materiały z "przerośniętą" normalmapą. Wszelkie bardziej szczegółowe modele wyglądają w tym otoczeniu sztucznie. Autorzy Dark Moda poszli moim zdaniem o wiele dalej, bo Thief stanowił punkt wyjścia dla ich koncepcji. To samo można było zrobić tutaj: architektura inspirowana epoką, podobnie z przedmiotami, ubraniami, bronią. Kolorystyka nawiązująca do oryginału, ale idąca dalej, mogąca w pełni wykorzystać bogactwo nowego silnika. Szkoda pracy i zapału, ale cóż.

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lip 2017 09:18 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2392
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Architektura tego dema jest klockowata, bo to bezpośredni eksport geometrii oryginalnej misji. Zgadzam się, że gdyby robić konwersję, to by trzeba zbudować od nowa - to samo, ale lepiej i szczegółowiej.

A przy okazji - nowy projekt tego autora:
https://vimeo.com/224258553

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Teraz jest 23 sie 2017 07:22


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: