Wywiad z Paulem Neurathem
: 05 marca 2018, 22:29
Świetny materiał sprzed dwóch tygodni - Paul Neurath opowiada o powstawaniu Thief The Dark Project, o tym jakie znaczenie miało stworzenie zaawansowanego soundscape'a oraz problemach z kodowaniem AI strażników. Zaledwie dwanaście minut, przyjemnie się ogląda.
How Thief's Stealth System Almost Didn't Work | War Stories | Ars Technica
I przy tej okazji warto też przypomnieć stary artykuł Toma Leonarda, gdzie szerzej wypowiada się o kłopotach z AI, którą musiał pisać od nowa ponad rok od rozpoczęcia prac nad grą.
Postmortem: Thief: The Dark Project
How Thief's Stealth System Almost Didn't Work | War Stories | Ars Technica
I przy tej okazji warto też przypomnieć stary artykuł Toma Leonarda, gdzie szerzej wypowiada się o kłopotach z AI, którą musiał pisać od nowa ponad rok od rozpoczęcia prac nad grą.
Postmortem: Thief: The Dark Project