Ruins of Originia

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Ruins of Originia

Post autor: Henry »

Czytając posty w "Ogólnych dyskusjach" widzę, że marazm ogarnia nasze forum, dlatego wróciłem do Ruins Originia, może ta Fm rozrusza towarzystwo. Dla mnie ta Fm jest niezła, nie schematyczna jak większość.
A w "Ashes to Ashes" piramida Olmeków - dla mnie bomba.
Mam problem w "Mines Of Margroth", w katakumbach nie mogę otworzyć krat do 3 grobowców, a tam prawdopodobnie jest czaszka otwierająca kratę do "hali wiatrów", może ktoś mi podpowie.
Awatar użytkownika
raju
Ożywieniec
Posty: 81
Rejestracja: 27 października 2003, 20:38
Lokalizacja: W-w

Re: Ruins of Originia

Post autor: raju »

Gram w Mines of Margroth, zasadziłem drzewo many i jestem przy tej hali wiatrów, też nie mogę się dostać do środka, nie wiem też co zrobić z niebieskimi tarczami w tej sali.
w katakumbach nie mogę otworzyć krat do 3 grobowców
tak jak ja.
Please help !!
Quid est veritas?
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: Ruins of Originia

Post autor: Henry »

Czyżby nikt nie przeszedł misji :?: Wstyd :oops:
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: Ruins of Originia

Post autor: Henry »

Raju jak u Ciebie z angielskim, tu jest solucja do całej Fm
http://www.ycatx.com/thief/iots_roo4.htm
Ja niestety jak pobierałem nauki, to obowiązywał jeszcze rosyjski, także nie wszystko rozumię. Doczytałem się, że należy uruchomić przełącznik w pomieszczeniu z generatorem i szybko biec do krypty nr 6, ale niestety nie mogę zdążyć. Może ktoś znający angielski mi pomoże. Będe zobowiązany.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Ruins of Originia

Post autor: bob »

W misji "Mines of Margroth" w wersji dla Thiefa 2 z tego co widzę to wszystko w porządku z zadaniami, a w wersji dla Thiefa 1 zauważyłem błąd w zadaniu - na normalnym poziomie trudności gdy się zrestartuje misję jest wymagane 1000 złota do ukończenia misji, a w trakcie gry jak otworzy się cele do zrealizowania to jest mowa o wymaganych 1500 złota do ukończenia misji. Gdzie leży prawda - że 1000 złota czy 1500 złota jest wymagane?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Ruins of Originia

Post autor: Flavia »

Sprawdź, przy ilu Ci zaliczy zadanie, to będziesz wiedział...
Heroes are so annoying.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Ruins of Originia

Post autor: bob »

W fanmisji "Mines of Margroth" gdy użyje się Thiefa 1.37 i zanurkuje się do studni która jest kilka metrów od tabliczki "WELL OF LOST SOULS" to po zbliżeniu się do dna może nastąpić crash gry (u mnie nastąpił więcej niż 1 raz, może nastąpić jak sądzę z powodu zbyt skomplikowanej grafiki), preferuję dostanie się tam poprzez użycie wychylenia w lewo/prawo, kucnięcia, puszczenia na 0,1 sekundy przycisku wychylenia, do tego należy iść w lewo/prawo i skakać, wtedy wpadnie się do studni (przed wskoczeniem do wody należy zamocować strzałę linową o drewno).

Złoto i loot są oczywiście oddzielnie liczone, nie 1000 GOLD lecz 1500 GOLD według zadania na normalnym poziomie trudności jest wymagane, ale nie 1500 GOLD jako złota ale 1500 GOLD jako ogólnego lootu. Co do złota to miałem go trochę mniej niż 1000 gdy lootu było trochę więcej niż 1500 i zadanie zaliczyło zielonym ptaszkiem.

Przejście zawalone skałami w tej misji jest tak naprawdę możliwe do przejścia, wystarczy użyć na te skały strzał ogniowych i przejście się odblokuje, to jest niedaleko miejsca startowego, na prawo idzie się do tabliczki "CATACOMBS OF THE ANCIENT ONES", po środku są burricki a na lewo idzie się do tego przejścia.

Od tabliczki "CATACOMBS OF THE ANCIENT ONES" jak się będzie szło bez przerwy w lewo to dojdzie się do lodowych schodów, jak się będzie szło bez przerwy w prawo to dojdzie się do zablokowanych krat "Crypt of XaraX -May his insite help your travels!", te kraty należy wysadzić przy pomocy ładunku wybuchowego i strzały ogniowej, w środku pokoju jest loot i przełącznik. W przypadku Thiefa 1 i Thiefa 2 po przełączeniu wajchy światła można pędzić do krat "Crypt of Viper VI -May his tally of slain beasts and baddies be forever high!" aby kontynuować misję.
ODPOWIEDZ