Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 395 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lut 2012 15:04 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2007 13:00
Posty: 864
Lokalizacja: Kielce
Wersja nr. 2 :P Przepisanie i synchro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012 15:08 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2296
Lokalizacja: Deutschland
Dokladnie... Czyli jak w T2X...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012 17:46 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4847
Lokalizacja: Gliwice
Mixthoor napisał(a):
Zaratul napisał(a):
Co do polskich napisów to nie będziesz ich mieć ponieważ one są na stałe wbudowane w filmiki do polskiej wersji
Czy można je "eksportować"? Mam pewien pomysł...
Jeśli można - nie napracuje się zbyt wiele.
Jeśli nie można - czeka mnie dużo pisania.

Są wbudowane na zasadzie obrazu. Każda klatka ma je na stałe. Nic z tym zrobić się nie da.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012 18:05 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4620
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Nie można eksportować, chyba że masz program odczytujący słowa na ekranie :) Napisy w pierwszych dwóch Thiefach to po prostu wklejone graficznie "na kliszę" słowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2012 15:52 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 27 lut 2012 15:40
Posty: 8
Mixthoor napisał(a):
chcialem odswiezyc sobie Thiefa w ulepszonej odslonie, ale niestety poleglem :(
mam Trylogie z Kolekcji Klasyki i zaczynam podejrzewac ze to w tym tkwi problem,
spedzilem wczoraj jakies 2 godziny na roznych probach zmuszenia jej do pracy,
ale zawsze cos bylo nie tak (glownie chodzi o brakujace tekstury oraz brak obiektow, np. miecza)

chcialem skorzystac z linkow podanych przez Ciebie w nadziei ze tam bede mial to podane
w jeszcze prostszy sposob, ale niestety linki "zdechly" :( czy moglbys je podac jeszcze raz ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2012 16:51 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2296
Lokalizacja: Deutschland
Thief Tools

Również korzystam z Thiefa KK PL.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2012 17:28 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4847
Lokalizacja: Gliwice
Thief KK to nie problem, wersje są nawet lepsze niż oryginalne EN.
Problem tkwi w zastosowaniu rozwiązań odpalających grę pod W7.
Nie łatwo jest samemu wpaść na tę jedyną, uniwersalną kombinację, która odpali grę w HD bez błędów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2012 20:00 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 27 lut 2012 15:40
Posty: 8
Mixthoor napisał(a):
dzieki za blyskawiczna odpowiedz, ale pliki do ktorych podales linka dotycza Thief 2,
a mnie chodzilo o te do Thief Gold, bo to jego wlasnie probowalem wczoraj uruchomic bez powodzenia... nie napisalem tego wyraznie, moj blad


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2012 23:04 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2296
Lokalizacja: Deutschland
Niestety oid Win7 64bit TG mi nie działa. Instaluję DDFix'a od Raven'a (LINK), ustawiam różne rozdzielczości, lecz gra uruchamia się w małym okienku i przy próbie uruchomienia zwraca błąd.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2012 23:33 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4847
Lokalizacja: Gliwice
Ja mam Win7 64bit i nie mam problemu.

Ktoś tu ostatnio na forum zarzucił całą lista postępowania jak uruchomić Thiefy. Nawet pytałem się tej osoby o możność udostępnienia tego poradnika.
Wybadaj w tematach - dzisiaj osobiście już nie pomogę, idę spać :P.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2012 23:36 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 802
Lokalizacja: Swarzędz
http://www.saleck.net/

Ja użyłem tej strony.Na górze są game fix guide`y z opisem krok po kroku jak uruchomić TG,T2 i SS2.Są też linki do plików exe,to bardzo ważne ponieważ nowe DDfixy potrzebują tych plików żeby dobrze działały.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2012 08:25 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2296
Lokalizacja: Deutschland
Dziarsky napisał(a):
Ktoś tu ostatnio na forum zarzucił całą lista postępowania jak uruchomić Thiefy. Nawet pytałem się tej osoby o możność udostępnienia tego poradnika.

Przeciez to ja pisalem. TG odpalalem ostatnio (jakies 2 lata temu) na WinXP.

@Zaratul - thx, zerkne na to. Jesli uda mi sie uruchomic TG z EP, nowymi dzwiekami i innymi poprawkami, wrzuce pelna instrukcje instalacji do tego tematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2012 08:49 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 27 lut 2012 15:40
Posty: 8
Mixthoor napisał(a):
Przeciez to ja pisalem.
ja wlasnie z tej instrukcji chcialem skorzystac, sam mam XP
i pod nim probuje odpalic TG, jest szansa ze wrzucisz gdzies te 2 pliki ?
1. TG Graphic.rar
2. TG Sounds.exe
bede zobowiazany :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2012 12:53 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2296
Lokalizacja: Deutschland
Zerknij na edysk.pl
login: "thiefage9"
hasło: "thiefage".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2012 13:04 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 27 lut 2012 15:40
Posty: 8
Mixthoor napisał(a):
Zerknij na edysk.pl
login: "thiefage9"
hasło: "thiefage".
dzieki, to jeszcze poprosze o "TG Sounds.exe" i bedzie komplet :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2012 14:35 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2296
Lokalizacja: Deutschland
Link z 1-wszej strony


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2012 14:50 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 27 lut 2012 15:40
Posty: 8
Mixthoor napisał(a):
dzieki, sorry za zamieszania, nie wiedzialem po prostu ze to dokladnie ten sam plik, myslalem ze tez zrobiles w nim jakies modyfikacje/przepakowania


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2012 18:25 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 27 lut 2012 15:40
Posty: 8
ok, wlasnie sprawdzilem i dalej jest to samo :(
brak niektorych tekstur, brak obiektow etc.

moj plik install.cfg wyglada po edycji tak:
Kod:
cd_path G:
install_path D:\thief_gold\
language english
resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+D:\thief_gold\+G:\install\t1\
load_path D:\thief_gold\+G:\install\t1\
script_module_path D:\thief_gold\+G:\install\t1\
movie_path D:\thief_gold\movies+G:\install\t1\movies
podkatalogi "CRFs / fam / mesh / motions / obj" wraz z zawartoscia sa oczywiscie
w glownym katalogu gry, drugi *.cfg rowniez wyedytowany wg. instrukcji - co jest wiec nie tak ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lut 2012 15:23 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2296
Lokalizacja: Deutschland
1) Zmien resname_base na:
resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+D:\thief_gold\CRFs

2) W grze ustaw detale na HIGH

---------------------
EDIT:
Jesli to nie zadziala to sprobuj:
1) Usun TG i DarkLoadera
2) Zainstaluj DarkLoadera
3) Zainstaluj TG
4) Uruchom DarkLoadera i skonfiguruj w nim dostep do TG (Jesli DL bedzie chcial optymalizowac, wybierz TAK)
5) Uruchom TG przez DarkLoadera (Jesli DL bedzie chcial optymalizowac, wybierz TAK)
6) Sprawdz, czy dziala gra (filmy, wlasciwa rozgrywka)
7) Instaluj dodatki!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 mar 2012 10:12 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 27 lut 2012 15:40
Posty: 8
wielki dzieki, wyglada na to ze w koncu sie udalo, ale nie bylo latwo :)

opisze po krotce jak to wygladalo bo moze komus sie przyda:
uzywalem DarkLoadera 4.3.1b (4.1 wykrzaczal sie przy uruchomieniu),
rozpakowalem dodatki, wyszukalem katalog gry i wykonalem optymalizacje
jak sugerowal DL, gra sie uruchomila, sa tekstury, mysle sobie no to jestem
w domu, ale entuzjazm szybko opadl jak doszedlem do pierwszego punktu
szkolenia, otoz osoba stojaca na schodach do ktorej musimy dojsc
nie wychodzac z cienia okazala sie zbitkiem tekstur bez ladu i skladu,
ok, ide dalej po dojsciu do dziedzinca biore miecz i luk, miecz widze,
ale luku juz nie, tesktury otoczenia ok, nowe modele (kukla, stol) tez ok,
rycerz z ktorym mam miec sparing tez jest kupka tektur i wyglada
wyjatkowo groteskowo ;) juz mialem odpuscic, ale stwierdzilem ze
zobacze jak to wyglada na jakiejkolwiek innej fanowskiej mapie
(uruchomilem Blue Star), a tam juz luk mam... dziwna sprawa...
mysle sobie, ok, sprawdze jeszcze raz, uruchamiam DL, on znowu pyta
mnie o optymalizacje, zgadzam sie, uruchamiam i bingo, wszystko jest
jak nalezy i niech mi teraz ktos sprobuje wytlumaczyc czym to moglo byc
spowodowane ? bo jakos trudno mi uwierzyc ze zainstalowanie dodatkowej
misji "odblokowalo" wlasciwa prace "podstawki"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 mar 2012 10:36 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2296
Lokalizacja: Deutschland
W przypadku TG, Dark Loader tworzy katalog CRFs dla nowych tekstur. (To jest ta optymalizacja. byc moze DL "zmienia cos" w silniku gry badz tez dodaje jakies nowe pliki do katalogu gry) Tam tez wrzucilem EP i inne nowe pliki z archiwum "Grafiki". Po ustawieniu detali w grze na HIGH i poprawnym skonfigurowaniu linijki resname_base, gra prawidlowo wykrywa nowa szate graficzna i dzwieki (wsluchaj sie w napinanie cieciwy luku i kroki Garretta).

W przypadku TMA, nie ma takich problemow. Tzn katalog CRFs z archiwum "Grafiki" mozna przekopiowac. Nie trzeba "optymalizowac" gry przy pomocy DarkLoadera.

Reasumujac: Moze to wina starego silnika TG, ktory w TMA zostal podrasowany (obsluga 16-bitowej palety kolorow, inny model straznikow, automapa itp.). W kazdym badz razie - ja zawsze odpalam Thiefa przez DarkLoadera v4.3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 mar 2012 11:01 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 27 lut 2012 15:40
Posty: 8
byc moze faktycznie DL dokonuje pewnych zmian, a moze ja po
prostu mialem pecha, ale moze to byc tez specyficzny problem jednostkowy,
u mnie, system, karta graficzna etc. do tego nie dojde, grunt ze dziala
z nowymi modelami co mnie bardzo cieszy :)

jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2012 15:08 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2296
Lokalizacja: Deutschland
Kilka ciekawych rzeczy, zmieniajacych male co nieco w TMA (dzis wieczorem bede je testowal):

- t2water - Enhanced Water for Thief 2: The Metal Age
- t2skies - Enhanced skies for Thief 2: The Metal Age
- Objects from Stones and Glass Houses
- Thief II Enviromental Enhancement Pack -> Skad moge to sciagnac?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2012 17:24 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4847
Lokalizacja: Gliwice
W mojej opinii woda przekombinowana.

Natomiast niebo jest fantastyczne. Postaram się też to przetestować.

ps. Na ostatnim filmie ogólnie Thief wyjątkowo świeżo wygląda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2012 23:09 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2296
Lokalizacja: Deutschland
Woda i niebo wyglądają wspaniale. Instalacja jest prosta. Wrzucę oba pliki do nowego archiwum TMA Graphic.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 395 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Następna strona

Teraz jest 21 maja 2019 16:43


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: