AAS32 is out of date

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorze Darkmod, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderatorzy: peter_spy, timon

Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

AAS32 is out of date

Post autor: timon »

Komunikat o treści

Kod: Zaznacz cały

AAS32 is out of date
pojawia mi się przy uruchamianiu misji w sytuacji gdy umieszczę w niej strażnika z np. z gałęzi
saintlucia/Ai/Guard/atdm:ai_citywatch

AAS32 to właściwość AI jak można wyczytać z Entity class tree, tylko dlaczego jest przestarzała?

Pytanie dodatkowe czy można uzyskać napis na ekranie taki jak w standardowym thiefie?
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: AAS32 is out of date

Post autor: Juliusz »

AAS32 to plik ze ścieżkami dla AI, których bounding box jest równy 32, czyli dla ludzi. (Stwory mają większe rozmiary). Plik ten powstaje podczas kompilacji mapy, a więc skompiluj mapę po prostu - powinno pomóc...



P.S. ten dział już chyba nie musi mieć statusu ukrytego, tak sobie myślę, skoro wersja alpha jest dostępna dla wszystkich?

P.S.2 - Timon, to kiedy pierwsze betatesty ZL3? :-D ;)
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: AAS32 is out of date

Post autor: timon »

Juliusz pisze:AAS32 to plik ze ścieżkami dla AI, których bounding box jest równy 32, czyli dla ludzi. (Stwory mają większe rozmiary). Plik ten powstaje podczas kompilacji mapy, a więc skompiluj mapę po prostu - powinno pomóc...
Kompikuję komendą dmap nazwa, czy istnieją inne komendy lub opcje do dmap , bo cały czas mam ten komunikat.

ZL3 raczej nie powstanie nigdy. Chyba, że trafię na rok albo dwa do sanatorium lub więzienia :)
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: AAS32 is out of date

Post autor: Juliusz »

samo dmap powinno działać... jeśli nie, to w sumie nie wiem o co chodzi. Może AI z folderu Saint Lucia mają inne ustawienia? A reszta strażników też Tobie nie działa?


----
momencik... po przeszukaniu netu znalazłem takie wątki:

Ktoś miał podobny problem:
http://www.doom3world.org/phpbb2/viewto ... 092#p12092
podane linki nie działają, ale może zawierają to samo, co podał inny koleś w tym wątku?

http://www.doom3world.org/phpbb2/viewto ... 3845#p3845


Generalnie są to ustawienia dotyczące kompilacji aas. Darkmod zawiera je bodajże w pliku \def\aas.def i poza wysokością AI wyglądają identycznie. Może brakuje Tobie tego pliku z jakichś przyczyn?


P.S. Ah, skąd ja znam ten problem z brakiem czasu...
P.S.2. Ale zanim zdecydujesz się na któreś z powyższych miejsc, upewnij się jak wygląda kwestia dostępu do internetu... ;)
ODPOWIEDZ