Mody / Patche / Dodatki
Re: Mody / Patche / Dodatki
W Thiefie. Zmniejszyłem rozdzielczość i chodzi bardzo płynnie. Jakoś tak... szybciej.
Re: Mody / Patche / Dodatki
Fraps wyświetla fps'y dla każdego obrazu generowanego na karcie.
Sugerujesz, że jest jakaś komenda w samym Thiefie, która wyświetla fps'y? Może New Dark coś dodał, ale nie kojarzę.
A poza tym, zwiększenie płynności wraz ze zmniejszeniem rozdzielczości to chyba jak najbardziej spodziewany efekt, czyż nie..?
Sugerujesz, że jest jakaś komenda w samym Thiefie, która wyświetla fps'y? Może New Dark coś dodał, ale nie kojarzę.
A poza tym, zwiększenie płynności wraz ze zmniejszeniem rozdzielczości to chyba jak najbardziej spodziewany efekt, czyż nie..?
Re: Mody / Patche / Dodatki
No jaha, nie spodziewalem sie az takiej roznicy. Thx
Re: Mody / Patche / Dodatki
Update NecroAge do wersji 2.2 oraz TFIX do 1.21a.
Kończę MMP z najnowszymi wersjami, kończę Thiefa, rozgrywam kilka FMek a tu już pojawiają się kolejne wersje
Kończę MMP z najnowszymi wersjami, kończę Thiefa, rozgrywam kilka FMek a tu już pojawiają się kolejne wersje
Re: Mody / Patche / Dodatki
Objerzałem dzisiaj trailer z Thief Gold HD, ale to jest beznadziejne. Poziom modowania jak z Elder Scrolls, gdzie potrafią tylko nawalić niepasujące do otoczenia tekstury z wysoką rozdzielczością. Na wypadek gdyby ktoś zszedł na manowce instalując te liczne dostępne dodatki, podaję link do galerii pokazującej prawidłowo zmodowanego TG (Thief 2 ma inne texture packi więc to inna historia): http://steamcommunity.com/id/hareton/sc ... pid=211600
Część screenów jest z bloomem, a część bez, różnicę łatwo zauważyć. Mi bardzo podoba się stosowanie tego efektu z umiarem. Ustawia się go w cam_ext, linia post processing.
Co do zainstalowanych modów niestety nie pamiętam dokładnie, ale mam Enchancement Packa, New Darka, Thief Gold Texture Pack by Tin. Byłoby ciekawie, jeśli inni użytkownicy też pokażą swoje wersje ulepszonego Thiefa.
Część screenów jest z bloomem, a część bez, różnicę łatwo zauważyć. Mi bardzo podoba się stosowanie tego efektu z umiarem. Ustawia się go w cam_ext, linia post processing.
Co do zainstalowanych modów niestety nie pamiętam dokładnie, ale mam Enchancement Packa, New Darka, Thief Gold Texture Pack by Tin. Byłoby ciekawie, jeśli inni użytkownicy też pokażą swoje wersje ulepszonego Thiefa.
Re: Mody / Patche / Dodatki
Jako, że Tobie się nie podoba, nie oznacza że jest beznadziejne. Przeszedłem TG z HD Mod oraz Necro Age i preferuję ten drugi, ze względu na poprawne wyświetlanie tekstur ścian w wielu misjach (autora HD mod poinformowałem na ttlg), choć brakuje mi w nim wyglądu lawy z ostatniej misji oraz bujnej flory.
Niemniej jednak FM zyskują nowe oblicze. Jeśli interesują Cię efekty modów, z których ja korzystam, zerknij proszę tutaj: http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=5791
Gdy znudzi mi się Wiesiek 3, wrócę do Thiefa i będę dalej testował i aktualizował paczki... lub mucił stare FM.
Niemniej jednak FM zyskują nowe oblicze. Jeśli interesują Cię efekty modów, z których ja korzystam, zerknij proszę tutaj: http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=5791
Gdy znudzi mi się Wiesiek 3, wrócę do Thiefa i będę dalej testował i aktualizował paczki... lub mucił stare FM.
Re: Mody / Patche / Dodatki
Zapowiedź TG HD w wersji 1.0.Ale to świetnie wygląda!
Re: Mody / Patche / Dodatki
http://www.moddb.com/mods/thief-gold-hd ... v10-is-out
TG HD w wersji 1.0 już wyszło,można ściągać. :D
TG HD w wersji 1.0 już wyszło,można ściągać. :D
Re: Mody / Patche / Dodatki
Sprawdzimy to, mam nadzieję, że poprawił te absurdalne łączenia tekstur. Widzę poprawkę voodoo od świec i więcej obiektów z EP2. Ciekawe, czy obrazy też poprawione. Wiesiek ograny, chyba wrócę do Thiefa.
Re: Mody / Patche / Dodatki
Ściągnąłem tego HD, spróbowałem zainstalować, wyskoczyło okienko że jeśli miałem wersję 0.93 to powinienem odinstalować. Kliknąłem OK i nic się nie stało. No to chciałem zainstalować jeszcze raz, ale plik... zniknął. Za to na dysku C ubyło mi 1GB wolnego miejsca. Nie mogę go jednak zlokalizować. Ktoś wie, gdzie się podział ten plik?
Re: Mody / Patche / Dodatki
Mam trochę czasu, biorę się za to. Wyczytałem, żeby HD MOD v1.0 instalować na czystej wersji TG, tuż po instalacji TFIXa v1.22
UPDATE
Zainstalowałem, działa.
- Widzę, że poprawił kilka szyldów i latarnii, jednak w misji np. MIECZ freski na ścianach nadal są obrócone 90 stopni w lewo, a niektóre łączenia tekstu są po prostu nieracjonalne.
- Nie ma EP2, pewnie zintegrował pliki. Aby mieć polskie czcionki, trzeba usunąć ładne kartki pism z EP2 w folderze: .\HDMOD\books. Są to dokłądnie 2 foldery - parch1 i parch3
- Zainstalowałem pełny TFIX i mam syf w folderze Thiefa. Napewno nie potrzebuję tgpatch i OSM. OSM wrzucę bezpośrednio do folderu głównego, a tgpatch prawdopodobnie usunę.
- Nie wiem też, czy potrzebuję folder PATCHES. Wszak wrzuciłem do niego nowe modele pająków i wyświetlają się one. Mógłbym jednak zawartość plików crf z PATCHES zintegrować z plikami crf z folderu RES.
- napisy po PL + korektę pism po PL można spokojnie wrzucić, działa
- to samo tyczy się TG Sound v1.5. Osobny plik CRF można wrzucić
- poczekam na odpowiedź z forum ttlg i spróbuję nieco oczyścić śmieci z HDmod (czyli jak dla mnie - zbędne pliki z teksturami wody - aż 5 typów, zbędne ustawienia grafiki w setting_files)
WG autora zmian jest więcej:
UPDATE
Zainstalowałem, działa.
- Widzę, że poprawił kilka szyldów i latarnii, jednak w misji np. MIECZ freski na ścianach nadal są obrócone 90 stopni w lewo, a niektóre łączenia tekstu są po prostu nieracjonalne.
- Nie ma EP2, pewnie zintegrował pliki. Aby mieć polskie czcionki, trzeba usunąć ładne kartki pism z EP2 w folderze: .\HDMOD\books. Są to dokłądnie 2 foldery - parch1 i parch3
- Zainstalowałem pełny TFIX i mam syf w folderze Thiefa. Napewno nie potrzebuję tgpatch i OSM. OSM wrzucę bezpośrednio do folderu głównego, a tgpatch prawdopodobnie usunę.
- Nie wiem też, czy potrzebuję folder PATCHES. Wszak wrzuciłem do niego nowe modele pająków i wyświetlają się one. Mógłbym jednak zawartość plików crf z PATCHES zintegrować z plikami crf z folderu RES.
- napisy po PL + korektę pism po PL można spokojnie wrzucić, działa
- to samo tyczy się TG Sound v1.5. Osobny plik CRF można wrzucić
- poczekam na odpowiedź z forum ttlg i spróbuję nieco oczyścić śmieci z HDmod (czyli jak dla mnie - zbędne pliki z teksturami wody - aż 5 typów, zbędne ustawienia grafiki w setting_files)
WG autora zmian jest więcej:
- added Interactive Candels (all candles have flames now, allow you to douse them with water arrows, snuff by frobbing, and relight with fire arrows)
- added lightmapped water/lava for all TG missions
- added "NewDark Graphics Settings Tool v1.0" with more options! (Enhanced AI Detection, Subtitles, OM/FM Mode, FM Selector, View Current Settings)
- added all Garrett's monologues on "Lord Bafford's Manor"
- added full english subtitles for all characters (beta v0.8) + german subtitles for "Garrett", "Cutty", "Murus" and "The Eye" !
- added some new HD textures
- added a new animation effect on water, fire and gas arrows
- added many improved object textures
- added some improved object models (sword, lamps and more...)
- added some new tree and bush objects
- added improved AI skins
- fixed a problem with a lava pool on "The Mage Towers"
- fixed some textures
- fixed some in air flying objects
- fixed some torches and fireplaces
Re: Mody / Patche / Dodatki
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=144312
Pojawił się, datowany na 25 grudnia 2015 r., Necro Age v2.3. Fajny prezent na święta.
Pojawił się, datowany na 25 grudnia 2015 r., Necro Age v2.3. Fajny prezent na święta.
Re: Mody / Patche / Dodatki
I nawet działa z paczką Mixa Wystarczy zmienić nazwę na "TG_NecroAge_v2.2.1_MMP" i skopiować go do folderu MODS.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Mody / Patche / Dodatki
Yeah! Lada moment wrócę do Thiefa i zaktualizuję MMP (póki co TG, na TMA nie mam sił i ochoty). Dostałem w nowej pracy laptopa, na którym pod koniec stycznia wrzucam Thiefa! Yeah!
Re: Mody / Patche / Dodatki
Update do wszystkich części!
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: Mody / Patche / Dodatki
Ja sobie właśnie ściągnąłem T2X MMP. Jest coś takiego, jak HD Texture Mod do T2X i widzę, że w MMP go nie ma. Da się go jakoś dodać czy są problemy?
Re: Mody / Patche / Dodatki
Pewnie, że da się Niestety ja czasu nie mam
Necro z T2X chyba też działa.
----
Update
Usiadłem do tego. Ten cały Necro do T2X nie wprowadza wielu zmian, albo mi się wydaje (dawno już w T2X nie grałem). Niemniej jednak z EP2 nie działa (podczas gdy stare EP wczytuje). Młotek można zamienić na pałkę. Nie wiem jak ma się do tego TFIX v1d voodoo. Spolszczenie można na koniec zainstalować, działa. Spróbuję dalej ogarnąć temat i zebrać wszystko w jedną kupę.
Update 2
Chyba skuszę się na T2X HD Mod Gecko.
Necro z T2X chyba też działa.
----
Update
Usiadłem do tego. Ten cały Necro do T2X nie wprowadza wielu zmian, albo mi się wydaje (dawno już w T2X nie grałem). Niemniej jednak z EP2 nie działa (podczas gdy stare EP wczytuje). Młotek można zamienić na pałkę. Nie wiem jak ma się do tego TFIX v1d voodoo. Spolszczenie można na koniec zainstalować, działa. Spróbuję dalej ogarnąć temat i zebrać wszystko w jedną kupę.
Update 2
Chyba skuszę się na T2X HD Mod Gecko.
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: Mody / Patche / Dodatki
Skuś się, skuś. Jeśli dobrze rozumiem, dodanie go do MMP to nie jest kopiuj-wklej - w takim razie masz przynajmniej jednego chętnego na taką paczkę.
Re: Mody / Patche / Dodatki
Zgadza się, MMP jest przygotowywane od zera, jak każda inna paczka z rodziny. Wiele elementów mam już przygotowane (CRF nowych dźwięków, pliki mesh z teksturami pająków, wiem co zmienić w EP albo NecroAge itp.). Wróciłem z Wrocławia, spróbuję na dniach dodać MMP T2X i stworzoną już MMP TG w najnowszych wersjach.
Re: Mody / Patche / Dodatki
Jak znajdę wolny czas to popykam T2X z Twoją paczką, powiedz tylko, czy poczekać parę tygodni na jakąś aktualizację, czy ruszać już teraz. I co brać.
Re: Mody / Patche / Dodatki
http://www.moddb.com/mods/thief-2x-hd-texture-mod
@Page Pamiętaj też o tym HD modzie do T2X.Grałem i polecam,świetnie to wszystko wygląda.Masz jeden spakowany plik-misję z wbudowanym texture packiem,uruchamiasz to jak fanmisję.
@Page Pamiętaj też o tym HD modzie do T2X.Grałem i polecam,świetnie to wszystko wygląda.Masz jeden spakowany plik-misję z wbudowanym texture packiem,uruchamiasz to jak fanmisję.
Re: Mody / Patche / Dodatki
Poczekaj chwile, daj mi czas do srody.
Re: Mody / Patche / Dodatki
Bawie sie ustawieniami cam_ext, aby poprawic wydajnosc Thiefa z modami na slabszym sprzecie. Potrzebuje lape Garretta w 16bit teksturach.
Gdy dekatywuje:
Zauwazylem tez, ze gra chodzi zdecydowanie plynniej (10-15 FPS szybciej) z wylaczona opcja:
***
Do tego testuje:
Gdy dekatywuje:
Lapa jest przezroczysta, dlatego szukam tej tekstury w nizszej hmmm.... palecie barw.; ---------------
; texture quality
; ---------------
; load/create all textures as 32-bit and enable other 32-bit rendering path for some other subsystems
;force_32bit_textures
Zauwazylem tez, ze gra chodzi zdecydowanie plynniej (10-15 FPS szybciej) z wylaczona opcja:
Niestety traci na swej szarosci i mroku. kolory sa zywe i bardziej nasycone. Cos za cos.; enable software (ie. shader) based gamma and color processing (improves quality at the expense of performance,
; and also enables in-game gamma to be applied in windowed mode)
;d3d_disp_sw_cc
; optional saturation setting when "d3d_disp_sw_cc" is enabled, 0 is black and white, 1 is normal color
; (does not affect menu screens)
;d3d_disp_sw_cc_sat 0.55
***
Do tego testuje:
ale roznica jest niewielka, przynajmniej w misjach, ktore tesowalem (OM); enable more elaborate tracing for rain/snow impacts so it also hits more things than just terrain
; (the calculations are a bit more expensive, if you're running on a slow machine and experience an
; unusual slowdown with rain/snow you could try to disable this and see if it helps)
;enhanced_precip_trace
; enable more elaborate visibility tracing for coronas so that objects/characters also obstruct line of sight
; (the calculations are a bit more expensive, if you're running on a slow machine and experience an
; unusual slowdown with coronas you could try to disable this and see if it helps)
;enhanced_corona_trace
; enable more elaborate tracing for AI footstep sounds so it hits objects and not just terrain
; (the calculations are a bit more expensive, if you're running on a slow machine and experience performance
; problems you could try to disable this and see if it helps)
;enhanced_aifootstep_trace
Re: Mody / Patche / Dodatki
Mam mały problem techniczny z T2X - umieszczam tutaj, bo akurat o Shadows ostatnio była tu rozmowa.
Po obejrzeniu mapy, objectives lub wyjścia do menu, obraz staje się bardzo ciemny, jakbym zmniejszył janość do minimum (lub poniżej). W każdej chwili ją mogę podnieść plusikiem, ale jest to uciążliwe - no wyobraźcie sobie zrobić tak powiedzmy 80 razy w ciągu godziny Z czego to się bierze?
Po obejrzeniu mapy, objectives lub wyjścia do menu, obraz staje się bardzo ciemny, jakbym zmniejszył janość do minimum (lub poniżej). W każdej chwili ją mogę podnieść plusikiem, ale jest to uciążliwe - no wyobraźcie sobie zrobić tak powiedzmy 80 razy w ciągu godziny Z czego to się bierze?
Re: Mody / Patche / Dodatki
Cholera, nie wiem. A gdy podmienisz plik cam_mod.ini na oryginalny z patcha Newdark, nadal dzieje sie tak samo?