Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1383 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56
Autor Wiadomość
PostNapisane: 05 kwi 2018 04:25 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2013 23:14
Posty: 398
Ja z kolejnym przejściem trylogii (jak już łapać się za Thiefa to porządnie) poczekam jeszcze trochę, żeby bardziej na świeżo to wypadło. Zastanawiam się, czy nie doinstalować modów HD, nigdy z nimi nie obcowałem jakoś dłużej a jednak mogłyby wnieść powiew świeżości. Nie mogę się doczekać kiedy znowu zanurzę się w to wspaniałe uniwersum, niby sam mogę zadecydować kiedy i jak, ale też wolę sobie narobić smaka i podbić hype. Nigdy nie grałem w taki sposób, żeby odkryć dosłownie każdy kąt mapy, chociaż to było jeszcze w czasach nastoletnich, kiedy ostatni raz jakoś konkretniej ruszałem oryginalne Thiefy. Tym razem postaram się je przyjąć w pełnej okazałości, zawsze coś nowego można zauważyć lub spojrzeć na stare śmieci pod innym kątem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2018 15:25 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2330
Lokalizacja: Łódź
Aktualnie mam na warsztacie AC: Syndicate, ale nie wiem czy długo wytrzymam. Głównie chciałem zobaczyć wiktoriański Londyn, i ten faktycznie wygląda nieźle, ale gry nie lubię już od pierwszej misji. Pomijając, że skradanki w tym 1%, to gra kompletnie odbiera graczowi takie rzeczy jak zmysł obserwacji i umiejętność planowania. Albo twoja postać planuje wszystko za Ciebie, albo robi to interfejs, pokazując ikonki z miejscami gdzie można wejść do budynku. Graficznie jest bardzo przyjemnie, ale gra traktuje gracza jak ostatniego kretyna.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2018 17:30 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2800
Judith napisał(a):
(...) Graficznie jest bardzo przyjemnie, ale gra traktuje gracza jak ostatniego kretyna.


To niestety przypadłość większości obecnych tytułów AAA. Albo duża kasa, co równa się jak najszerszemu targetowi, albo nisza - indyki, tzw. gry niezależne, czyli takie, na których nikomu nie zależy ;) Osobiście coraz częściej skłaniam się ku tym drugim.

Edit
Oczywiście z jednym jedynym wyjątkiem - Wieśkiem 3. Ciekawe kto i kiedy pobije taką miodność w graniu i graficzne rozpasanie.

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2018 18:55 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2330
Lokalizacja: Łódź
Też coraz mniej gram w tytuły AAA, zwłaszcza takie na kilkadziesiąt godzin, bo szkoda mi czasu. Z ostatnich dużych tytułów mam na koncie takie rzeczy jak Dishonored 2, MGS 5 i ostatnie Dark Souls, żadna z nich nie traktuje mnie jak ostatniego idioty.

Może jestem uprzedzony, ale mam wrażenie, że Ubisoft przoduje we wmawianiu sobie i innym różnych rzeczy, które nie mają miejsca, a nuż ktoś to chwyci. Bardzo ładnie pokazał to marketing do Far Cry 5. "Naprawdę robimy grę komentującą kontrowersyjne tematy w USA", po premierze okazało się, że to okrutna bujda. "Mikrotransakcje pozwalają przyspieszyć rozwój postaci i oszczędzić czas, ale są kosmetyczne i nie wpływają na rozgrywkę" – serio, takie brednie w jednym zdaniu, nawet im powieka nie drgnie.

No a z serią AC od początku wmawiają sobie, że robią skradanki (w najlepszym wypadku to Prince Of Persia 3D w otwartym świecie, przy czym PoPy były lepszymi grami :)), podczas gdy gra polega na przytrzymaniu przycisku X, Y, A lub B, aby być zajebistym ;) Fascynuje mnie niebywały sukces tej serii, to coś kompletnie dla mnie niezrozumiałego. I nie ukrywam, że żal tyłek ściska, bo tyle ładnych kamienic, fasad i krajobrazów marnuje się na coś tak dennego (co jak co, ale grafików i modelarzy mają bardzo dobrych).

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2018 21:37 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2800
Dokładnie tak. Mnie też cała seria AC urzeka dokładnością odwzorowania architektury, stylu danej epoki. Mówię urzeka, tak jakbym przycinał godzinami, ale grałem tylko w 1 i nie skończyłem, do reszty nawet nie podchodzę. Może kiedyś, jak będzie za przysłowiową złotówkę cała seria, to kupię, żeby "osobiście" połazić i pooglądać.
Swoją drogą ciekawa sprawa, że właśnie AC odniósł taki kolosalny sukces. Mnie się wydaje, że zbiegł się z ogólną dostępnością PC na świecie. Początek ery gier komputerowych należał raczej do wybrańców, w Polsce na pierwszego 486 nie wszystkich było stać, a już prawdziwe 3dfx Voodoo do niego to jeszcze inna historia. W tej chwili całkiem przyzwoity "piec" stoi pod biurkiem każdego gimnazjalisty i właśnie w ten "target" mierzą producenci takich gier jak AC (zamiast AC można spokojnie wstawić wiele innych akronimów, szczególnie tych z "celowniczkiem"). Mnie nurtuje jeszcze inna kwestia, dlaczego CD Projekt Red mógł zrobić Wiedźmina 3, który jest moim zdaniem grą niemal doskonałą, i jeszcze na nim zarobić krocie. Jest pod każdym względem lepszy niż AC (nie wiem, jak te najnowsze odsłony, ale z tego co piszesz, wnioskuję, że ogólny zarys grywalności pozostał taki sam), chociaż zaraz, ma jedną wadę, nie można podczas gry siedzieć na kanapie, w jednej dłoni trzymając pada, a w drugiej piwo :))

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2018 07:56 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2330
Lokalizacja: Łódź
Na pewno dostępność sprzętu, na świecie nie tyle pecetów, co przypuszczam że konsol. Jestem w stanie zrozumieć że grafika przyciąga ludzi, bo gra wygląda tak (przynajmniej na PC):

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

To oczywiście po wyłączeniu tego całego pieprzniku, nazywanego tu i ówdzie interfejsem ;)

I chyba właśnie to jest najdziwniejsze, z jednej strony gra jest jak dla percepcyjnie upośledzonych, z drugiej jest tutaj naćkane mnóstwo różnych rzeczy. W menu jest tona opcji i sekcji: broń, drzewka rozwoju postaci, crafting, przedmioty, wdzianka, drzewka umiejętności i zarządzanie gangami, dossier osób do zlikwidowania, cała encyklopedia tekstów (których chyba nikt nie czyta). To wszystko jest skomplikowane, podobnie jak mapa najeżona masą rozpraszaczy, głównie rzeczy typu "przyjdź i podnieś". Tak samo jak w przypadku poprzednich odsłon, jest tu tona prostej, monotonnej pracy do wykonania. Stąd tym bardziej nie rozumiem fenomenu tej serii, bo zakładam, że większość ludzi na Ziemi nie siedzi w branży kreatywnej, tylko właśnie w monotonnej, nudnej pracy. Dlaczego większość ma ochotę robić po pracy dokładnie to samo, ale w wersji wirtualnej? Chyba nigdy tego nie zrozumiem :)) Może to jakiś czynnik psychologiczny, w końcu gry tak samo jak reklamy próbują wykorzystywać psychologię uzależnień do swoich celów.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2018 09:27 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2800
Hehe, wychodzisz "na mniasto" nie ruszając d^%y z fotela, coś w tym jest. Poza tym każdy może być herosem na dzielni ;)
Wspaniałe zrzuty, faktycznie przy najbliższej obniżce na serię zastanowię się nad kupnem dla samej przyjemności oglądania tego wszystkiego. Ubi musi mieć u siebie prawdziwych fachowców. Ostatnio na Skillshot'cie czytałem ogłoszenie naboru dla artysty środowiska, bodaj od People Can Fly, gdzie wyraźnie napisali, że preferowane jest wykształcenie architektoniczne.
Nie mogłem się powstrzymać, kilka filtrów, maska i jaka piękna stara fotografia ;)
Obrazek

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2018 10:18 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2330
Lokalizacja: Łódź
Bardzo przyjemny filtr :) Co do architektury to się nie dziwię, w tym momencie np. Unreal4 ma już jednostki liczone w centymetrach, co ułatwia pracę przy projektowaniu pomieszczeń i korzystaniu z referencji. Są mniejsze problemy z przyjmowaniem skali i nareszcie można sobie dzielić budynki na części bez upraszczania proporcji. Gorzej tylko, że ludzie z architektury nie mają pojęcia o modelowaniu realtimowym (przynajmniej zazwyczaj). Wrzucanie 10 materiałów na model po kilkaset tysięcy polygonów sztuka to norma :)

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1383 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56

Teraz jest 20 paź 2018 23:23


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: