Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 kwi 2012 14:49 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2006 08:41
Posty: 1322
Lokalizacja: Trójmiasto
Pamiętam, że kod do pałacu, to wiadomości z 4 zielonych obelisków rozmieszczonych w różnych miejscach lokacji. W pałacu jest obelisk zasłaniający wejście do podziemi...

_________________
Ludzie budują za dużo murów, a za mało mostów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 kwi 2012 14:56 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 paź 2009 14:01
Posty: 1409
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Mixthoor, kojarzysz notatkę o naćpanym władcy? To jesteś rozgrzeszony, by spróbować jego "rozrywki". Doprowadzi Cię do rozwiązania problemu skarbu.

Jeżeli chodzi o kod do pałacu, to znajdź w archiwum informację o imieniu pierwszego władcy, potem wpisz je hieroglifami. Patrz na obrazki i sprawdzaj sylaby.

W razie kolejnych problemów pisz dalej, wytłumaczę jeszcze dokładniej. Powtórzę jeszcze, że misja jest cudownie przemyślana pod względem zagadek. Eshaktaar musi mieć matematyczny umysł, żeby stworzyć takie mechanizmy.

PS Znalazłeś sekret w pierwszej misji w katakumbach?

_________________
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 kwi 2012 21:31 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
M2 już przeszedłem, w pałacu już byłem.
-------------------------
Keeper in Training napisał(a):
kojarzysz notatkę o naćpanym władcy? To jesteś rozgrzeszony, by spróbować jego "rozrywki". Doprowadzi Cię do rozwiązania problemu skarbu.
Kojarzę coś o imperatorze, który niby gdzieś w basenie widział jakieś tajemne przejście, a inni myśleli że ma halucynacje. (czy coś takiego). O to chodzi?

Keeper in Training napisał(a):
Jeżeli chodzi o kod do pałacu, to znajdź w archiwum informację o imieniu pierwszego władcy, potem wpisz je hieroglifami. Patrz na obrazki i sprawdzaj sylaby.
To już mam, bez tego nie przeszedł bym dalej.

Keeper in Training napisał(a):
PS Znalazłeś sekret w pierwszej misji w katakumbach?
LOL, nie! Co, gdzie, jak?
-------------------------
@krystyna
Sprawdzę to.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2012 14:19 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 paź 2009 14:01
Posty: 1409
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Mixthoor napisał(a):
Keeper in Training napisał(a):
kojarzysz notatkę o naćpanym władcy? To jesteś rozgrzeszony, by spróbować jego "rozrywki". Doprowadzi Cię do rozwiązania problemu skarbu.
Kojarzę coś o imperatorze, który niby gdzieś w basenie widział jakieś tajemne przejście, a inni myśleli że ma halucynacje. (czy coś takiego). O to chodzi?


Dokładnie. Zasymuluj działanie władcy i wskocz do basenu, posiedź chwilę, a potem rozglądaj się uważnie. Powinieneś zobaczyć fioletowe skarabeusze.

Mixthoor napisał(a):
Keeper in Training napisał(a):
PS Znalazłeś sekret w pierwszej misji w katakumbach?
LOL, nie! Co, gdzie, jak?


Ach, cudna sprawa: w katakumbach pierwszej misji można było zdobyć Laskę Dalekiego Zasięgu, która pozwalała dotykać przycisków znajdujących się daleko. Mając ją, dało się wygodniej przemieszczać po ruchomym moście w pałacu... Najlepsze były zagadki po drodze - typowo matematyczne (np. kod sekwencji siedmiu kolorów itp.). Drogę dało się znaleźć bez większych problemów (dziura w podziemiach otwierała się podajże na zgaszoną pochodnię, ale głowy nie dam). W każdym razie naprawdę warto zagrać jeszcze raz z tym sekretem, to bardzo wzbogaca grę. Etap w podziemiach jest niesamowity.

_________________
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2012 07:27 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
misja 1 - Pomieszczenie Bezimmiennego Riddlera.
Mam czesc kodu - x2xx1634x. Trafilem do pomieszczenia z kolorowymi plytami. Zle stane, spadam. Jakies wskazowki?

misja 2 - skarb
Tak jak myslalem. Te rysy zukow, ktore widzialem w basenie, pojawily sie w pelnej swej okazalosci, gdy nieco sie oddalilem (ech, glupota). Tajemne przejscie do skarbu otwarlem przy pomocy 4 znakowego kodu. (BTW Zuraw to nie kaczka!) Niestety wejscie do skarbu (czyli pomieszczenia pod komnata krola) jest zablokowane. Gdy probuje wrocic, grafika krzaczy i Thief sie wiesza. Moje pytanie brzmi - Jak otworzyc drzwi do skarbca?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2012 09:39 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2006 08:41
Posty: 1322
Lokalizacja: Trójmiasto
Mixthoor napisał(a):
Jak otworzyc drzwi do skarbca?

Jeżeli postąpiłeś dokładnie w/g moich wcześniejszych wskazówek, to nie powinieneś mieć problemu... u mnie zadziałało dopiero, kiedy się nachyliłam.
Zastanawia mnie tylko dlaczego grafika krzaczy i Thief się wiesza...

_________________
Ludzie budują za dużo murów, a za mało mostów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2012 10:07 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Przeladowalem misje, ale nadal w tym samym miejscu (ten maly korytarz z 2 zukami w palacu) grafika szaleje i Thief staje. Na stronie http://www.ttlg.de/de/download/navigati ... wnload.xml nie ma nowszej wersji tej misji. Podeslac Ci save?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2012 10:49 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2006 08:41
Posty: 1322
Lokalizacja: Trójmiasto
Podeślij, ja zainstaluję misję...

_________________
Ludzie budują za dużo murów, a za mało mostów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2012 20:17 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
W zalaczniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2012 21:04 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 paź 2009 14:01
Posty: 1409
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Mixthoor napisał(a):
misja 1 - Pomieszczenie Bezimmiennego Riddlera.
Mam czesc kodu - x2xx1634x. Trafilem do pomieszczenia z kolorowymi plytami. Zle stane, spadam. Jakies wskazowki?

To kontynuacja pierwszej zagadki (tej z ramionami kolorowej gwiazdy). Musisz spisać gdzieś sobie, którym kolorom odpowiadają ramiona, a potem iść od pierwszego pola - jest zaznaczone - zgodnie z uzyskaną ścieżką. Czysta matematyka, jak już odgadniesz trick, idzie z górki.

_________________
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2012 23:22 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2006 08:41
Posty: 1322
Lokalizacja: Trójmiasto
Mixthoor@ przeszłam dokładnie w/g swojego opisu, Thief się nie zawiesił. Załączam save:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Ludzie budują za dużo murów, a za mało mostów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2012 07:44 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
@Keeper - fakt, na suficie sa kolorowe zrodla swiatla. Thx
@Krysia - sprawdze po pracy, thx


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2012 20:22 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 paź 2009 14:01
Posty: 1409
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Mixthoor napisał(a):
@Keeper - fakt, na suficie sa kolorowe zrodla swiatla. Thx

Nie ma za co, po prostu weź sobie na brudno jakąś kartkę i zaznaczaj. Acha, kojarzę, że na tych barwnych polach w pewnym momencie brakowało kolejnej płytki i trzeba było powtórzyć sekwencję. Dwa, trzy razy powinno załatwić sprawę. Powodzenia ;) !

_________________
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2012 17:46 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4494
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Czegoś tu nie ogarniam.
Podmieniłem rzeźbę i włączyłem pola siłowe u góry i u dołu, a zadanie z przywróceniem zabezpieczeń mi się nie odhaczyło. Mam włączony alarm, ale to chyba nie przekreśla mi misji, bo mogę grać dalej. Co mam zrobić?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2012 17:49 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
Pola siłowe i promienie?
Zresztą wydaje mi się, że to zadanie odhacza się dopiero na końcu. Wracaj do domu i podziwiaj efekty swojej pracy.

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2012 18:47 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4494
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Spojler:
Pola siłowe, takie czerwone otaczające rzeźbę. Wróciłem do domu i nic się nie stało.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2012 19:05 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
To czerwone pole siłowe otaczają jeszcze niebieskie linie. Jeśli wyłączysz pole siłowe, linie przetną się, włączając alarm. Najpierw wyłączasz niebieskie linie, potem pole siłowe. Podmieniasz rzeźbę, włączasz pole siłowe, potem niebieskie linie. Czy tak zrobiłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2012 19:13 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4494
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Nie. Gdzie ustawiam niebieskie linie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2012 19:21 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
W gabinecie bodajże dyrektora. Na pierwszym piętrze muzeum, drzwi z zamkiem, w którym musisz dobrać odpowiednie dźwięki aby stworzyć melodię. W środku musisz w odpowiedniej kolejności kliknąć na książki tak, żeby wyszło Ci imię żony - wtedy otworzy się sekretne pomieszczenie, a dalej to kwestia pociągnięcia dźwigni. Podpowiedzi do obu znajdziesz w domu tego gościa (jak wyjdziesz ze swojego domu to skręć w prawo i szukaj).

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2012 20:26 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
A imię żony na każdym poziomie trudności jest inne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2012 10:05 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4494
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Ok, mam wszystko :) Wielkie dzięki, nie zwróciłem uwagi, że
Spojler:
na panelu przy wejściu do gabinetu dyrektora nie ma cyfr. Myślałem, że zagranie melodyjki to tylko jedna z opcji, a ja mam dębowe ucho.


EDIT:

Ok, mam wszystko :) Wielkie dzięki, nie zwróciłem uwagi, że
Spojler:
na panelu przy wejściu do gabinetu dyrektora nie ma cyfr. Myślałem, że zagranie melodyjki to tylko jedna z opcji, a ja mam dębowe ucho.


Czas na misję 2.
Czytam wszędzie o zbieraniu sylab z obelisków. Szczerze mówiąc, to dla mnie te wszystkie obeliski wyglądają nie dość, że identycznie, to jeszcze żaden znak na nich nie wyróżnia się na tyle, aby zwrócić na niego uwagę. Zatem skąd braliście te sylaby?

W katakumbach jest trumna na podwyższeniu, otoczona fontannami. Jest to jedyna trumna w okolicy, którą da się otworzyć. W środku oprócz szkieletu jest dziwna piramidka, ale nie jest frobowalna.

Tak samo frobowalne nie są klejnoty, które ukrywał Anubis (tam, gdzie żywiołak patroluje teren, dość na początku).

Gdzie zdobędę jakiś medalion do teleportacji, o którym pisaliście? Ta cholerna świeczka ciągle gaśnie :P


dario: połączono posty.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lip 2012 00:20 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
W niektórych miejscach stoją zielone obeliski, które możesz frobnąć - wyświetla się wtedy tekst, z którego musisz zapamiętać wybrane słowa.

Piramidka jest frobowalna, a zdobycie jej stanowi jedyny sposób, aby przejść dalej. Musisz się tylko odpowiednio pochylić albo wygibnąć :P
Tak samo klejnoty u Anubisa.

Medalion do teleportacji będzie duuużo, dużo dalej, ale nie sposób go przeoczyć.

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2016 21:31 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2013 23:14
Posty: 378
Ech, jestem w momencie, w którym ta misja robi się frustrująca. Mam mnóstwo zamkniętych drzwi, do których nie mam kluczy :roll: i nie wiem kompletnie co robić, a takie coś zabija przyjemność. Ogólnie to do muzeum musiałem się dostać psując grę (ustawić skrzynki tak, żeby przeskoczyć przez mur, domyślna droga to były katakumby(?), do których nie mam pojęcia jak się dostać), w samym muzeum zapaliłem lampę i wyłączyłem niebieskie promienie, ale nic poza tym ważnego nie mogłem zrobić. Może mnie ktoś jakoś poprowadzić? Mam zielony klucz jak coś.

EDIT: Dobra, zielony klucz rozwiązał wszystkie problemy, sama misja ciekawa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lut 2016 14:57 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Najlepsze przed Tobą!

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Teraz jest 20 wrz 2017 08:23


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron