Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1902 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 77  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 maja 2012 12:46 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2004 14:24
Posty: 65
Lokalizacja: Piła
Windows XP SP3, karta graficzna GeForce 8600 GT, Thief z Antologii "Kolekcja Klasyki" dodatek tylko Thief Gold, jeszcze z pol roku temu gra dzialala bez problemu

_________________
http://www.lastfm.pl/user/tagmen


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2012 18:31 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Lublin
Na początek spróbuj ddfix-a.

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2012 19:10 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2004 14:24
Posty: 65
Lokalizacja: Piła
ddfix nie pomogl :(

_________________
http://www.lastfm.pl/user/tagmen


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2012 23:21 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2287
Lokalizacja: Deutschland
Na Win XP nie trzeba ddfixów. Zainstaluj najnowsze sterowniki do grafiki ze strony producenta, a potem w opcjach gry ustaw grafikę na HIGH.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2012 10:16 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2004 14:24
Posty: 65
Lokalizacja: Piła
nie pomaga.
mam pomysla, przeinstaluje gre, moze zadziala ale mam obawy....
jak gram w nowsze gry to podczas grania dluzszego wylacza sie komputer, nie wiem co jest powodem, ale chyba przegrzanie karty graficznej, wiec problem moze lezy w karcie

_________________
http://www.lastfm.pl/user/tagmen


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2012 06:41 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2003 22:05
Posty: 3175
Lokalizacja: Zwoleń
No więc przede wszystkim masz problem z kompem lub windowsem a nie samą grą. Format wyjaśniłby sprawę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2012 07:46 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2287
Lokalizacja: Deutschland
Idąc takim tropem... "Boli mnie ręka, to ją ucinam".

@Wojtekzilla
Zerknij na FAQ. Jeśli nie znajdziesz w nim rozwiązania, tam opisz swój problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2012 07:51 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2287
Lokalizacja: Deutschland
Miałem tak na notebooku, który się grzał. Ustawienia alertów w chłodzeniu wyłączały maszynę, żeby zbyt wysoka temperatura nie popaliła podzespołów. Jednak TG nie wymaga tak wielkiej mocy karty graficznej, jak te nowe gry. Napisz, czy reinstalacja gry pomogła.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2012 15:40 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2008 15:25
Posty: 707
Lokalizacja: Zadupie
tagmen napisał(a):
jak gram w nowsze gry to podczas grania dluzszego wylacza sie komputer, nie wiem co jest powodem, ale chyba przegrzanie karty graficznej, wiec problem moze lezy w karcie


Miałem to samo. Okazało się, że przegrzewała się płyta głowna i w końcu uległa spaleniu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2012 19:24 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2004 14:24
Posty: 65
Lokalizacja: Piła
Jacek napisał(a):
No więc przede wszystkim masz problem z kompem lub windowsem a nie samą grą. Format wyjaśniłby sprawę.


żaden format... to już ostateczność i poddanie się z powodu braku pomysłów.

Zrobię reinstalke i powiem czy to coś dało.

_________________
http://www.lastfm.pl/user/tagmen


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2012 13:20 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 892
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Chciałbym podrasować mojego ddfixa tak, żeby T2 wyglądał jak na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=Y5IfS7goVS4

Przepisuję ręcznie owe parametry z opisu ("Settings 2") i... niestety dupa. Nie dość, że u mnie brakuje dwóch parametrów (Overlay i BloomUI - może kwestia wersji? Mam v1.5.7), to jeszcze przy uruchamianiu wyskakuje mi komunikat o braku dysku. Co prawda wystarczy 3 razy kliknąć dowolną z opcji i wtedy gra uruchamia się bezbłędnie, nic nie szwankuje.

Oczywiście pod względem wizualnym nie widać ŻADNYCH ZMIAN...

Mam WinXP, GeForce 9500GT 1GB, T2 z Antologi - bez żadnego DarkLoadera ani T2X, za to z ThiefEP1.

Pomożecie?

_________________
Moje konto DA:
http://keeperhattori.deviantart.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2012 13:51 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2287
Lokalizacja: Deutschland
Pomożemy. Ja korzystałem z wersji 1.5.11. Zerknij na linki:
1 - viewtopic.php?p=131899#p131899
2 - http://board.ttlg.de/index.php?page=Thr ... post118548

----------------
Poniższe ustawnienia odpaliłem na swoim notebooku, lecz sytem nie wyrabiał z wydajnością i musiałem wyłączyć. Na weekend przetestuję je na maszynie stacjonarnej:

Kod:
;Sample initialization file for ddfix. The settings are the defaults and
;intentionally commented out. (Uncomment a setting only if you need to change
;the value.)

[Main]
gWidth=1280
gHeight=720

;t2water - Enhanced Water for Thief 2: The Metal Age
Thief2Extensions=1

;Set all options to safe values and ignore the rest of this file. In safe
;mode widescreen is not available. Set one of the originally supported
;display modes in cam.cfg. Boolean.
;SafeMode=0

;Enable per-mission ini files. Boolean.
;For <name>.mis, the per-mission ini file name is <name>.ddfix.ini.
;A per-mission ini file may contain [PostProcessing] and [Fog] sections.
;EnableMissionIni=1

;Prevent multicore related crash. Boolean.
MultiCoreFix=1

;Register lgvid.ax every time game is started. Boolean.
VideoFix=1

;Disable the Windows key. Boolean.
;DisableWindowsKey=1

;Refresh rate. Integer. (0 = driver default.)
;RefreshRate=0

;Use vsync. Boolean.
;FlipVSync=1

;Number of vsyncs per flip. Increase this number to decrease frame rate. 1-4.
;FlipInterval=1

;Frame rate limit in frames per second. Float. (0 = unlimited.)
FrameRateLimit=65

;Menu screen update delay in milliseconds. This is needed only if vsync is off.
;(0 = no delay.)
MenuUpdateDelay=25

;Menu/video screen aspect ratio. Float. (0 = fullscreen.)
;MenuScreenAspect=1.33333

;Anisotropic filtering for the first texture stage. Boolean.
;AnisotropicFiltering=1

;Triple buffering. Boolean.
;TripleBuffer=1

;Number of bits for the Z buffer. 16 or 24.
;ZBufferBitDepth=24

;Enable gamma correction. Boolean.
;EnableGamma=1

;Field of view (FOV) in percent. Integer.
;FovModification=100

;On-screen size (in percent of the screen size) of the selected item and weapon
;in Thief.
;ItemSize=20

;Fix the variable water transparency problem in T2 by forcing opaque alpha.
;WaterAlphaFix=1

;Multiply levels by 2**ModulateShift.
ModulateShift=1

;Fix the T2 limb rendering bug. Boolean.
;Turn this off for T2X and other FMs with custom reverse-Z limb models.
;Default for T2:
;LimbZBufferFix=1
;Default for others:
;LimbZBufferFix=0

;Place some surfaces in system memory instead of video memory. 0, 1 or 2.
;0 = all surfaces in video memory.
;1 = menu in system memory. In case of any menu screen corruption.
;2 = menu and overlay in system memory. In case of any in-game UI corruption.
;UseSysMemOverlay=0

;Any 16-bit color that is _not_ used by the in-game overlay.
;OverlayColourKey=0xffdf

;Blit the overlay to the backbuffer with each Unlock() call. Together with
;UseSysMemOverlay=2 this can result in a poor frame rate. Boolean.
;LayeredOverlay=1

;Turns on the 32 bit texture loader and some other things such as global fog
;autodetection. Boolean.
;TextureReplacement=1

;Replacement texture path. Must include the trailing backslash. Relative paths
;are relative to the game main directory.
;TexturePath=res\ddfix\

;When TextureReplacement=1, the MemAddr section can be used to set the memory
;addresses to patch. The following executables are currently detected and memory
;patches applied:
;TG v1.37, T2 v1.18, SS2 v2.3, Dromed v1.37, Dromed2 v1.18, ShockEd v2.12.

[MemAddr]
;CopyTex=
;MipMap=
;CreateVidTexture=
;TextureExists=
;CreateFile=
;BltPrimary=
;Resolution=
;VertResLimit=
;FovModification=
;AspectCorrection=
;ItemSize=
;OrbAspectCorrection=
;MaxSkyIntensity=

[Fog]

;Enable fog fix. Fog must also be enabled in the game options. Boolean.
;Enable=1

;Global fog. 0 = no, 1 = autodetect (requires TextureReplacement=1), 2 = force.
;Global=1

[PostProcessing]

;Enable postprocessing. Boolean.
Enable=1

;Include overlay in postprocessing. Boolean.
Overlay=0

;Modulation for the unbloomed frame buffer. 0xrrggbb.
Base=0xbbbbbb

;Overall saturation. 0-255. (255 = full saturation, 0 = grayscale.)
Saturation=255

;Bloom intensity. 0-255. (0 = disable all bloom processing.)
Bloom=8

;Bloom also the user interface. BloomUI=0 only works with the game executables,
;not the editors. Boolean.
BloomUI=0

;Gain from bloom level to the next. 0xrrggbb. (0x404040 = zero gain.)
BloomPersistence=0x555050

;Bloom saturation. 0-255. (255 = full saturation, 0 = grayscale.)
BloomSaturation=255

;A per-level zoom-in factor. Integer. (0 = no spread.)
;This makes the bloom spread out (positive values) or in (negative values).
BloomSpread=0

;Colors below this will cause no bloom. 0xrrggbb.
BloomThreshold=0xA0A0A0

;Trailing and afterimages. 0xaarrggbb. (0 = no trailing.)
;The rgb components modulate the trail color, while the alpha component governs
;how much of the bloom from the last frame is blended into the current frame.
;BloomTrail=0x80ffffff (default)
BloomTrail=0

;Shift left for the bloom source. Integer 0-8.
;The result of applying threshold (which is actually a subtraction), is
;multiplied by 2**BloomShift.
BloomShift=0

;After applying BloomShift, modulate the result with the original frame buffer.
;Boolean.
BloomShiftRemodulate=1

;Adjust gamma dynamically based on average intensity. EnableGamma must be 1.
;Float. Resulting gamma is DynamicGamma*(ln(averageIntensity)-3)+userGamma,
;clamped to [0.5, 1.5], where averageIntensity is sampled from the screen
;(range [0, 255]) and userGamma is set by the user from the keyboard or menu.
;The reasonable range for DynamicGamma is something like [0, 0.5].
DynamicGamma=0

;Adjust BloomThreshold dynamically based on average intensity. Boolean.
DynamicThreshold=1

;The rate of decay per second for average intensity. Affects both dynamic
;gamma and dynamic threshold. Float 0 - 0.99.
DynamicDecay=.5

;Resulting threshold is DynamicMult*averageIntensity+DynamicAdd. Float.
DynamicMult=1.0
DynamicAdd=8.0


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2012 16:48 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 892
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Tak to wygląda:
1. Jeżeli zainstaluję świeżego ddfixa 1.5.7, gra już w menu wyświetla mi czarny ekran oraz migoczący, nieruchomy kursor. Samo menu działa, filmy również (jeżeli zdoła się je wyszperać na słuch).
2. Skopiowałem całość z Twojego notebooka, podmieniłem w całości zawartość ddfix, zostawiając na końcu wolną linijkę. Menu chodzi pięknie, filmy też. Ale gdy wczytuję/robię nową grę, pojawia się zupełnie czarny ekran. Wszystko słychać, można się poruszać, jest interakcja z otoczeniem. Tylko, że nic nie widać. Zmiany rozdzielczości tuż pod [Main] i przy jednoczesnej, identycznej zmianie w cam.cfg nie pomagają.
3. Próbowałem podstawić te parametry pod [MemAddr] z oryginalnego 1.5.7:
Kod:
;T2 v1.18
;[MemAddr]
;CopyTex=0x41D948
;MipMap=0x41D96B
;CreateVidTexture=0x62A67C
;TextureExists=0x5BD427
;CreateFile=0x60015C
;BltPrimary=0x591440
;From weak-ling's DarkWidescreen patch.
;Resolution=0x6781F4
;VertResLimit=0x565983
;FovModification=0x4393ED
;AspectCorrection=0x5ABE2A
;ItemSize=0x561315

Bez różnicy.

4. Nie pomagają również podmiany [PostProcessing] z tych dwóch linków, które podałeś.

Warto chyba wspomnieć, że mam monitor 1600x900. Niby ddfix obsługuje DarkWidescreen, ale jak ustawię w ddfix.ini i w cam.cfg 1600 i 900, ekran jest zwężony – po bokach są czarne pasy. Podobnie z rozdzielczościami np. 1280x720. Nie wiem, czy tak powinno być. Na 1024x768 wszystko jest normalnie (poza tym pieprzonym czarnym ekranem, kiedy robię grę).

_________________
Moje konto DA:
http://keeperhattori.deviantart.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2012 07:25 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2287
Lokalizacja: Deutschland
Gram na TV 27" w rozdzielczosci 1920x1080. Podobne problemy mialem, gdy korzystalem np. ze zlej rozdzielczosci. Zostaw te 1024x768.

a) Hattori, czy masz mozliwosc korzystania z Win 7?
b) Czy zwykla instalacja TMA bez zadnych dodatkow, powoduje te same problemy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2012 10:09 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 892
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
a) niestety nie.

b) trochę to dziwne... Za pierwszym razem zainstalowalem TMA, ddfixa, paczki od grafy/obiektów oraz dźwięków. To był świeży ddfix, działało normalnie.
Po pierwszej reinstalce TMA, z takimi samymi dodatkami, było dokładnie to, co napisałem wcześniej w pkt 1.
W dobie kilku reinstalek odpaliłem sobie dla jaj TMA bez niczego. I BYŁO OK - z tym tylko, że pikselowatość tekstur i ich liczba kolorów były gorsze niż w TDP. Ale działało i można było grać. Jednak już za drugim odpaleniem takiego TMA pojawił się znany mi juz problem typowy dla dwurdzeniowców - po zrobieniu kilku kroków TMA się zwiesił.

Nie ogarniam tego. Przestanę kombinować i zrobię teraz kolejną reinstalkę, a dalej zastosuję się do Twoich porad.

_________________
Moje konto DA:
http://keeperhattori.deviantart.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2012 10:27 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2287
Lokalizacja: Deutschland
Natomiast ja nie mam XP. Kiedys uzywalem go na bardzo starym notebooku. Naturalnie nie potrzebowalem ddfixa, ze wzgledu na bardzo stara karte graficzna geforce 6100 (thx raven za info).

Na nowym kompie od 4 lat uzywam tylko Win 7. Niestety w przypadku tego obesranego XP-ka nie moge Ci pomoc. Jesli jednak kiedys wrzucisz Windows 7, skorzytaj z tych plikow: viewtopic.php?f=6&t=5791


UPADTE:
Skorzystaj z tej wersji ddfixa : https://skydrive.live.com/?cid=E4813C45 ... 30599B!130


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2012 12:28 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 892
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Yes, yes, yes!
1. Reinstalka TMA plus ddfix 1.5.11 przystosowany do Antologii - DZIAŁA
2. Podmieniona zawartość ddfix na tą z Twojego lapka - DZIAŁA
3. To wszystko plus tektury plus dźwięki - DZIAŁA

Działa, kurwa, działa! Wygląda niemal bajecznie (może przy innych misjach będzie jeszcze lepiej, bo w dwóch pierwszych w sumie niewiele tekstur zostało podmienionych). Dzięki stary.

----------

Jeszcze tylko jedna prośba.
Odkryłem, że ThiefEP1 powoduje braki polskich fontów w tekstach, po prostu znikają. Jak to naprawić?

_________________
Moje konto DA:
http://keeperhattori.deviantart.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2012 14:43 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2287
Lokalizacja: Deutschland
Mixthoor napisał(a):
Odkryłem, że ThiefEP1 powoduje braki polskich fontów w tekstach, po prostu znikają. Jak to naprawić?

Nie masz EP z mojej paczki dodatków, wiec...

1 - Rozpakuj archiwum EP.crf np. 7-zipem
2 - Zmień nazwę folderu Books na np. Ksiazki
3 - Spakuj wszystkie pliki z powrotem do archiwum EP.crf (najprościej - stwórz archiwum 7z i zmień rozszerzenie na crf
4 - Podmień oryginalne EP.crf na to, które przed chwilą utworzyłeś


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2012 15:10 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 892
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Zrobiłem winrarem, udało się. Jeszcze raz thx. :oki

_________________
Moje konto DA:
http://keeperhattori.deviantart.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2012 00:55 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 27 maja 2012 00:04
Posty: 2
Cześć!
Kupiłem dwie wersje Thief'a: Thief3 Superseller i Antologię. Antologii nie mogłem nawet zainstalować, gdyż jest problem z instalatorem: Błąd 1607. Po nieudanych próbach odnalezienia rozwiązania zainstalowałem Thiefa3. W tym przypadku wszystko poszło bez zarzutów. Diabeł tkwi w szczegółach. Kiedy przeszedłem misję treningową gra zwiesiła (i zwiesza cały czas w tym samym momencie). Zwiesza również przy próbie załadowania zapisu gry. Szukałem odowiedzi na forum i z kilku próbowałem korzystać ale bez skutku. Być może jest jakieś proste rozwiązanie, ale ja już się zaplątałem i nie wiem czy jest wogóle szansa na odpalenie gry. Z góry dzięki za pomoc.

Gram pod Windows7 64
Radeon 6650m
AMD A4 3300M


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2012 08:48 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2007 13:00
Posty: 864
Lokalizacja: Kielce
viewtopic.php?p=127392#p127392
Spróbuj użyć przerobionego przez mnie pliku t3main.exe, oczywiście zrób kopie oryginału.

_________________
Jedyny motyw graficzny na telefon w klimacie Thiefa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2012 17:53 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 27 maja 2012 00:04
Posty: 2
Narazie działa:) Dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2012 12:19 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Mam problem: nie działają mi filmiki w TG.

Widnows 7 64-bit
Radeon X1950 Pro
Kodek Indeo jest (filmy do T2 śmigają jak złoto, do TG działają w odtwarzaczu, w grze ni hu hu)
Mixthoor Pack zainstalowany.
Restart nic nie daje, podobnie inne metody z pierwszego postu.

Przepraszam, jeśli taki problem był tu już opisywany, ale wyszukiwarka z uporem odsyła mnie do najdziwniejszych działów. :(
Jest dla mnie nadzieja?

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2012 13:40 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2287
Lokalizacja: Deutschland
Update.

Zaraz jade do domu, wiec:
- pokaz mi zawartosc install.cfg
- pokaz mi zawartosc RegIndeo.bat
- czy masz ustawione uprawnienia administratora na Thief.exe (ewentualnie darkLoader.exe jesli takowy uzywasz)?

PS. Bede kolo 19:15


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2012 17:44 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Uruchomienie jako administrator pomogło. Ech, tak to jest, jak się babę do technologii dopuści. :suc
W każdym razie, dzięki.

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1902 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 77  Następna strona

Teraz jest 14 sie 2018 18:12


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: