Świetny materiał sprzed dwóch tygodni - Paul Neurath opowiada o powstawaniu Thief The Dark Project, o tym jakie znaczenie miało stworzenie zaawansowanego soundscape'a oraz problemach z kodowaniem AI strażników. Zaledwie dwanaście minut, przyjemnie się ogląda.
How Thief's Stealth System Almost Didn't Work | War Stories | Ars Technica
I przy tej okazji warto też przypomnieć stary artykuł Toma Leonarda, gdzie szerzej wypowiada się o kłopotach z AI, którą musiał pisać od nowa ponad rok od rozpoczęcia prac nad grą.
Postmortem: Thief: The Dark Project
Wywiad z Paulem Neurathem
Moderator: Spidey
Wywiad z Paulem Neurathem
If Jupiter and Saturn meet,
What a cop of mummy wheat!
The sword's a cross; thereon He died:
On breast of Mars the goddess sighed.
What a cop of mummy wheat!
The sword's a cross; thereon He died:
On breast of Mars the goddess sighed.
Re: Wywiad z Paulem Neurathem
Ooo, świetne, dzięki za linki
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt: