Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Jak oceniasz misję?
Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego! 13%  13%  [ 1 ]
Misja dorównująca oryginalnym poziomom. Bardzo dobra! 38%  38%  [ 3 ]
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu. 38%  38%  [ 3 ]
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak. 13%  13%  [ 1 ]
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie. 0%  0%  [ 0 ]
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka! 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 8
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 lut 2017 13:20 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Tytuł: Behind Closed Doors
Typ: T2 (ND)
Autor: nicked
Data wydania: 6.02.2017
Język: angielski

Opis: Misja miejska, w której przyjdzie nam zwiedzić bogatą dzielnicę Highmarket w poszukiwaniu niedawno wydobytego przez Młotodzierżców artefaktu, przy okazji ratując zaufanego pasera z rąk nieuczciwego sędziego i odkrywając zagadkę trawiących dzielnicę morderstw. No i oczywiście kradnąc wszystko, co nie jest przyśrubowane do podłogi.

Do pobrania z:
https://drive.google.com/file/d/0B_UhLO ... sp=sharing
http://thiefmissions.com/m/BehindClosedDoors
http://www.taffersparadise.co.uk/thief2 ... 6Feb17.zip

Wątek na forum TTLG
Trailer
Zrzuty

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2017 13:29 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2315
Lokalizacja: Łódź
Jak widzę co Fen wyprawia w tej misji, to mi się odechciewa instalować. I nie chodzi o jego głupotę, bo do tego przywykłem, ale o rozmieszczenie łupów, ścieżki dla akrobatów i wizualne drogowskazy, które nigdzie nie prowadzą. Miało być gdzieś, coś, jakoś jak Dishonored, bo nawet muzyka na to wskazuje, ale chyba jednak poprzestanę na oglądaniu.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2017 13:54 
Akolita

Dołączył(a): 14 sty 2008 22:49
Posty: 146
A ja zagrałem i bardzo mi się spodobało. Razem z Godbreakerem ta misja wypełniła mi tydzień wspaniałej rozrywki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2017 00:37 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 797
Lokalizacja: Swarzędz
@Judith Przepraszam ale nie rozumiem Twojego toku myślenia.Przecież to Dishonored inspirował się Thiefem a nie odwrotnie.No i to chyba dobrze że jest dużo dobrze zrobionego vertical gameplayu.Przecież gramy w Thiefa(i fmki do niego). :) A muza w mieście jest zripowana z Silent Hill Origins i IMO bardzo pasuje do tego co widzimy na ekranie.

A sama misja cud malina.Tak się robi porządną misję miejską(i to dzienną) z bardzo dużym nastawieniem na bieganie po dachach.Zatrzęsienie zadań które są bardzo pomysłowe i główkowanie nad nimi sprawiło mi ogromną przyjemność.
Sam finał misji w kanałach i niespodzianka w postaci naszego zdeformowanego przyjacielazaskoczył mnie bardzo i skończyłem FMke z lekkim poczuciem strachu na koniec. :) Bardzo polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2017 13:17 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2315
Lokalizacja: Łódź
Fasada budynku w pierwszej lokacji wygląda jak wyjęta 1:1 z Dishonored, bodajże z siedziby zabójców (a ta z kolei bazuje na innym, realnym budynku ;) ) Ścieżki, które coś sugerują, ale ostatecznie prowadzą donikąd to nie jest dobrze zrobiony gameplay :D No ale co kto lubi.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2017 20:37 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Ja póki co pograłam godzinę, zwiedziłam jakieś1/3 mapy i mimo mojej miłości do misji miejskich, wkurzyło mnie niemiłosiernie wymuszone popierdzielanie z lewa w prawo. Idziesz w lewo: ślepy zaułek, idziesz w prawo: zamknięte drzwi, po drodze znajdujesz strzałę linową i wracasz w lewo, ale gdzieś tam z boku i dostajesz się w nowe miejsce, stamtąd otwierasz bramę i wracasz w prawo żeby przez nią przejść. Noż do licha ciężkiego... Jak tak dalej pójdzie to nie wiem czy dotrzymam do końca.

Judith napisał(a):
Ścieżki, które coś sugerują, ale ostatecznie prowadzą donikąd to nie jest dobrze zrobiony gameplay :D

W Volta and the Stone też takie były :jez

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwi 2017 09:40 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2315
Lokalizacja: Łódź
Bardzo być może ;)

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwi 2017 16:57 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 797
Lokalizacja: Swarzędz
Tylko wiecie,zawsze w Thiefach od samego początku były ślepe zaułki i bardzo dużo drzwi atrap,dlatego dziwię się że wam takie rzeczy przeszkadzają w tej misji która IMO jest jedną z najlepszych pozycji ostatnich lat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwi 2017 17:21 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2315
Lokalizacja: Łódź
Jest drobna różnica pomiędzy zwykłymi zaułkami i drzwiami bez klamek (tak, wiem, nie brzmi to najlepiej:) ), a patentami typu parapet okna, na którym są kolorowe owoce przyciągające wzrok i zachęcające do odwiedzenia obszaru, na którym nic się nie dzieje.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 maja 2017 22:28 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Ufff, w końcu przez to przebrnęłam :-D
Gdzieś tak w połowie mapa się otwarła i nawet dało się grać, ale to za późno, ja już miałam dość. Generalnie mimo pozornej otwartości misja jest linearna, tzn. do każdej lokacji można dotrzeć tylko w jeden określony sposób i to dopiero po wykonaniu kilku innych niezwiązanych czynności, przy czym czasem kolejność zdarzeń jest tak z dupy wzięta i wymagają takiego popierdzielania z kąta w kąt że aż boli. Przykład? Dowody przeciw nieuczciwemu sędziemu są w posiadłości maga, ale żeby się tam dostać trzeba przeteleportować się z domu pewnej damy, wpierw jednak wykradając odbitkę klucza z budynku sądu i biegnąc na zupełnie przeciwny koniec mapy żeby z odbitki zrobić normalny klucz. W samym domu maga oczywiście trzeba też pobiegać trochę znajdując różne fanty i układając je w odpowiednich pozycjach. Generalnie robota na 5 minut rozciągnięta na pół godziny popierdzielania. I tak jest ze wszystkim. I co z tego, że ładnie wygląda, że mnóstwo nawet ciekawych zadań pobocznych, że dobrze napisane teksty znakomicie budują świat, jak po godzinie rozgrywki to wszystko staje się męczarnią? W dodatku ta muzyka strasznie mnie męczyła, może do Silent Hilla by pasowała, ale do złodziejskiego miasta, jeszcze skąpanego w blasku zachodzącego słońca ni cholery.
Ogólnie rzecz biorąc, świetny przykład na to jak zmarnować mnóstwo świetnych pomysłów kijowym rozplanowaniem.

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2018 22:46 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 519
Klasowa misja jednak trochę skrzywdzona backtrackingiem i architekturą, która nie do końca sprzyja właśnie cofaniu się, "płynnemu" przemieszczaniu po mieście.

Pierwsza eksploracja rejonów kapitalna. Wysokie budowle, gzymsy, dachy tylko czekające na odwiedzenie. Wykorzystanie możliwości New Darka pierwsza klasa. Jedne z najwyższych budowli na jakie możemy się wspiąć z poziomu ulicy wśród misji fanowskich w ogóle. Ciekawe skrypty, intrygujące tajemnice, notatki i smakowita oprawa graficzna.

Z czasem jednak eksploracja traci trochę urok, bieganie tam i z powrotem w myśl wykonywania zadań zaczyna przynudzać a i zauważamy bugi, trochę puste pomieszczenia, niedopasowania tekstur, brak płynności ewolucji, kiepskie skróty i inne takie.

Gdyby zminimalizować backtracking i skupić się bardziej na "jednolitym doświadczeniu" eksploracyjnym, byłaby to jedna z najlepszych misji miejskich w Thiefie. A tak, trochę entuzjazm przygasł, ale nadal jest dobrze czy nawet bardzo dobrze (pierwszy Rocksbourg pokracznie przy tym wygląda). Kolejne granice przekroczone.

4/6


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 cze 2018 21:10 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4580
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Uff... dużo czasu na to zeszło, ale warto było.

Potężna misja. Ogromne przestrzenie i zupełnie nowe znaczenie "wysokich" budynków. Rozplanowanie labiryntu było fantastyczne. Tak samo niejeden detal zasługuje na oklaski, a i sama fabuła niezgorsza. Mniej za to podobała mi się wspominana konieczność biegania po całej mapie... choć miało to tez swój urok, jak już odblokowało się przejścia.

Jednak nie rozumiem za bardzo umieszczenia tej misji za dnia. Cierpiał na tym klimat i logika, gdyż miasto było generalnie puste. Nie podobał mi się też zastąpienie ambientu jakaś monotonną, zapętloną muzyczką. To też obdzierało FMkę z klimatu.

Nie mogę też dać zbyt wielu plusów za wyposażenie wnętrz. Jak na 2017 rok to wystrój dość ubogi.

Za to motyw z
Spojler:
kurtyzaną, pracownia alchemika i tricksterowe drzwi w zamku ego ukochanej pierwsza klasa!


PODSUMOWANIE:
OCENA: 7+
GRYWALNOŚĆ: 7
AUDIO: 3
VIDEO: 8
Plusy: niektóre motywy, rozmach mapy
Minusy: dzień, muzyka, pustawo tu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Teraz jest 17 cze 2018 23:24


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron