[TUT] Odkrywamy tajemnice map

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

[TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: Bandit »

Jako pierwszą przedstawię mapę "Th-SkeltstonHead" jest na niej pomieszczenie z 2 flashbombami, 1 napojem niewidzialności i 1 napojem życia. Myślę że jeszcze sporo ludzi nie wie jak tam wejść.
:) No więc tak najpierw należy zdobyć sekretny klucz. Żeby to zrobić zabijamy jedną z ryb ( patrz na fotki ). Musicie uważać na 2 pozostałe rybki, które będą próbowały uratować swoją koleżankę. :D Jak uda wam się rozwalić rybkę, odwróćcie się w stronę latarni zobaczycie, że pod wodą świeci się światło. Podpłyńcie do niego i weźcie klucz uważajcie przy tym na kamienie, które lubią czasem ugryźć. :lol: Da się je rozwalić ale szkoda na to czasu. Jak macie już klucz to znajdźcie to sekretne pomieszczenie i otwórzcie je na obrazkach jest wszystko pokazane. :D Jeśli będzie się wam nudziło to wróćcie pod latarnie wskoczcie do łódki ( tej, która jest najbliżej latarni) i jak już na niej będziecie to raz podskoczcie zobaczycie mniej więcej to samo co jest na ostatniej fotografii. Miłej zabawy i szybkiej śm... :twisted:
:arrow: http://republika.pl/thievery/Bandit/Th- ... onHead.jpg
Ostatnio zmieniony 15 marca 2006, 21:47 przez Bandit, łącznie zmieniany 2 razy.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: [TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: Pablo »

Heh sam się zastanawiałem jaki tam myk zastosowano, ale sam bym na to nie wpadł :wink:. Potem to już o tym zapomniałem :D.
Pablo
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: [TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: PiotrS »

Bardzo dobrze, lubię takie sekrety, to dobrze świadczy o autorze, jego poczuciu humoru. 8-)
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Jimmy
Akolita
Posty: 140
Rejestracja: 13 września 2003, 21:35

Re: [TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: Jimmy »

Na Souls Harbor jest pewna możliwość ucieczki na południe, przez bramę, trzeba jednak wpierw się tej bramy pozbyć. W celach misji chyba nie jest powiedziane jak. Jak to można zrobić? Trzeba zdobyć klucz do zbrojowni (wiem, że jeden jest w pomieszczeniu na szczycie dzwonnicy, na stole), udać się do zbrojowni i zakosić stamtąd wielgachną minę (odpowiednik Sunburst Device z Thiefa) oraz flarę jako zapalnik i przy pomocy tych dwóch składników zrobić dziurkę w bramie.
Grove Street 4 life!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: Bandit »

Tylko jak przy pomocy falry odpalić minę :!: :?: :? Nie popełniając przy tym samobujstwa :lol:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: [TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: Pablo »

Wystarczy rzucić flarę z dalsza :wink:.
Pablo
Awatar użytkownika
Ivvan
Poganin
Posty: 747
Rejestracja: 27 września 2003, 08:36

Re: [TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: Ivvan »

Tylko trzeba miec dobrego cela bo jak sie odbije od podlogi lub od czegos tam jeszcze i poleci gdzie indziej no to tez bedzie jaaaaazda :) bo wtedy musisz sobie wyczarowac flare :P
Awatar użytkownika
Jimmy
Akolita
Posty: 140
Rejestracja: 13 września 2003, 21:35

Re: [TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: Jimmy »

Na Kamasutrze można wykonać następujący trick:
Aby dostać się na poddasze będąc strażnikiem, nie wykorzystując drabiny w magazynie, można wykonać tzw. "lift jump" (skok, gdy winda jedzie do góry i w jednym z ostatnich momentów, gdy jest jeszcze w ruchu) przez otwartą zapadnię nad windą.

Może się przydać, a może i nie, ale postanowiłem się podzielić tym spostrzeżeniem :) (inna sprawa, czy może to zostać zaklasyfikowane jako "tajemnica" mapy).
Grove Street 4 life!
Awatar użytkownika
Ivvan
Poganin
Posty: 747
Rejestracja: 27 września 2003, 08:36

Re: [TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: Ivvan »

Bardziej jako blad mapki , przelamanie graficzne ... Ale takie rzeczy tez przeciez mozemy tutaj pisac ... "Pan Bog kazak nam sie dzielic" :P:
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: Bandit »

Ivvan nienormalu jeden żaden błąd mapki :!: Po prostu tak działaja movery w UT deklu :twisted:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Jimmy
Akolita
Posty: 140
Rejestracja: 13 września 2003, 21:35

Korman Unleashed

Post autor: Jimmy »

Jako że większość czasu spędzam off-line, postanowiłem pograć solo w Thievery, żeby nie wyjść z wprawy i żeby pozwiedzać dokładniej mapki.
Dziś na warsztat wezmę moją ulubioną mapkę - Korman. Znakiem [*] opatrzyłem miejsca udokumentowane zbiorem skrinszotów umieszczonym jako załącznik.

--------------------------------------------------------

W poszukiwaniu zaginionego Tommy'ego

Jednym z zadań strażników jest odszukanie Tommy'ego, strażnika lub raczej jego pozostałości. Za wypełnienie zadania dostajemy psinco, ale uznałem odnalezienie Tommy'ego (jego wszelkich możliwych lokacji) za wyzwanie. Są 3 miejsca, gdzie ścierwo Tommye'go może się zespałnować [*]. Po znalezieniu go, możemy pochować zwłoki (wykopany dół na cmentarzu przykościelnym), co da nam kolejne "ding,dong!" (wypełnienie zadania).

Dodatkowe strzały wodne

Znalazłem ich w sumie 5, a może być ich więcej. Wszystkie znajdują się w kanałach [*]. Z pewnością przydadzą się w gaszeniu potencjalnego zagrożenia pożarowego w kryptach. Dwie strzały (a raczej kryształy wodne) z owych pięciu są ukryte w ciemnościach głównego koryta ścieków. Czasem trzeba potargać mychą na boki, żeby je wyłowić. Zdarza się też, że ukryte są trzy, a za to dwie są w zbiorniku wodnym (tam, gdzie spada się wychodząc z krypt wyjściem z drabiną).

Nietypowe lokalizacje luta (nietypowe według mnie)

W domku ciecia przy bramie wyjściowej[*]. Wieża zegarowa nad kościołem [*]. Pierścionek na ławie w kościele. Za obrazem w Rectory [*]. Jakby ktoś nie wiedział, to wzięcie puszki Dr. Pepper z krypt jest traktowane jak 50 lutów.

Lokalizacje kluczy

Klucze przydają się na Kormanie nie tylko do szybkiego otwarcia trumny czy sejfu, ale też do ich zamykania, żeby ukryć ślad niezarejestrowanej działalności gospodarczej.
Klucz do trumien : pokoik księżulka w kościele (parter; tam też jest wajcha do otwierania zejścia do krypt pod biurkiem)
Klucz do sejfu : na półce w biurze księżulka na plebanii (parter, pokój na przeciwko głównego wejścia)
Klucze do bram wyjściowych : domek ciecia przy bramie wyjściowej, na stole na pięterku w kościele, przy sejfie na parterze plebanii
Klucz do drzwi kościelnych : na biurku w pokoju z kluczem do sejfu (plebania)

Kamasutralny powiew

Podobnie jak na Kamce, tak i tu można schować się w skrzyni. Jedna jest na plebanii na pięterku, a druga też na pięterku, tyle że w kościele (przy kluczu do bram; w tej nieco trudniej się schować, trzeba wejść bardziej na bok skrzyni niż na środek).

--------------------------------------------------------

Wszelkie dodatkowe tipsy i triksy mile widziane. Chętnie czegoś się dowiem na temat np. waszych strategii na Kormanie (żeby w przyszłości łatwiej was pokonywać, oczywiście).


Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuję i proszę cię, ojcze Kormanie, o pokutę i dwa rubiny na drogę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Grove Street 4 life!
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Ciekawostki...

Post autor: Agnar »

Sa to ciekawostki z map ktore sie odkrylo i o ktorych zapewne wszyscy moga nie wiedziec... po to jest ten temat by te osoby uswiadomic :)

a) Jak sie gra w singleplayer w mape Nostalgia to dzwoniac do bram <ktore mozna otworzyc switchem> zaczynaja pojawiac sie pewne napisy... pod koniec jest niespodzianka ;)

to bylo tak bardziej dla zabawy... teraz odkrycie bardziej praktyczne... choc uwazam ze tylko w ThiefDM ;)

b) Mapa HighwayInn... Kiedy posiada sie klucze, to mozna nimi zakluczac WSZYSTKIE drzwi na mapie... nie tylko te ktore byly na poczatku zakluczone... takie zakluczone drzwi mozna otworzyc lockpickami... i jest to latwy zamek <3 pickniecia> co ciekawsze mozna te drzwi ponownie zakluczyc i odkluczyc i przy ponownym braku klucza mozna je znowu otworzyc 3 picknieciami... w taki oto sposob mozna w nieskonczonosc otwierac i zamykac drzwi ;) do czego to sie przyda ?? ;) otoz nie sprawdzilem jak to dziala na guardow ale jak znam zycie to beda mogli to otwierac... Jedyny pomysl to uzytkowanie tego pomyslu w ThiefDM
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: Bandit »

Muszę odświeżyć ten temat, bo nie wiem jak otworzyć kratę w kanałach, za która znajduje się przejście do "pokoju Kega" na mapie Hanse. Wie ktoś jak się tam dostać? Poszukałbym sam, ale mi się nie chce. :P: BTW może na tej mapie są jakieś inne sekrety, o który jeszcze nie wiem?
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: [TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: grim_reaper »

hehe, sama nie wiem, bo na ghoście to przeszłam xD, ale spytam :P jak chcesz :P. A inne sekrety - 3 dotyczą strzelania strzałami w coś :P - kombinujesz, czy mam napisać Ci PW :P ? Jeden dotyczy nietypowego przedmiotu w barze - ale nie pamiętam do końca co uruchamia :(.
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TUT] Odkrywamy tajemnice map

Post autor: Bandit »

OMG ta mapa to istny kosmos! Tylu sekretów w jednej do tego małej mapie to chyba żadna gra nie ma. Jestem w szoku... :prz Jakby tak nakręcić wideo to gracze oglądaliby je z rozdziawioną japą. ;) Respekt dla Kega. :pad
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