Mody / Patche / Dodatki

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1011
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: raven4444 »

Wersja nr. 2 :P Przepisanie i synchro.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Dokladnie... Czyli jak w T2X...
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Dziarsky »

Mixthoor pisze:
Zaratul pisze:Co do polskich napisów to nie będziesz ich mieć ponieważ one są na stałe wbudowane w filmiki do polskiej wersji
Czy można je "eksportować"? Mam pewien pomysł...
Jeśli można - nie napracuje się zbyt wiele.
Jeśli nie można - czeka mnie dużo pisania.
Są wbudowane na zasadzie obrazu. Każda klatka ma je na stałe. Nic z tym zrobić się nie da.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Nie można eksportować, chyba że masz program odczytujący słowa na ekranie :) Napisy w pierwszych dwóch Thiefach to po prostu wklejone graficznie "na kliszę" słowa.
scager
Bełkotliwiec
Posty: 8
Rejestracja: 27 lutego 2012, 15:40

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: scager »

chcialem odswiezyc sobie Thiefa w ulepszonej odslonie, ale niestety poleglem :(
mam Trylogie z Kolekcji Klasyki i zaczynam podejrzewac ze to w tym tkwi problem,
spedzilem wczoraj jakies 2 godziny na roznych probach zmuszenia jej do pracy,
ale zawsze cos bylo nie tak (glownie chodzi o brakujace tekstury oraz brak obiektow, np. miecza)

chcialem skorzystac z linkow podanych przez Ciebie w nadziei ze tam bede mial to podane
w jeszcze prostszy sposob, ale niestety linki "zdechly" :( czy moglbys je podac jeszcze raz ?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Thief Tools

Również korzystam z Thiefa KK PL.
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Dziarsky »

Thief KK to nie problem, wersje są nawet lepsze niż oryginalne EN.
Problem tkwi w zastosowaniu rozwiązań odpalających grę pod W7.
Nie łatwo jest samemu wpaść na tę jedyną, uniwersalną kombinację, która odpali grę w HD bez błędów.
scager
Bełkotliwiec
Posty: 8
Rejestracja: 27 lutego 2012, 15:40

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: scager »

Mixthoor pisze:Thief Tools
dzieki za blyskawiczna odpowiedz, ale pliki do ktorych podales linka dotycza Thief 2,
a mnie chodzilo o te do Thief Gold, bo to jego wlasnie probowalem wczoraj uruchomic bez powodzenia... nie napisalem tego wyraznie, moj blad
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Niestety oid Win7 64bit TG mi nie działa. Instaluję DDFix'a od Raven'a (LINK), ustawiam różne rozdzielczości, lecz gra uruchamia się w małym okienku i przy próbie uruchomienia zwraca błąd.
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Dziarsky »

Ja mam Win7 64bit i nie mam problemu.

Ktoś tu ostatnio na forum zarzucił całą lista postępowania jak uruchomić Thiefy. Nawet pytałem się tej osoby o możność udostępnienia tego poradnika.
Wybadaj w tematach - dzisiaj osobiście już nie pomogę, idę spać :P.
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Zaratul »

http://www.saleck.net/

Ja użyłem tej strony.Na górze są game fix guide`y z opisem krok po kroku jak uruchomić TG,T2 i SS2.Są też linki do plików exe,to bardzo ważne ponieważ nowe DDfixy potrzebują tych plików żeby dobrze działały.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Dziarsky pisze:Ktoś tu ostatnio na forum zarzucił całą lista postępowania jak uruchomić Thiefy. Nawet pytałem się tej osoby o możność udostępnienia tego poradnika.
Przeciez to ja pisalem. TG odpalalem ostatnio (jakies 2 lata temu) na WinXP.

@Zaratul - thx, zerkne na to. Jesli uda mi sie uruchomic TG z EP, nowymi dzwiekami i innymi poprawkami, wrzuce pelna instrukcje instalacji do tego tematu.
scager
Bełkotliwiec
Posty: 8
Rejestracja: 27 lutego 2012, 15:40

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: scager »

Mixthoor pisze:Przeciez to ja pisalem.
ja wlasnie z tej instrukcji chcialem skorzystac, sam mam XP
i pod nim probuje odpalic TG, jest szansa ze wrzucisz gdzies te 2 pliki ?
1. TG Graphic.rar
2. TG Sounds.exe
bede zobowiazany :)
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Zerknij na edysk.pl
login: "thiefage9"
hasło: "thiefage".
scager
Bełkotliwiec
Posty: 8
Rejestracja: 27 lutego 2012, 15:40

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: scager »

Mixthoor pisze:Zerknij na edysk.pl
login: "thiefage9"
hasło: "thiefage".
dzieki, to jeszcze poprosze o "TG Sounds.exe" i bedzie komplet :)
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

scager
Bełkotliwiec
Posty: 8
Rejestracja: 27 lutego 2012, 15:40

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: scager »

Mixthoor pisze:Link z 1-wszej strony
dzieki, sorry za zamieszania, nie wiedzialem po prostu ze to dokladnie ten sam plik, myslalem ze tez zrobiles w nim jakies modyfikacje/przepakowania
scager
Bełkotliwiec
Posty: 8
Rejestracja: 27 lutego 2012, 15:40

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: scager »

ok, wlasnie sprawdzilem i dalej jest to samo :(
brak niektorych tekstur, brak obiektow etc.

moj plik install.cfg wyglada po edycji tak:

