Na forum TTLG ogłoszono nowy konkurs: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=147746
Zasady są proste: misja ma rozgrywać się z dala od cywilizacji, w miejscu opuszczonym i najlepiej zapomnianym. Można używać surowców, a nawet map rozpoczętych wcześniej (byle nie dokończonych). Termin do końca sierpnia.
Nowy konkurs: Zaginione miesjca
Nowy konkurs: Zaginione miesjca
Heroes are so annoying.
Re: Nowy konkurs: Zaginione miesjca
Misje się ukazały 15 września:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=148245
Czy ktoś z Was już ich próbował?
Ta mglista szczególnie wygląda ciekawie. Tu można rzucić okiem na screenshoty:
http://darkfate.org/news#pp[5823]/6/
Ja jeszcze nie grałem, ale chyba potraktuję to jaką dobrą okazję do odświeżenia doświadczenia z FMkami.
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=148245
Czy ktoś z Was już ich próbował?
Ta mglista szczególnie wygląda ciekawie. Tu można rzucić okiem na screenshoty:
http://darkfate.org/news#pp[5823]/6/
Ja jeszcze nie grałem, ale chyba potraktuję to jaką dobrą okazję do odświeżenia doświadczenia z FMkami.
Re: Nowy konkurs: Zaginione miesjca
A tak,grałem we wszystkie trzy.Juliusz pisze:Czy ktoś z Was już ich próbował?
Derelict Dock District
Bardzo dobrze wykonane nawiedzone\opuszczone miasto+statek.Ciekawe pomysły na misje(jak ten z ptakiem czy zagadką z sejfem na statku).Misja trzymała w napięciu i ani przez chwilę się nie nudziłem.Mój faworyt tego konkursu.
The Eye of the Gems: Shadow and Fog
Misja twórcy m.in Roofs of Gold.To właściwie...Amnesia w Thiefie.Widać to w zapożyczonych modelach\teksturach fanmisji jak i też dźwiękach i ogólnej budowie mapy.Byłem bardzo zadowolony z tej FMki,nie nużyła a scare factor jest naprawdę duży,kilka razy bardzo się przestraszyłem.Mogę się jedynie doczepić do bardzo "klockowatej" struktury poziomow(wszystko jest tutaj tak od linijki)i szukania poukrywanych z dupy mikroskopijnych wajch ala Rocksburg.Moje drugie miejsce w konkursie.
Bertrand's Forgotten Tomb
Misja dromedowego nowicjusza używająca podstawowych Thiefowych tekstur....co widać bo jest bardzo prosta graficznie,autor zaleca użycia texture packa.FMka ma bardzo ciekawy system podpowiedzi które jednak absolutnie nie można dostać za darmo. Nigdy się jeszcze w misjach z tak fajnie wykonanym systemem hintów się nie zetknąłem.Mimo tego odbiłem się od tej misji z powodu naprawdę wyśrubowanego poziomu trudności zagadek(mimo podpowiedzi) i jednej cholernie wnerwiającej klatki schodowej po której musisz latać jak po...kićkany.A jako że backtrackingu sporo to te schody będziesz często widział.
Pomimo tego że misja mi się nie spodobała za bardzo to twierdzę że autor ma potencjał i chętnie zobaczę jego następne fanmisje.
Re: Nowy konkurs: Zaginione miesjca
Hej, dzięki za krótkie recenzje. Brzmi nieźle - teraz tylko trochę czasu znaleźć...
Re: Nowy konkurs: Zaginione miesjca
Przeszedłem właśnie wszystkie misje. No, jednej w zasadzie nie ukończyłem (The Eye of the Gems: Shadow and Fog), bo chyba skrypty nie zadziałały i nie mogłem pójść dalej i nie wiem, czy wrócę.
Generalnie The Eye fo the Gems jest najlepsza wizualnie. Ta miejska jest ogólnie bardzo ciekawa - poziom trudności akurat - choć nie było banalnie, to udało mi się przejść całość bez pomocy na forach. I w ogóle fajna lokacja. Też mój (delikatny) faworyt.
Tomb też mi się bardzo podobał - rzadko czyta się tak zgrabnie napisane teksty. Zagadki udało mi się rozszyfrować, choć te ostatnie (cyfry "LED") to nie zaczaiłem o co chodzi i liczyłem pochodnie w pomieszczeniu. Ale i tak mi się udało brute-forcem to zgadnąć. Tylko wkurzały mnie cholernie trudnie dostępne niektóre skarby - co chwila się spada.
Misja choć skromna jeśli chodzi o architekturę, to ma swój charakter.
Generalnie The Eye fo the Gems jest najlepsza wizualnie. Ta miejska jest ogólnie bardzo ciekawa - poziom trudności akurat - choć nie było banalnie, to udało mi się przejść całość bez pomocy na forach. I w ogóle fajna lokacja. Też mój (delikatny) faworyt.
Tomb też mi się bardzo podobał - rzadko czyta się tak zgrabnie napisane teksty. Zagadki udało mi się rozszyfrować, choć te ostatnie (cyfry "LED") to nie zaczaiłem o co chodzi i liczyłem pochodnie w pomieszczeniu. Ale i tak mi się udało brute-forcem to zgadnąć. Tylko wkurzały mnie cholernie trudnie dostępne niektóre skarby - co chwila się spada.
Misja choć skromna jeśli chodzi o architekturę, to ma swój charakter.
Re: Nowy konkurs: Zaginione miesjca
-Bertrand's Forgotten Tomb-
Niby moje klimaty - katakumby i puzzle tyle, że jako fan "przygodówek", zawsze omijałem produkcje z odrealnionymi "mystopodobnymi" puzzlami na rzecz tych bardziej "środowiskowych", opartych na przedmiotach w ekwipunku, fizyce. Było blisko, jednak nie udało się trafić w moją preferencję dotyczącą zagadek. Kwestia gustu.
Dodatkowo, architektura grobowca straszy - siermiężnie wyciosane bloki, tekstury ułożone trochę niechlujnie. Jasno tam jak w prosektorium, taki tomb to nie tomb moim zdaniem - mało klimatycznie i nie do końca spójnie.
Podsumowując, mi się nie spodobało jednak głównie w myśl osobistych preferencji dotyczących sposobu podejścia do szeroko pojętych zagadek w grach video.
Jako pierwsza misja autora na plus oczywiście ale dobrze by było popracować nad "brushworkiem" i dopasowaniem tekstur do bloków.
Niby moje klimaty - katakumby i puzzle tyle, że jako fan "przygodówek", zawsze omijałem produkcje z odrealnionymi "mystopodobnymi" puzzlami na rzecz tych bardziej "środowiskowych", opartych na przedmiotach w ekwipunku, fizyce. Było blisko, jednak nie udało się trafić w moją preferencję dotyczącą zagadek. Kwestia gustu.
Dodatkowo, architektura grobowca straszy - siermiężnie wyciosane bloki, tekstury ułożone trochę niechlujnie. Jasno tam jak w prosektorium, taki tomb to nie tomb moim zdaniem - mało klimatycznie i nie do końca spójnie.
Podsumowując, mi się nie spodobało jednak głównie w myśl osobistych preferencji dotyczących sposobu podejścia do szeroko pojętych zagadek w grach video.
Jako pierwsza misja autora na plus oczywiście ale dobrze by było popracować nad "brushworkiem" i dopasowaniem tekstur do bloków.