Mixthoor Mod Packs
Re: Mixthoor Mod Packs
Skopiowałem cam_ext.cfg do głównego folderu, podmieniłem nawet pliki RES na oryginalne a mimo to nadal nie widać u mnie pająków a niektóre postaci cywili są nowe (a ja chcę stare, oryginalne). Dlaczego?
Re: Mixthoor Mod Packs
A mógłbym wiedzieć, co kombinujesz?
Za pająki odpowiedzialne są pliki z katalogu mesh: spidi*, spidi*.bin, spidi*.cal oraz spidi*.e + 3 gify w podfolderach \txt oraz \txt16
Paczka mesh.crf w folderze RES została przeze mnie zmodyfikowana i zawiera m.in pliki odpowiedzialne za małe i duże pająki.
Za pająki odpowiedzialne są pliki z katalogu mesh: spidi*, spidi*.bin, spidi*.cal oraz spidi*.e + 3 gify w podfolderach \txt oraz \txt16
Paczka mesh.crf w folderze RES została przeze mnie zmodyfikowana i zawiera m.in pliki odpowiedzialne za małe i duże pająki.
Re: Mixthoor Mod Packs
Nic nie kombinuję, po prostu chcę wrócić do oryginalnych tekstur i modeli. Pracuję aktualnie w DromEdzie i niektóre przedmioty w HD powodują błędy graficzne (niewidzialny miecz i pałka w czasie testowania poziomu, kolorowe i pstrokate skórki postaci m.in. służącej). A pająki są po prostu niewidoczne w czasie normalnej gry w oryginalnego TG.Mixthoor pisze:A mógłbym wiedzieć, co kombinujesz?
Re: Mixthoor Mod Packs
Jeśli chcesz wrócić, to proponuję reinstalkę. Zachowaj 2 kopie Thiefa - oryginalną i z dodatkami. Gra nie wymaga wpisów w rejestrze, więc w systemie będziesz miał porządek.
Generalnie nie ma w MMP żadnych deinstalatorów / instalatorów, nie ma i backupów. Jako, że Thief instaluje się 15 sek, nie ma takiej potrzeby.
Generalnie nie ma w MMP żadnych deinstalatorów / instalatorów, nie ma i backupów. Jako, że Thief instaluje się 15 sek, nie ma takiej potrzeby.
Re: Mixthoor Mod Packs
Jest mi niezmiernie miło zaprezentować Wam dwie nowe paczki do TG. Jedna bazuje na HD, druga na NecroAge. Obie przetestowane, obie zawierają pierwszą, nieoficjalną i finalną wersję spolszczenia dialogów i napisów!
Detale w I poście oraz pod linkiem:
http://thief-tools.eu/modifications/thief-gold/
Detale w I poście oraz pod linkiem:
http://thief-tools.eu/modifications/thief-gold/
Re: Mixthoor Mod Packs
Fajna sprawa ten NecroAge, ale zauważyłem jeden mankament. Postacie są zbyt ciemne (dosłownie) przez co niewiele widać. Kolejna sprawa: sparing w samouczku. Może trwać wieki i ten koleś nigdy nie odejdzie. Sposób? Tuż zaraz po tym jak odezwie się nasz instruktor podczas walki, należy podejść do stołu. Wtedy sparing się zakończy. Trochę chore.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Mixthoor Mod Packs
Tak, postacie są nieco ciemniejsze - miła odmiana. Bardzo podobają mi się obie paczki, każda z nich ma swoje plusy i minusy.
Bruce, gdy będziesz przechodził grę, zwróć uwagę, czy nie ma jakichkolwiek błędów. Dzięki!
Bruce, gdy będziesz przechodził grę, zwróć uwagę, czy nie ma jakichkolwiek błędów. Dzięki!
Re: Mixthoor Mod Packs
Jakie błędy? Te w rozgrywce też?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Mixthoor Mod Packs
A co masz?
Re: Mixthoor Mod Packs
Niestety w dalszym ciagu jest tylko newdark w wersji 1.21.TG Mixthoor Mod Pack v1.5.2 HD - 08.04.2015
- TFix v1.20a (NewDark v1.22, T2 Skies, oRGY’s Textures Patch, Daemonite’s Meshes)
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Mixthoor Mod Packs
Po czym to poznać? Pisali, że napisy działają jedynie z NewDark v1.22.
Re: Mixthoor Mod Packs
Na razie nic nie mam bo jeszcze nie zacząłem. Chcę tylko wiedzieć na co mam zwracać uwagę.Mixthoor pisze:A co masz?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Mixthoor Mod Packs
Prawy przycisk myszy na pliku Thief.exe i wchodzisz we właściwości, zakładka szczegóły, wersja produktu.Mixthoor pisze:Po czym to poznać? Pisali, że napisy działają jedynie z NewDark v1.22.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Mixthoor Mod Packs
Wrócę do domu to sprawdzę.
EDIT. Timon, mylisz się. U mnie pokazuje 1.22.
EDIT. Timon, mylisz się. U mnie pokazuje 1.22.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Mixthoor Mod Packs
Po dwóch misjach mogę stwierdzić, że przeciwnicy są podrasowani. Nie dość, że nie da się ich ogłuszyć kiedy są zaalarmowani, to co niektórzy potrafią zostać zaalarmowani przez ogłuszenie przeciwnika w ich bliskiej odległości oraz przez zgaszenie pochodni. A Bełkotliwce to już przegięcie. W Kościelisku jest miejsce gdzie spacerują sobie 3 w grupie. No i załatwiłem jednego kiedy reszty nie było w pobliżu. I teraz najlepsze. Byłem maksymalnie ukryty w cieniu, a te pozostałe cholery wiedziały gdzie mnie znaleźć. I to nie z bliska tylko z bardzo daleka. Kolejny błąd. W 4 misji jak już zabójcy dojdą do Ramireza i pojawią się nowe cele, ci dwaj strażnicy przy wejściu są zbugowani. Stoją i nic nie robią, a powinni się rozejść.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: Mixthoor Mod Packs
Co do ulepszonego AI przeciwników (ludzkich), to chyba dobrze? W każdym razie ja bym się cieszył z tak zwiększonego realizmu. Zgadzam się co do reszty.
Re: Mixthoor Mod Packs
No cóż, Mixthoor. Koniec testów. Jakimś cudem wsadziłeś do Zaginionego Miasta TG wersję z TDP. Napraw to i to szybko. Z Undercover jest to samo.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Mixthoor Mod Packs
Jeżeli HDmod lub NecroAge mieszają coś w plikach gry, odpowiedzialnych za zachowanie NPC - tego nie jestem w stanie zmienić. W 4 misji przed wejściem Ramiera z obiema paczkami nie miałem takich problemów. Pogadali i każdy poszedł w swoją stronę.
O co chodzi z TDP w Zaginionym Mieście i Pod przykrywką?
O co chodzi z TDP w Zaginionym Mieście i Pod przykrywką?
Re: Mixthoor Mod Packs
A no chodzi o to, że jakimś cudem w TG są wersje z TDP czyli z obydwoma talizmanami. Tylko w Undercover jest naprawdę pod przykrywką, bo cele są takie jak w TG czyli zdobyć 1 talizman, ale w grze są 2.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Mixthoor Mod Packs
Mam TG. W "Zaginionym Mieście" rzeczywiście pojawia się cel "zdobądź talizman wody" - poprawię. W "Pod przykrywką" jest OK.
Re: Mixthoor Mod Packs
Patrzyłeś na same cele czy podczas misji? Bo cele są dobre, ale nie talizmany. A to w Undercover można sprawdzić w parę minut.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Mixthoor Mod Packs
Chajzer sprzedał mi zonka. W HD Mod w misji "W przebraniu" mam 1 talizman, w Necro Age i w tej samej misji, za kratą widzę 2 talizmany. Zonk?!
Re: Mixthoor Mod Packs
Wystarczy przekopiować pliki misji z TG i tyle
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: Mixthoor Mod Packs
Mix, czy będzie wrzucona poprawiona wersja TG MMP Necro? I czy masz może w planach zrobienie TMA MMP Necro?
Re: Mixthoor Mod Packs
1) Tak, Bruce pokazał mi błędy. Poprawię napisy i w poniedziałek (chwilowo jestem we Wrocławiu) wrzucę na forum. Jednak proponuję, abyś wybrany TG MMP zainstalował już teraz, dlatego że jeszcze nie będę wrzucał drobnych korekt tłumaczenia napisów do głównej paczki TG MMP HD i Necro. Upload na moim prywatnym łączu na oba serwisy obu paczek trwał ok. 3 dni. Zatem można instalować TG MMP, potem wrzucić jedynie nową wersję TG Subtitles PL v1.01.
2) Jasne, że tak. Do TMA i T2X również muszę i chcę przyszykować podobne paczki. Chwilowo jestem na warsztatach, pracuję nad moją techniczną stroną internetową i przede wszystkim nad własnym portfolio. Dlatego nie chcę obiecywać konkretnej daty, spróbuję wyrobić się z tym do 19.05.2015.
PS.
Rekomenduję Necro, acz HD również miażdży. Z TG MMP Necro przeszedłem 2 FM i... szczęka mi opadła. TG rządzi, a stare FM nabierają zupełnie nowego oblicza. Ta gra jest nieśmiertelna! Jaram się, jak łacher...
2) Jasne, że tak. Do TMA i T2X również muszę i chcę przyszykować podobne paczki. Chwilowo jestem na warsztatach, pracuję nad moją techniczną stroną internetową i przede wszystkim nad własnym portfolio. Dlatego nie chcę obiecywać konkretnej daty, spróbuję wyrobić się z tym do 19.05.2015.
PS.
Rekomenduję Necro, acz HD również miażdży. Z TG MMP Necro przeszedłem 2 FM i... szczęka mi opadła. TG rządzi, a stare FM nabierają zupełnie nowego oblicza. Ta gra jest nieśmiertelna! Jaram się, jak łacher...