T1 - Zaginione miasto

Wstąp tutaj, jeśli utknąłeś w którejś misji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię i podzielić się przemyśleniami na temat OMs z poszczególnych części Thiefa: 1, Gold, 2, T:DS oraz 4.

Moderator: Bruce

Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: T1 - Zaginione miasto

Post autor: Mixthoor »

Są dwa, sprawdziłem. Dzięki.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: T1 - Zaginione miasto

Post autor: Hattori »

Niemożliwe. W Goldzie każdemu z Talizmanów jest poświęcona odrębna misja. W nowym Zaginionym Mieście jest tylko Talizman Ognia.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: T1 - Zaginione miasto

Post autor: Mixthoor »

Sorry, popieprzyło mi się z medalionami.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: T1 - Zaginione miasto

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Co ciekawe, Ci magowie są tam dośc mocno z pupy i nie mamy np. dobrego wytłumaczenia fabularnego owego faktu.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: T1 - Zaginione miasto

Post autor: Hattori »

Jeżeli dobrze kojarzę, jeszcze w Wieżach Magów była mowa o ekspedycjach mających na celu odnalezienie Talizmanów Żywiołów. Jutro jak będę miał czas poszukam źródła.

EDIT
Kpt. E. F. Regalio pisze:Zdobycie złotego medalionu św. Burringdena będzie dla mnie zadośćuczynieniem za
cały trud, jaki włożyłem w niekończące się poszukiwania tych przeklętych
talizmanów. Sprzedając medalion, z pewnością wyjdę na swoje. Przez wszystkie
lata mojej służby dla Dłoni nigdy nie widziałem, żeby trafili na tak ciężki
orzech do zgryzienia. Można by nawet przypuszczać, że to właśnie ktoś z Bractwa
zabrał i ukrył talizmany tak głęboko, że nawet arcymagowie nie mogą ich
odnaleźć...
Ale bardziej dosadne jest to:
Magowie Ziemi w sali z talizmanem pisze:Mag 1: mg110400: To prawda, on powrócił. Musimy być gotowi. Niespokojne wody leżą przed nami.
Mag 2: mg210401: Wielu zginie. Musimy próbować zmienić nurt.
Mag 1: mg110402: Możemy próbować robić, co w naszej mocy, aby zdobyć Talizmany, Przepowiednia jest jak fale oceanu powracające na brzeg. Nie możemy wiele zdziałać, by je powstrzymać. Możemy tylko się przygotowywać do ich przybycia.
Mag 2: mg210403: Sucha i martwa jest znaczna część Miasta. Słońce znajdzie się na przeciwnym miejscu, a konflikt skończy się w płomieniach.
Mag 1: mg110404: Taka jest kolej rzeczy. Cywilizacje zwalą się w gruzy, by z ich popiołów mogły narodzić się nowe.
Mag 2: mg210405: Wiatry postępu zawsze wieją w kierunku grobu.
Mag 1: mg110406: Wkrótce, mój młody uczniu, pojmiesz tę prawdę.
Wynika z tego, że Magowie szukają Talizmanów w bardzo konkretnym celu. Pierwotnie myślałem, że chcą je pozyskać w celach, że tak powiem, badawczo-rozwojowych. Jednak z powyższej rozmowy wynika, że... chcą powstrzymać Szachraja! :o Jednocześnie zaskoczeniem jest dla mnie to, że tak jak Opiekunowie oni też mają jakąś swoją Przepowiednię.

W każdym razie to wszystko nie zmienia faktu, że Magowie dostali się do Karath-din mimo zapieczętowanego włazu z samego początku misji (ktoś wie, jak? Może magia ziemi użyta w innym miejscu?) oraz że burzą sekretną otoczkę Zaginionego Miasta, jaka istniała, kiedy grałem jeszcze w wersję z TDP.

PS. Czy przypadkiem nie potworzyło się trochę za dużo spojlerów w tym wątku?
Awatar użytkownika
iyachtu.xvim
Bełkotliwiec
Posty: 2
Rejestracja: 08 października 2015, 15:06

Re: T1 - Zaginione miasto

Post autor: iyachtu.xvim »

Na Thiefa Gold z Kolekcji Klasyki nałożyłem TG_MMP_v1.5.2_Necro. No i jest klops. W tej misji pojawiają się dwa talizmany do zdobycia, ponadto brak magów, są za to klekoczące raki. Czyli jest tak, jakbym grał w misję z Thief - The Dark Project. Rzecz do przełknięcia.
Problemem jest jednak to, że zdobycie talizmanu wody nie powoduje zaliczenia celu w założeniach misji (ale przywołuje na mapę klekoczące stwory). Taki stan rzeczy powoduje, że misji nie można ukończyć. Co robić, jak żyć?

EDIT
Dobra, widzę, że jest już wersja 1.5.3, może tam nie ma tego babola.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: T1 - Zaginione miasto

Post autor: SPIDIvonMARDER »

A kod na zaliczenie misji działa?

CTRL-ALT-SHIFT-END
Obrazek
Awatar użytkownika
iyachtu.xvim
Bełkotliwiec
Posty: 2
Rejestracja: 08 października 2015, 15:06

Re: T1 - Zaginione miasto

Post autor: iyachtu.xvim »

[quote="SPIDIvonMARDER"]A kod na zaliczenie misji działa?

CTRL-ALT-SHIFT-END[/quote]
Działa, dzięki.

Niemniej jest to zagadkowe. Skąd w usprawnieniu do Thiefa Gold wzięły się pliki z pierwotnej wersji gry. Podobnie może być w misji W przebraniu, ale to dopiero zobaczy się.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: T1 - Zaginione miasto

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Może w tej łatce jest po prostu jakiś błąd...
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: T1 - Zaginione miasto

Post autor: Bruce »

Mixthoor widzę tego nie naprawił :-D Oto Fix.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
ODPOWIEDZ