Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 05 mar 2018 22:29 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2011 00:56
Posty: 70
Świetny materiał sprzed dwóch tygodni - Paul Neurath opowiada o powstawaniu Thief The Dark Project, o tym jakie znaczenie miało stworzenie zaawansowanego soundscape'a oraz problemach z kodowaniem AI strażników. Zaledwie dwanaście minut, przyjemnie się ogląda.

How Thief's Stealth System Almost Didn't Work | War Stories | Ars Technica

I przy tej okazji warto też przypomnieć stary artykuł Toma Leonarda, gdzie szerzej wypowiada się o kłopotach z AI, którą musiał pisać od nowa ponad rok od rozpoczęcia prac nad grą.

Postmortem: Thief: The Dark Project

_________________
If Jupiter and Saturn meet,
What a cop of mummy wheat!
The sword's a cross; thereon He died:
On breast of Mars the goddess sighed.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 mar 2018 14:19 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2800
Ooo, świetne, dzięki za linki :)

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 mar 2018 00:05 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4595
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Niedługo przeczytam! :D Dzięki!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Teraz jest 15 lis 2018 12:03


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron