Nauka Dromeda - pytania
Moderator: peter_spy
Re: Nauka Dromeda - pytania
Jak "wygumkować" dane brushe, tzn. usunąć je z planszy fanmisji "Koobze"? Chodzi o to, aby móc jeszcze przedłużyć długi korytarz w tej fanmisji, np. dziesięciokrotnie albo i więcej (o ile program to udźwignie).
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Nauka Dromeda - pytania
Otwierasz w Dromedzie, zaznaczasz, wciskasz delete
Heroes are so annoying.
Re: Nauka Dromeda - pytania
Wtedy powstaje mi dziwoląg - zamiast domu jest jakiś mur - okropnie wysoki, a oczekiwałem, że będzie kamienna droga - ta sama, co biegnie od niemal samego początku.Flavia pisze:Otwierasz w Dromedzie, zaznaczasz, wciskasz delete
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Nauka Dromeda - pytania
Ciężko coś zasugerować, nie widząc danego fragmentu mapy.
Do przebudowy terenu potrzebne są z reguły inne operacje także, takie jak skalowanie brushy, klonowanie, przesunięcie oraz zmiana medium (czy jak to się nazywa). Np. pusta przestrzeń to brush typu 'Air'.
Do przebudowy terenu potrzebne są z reguły inne operacje także, takie jak skalowanie brushy, klonowanie, przesunięcie oraz zmiana medium (czy jak to się nazywa). Np. pusta przestrzeń to brush typu 'Air'.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nauka Dromeda - pytania
Jak przedłużyć chodnik w tej właśnie misji? Oraz jak stworzyć brushe "air"?
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Nauka Dromeda - pytania
Przekształcanie, tworzenie brushy i inne podstawy są bardzo ładnie opisane w Nieoficjalnym podręczniku edytora Dromed w dziale Dodajemy nowe brushe (strona 69 w tym pdfie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/120 ... dromed.pdf ).
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Nauka Dromeda - pytania
Klikając przycisk "W" kamera idzie do przodu w przypadku DromEd-a 1.37. Natomiast w DromEd-zie 1.21 kamera nie porusza się w ogóle. Dlaczego?
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Nauka Dromeda - pytania
Jeśli masz Dromed Toolkit, to masz coś takiego:
http://dromed.whoopdedo.org/dromed/drom ... t#keyboard
http://dromed.whoopdedo.org/dromed/drom ... t#keyboard
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Nauka Dromeda - pytania
Dlaczego w new darkowym dromEdzie (Tak! Znowu wróciłem!) nie mogę zapisać misji? Klikam na "save mission" i nic się nie dzieje, nie wyskakuje okienko z możliwością wyboru lokalizacji zapisu...
Re: Nauka Dromeda - pytania
To mi pachnie źle zainstalowanym Dromed Toolkitem (jeśli taki instalowałeś). Skrypty menusów mogą się nie ładować (a Toolkit używa własnych skryptów). Nie jestem pewien jak powinieneś to poprawnie ponownie przeinstalować, ale najlepiejc chyba najpierw Dromed Toolkit, a potem na niego newdarka.
Osobiście bym spróbował na nowej instalacji, jeśli masz jakąś zaawansowaną kombinację dromeda.
Osobiście bym spróbował na nowej instalacji, jeśli masz jakąś zaawansowaną kombinację dromeda.
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Nauka Dromeda - pytania
Zadziałało od razu. Teraz kolejne pytanie: dlaczego kombinacja alt + E nie działa w trybie rozgrywki? Jak to dodać?
Re: Nauka Dromeda - pytania
Szczerze bałem się, czy błąd nie był bardziej skomplikowany, bo zwlekałeś z odpisaniem cieszę się że pomogłem.Hadrian pisze:Zadziałało od razu.
Co do skrótu - znany (niezrozumiały) bug w Toolkicie.
Edytuj plik User.bnd i dopisz w ostatniej linijce: (pamiętaj o wciśnięciu enter (pozostawieniu ostatniej linijki pustej))
Kod: Zaznacz cały
bind e+alt edit_mode
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Nauka Dromeda - pytania
Przepraszam. Czekałem na odpowiedź, a nawet jej nie zauważyłem :DMarzec pisze:Szczerze bałem się, czy błąd nie był bardziej skomplikowany, bo zwlekałeś z odpisaniem cieszę się że pomogłem.Hadrian pisze:Zadziałało od razu.
Dzięki! Ale dosłownie moment przed twoim postem znalazłem odpowiedź i już to naprawiłem xPMarzec pisze:Co do skrótu - znany (niezrozumiały) bug w Toolkicie.
Edytuj plik User.bnd i dopisz w ostatniej linijce: (pamiętaj o wciśnięciu enter (pozostawieniu ostatniej linijki pustej))PS. Polecam edytować pliki konfiguracji jakimś normalnym edytorem tekstu (nie notatnikiem windowsa).Kod: Zaznacz cały
bind e+alt edit_mode
Re: Nauka Dromeda - pytania
Teraz pisze, że nie może ustawić danej rozdzielczości, a Garrett biega zbyt szybko.
Do tego oświetlenie tworzy czarne i jasne pasy, zamiast się rozkładać normalnie...
Do tego oświetlenie tworzy czarne i jasne pasy, zamiast się rozkładać normalnie...
Re: Nauka Dromeda - pytania
Jeśli zmiana rozdzielczości i kolorów w trybie rozgrywki nie pomaga, to wygląda jak źle zainstalowany NewDark
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Nauka Dromeda - pytania
A jeśli w oryginalnych misjach jest wszystko OK, to co? Też przeinstalować wszystko? :/
Re: Nauka Dromeda - pytania
Jak poniższa kwestia?
Marzec pisze:PS. Polecam edytować pliki konfiguracji jakimś normalnym edytorem tekstu (nie notatnikiem windowsa).
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Nauka Dromeda - pytania
Pliki misji .osm (np. miss05.osm) do czego służą?
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Nauka Dromeda - pytania
To są pliki oryginalnych poziomów (stworzonych przez autorów, za pomocą ich dodatkowych narzędzi). Nie wiem co dokładnie oznacza skrót OSM. Official Shock Mission? Optimized Shock Mission?
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Nauka Dromeda - pytania
Są to pliki zawierające skrypty dla konkretnej misji.
Re: Nauka Dromeda - pytania
Jabłko - jak dużo polygonów zajmuje na mapie ten obiekt (w Thiefie 1.37 oraz DromEdzie 1.37)?
I jakie zasady rządzą innymi obiektami takimi jak drabina, lina czy stół?
I jakie zasady rządzą innymi obiektami takimi jak drabina, lina czy stół?
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Nauka Dromeda - pytania
Bardzo skomplikowane pytanie moim zdaniem
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Nauka Dromeda - pytania
Jabłko składa się z 15 trójkątów. Drabina: 7x8 + 2x8 = 72 trójkąty.
Nie przejmuj się zasadami.
Nie przejmuj się zasadami.
Re: Nauka Dromeda - pytania
A trójkąt to to samo co polygon, mam rozumieć? Internetowy translator przetłumaczył na wielokąt a nie trójkąt jakby co.
A dlaczego mnożysz to?Paweuek pisze:Drabina: 7x8 + 2x8 = 72 trójkąty.
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Nauka Dromeda - pytania
Bo to złożenie 9 obiektów. Dwóch belek pionowych i 7 szczebli poziomych