Kod źródłowy Doom 3 vs. Dark Mod

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorze Darkmod, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderatorzy: peter_spy, timon

Awatar użytkownika
JegoCien
Miastolud
Posty: 66
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 20:37

Kod źródłowy Doom 3 vs. Dark Mod

Post autor: JegoCien »

Witajcie :-D

Z powodu światecznych nudów postanowiłem przeprowadzić eksperyment mający na celu uruchomienie Dark Moda ze skompilowanym plikiem wykonywalnym Dooma 3 na moim linuxie.

Niestety gdy wszystko było już gotowe doczytałem w necie że to za mało aby uruchomić Dark Moda, ponoć potrzebuję jeszcze kilka plików z katalogu base/ oryginalnej gry :(
Ponieważ jestem bardzo skąpy i nie zamierzam kupować tej gry szukam alternatywnych rozwiązań problemu stąd mam 2 pytania do społeczności bardziej obeznanej w temacie:

1. Czy w planach developerów Dark Moda jest przewidziana integracja moda z kodem źródłowym tak aby mod stał się pełnoprawną grą niezależną od plików Dooma 3?

2. Czy istnieje jakiś fanowski projekt mający na celu zastąpienie brakujacych plików Dooma 3 tak aby cała gra była darmowa?

pzdr 8-)
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Kod źródłowy Doom 3 vs. Dark Mod

Post autor: Juliusz »

Z tego co się orientuję, pracują nad zrobieniem z Dark Moda niezależnej gry. Więcej na pewno się dowiesz na forum projektu: http://forums.thedarkmod.com/
ODPOWIEDZ