Nowa T2 FM: Nosferatu
Nowa T2 FM: Nosferatu
Tytuł: Nosferatu
Typ: T2 (ND)
Autor: Sensut
Data wydania: 13.11.2017
Do pobrania z:
http://download.darkfate.org/fan-missio ... u_v1.1.zip
http://www.taffersparadise.co.uk/thief2 ... u_v1.1.zip
https://mega.nz/#!TcgFxZxY!obGKG3B61UXO ... wW_XcW5QIg
Wątek na forum TTLG
Typ: T2 (ND)
Autor: Sensut
Data wydania: 13.11.2017
Do pobrania z:
http://download.darkfate.org/fan-missio ... u_v1.1.zip
http://www.taffersparadise.co.uk/thief2 ... u_v1.1.zip
https://mega.nz/#!TcgFxZxY!obGKG3B61UXO ... wW_XcW5QIg
Wątek na forum TTLG
Heroes are so annoying.
Re: Nowa T2 FM: Nosferatu
Polecam każdemu, kto nie grał. Misja posiada najlepszy jak dotąd zamek wykonany w Dromedzie (przynajmniej z misji, które ujrzały światło dzienne). Jest to dość wierna (ponoć, bo sam nie byłem) kopia zamku Bran w Transylwanii. (Drakula, te sprawy...). Ma fajny klimat, choć momentami jest dość nierówna, bym powiedział. Nasuwa skojarzenia z King's Story, choć nie jest tak rozbudowana.
Misja też oddaje ukłon serii S.t.a.l.k.e.r. poprzez easter egg'a. (którego ciężko ominąć, zresztą).
Przykładowe obrazki:
http://www.juliusz.kei.pl/screengrabs/dump026.jpg
http://www.juliusz.kei.pl/screengrabs/dump015.jpg
Misja też oddaje ukłon serii S.t.a.l.k.e.r. poprzez easter egg'a. (którego ciężko ominąć, zresztą).
Przykładowe obrazki:
http://www.juliusz.kei.pl/screengrabs/dump026.jpg
http://www.juliusz.kei.pl/screengrabs/dump015.jpg
Re: Nowa T2 FM: Nosferatu
Na pewno zagram (zresztą już zacząłem) ale da się odczuć, że misja dużo bierze lub wręcz kopiuje z kampanii Dracula Reloaded czy Elizabeth Bathory. Okazuje się, że to reebot niewydanej pierwszej misji Sensuta której pomysły, zostały wykorzystane w ww opublikowanych już kampaniach.
Na pewno Nosferatu jest już bardziej dostosowane "graficznie", do "dzisiejszych standardów" New Dark'a. Więcej, po ukończeniu.
Na pewno Nosferatu jest już bardziej dostosowane "graficznie", do "dzisiejszych standardów" New Dark'a. Więcej, po ukończeniu.
Re: Nowa T2 FM: Nosferatu
Nowa misja naszego ulubionego Węgra Sensuta wydana na halloween.Mamy tutaj zamek w transylwanii+okoliczne lasy,bardzo to wszystko przypomina King Story.Sam gameplay to klasyczna fmka przygodówkowa i nieliczne elementy skradankowe żeby się ukryć przedwilkołakami.Ogólnie to byłem bardzo zadowolony z misji,fajny mroczny klimat zamczyska.Wystraszyłem się dwa razy kiedy ujrzałem krzyczącego ducha kobiety i kiedy pojawił się sam Dracula.Zadania dodatkowe też bardzo dobrze się robiło,prawie wszystko odnalazłem bez solucji.
Podsumowując misja to nie żadne magnum opus Sensuta ale po prostu bardzo dobra horror misja w zamczysku,idealna na jesienno zimowe klimaty,polecam.
Podsumowując misja to nie żadne magnum opus Sensuta ale po prostu bardzo dobra horror misja w zamczysku,idealna na jesienno zimowe klimaty,polecam.
Re: Nowa T2 FM: Nosferatu
Przed chwilą ukończyłem najnowszą fanmisję Sensuta. Dla mnie, jako miłośnika zamków, wygląda bajecznie, niestety jak na prawdziwą fanmisję przystało, zbyt mało się w niej dzieje. W pewnym momencie (po zebraniu mniej więcej połowy sekretów) miałem wrażenie, że głównym celem rozgrywki jest pokazanie zamku i możliwości NewDarka, a nie sama misja. Czegoś tu brakuje: może stróżujących wilkołaków/duchów/wampirów, może tajemniczych i zaskakujących dźwięków, może wreszcie scenek pokazujących przeszłe wydarzenia. Dodatkowo zauważyłem, że prawie połowa zamku (a dokładnie jego południowo-wschodnia część) jest praktycznie niewykorzystana - mamy jedynie przejście po ganku na pięterku i kilka par zamkniętych niby-drzwi. Osobnego wspomnienienia wymagają postacie dramatu, ich modele i animacja - szczególnie wilkołaków. Przy takim postępie wizualnym New Darka (możliwe nowe, lepsze modele, zwiększona rozdzielczość tekstur, większa ilość wyświetlanych w ramce poligonów, dodatkowe post-efekty), pierwszy napotkany drapieżca wywołał u mnie uśmiech politowania, a nie strach. Nie można tego oczywiście składać na barki autora, póki co problem ten dotyczy wszystkich dromedziarzy. No nie wiem, jestem fanem Sensuta, jednak ta misja nie należy do jego najwybitniejszych osiągnięć, pomimo wspaniale zbudowanego środowiska - trochę szkoda.
Re: Nowa T2 FM: Nosferatu
Zgadzam się z Nivellen-em.
Ciężko się do czegoś tak naprawdę poważnie "przyczepić". Grało się naprawdę przyjemnie ale jednocześnie da się odczuć, że to trochę "odrzut" z kampanii Dracula Reloaded. Pierwsza misja z DC na której głównie bazuje Nosferatu (bardzo podobny schemat i niektóre lokacje) po prostu robi prawie wszystko lepiej. Więcej tam makabry, zwrotów akcji, ciekawszych - bardziej mrocznych miejsc.
Tutaj wszystko jest jakieś takie skrótowe, niedokończone. Połowa zamku zamknięta na głucho. Za dużo w nim również "symulatora chodzenia". Robi bardziej za muzeum do zwiedzania. Mało w nim brudu, wynaturzenia, za to mamy kulki wełny na meblach. Trochę mi ta misja przypomina wersję alfa początku DC. Zresztą historia Nosferatu (porzucony pierwszy projekt), nawet na to wskazuje.
4/6
Misja dosyć dobra, posiadająca ciekawe elementy ale również znaczące wady.
Ciężko się do czegoś tak naprawdę poważnie "przyczepić". Grało się naprawdę przyjemnie ale jednocześnie da się odczuć, że to trochę "odrzut" z kampanii Dracula Reloaded. Pierwsza misja z DC na której głównie bazuje Nosferatu (bardzo podobny schemat i niektóre lokacje) po prostu robi prawie wszystko lepiej. Więcej tam makabry, zwrotów akcji, ciekawszych - bardziej mrocznych miejsc.
Tutaj wszystko jest jakieś takie skrótowe, niedokończone. Połowa zamku zamknięta na głucho. Za dużo w nim również "symulatora chodzenia". Robi bardziej za muzeum do zwiedzania. Mało w nim brudu, wynaturzenia, za to mamy kulki wełny na meblach. Trochę mi ta misja przypomina wersję alfa początku DC. Zresztą historia Nosferatu (porzucony pierwszy projekt), nawet na to wskazuje.
4/6
Misja dosyć dobra, posiadająca ciekawe elementy ale również znaczące wady.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa T2 FM: Nosferatu
Fanmisję cechuje doskonały klimat i stały poziom strachu. To jedna z tych gier,
Wspaniale też prezentuje się majestatyczny i przecudownie rozplanowany zamek. Nie brakuje też ciekawych sekretów, a opowiedziana historia to bardzo zrcznę wykorzystanie klasyki.
Zachwycił mnie ambient, oprawa i milion detali, jak okopcone przez pochodnię miejsca lub nowe tekstury.
Bardzo mi to przypominało starą przygodówkę "Dracula: Zmartwychwstanie" i "Dracula: Ostatnie Sanktuarium".
Jak dla mnie brak akcji aż tak bardzo nie przeszkadzał. To czyniło grę czymś w rodzaju interaktywnego filmu.
Jednak jeśli uznamy, że "cesarz jest nagi", a przedłużająca się cisza w tym utworze to nie artystyczne gospodarowanie pustką... to fanmisja wyda się bardzo niedokończona. Faktycznie, uderza wiele pustych przestrzeni lub "niewidzialnych ścian". Przygotowano wiele fajnych lokacji (jak punkty obserwacyjne), które nie mają żadnego zastosowania. Brakuje też wyzwania i w sumie misję można bez problemu przebiec. Dlatego jak komuś to przeszkadzało, to spokojnie może od oceny odjąć nawet 2 punkty.
PODSUMOWANIE:
OCENA: 9-
GRYWALNOŚĆ: 9
AUDIO: 10
VIDEO: 10
Plusy: KLIMAT, fabuła, rozmach, grafika, ambient
Minusy: wydaje się być zmarnowanym potencjałem i niedokończna
► Pokaż Spoiler
Zachwycił mnie ambient, oprawa i milion detali, jak okopcone przez pochodnię miejsca lub nowe tekstury.
Bardzo mi to przypominało starą przygodówkę "Dracula: Zmartwychwstanie" i "Dracula: Ostatnie Sanktuarium".
Jak dla mnie brak akcji aż tak bardzo nie przeszkadzał. To czyniło grę czymś w rodzaju interaktywnego filmu.
Jednak jeśli uznamy, że "cesarz jest nagi", a przedłużająca się cisza w tym utworze to nie artystyczne gospodarowanie pustką... to fanmisja wyda się bardzo niedokończona. Faktycznie, uderza wiele pustych przestrzeni lub "niewidzialnych ścian". Przygotowano wiele fajnych lokacji (jak punkty obserwacyjne), które nie mają żadnego zastosowania. Brakuje też wyzwania i w sumie misję można bez problemu przebiec. Dlatego jak komuś to przeszkadzało, to spokojnie może od oceny odjąć nawet 2 punkty.
PODSUMOWANIE:
OCENA: 9-
GRYWALNOŚĆ: 9
AUDIO: 10
VIDEO: 10
Plusy: KLIMAT, fabuła, rozmach, grafika, ambient
Minusy: wydaje się być zmarnowanym potencjałem i niedokończna
- candlestick
- Bełkotliwiec
- Posty: 27
- Rejestracja: 25 maja 2011, 16:17
- Lokalizacja: Jaktorów
- Kontakt:
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt: