Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ

Jak oceniasz misję?

Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego!
1
13%
Misja dorównująca oryginalnym poziomom. Bardzo dobra!
3
38%
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu.
3
38%
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak.
1
13%
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie.
0
Brak głosów
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka!
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 8

Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Post autor: Flavia »

Tytuł: Behind Closed Doors
Typ: T2 (ND)
Autor: nicked
Data wydania: 6.02.2017
Język: angielski

Opis: Misja miejska, w której przyjdzie nam zwiedzić bogatą dzielnicę Highmarket w poszukiwaniu niedawno wydobytego przez Młotodzierżców artefaktu, przy okazji ratując zaufanego pasera z rąk nieuczciwego sędziego i odkrywając zagadkę trawiących dzielnicę morderstw. No i oczywiście kradnąc wszystko, co nie jest przyśrubowane do podłogi.

Do pobrania z:

http://thiefmissions.com/m/BehindClosedDoors
http://www.taffersparadise.co.uk/thief2 ... 6Feb17.zip

Wątek na forum TTLG
Trailer
Zrzuty
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Post autor: peter_spy »

Jak widzę co Fen wyprawia w tej misji, to mi się odechciewa instalować. I nie chodzi o jego głupotę, bo do tego przywykłem, ale o rozmieszczenie łupów, ścieżki dla akrobatów i wizualne drogowskazy, które nigdzie nie prowadzą. Miało być gdzieś, coś, jakoś jak Dishonored, bo nawet muzyka na to wskazuje, ale chyba jednak poprzestanę na oglądaniu.
uther
Akolita
Posty: 146
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 22:49

Re: Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Post autor: uther »

A ja zagrałem i bardzo mi się spodobało. Razem z Godbreakerem ta misja wypełniła mi tydzień wspaniałej rozrywki.
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Post autor: Zaratul »

@Judith Przepraszam ale nie rozumiem Twojego toku myślenia.Przecież to Dishonored inspirował się Thiefem a nie odwrotnie.No i to chyba dobrze że jest dużo dobrze zrobionego vertical gameplayu.Przecież gramy w Thiefa(i fmki do niego). :) A muza w mieście jest zripowana z Silent Hill Origins i IMO bardzo pasuje do tego co widzimy na ekranie.

A sama misja cud malina.Tak się robi porządną misję miejską(i to dzienną) z bardzo dużym nastawieniem na bieganie po dachach.Zatrzęsienie zadań które są bardzo pomysłowe i główkowanie nad nimi sprawiło mi ogromną przyjemność.
Sam finał misji w kanałach i niespodzianka w postaci naszego zdeformowanego przyjacielazaskoczył mnie bardzo i skończyłem FMke z lekkim poczuciem strachu na koniec. :) Bardzo polecam.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Post autor: peter_spy »

Fasada budynku w pierwszej lokacji wygląda jak wyjęta 1:1 z Dishonored, bodajże z siedziby zabójców (a ta z kolei bazuje na innym, realnym budynku ;) ) Ścieżki, które coś sugerują, ale ostatecznie prowadzą donikąd to nie jest dobrze zrobiony gameplay :D No ale co kto lubi.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Post autor: Flavia »

Ja póki co pograłam godzinę, zwiedziłam jakieś1/3 mapy i mimo mojej miłości do misji miejskich, wkurzyło mnie niemiłosiernie wymuszone popierdzielanie z lewa w prawo. Idziesz w lewo: ślepy zaułek, idziesz w prawo: zamknięte drzwi, po drodze znajdujesz strzałę linową i wracasz w lewo, ale gdzieś tam z boku i dostajesz się w nowe miejsce, stamtąd otwierasz bramę i wracasz w prawo żeby przez nią przejść. Noż do licha ciężkiego... Jak tak dalej pójdzie to nie wiem czy dotrzymam do końca.
Judith pisze:Ścieżki, które coś sugerują, ale ostatecznie prowadzą donikąd to nie jest dobrze zrobiony gameplay :D
W Volta and the Stone też takie były :jez
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Post autor: peter_spy »

Bardzo być może ;)
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Post autor: Zaratul »

Tylko wiecie,zawsze w Thiefach od samego początku były ślepe zaułki i bardzo dużo drzwi atrap,dlatego dziwię się że wam takie rzeczy przeszkadzają w tej misji która IMO jest jedną z najlepszych pozycji ostatnich lat.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Post autor: peter_spy »

Jest drobna różnica pomiędzy zwykłymi zaułkami i drzwiami bez klamek (tak, wiem, nie brzmi to najlepiej:) ), a patentami typu parapet okna, na którym są kolorowe owoce przyciągające wzrok i zachęcające do odwiedzenia obszaru, na którym nic się nie dzieje.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Post autor: Flavia »

Ufff, w końcu przez to przebrnęłam :-D
Gdzieś tak w połowie mapa się otwarła i nawet dało się grać, ale to za późno, ja już miałam dość. Generalnie mimo pozornej otwartości misja jest linearna, tzn. do każdej lokacji można dotrzeć tylko w jeden określony sposób i to dopiero po wykonaniu kilku innych niezwiązanych czynności, przy czym czasem kolejność zdarzeń jest tak z dupy wzięta i wymagają takiego popierdzielania z kąta w kąt że aż boli. Przykład? Dowody przeciw nieuczciwemu sędziemu są w posiadłości maga, ale żeby się tam dostać trzeba przeteleportować się z domu pewnej damy, wpierw jednak wykradając odbitkę klucza z budynku sądu i biegnąc na zupełnie przeciwny koniec mapy żeby z odbitki zrobić normalny klucz. W samym domu maga oczywiście trzeba też pobiegać trochę znajdując różne fanty i układając je w odpowiednich pozycjach. Generalnie robota na 5 minut rozciągnięta na pół godziny popierdzielania. I tak jest ze wszystkim. I co z tego, że ładnie wygląda, że mnóstwo nawet ciekawych zadań pobocznych, że dobrze napisane teksty znakomicie budują świat, jak po godzinie rozgrywki to wszystko staje się męczarnią? W dodatku ta muzyka strasznie mnie męczyła, może do Silent Hilla by pasowała, ale do złodziejskiego miasta, jeszcze skąpanego w blasku zachodzącego słońca ni cholery.
Ogólnie rzecz biorąc, świetny przykład na to jak zmarnować mnóstwo świetnych pomysłów kijowym rozplanowaniem.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Post autor: Kurhhan »

Klasowa misja jednak trochę skrzywdzona backtrackingiem i architekturą, która nie do końca sprzyja właśnie cofaniu się, "płynnemu" przemieszczaniu po mieście.

Pierwsza eksploracja rejonów kapitalna. Wysokie budowle, gzymsy, dachy tylko czekające na odwiedzenie. Wykorzystanie możliwości New Darka pierwsza klasa. Jedne z najwyższych budowli na jakie możemy się wspiąć z poziomu ulicy wśród misji fanowskich w ogóle. Ciekawe skrypty, intrygujące tajemnice, notatki i smakowita oprawa graficzna.

Z czasem jednak eksploracja traci trochę urok, bieganie tam i z powrotem w myśl wykonywania zadań zaczyna przynudzać a i zauważamy bugi, trochę puste pomieszczenia, niedopasowania tekstur, brak płynności ewolucji, kiepskie skróty i inne takie.

Gdyby zminimalizować backtracking i skupić się bardziej na "jednolitym doświadczeniu" eksploracyjnym, byłaby to jedna z najlepszych misji miejskich w Thiefie. A tak, trochę entuzjazm przygasł, ale nadal jest dobrze czy nawet bardzo dobrze (pierwszy Rocksbourg pokracznie przy tym wygląda). Kolejne granice przekroczone.

4/6
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Nowa T2 FM: Behind Closed Doors

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Uff... dużo czasu na to zeszło, ale warto było.

Potężna misja. Ogromne przestrzenie i zupełnie nowe znaczenie "wysokich" budynków. Rozplanowanie labiryntu było fantastyczne. Tak samo niejeden detal zasługuje na oklaski, a i sama fabuła niezgorsza. Mniej za to podobała mi się wspominana konieczność biegania po całej mapie... choć miało to tez swój urok, jak już odblokowało się przejścia.

Jednak nie rozumiem za bardzo umieszczenia tej misji za dnia. Cierpiał na tym klimat i logika, gdyż miasto było generalnie puste. Nie podobał mi się też zastąpienie ambientu jakaś monotonną, zapętloną muzyczką. To też obdzierało FMkę z klimatu.

Nie mogę też dać zbyt wielu plusów za wyposażenie wnętrz. Jak na 2017 rok to wystrój dość ubogi.

Za to motyw z
► Pokaż Spoiler
PODSUMOWANIE:
OCENA: 7+
GRYWALNOŚĆ: 7
AUDIO: 3
VIDEO: 8
Plusy: niektóre motywy, rozmach mapy
Minusy: dzień, muzyka, pustawo tu
Obrazek
ODPOWIEDZ