THIEF 4 - pożądane zmiany
Moderator: Spidey
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Odnoszę wrażenie, że "T4 w produkcji" ma służyć przekazywaniu nowinek o powstawaniu gry, oraz ew. ogólne narzekanie na nie ("Jak to wprowadzą, to będzie katastrofa, tfu-tfu!"). "Pożądane zmiany" wydaje mi się tematem bardziej konkretnym, o charakterze życzeniowym.
Te kilka ostatnich postów to dopiero
Co do propozycji Flavii, wydaje się być idealna. Czym łacherska chata bogata.
Te kilka ostatnich postów to dopiero
Co do propozycji Flavii, wydaje się być idealna. Czym łacherska chata bogata.
- Keeper Gurgul
- Paser
- Posty: 236
- Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
- Lokalizacja: Stonemarket
- Kontakt:
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Po obejrzeniu fragmentu demo reela, który niedawno wyciekł do sieci, a w którym widać Złodzieja przyczepiającego linkę do jakiegoś przenośnego mechanizmu, podejrzewam, że w "czwórce" rozbudują nieco możliwość kombinowania ze sobą różnych elementów ekwipunku, w celu uzyskania nowych efektów.
Przedsmak tego mieliśmy już w T3, gdzie można było użyć strzał ogniowych do podpalenia rozlanego przez nas oleju, lub strzał wodnych do podlania i wywołania rozrostu "posadzonego" uprzednio magiczną strzałą mchu.
Przedsmak tego mieliśmy już w T3, gdzie można było użyć strzał ogniowych do podpalenia rozlanego przez nas oleju, lub strzał wodnych do podlania i wywołania rozrostu "posadzonego" uprzednio magiczną strzałą mchu.
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Nie mogę się powstrzymać.
Lista życzeń z oficjalnego forum Eidosu:
Lista życzeń z oficjalnego forum Eidosu:
Komuś się chyba gry pomyliły...- Ability to pick up everything I see in people's houses and on dead bodies like on animals and people which means armor, clothes, clothing, money, miscellaneous items like bottles, cups, forks, mugs, necklaces, pitchers, rings, spoons, sporks and weapons. like in The Elder Scrolls video games.
-Ability to duel wield axes, daggers, knives and swords.
-Ability to hold and use shields.
Heroes are so annoying.
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
To pierwsze byłoby jeszcze fajne, ale to drugie... Lubię nawalanki różnorakim orężem w oprawie FPP
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
No wiecie, chodzi o to, żeby gra pozwalała na przejście gry różnymi sposobami, a nie, żeby wszystko było ograniczone do jednego - ukrywania się
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
No nie wiem, ja tam nie wyobrażam sobie Garretta, Mistrza Złodziejskiego, kradnącego ludziom... buty. Chociaż z drugiej strony z każdą częścią profesjonalizm z niego ulatywał, więc może w czwórce powinien i takie rzeczy robić
Co do walki - jest miecz, łuk, a niektórym i to za dużo. Nie wiem, jak ktokolwiek mógłby myśleć, że topór i tarcza to wymarzone narzędzie dla złodzieja
Co do walki - jest miecz, łuk, a niektórym i to za dużo. Nie wiem, jak ktokolwiek mógłby myśleć, że topór i tarcza to wymarzone narzędzie dla złodzieja
Heroes are so annoying.
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Offtop
Co dokładnie masz na myśli? To, w że Dark Camelot był absolutnym ideałem?Flavia pisze:Chociaż z drugiej strony z każdą częścią profesjonalizm z niego ulatywał, więc może w czwórce powinien i takie rzeczy robić
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
W T1 jest Mistrzem Złodziejskim okradającym tylko wybrańców. W T2 obrabia już co i kogo popadnie: magazyny, posiadłości, które mija po drodze, podbiera nawet sakiewki niewinnym przechodniom. W T3 napada ludzi na ulicach i grozi im pałą.
Jak to nie jest obniżanie standardów, to ja nie wiem co
Jak to nie jest obniżanie standardów, to ja nie wiem co
Heroes are so annoying.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
No w T1 okradł tez paru cywili, jak pracownicy opery, niewinni strażnicy, co tylko wykonują swoją robotę by wyżywić rodzinę...
Pomysł z 100% interakcją z przedmiotami jest fajny. Np. mnie wkurzało, że nie można się przebierać, a Garrett momentami zamiast nie pójść w miękkich pantoflach, to ma te swoje stukające obcasiki xD
Pomysł z 100% interakcją z przedmiotami jest fajny. Np. mnie wkurzało, że nie można się przebierać, a Garrett momentami zamiast nie pójść w miękkich pantoflach, to ma te swoje stukające obcasiki xD
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Zawinili pracą dla nieodpowiednich ludziSPIDIvonMARDER pisze:No w T1 okradł tez paru cywili, jak pracownicy opery, niewinni strażnicy, co tylko wykonują swoją robotę by wyżywić rodzinę...
Co do interakcji z otoczeniem, nie przeczę, mogłaby być fajna, ale koleś wyobraża to sobie w formie prawdziwego okna ekwipunku, w którym Garrett gromadziłby kradzione ciuchy, sztućce i inne takie. Nie wiem, jakoś mi to nie pasuje.
A przebieranki byłyby głupie. No dajcież spokój, z jego zakazaną gębą?! Kto by na to poszedł?
A buty powinien mieć miękkie z założenia.
Heroes are so annoying.
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Jakoś sobie nie wyobrażam, żeby ktoś podszedł do obcego i powiedział: "Hej koleś, twoja gęba mi się nie podoba. Wyjazd stąd, albo zawołam straż"Flavia pisze:A przebieranki byłyby głupie. No dajcież spokój, z jego zakazaną gębą?! Kto by na to poszedł?
Z resztą, nasz złodziej raz się przebrał w Undercover i nikt go nie zdekonspirował. Garrett mógł nawet zabijać obrzucając młotami braci zakonnych, a oni nie reagowali.
Co do zabierania różnych rzeczy. Może być, byleby miało to sens, tak jak w poprzednich Thiefach. Jest coś co się przyda, to zabierasz na zawsze. Jak jest jakiś śmieć, to nie ma sensu tego trzymać, chyba, żeby rzucić dla odwrócenia uwagi.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Część przedmiotów mogłaby mieć jakieś dodatkowe zastosowania, np noże jako narzędzia do... czegoś, taki trzeci wytrych lub do rzucania w celu zabicia czegoś (np. potwora).
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Szczerze, to nigdy nie widziałem, żeby ktoś otwierał zamek nożem. W ogóle nie wiem, czy trzeci wytrych jest potrzebny (chyba, że wprowadzą wytrzymałość wytrychów). Ale jako broń to niegłupi pomysł. Jednak nie różniłoby się to za bardzo od tego co mamy w kołczanie.
Chyba, że inspirując się poprzednimi Thiefami, można by uznać noże jako surowiec do robienia normalnych, ostrych strzał. Każdy rodzaj strzał ma swój żywiołowy kryształ, to te ostre mogą mieć swoje noże.
Chyba, że inspirując się poprzednimi Thiefami, można by uznać noże jako surowiec do robienia normalnych, ostrych strzał. Każdy rodzaj strzał ma swój żywiołowy kryształ, to te ostre mogą mieć swoje noże.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Ale w Undercover Garrett był młody i piękny Poza tym udawał nowicjusza. W miejscu, gdzie pracuje stały zespół i nie było ostatnio żadnych zmian personalnych, myślicie, że zdołałby z powodzeniem udawać strażnika czy służącego? Z blizną na pół twarzy i nieludzkim okiem? O których to cechach skwapliwie informują uczciwych obywateli wywieszone w całym Mieście listy gończe?
Niektóre przedmioty (np. butelki) będzie można zbierać do ekwipunku i rzucać, by odwracać uwagę. Takie coś to ja rozumiem, do tego możliwość wchodzenia w interakcje ze wszystkim, co popadnie. Ale nie przekonacie mnie, że jest jakiś sens w zbieraniu do ekwipunku części garderoby (poza biżuterią), zastawy stołowej (nie srebrnej, znaczy się) czy innego śmiecia
Niektóre przedmioty (np. butelki) będzie można zbierać do ekwipunku i rzucać, by odwracać uwagę. Takie coś to ja rozumiem, do tego możliwość wchodzenia w interakcje ze wszystkim, co popadnie. Ale nie przekonacie mnie, że jest jakiś sens w zbieraniu do ekwipunku części garderoby (poza biżuterią), zastawy stołowej (nie srebrnej, znaczy się) czy innego śmiecia
Heroes are so annoying.
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Ehem... W Undercover Garrett nie miał blizny i mechanicznego oka Tak to bez zrozumienia się grało w grę, a opowiadania pisujeFlavia pisze:Ale w Undercover Garrett był młody i piękny Poza tym udawał nowicjusza. W miejscu, gdzie pracuje stały zespół i nie było ostatnio żadnych zmian personalnych, myślicie, że zdołałby z powodzeniem udawać strażnika czy służącego? Z blizną na pół twarzy i nieludzkim okiem? O których to cechach skwapliwie informują uczciwych obywateli wywieszone w całym Mieście listy gończe?
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Adriannie, skarbeńku, ale mi przecież właśnie o to chodziło
W Undercover nie miał blizny i mechanicznego oka, dlatego mógł się przebierać. W kolejnych częściach - w tym najnowszej - już ma, dlatego coś takiego by nie przeszło.
W Undercover nie miał blizny i mechanicznego oka, dlatego mógł się przebierać. W kolejnych częściach - w tym najnowszej - już ma, dlatego coś takiego by nie przeszło.
Heroes are so annoying.
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Ale pisałaś to wszystko ciurkiem, jakby cały czas miał tą bliznę
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Oprócz formy warto przyjrzeć się czasami treści
Napisałam, że w Undercover się dało, bo G. był taki a nie inny - w przeciwieństwie do każdej innej sytuacji, może poza ścisłym prequelem.
Napisałam, że w Undercover się dało, bo G. był taki a nie inny - w przeciwieństwie do każdej innej sytuacji, może poza ścisłym prequelem.
Heroes are so annoying.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Koniec offtopu
To, czy np. znalezioną gdzieś świece można przestawić, aby oświetlić sobie jakieś miejsce, byłoby świetnym pomysłem, którego brakowało mi w normalnym Thiefie. Niby mieliśmy flary, ale to było zupełnie nie to samo, jak latarnia z kilku FMek. Zresztą piramidy ze skrzynek i dostawanie się dzięki nim w zakazane miejsca to tylko wierzchołek góry lodowej pomysłowości graczy ^^ Byłoby miło, jakby twórcy to docenili.
Ale nie docenią.
To, czy np. znalezioną gdzieś świece można przestawić, aby oświetlić sobie jakieś miejsce, byłoby świetnym pomysłem, którego brakowało mi w normalnym Thiefie. Niby mieliśmy flary, ale to było zupełnie nie to samo, jak latarnia z kilku FMek. Zresztą piramidy ze skrzynek i dostawanie się dzięki nim w zakazane miejsca to tylko wierzchołek góry lodowej pomysłowości graczy ^^ Byłoby miło, jakby twórcy to docenili.
Ale nie docenią.
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Celowe oświetlanie otoczenia, a tym samym siebie jest działaniem na szkodę sobie. Przecież już od TMA wiadomo, że jeśli jest za ciemno to lepiej rozjaśnić sobie obraz plusikiem niż męczyć się z flarąSPIDIvonMARDER pisze:To, czy np. znalezioną gdzieś świece można przestawić, aby oświetlić sobie jakieś miejsce, byłoby świetnym pomysłem, którego brakowało mi w normalnym Thiefie. Niby mieliśmy flary, ale to było zupełnie nie to samo, jak latarnia z kilku FMek.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Jakiego offtopu? Cały czas mówimy o tym, czego chcemy, a czego nie. Ja nie chcę przebieranek, bo uważam je za bezsensowneSPIDIvonMARDER pisze:Koniec offtopu
Co do przenoszenia świeczek - coś takiego jest w DarkModzie i faktycznie czasem się przydaje (ale tylko w bezpiecznych miejscach ). Przy czym świece bardziej, niż poręczna lampa, bo ta przy darkmodowym oświetleniu daje więcej cienia, niż światła.
Czasami jednak twórcy nadużywają tego, aby wkurzać gracza tworząc poziomy nie do przejścia bez lampy (jak Melan w wydanej wczoraj FMce ).
Jednak sam pomysł podnoszenia, przestawiania i manipulowania obiektami jak najbardziej godny pochwały.
Heroes are so annoying.
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Podobnie było w Amnezji, ale jeszcze lepiej. Czasem się po prostu podchodziło do sterty gruzu i wykopywało z niej złote figureczki tylko po to, by je pooglądać No i to ręczne otwieranie drzwi i zatrzaskiwanie je w czasie ucieczki przed potworami... ach... <rozmarzony>
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: THIEF 4 - pożądane zmiany
Offtopu dot. czytania ze zrozumieniem;)
Gamma to pewne oszustwo. No i mówimy o starym Thiefie, gdzie nigdzie nie było prawdziwego mroku, gdyż wszystko zależało od gammy. Ale jakby to była gra, gdzie po prostu tekstury i modele "znikają" w odpowiednim mroku to gamma Wam nie pomoże Takie rozwiązania były w staryyyych grach ośmiobitowych czy później chociażby w Wolfensteinie Enemy Territory.
Gamma to pewne oszustwo. No i mówimy o starym Thiefie, gdzie nigdzie nie było prawdziwego mroku, gdyż wszystko zależało od gammy. Ale jakby to była gra, gdzie po prostu tekstury i modele "znikają" w odpowiednim mroku to gamma Wam nie pomoże Takie rozwiązania były w staryyyych grach ośmiobitowych czy później chociażby w Wolfensteinie Enemy Territory.