Kod: Zaznacz cały

cd_path G:
install_path D:\thief_gold\
language english
resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+D:\thief_gold\+G:\install\t1\
load_path D:\thief_gold\+G:\install\t1\
script_module_path D:\thief_gold\+G:\install\t1\
movie_path D:\thief_gold\movies+G:\install\t1\movies
podkatalogi "CRFs / fam / mesh / motions / obj" wraz z zawartoscia sa oczywiscie
w glownym katalogu gry, drugi *.cfg rowniez wyedytowany wg. instrukcji - co jest wiec nie tak ?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

1) Zmien resname_base na:
resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+D:\thief_gold\CRFs

2) W grze ustaw detale na HIGH

---------------------
EDIT:
Jesli to nie zadziala to sprobuj:
1) Usun TG i DarkLoadera
2) Zainstaluj DarkLoadera
3) Zainstaluj TG
4) Uruchom DarkLoadera i skonfiguruj w nim dostep do TG (Jesli DL bedzie chcial optymalizowac, wybierz TAK)
5) Uruchom TG przez DarkLoadera (Jesli DL bedzie chcial optymalizowac, wybierz TAK)
6) Sprawdz, czy dziala gra (filmy, wlasciwa rozgrywka)
7) Instaluj dodatki!
scager
Bełkotliwiec
Posty: 8
Rejestracja: 27 lutego 2012, 15:40

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: scager »

wielki dzieki, wyglada na to ze w koncu sie udalo, ale nie bylo latwo :)

opisze po krotce jak to wygladalo bo moze komus sie przyda:
uzywalem DarkLoadera 4.3.1b (4.1 wykrzaczal sie przy uruchomieniu),
rozpakowalem dodatki, wyszukalem katalog gry i wykonalem optymalizacje
jak sugerowal DL, gra sie uruchomila, sa tekstury, mysle sobie no to jestem
w domu, ale entuzjazm szybko opadl jak doszedlem do pierwszego punktu
szkolenia, otoz osoba stojaca na schodach do ktorej musimy dojsc
nie wychodzac z cienia okazala sie zbitkiem tekstur bez ladu i skladu,
ok, ide dalej po dojsciu do dziedzinca biore miecz i luk, miecz widze,
ale luku juz nie, tesktury otoczenia ok, nowe modele (kukla, stol) tez ok,
rycerz z ktorym mam miec sparing tez jest kupka tektur i wyglada
wyjatkowo groteskowo ;) juz mialem odpuscic, ale stwierdzilem ze
zobacze jak to wyglada na jakiejkolwiek innej fanowskiej mapie
(uruchomilem Blue Star), a tam juz luk mam... dziwna sprawa...
mysle sobie, ok, sprawdze jeszcze raz, uruchamiam DL, on znowu pyta
mnie o optymalizacje, zgadzam sie, uruchamiam i bingo, wszystko jest
jak nalezy i niech mi teraz ktos sprobuje wytlumaczyc czym to moglo byc
spowodowane ? bo jakos trudno mi uwierzyc ze zainstalowanie dodatkowej
misji "odblokowalo" wlasciwa prace "podstawki"
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

W przypadku TG, Dark Loader tworzy katalog CRFs dla nowych tekstur. (To jest ta optymalizacja. byc moze DL "zmienia cos" w silniku gry badz tez dodaje jakies nowe pliki do katalogu gry) Tam tez wrzucilem EP i inne nowe pliki z archiwum "Grafiki". Po ustawieniu detali w grze na HIGH i poprawnym skonfigurowaniu linijki resname_base, gra prawidlowo wykrywa nowa szate graficzna i dzwieki (wsluchaj sie w napinanie cieciwy luku i kroki Garretta).

W przypadku TMA, nie ma takich problemow. Tzn katalog CRFs z archiwum "Grafiki" mozna przekopiowac. Nie trzeba "optymalizowac" gry przy pomocy DarkLoadera.

Reasumujac: Moze to wina starego silnika TG, ktory w TMA zostal podrasowany (obsluga 16-bitowej palety kolorow, inny model straznikow, automapa itp.). W kazdym badz razie - ja zawsze odpalam Thiefa przez DarkLoadera v4.3
scager
Bełkotliwiec
Posty: 8
Rejestracja: 27 lutego 2012, 15:40

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: scager »

byc moze faktycznie DL dokonuje pewnych zmian, a moze ja po
prostu mialem pecha, ale moze to byc tez specyficzny problem jednostkowy,
u mnie, system, karta graficzna etc. do tego nie dojde, grunt ze dziala
z nowymi modelami co mnie bardzo cieszy :)

jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Kilka ciekawych rzeczy, zmieniajacych male co nieco w TMA (dzis wieczorem bede je testowal):

- t2water - Enhanced Water for Thief 2: The Metal Age
- t2skies - Enhanced skies for Thief 2: The Metal Age
- Objects from Stones and Glass Houses
- Thief II Enviromental Enhancement Pack -> Skad moge to sciagnac?
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Dziarsky »

W mojej opinii woda przekombinowana.

Natomiast niebo jest fantastyczne. Postaram się też to przetestować.

ps. Na ostatnim filmie ogólnie Thief wyjątkowo świeżo wygląda.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Woda i niebo wyglądają wspaniale. Instalacja jest prosta. Wrzucę oba pliki do nowego archiwum TMA Graphic.
ODPOWIEDZ