Mixthoor Mod Packs

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

A czy pomógłby ktoś z tłumaczeniem? Przy TG sporo czasu zajęło testowanie.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: darkonia »

"Goły" tekst mogę potłumaczyć, ale żadnymi kodami bawić się nie będę. I oczywiście nie obiecuję, że będzie na 100% zgodnie z oczekiwaniami.

Czy z tego linku:

http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=148560

te teksty
- Full subtitles transcript, with briefings text, intro and "success" prompt, for completition sake (and translations):
https://mega.nz/#!8PZxVTKL!XBVMtnal7...gTerZx4iIMKuQM
w cudzysłowach w pliku SUBTITLES.SUB podmieniać na polskie?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

OK. W załączniku znajdziesz moje pliki z TG, nad którymi onegdaj pracowałem. Przykładowy wygląda tak:

Kod: Zaznacz cały

SUB1
{
	TYPE	"convo"
	SUB	"hm1m1002" { TEXT "Młody nowicjuszu, czyż pracy nie masz, do któreń to powołanyś ostał?" }
	SUB	"hm1m1003" { TEXT "Kodeks zabrania nowicjuszom w barakach przebywania, o czym tyś wiedzieć winnen. Precz." }
	SUB	"HM1M1001" { TEXT "Cóż ty wyrabiasz? Mówże, kimś jest? Chwila. Toć to szpieg! Intruz!" }
	SUB	"hm1m1004" { TEXT "Novice! I find need of thy services. Please, fetch the candlestick left in the diningroom as quick as thou canst make it." }
	SUB	"hm1m1005" { TEXT "Ach, nowicjusz. Just leave the candlestick on the floor by the altar. There's a good lad." }
	SUB	"hm1m1006" { TEXT "Cóż za wyjątkowe zagrożenie ów cię pogania? Zwolnijże, nowicjuszu." }
	SUB	"hm1m1007" { TEXT "Witaj, nowicjuszu." }
	SUB	"hm1m1008" { TEXT "Siła Budowniczego z tobą, nowicjuszu." }
	SUB	"HM1M1009" { TEXT "Wznieść kraty!" }
	SUB	"HM1M1010" { TEXT "Przedstaw referencje swe, nowicjuszu." }
	SUB	"Hm1m1011" { TEXT "Cóżże tu porabiasz, nowicjuszu? Stój! Tyś nie jest... Zatrzymaj się tam, łotrze!" }
	SUB	"Hm1m1301" { TEXT "Ach, tyś to, mistrzu złodzieyski. Wszak niewiele czasu na wyjaśnienia. Plugawe bestyje Szachraja naszego Arcykapłana pojmały. Jeżeliż żywym do nas nie wróci, będziemy zgubieni. Na ratunek próbować nie odważylim się... zasię zdolności podstępu i twych perfidii nie mamy. Bestyje, nasze śmiałe poczynania widząc, pewnikiem zabiją go. Przyprowadź go do nas żywym, a rozważymy, jak samego Szachraja pokonać. Arcykapłan więziony yest gdzieś w jaskiniach y komnatach za tym przejściem. Niechże sam Budowniczy krokami twemi kieruje." }
	SUB	"HM1M1302" { TEXT "Nie marnujże więcej czasu. Sprowadź do nas z powrotem Arcykapłana." }
	SUB	"HM1M1303" { TEXT "Stój! Tyś złą drogą podążasz!" }
	SUB	"HM1M1304" { TEXT "Dzięki niech będą Budowniczemu! Nasz Arcykapłan wciąż żyje!" }
	SUB	"HM1M1305" { TEXT "Ach, tyś to, mistrzu złodziei. Wszak niewiele czasu na wyjaśnienia." }
	SUB	"HM1M1306" { TEXT "Plugawe bestyje Szachraja naszego Arcykapłana pojmały. Jeżeliż żywym do nas nie wróci, zgubieni będziemy." }
	SUB	"HM1M1307" { TEXT "Na ratunek próbować nie odważylim się... zasię zdolności podstępu i twych perfidii nie mamy. Bestyje, nasze śmiałe poczynania widząc, pewnikiem zabiją go." }
	SUB	"HM1M1308" { TEXT "Weźże ten klucz y tę mapę y idź. Niechże sam Budowniczy krokami twemi kieruje." }
	SUB	"HM1M1309" { TEXT "Wszakże wrogowie nasi Dłuto Budowniczego dzierżą, któreń ty również odzyskać musisz." }
	SUB	"HM1M1310" { TEXT "Thou hast rescued our High Priest, but thou hast not brought us the Chisel. Recover our most holy of artifacts or we are lost." }
	SUB	"HM1M1311" { TEXT "Thank thee for not killing this one." }
	SUB	"HM1M1312" { TEXT "Thy recovery of the Chisel is provident, but we must have our High Priest. Hurry!" }
	SUB	"HM1M1313" { TEXT "Thank The Builder. Not only hast thou returned His Chisel to us, but our High Priest still lives by thy efforts." }
	SUB	"HM1C0601" { TEXT "Zaprawdę, nigdy żem takiego zawodzenia nie słyszał, jak tegoż złodziejskiego pomiotu, Kusego." }
	SUB	"HM1C0603" { TEXT "Przeto przez pewien czas myślałem, iże blok 4 przez jego kaszel nie zaśnie. Teraz już ucichł..." }
	SUB	"hm1c0801" { TEXT "Czyż myślał, kto zastąpi naszego mistrza?" }
	SUB	"hm1c0803" { TEXT "Czyś ślepym yest? Toć stary yest, zasię Mistrz Forger wszystkich w pierwszeństwie pokonuje." }
	SUB	"hm1c0805" { TEXT "Prawdę powiadasz. Zaiste, prawdę..." }
	SUB	"Hm1c0902" { TEXT "Czyż akt przeciw niegodziwcom De Walla masz na myśli?" }
	SUB	"Hm1c0904" { TEXT "Złodzieye nawzajem się zdradzają. Onegdaj jak y obecnie." }
	SUB	"hm1c1002" { TEXT "Wstrętny, jeno kupcom w ich chciwości się przysłuża." }
	SUB	"hm1c1004" { TEXT "Prawdą Budowniczego yest to, iże ludzie bez wiary jak próchno miękną y upadają." }
	SUB	"hm1c1301" { TEXT "Doszły cię słuchy? Tarius skąpiąc złota, nóż od Shemenova zakupił, zasię nie od naszych kowali." }
	SUB	"hm1c1303" { TEXT "Niewątpliwie poczuł wstyd, wonczas gdy jego nowe ostrze przy kolacyi pękło." }
	SUB	"hm1c1401" { TEXT "W dawnych czasach wszystkie te sale zatłoczone były nowicjuszami, którzy ino zapoznać się z nauką naszą pragnęli." }
	SUB	"hm1c1403" { TEXT "Lecz ichże mniej bracie, ichże mniej. Przeto młodzież dziś o złocie y polityce uczyć się pragnie, nie zasię o rzemiosłach uczciwych." }	
}
{
	TYPE	"bark"
	DESCR	"Hammerite"
	SUB	"hm106500" { TEXT "Na Budowniczego, odnajdę cię y wypełnię mury Rozpadlin twą krwią, złodzieyu!" }
	SUB	"HM1A0CH1" { TEXT "Y słowo naszło przed nim na wietrze, niosącże nasze zbawienie. Ostatecznie jest ów człowiek z umysłem generała y sercem poety, zasię z dłońmi budowniczego. Wszak on z ziemii ku niebu nas wzniesie." }
	SUB	"HM1A0CH2" { TEXT "Tarczą naszą czujność, która chroni nas przed przeszłością plugawą. Bronią naszą wiedza, którą to ścieżkę ku oświeconej przyszłości rzeźbimy." }
	SUB	"HM1A0CH3" { TEXT "Młot, kowadło, kuźnia, ogień. Przepędźże kłamcę co się zowie. Dach y wejście, cegła, belka. Płosz Szachraja, niech nie nęka." }
	SUB	"HM1A0MU1" { TEXT "Hmmm... Dlaczegoż to ja być tu na dole muszę, strzegąc ów wszystkiego y..." }
	SUB	"HM1A0MU2" { TEXT "Zaprawdę, nie dostrzegam sensu, bym ów tutaj przebywał, wonczas gdy pozostałych przeniesiono... Kiedyż to otrzymam swe jadło? Toć to wszystko, com wiedzieć pragnę..." }
	SUB	"HM1A0MU3" { TEXT "Wszyscy, z któremi pracować muszę, tak niekompetetni są, tak bezmyślni, tak leniwi... Nie dostrzegam powódów, bym z ów nieudolnymi ludźmi przebywać musiał..." }
	SUB	"HM1A1__1" { TEXT "Zidentyfikuj się. Czy ktoś tam jest?" }
	SUB	"HM1A1__2" { TEXT "Stójże! Czy ktoś tam jest?" }
	SUB	"HM1A1__3" { TEXT "Któż nadszedł?" }
	SUB	"HM1A1__4" { TEXT "Stanże naprzeciw y odezwij się, jeśliś tam jest." }
	SUB	"HM1A1_W1" { TEXT "Czyżby ktoś był tam?" }
	SUB	"HM1A1H_1" { TEXT "Hmmm, Wydawało mi się, jakobym coś usłyszał." }
	SUB	"HM1A1H_2" { TEXT "Czyżby coś wydawało ów dźwięk?" }
	SUB	"HM1A1HW1" { TEXT "Czyżbyś coś słyszał?" }
	SUB	"HM1A1HW2" { TEXT "Słyszałeś coś?" }
	SUB	"HM1A1HW3" { TEXT "Zalimcz. Jam... Jam coś usłyszał.." }
	SUB	"HM1A1V_1" { TEXT "Hmmm... Wydawałoby się, jakobym coś zaoczył." }
	SUB	"HM1A1VW1" { TEXT "Czyżem coś tam zaoczył?" }
	SUB	"HM1A1VW2" { TEXT "Czyś zaoczył kogoś tam?" }
	SUB	"HM1A1VW3" { TEXT "Czyś również to zaoczył?" }
	SUB	"HM1A2__1" { TEXT "Któż tam jest? Przemów." }
	SUB	"HM1A2__2" { TEXT "Tam! Stanże naprzeciw y wymów swe imię." }
	SUB	"HM1A2__3" { TEXT "Stójże! Cóż tam jest?" }
	SUB	"HM1A2__4" { TEXT "Na Budowniczego, ukaż się." }
	SUB	"HM1A2H_1" { TEXT "Jam to usłyszał. Pokaż się natychmiast." }
	SUB	"HM1A2H_2" { TEXT "Jam to usłyszał. Stójże tam!" }
	SUB	"Hm1a2se1" { TEXT "Gdzież ty, łotrze?" }
	SUB	"Hm1a2se2" { TEXT "Jam nidgy nie winen obawiać się, iże go odnajdę." }
	SUB	"Hm1a2se3" { TEXT "Tyś nie winien się wiecznie skrywać." }
	SUB	"Hm1a2se4" { TEXT "Skrywanie się nie winno cię ochronić." }
	SUB	"HM1A2V_1" { TEXT "Jam cię ów zaoczył. Kim ty jesteś?" }
	SUB	"HM1A3B_1" { TEXT "Stójże! Có to za niecny uczynek?" }
	SUB	"HM1A3B_2" { TEXT "Cóż to? Zabójca! Odpokutujesz teraz Budowniczemu!" }
	SUB	"HM1A3NA1" { TEXT "Stójże! Tyś więźniem mym!" }
	SUB	"HM1A3NA2" { TEXT "Stójże tam." }
	SUB	"HM1A3NA3" { TEXT "Stójże złodzieyu! Dostrzegam cię. Nie wymkniesz mi się!" }
	SUB	"HM1A3NA4" { TEXT "Upuść broń swą! Y nie waż się ruszyć." }
	SUB	"HM1A3S_1" { TEXT "Na Budowniczego, skąd ów przybył?" }
	SUB	"HM1A3S_2" { TEXT "Z jakiegoż to cienia wyszkoczyłeś, łotrze?" }
	SUB	"HM1A3S_3" { TEXT "Ręką Budowniczego!" }
	SUB	"HM1A3S_4" { TEXT "Z powrotem do celi, łotrze!" }
	SUB	"Hm1a3se1" { TEXT "Wkrótce cię zaoczę, złodzieyu!" }
	SUB	"Hm1a3se2" { TEXT "Zaprawdę nie wymkniesz mi się!" }
	SUB	"Hm1a3se3" { TEXT "Zaprzestaj się skrywać, strachajłe." }
	SUB	"Hm1a3se4" { TEXT "W cieniu nie będziesz się wiecznie skrywał!" }
	SUB	"HM1ALMA1" { TEXT "Niech metal Budowniczego zadźwięczy na twą zgubę!" }
	SUB	"HM1ALMA2" { TEXT "Przemów, alarm wznieś i ładunki twe przygotuj!" }
	SUB	"HM1ALMW1" { TEXT "Pędź y bijże na alarm!" }
	SUB	"HM1AMB_1" { TEXT "Ach, tchórzostwo najwstrętniejsze!" }
	SUB	"HM1AMB_2" { TEXT "Powstań y czoła mi staw, łotrze!" }
	SUB	"HM1AMB_3" { TEXT "Wyjdźże z cienia y przywitay się z mą stalą!" }
	SUB	"HM1AMB_4" { TEXT "Twój podstęp na zgubę cię skazuje!" }
	SUB	"HM1AMBW1" { TEXT "Wesprzyj mnie, bracie mój, jakom trafiony został!" }
	SUB	"HM1AMBW2" { TEXT "Jam... został... zaatakowany!" }
	SUB	"Hm1ambw3" { TEXT "Wszak zaoczyłeś, któż to uczynił?" }
	SUB	"HM1ATL_1" { TEXT "Budowniczy! Użycz mi sił!" }
	SUB	"HM1ATL_2" { TEXT "Budowniczy! Błogosław cios mój!" }
	SUB	"HM1ATN_1" { TEXT "Połóż się na mym kowadle, złodzieju!" }
	SUB	"HM1ATN_2" { TEXT "Członki twe rozerwane zostaną, nim miejsce to opuścić zdołasz!" }
	SUB	"HM1ATN_4" { TEXT "Ha! Haaa!" }
	SUB	"HM1ATN_6" { TEXT "Skrusz się przed mocą Budowniczego!" }
	SUB	"HM1ATN_7" { TEXT "Teraz zaś krew twa spłynnąć winna!" }
	SUB	"HM1ATN_8" { TEXT "Basarunek przyjmij!" }
	SUB	"HM1ATN_9" { TEXT "Ukłucie swego grzechu poczuj!" }
	SUB	"HM1ATN_A" { TEXT "Ha! Haaa!" }
	SUB	"Hm1atp_1" { TEXT "Dłoń Budowniczego zmiażdży cię na znak mój!" }
	SUB	"Hm1atp_2" { TEXT "O zgubę cię przyprawię!" }
	SUB	"Hm1atp_3" { TEXT "Budowniczy, powal ów łotra!" }
	SUB	"HM1ATW_1" { TEXT "Budowniczy wnet zwycięstwo mi ześle!" }
	SUB	"HM1ATW_2" { TEXT "Teraz z sił opadasz!" }
	SUB	"HM1ATWW1" { TEXT "Jeszcze jedno uderzenie, Bracie mój!" }
	SUB	"HM1BAK_1" { TEXT "Hmmm... Toć niczego tu już nie ma" }
	SUB	"HM1BAK_2" { TEXT "Wszak, spokojnie już jest." }
	SUB	"HM1BAK_3" { TEXT "Toć to nic takiego." }
	SUB	"HM1BAK_4" { TEXT "Nie... Zaprawdę, toć jedynie szczury." }
	SUB	"HM1BAK_5" { TEXT "Cóż, już nic nie oczę." }
	SUB	"HM1BAK_6" { TEXT "Toć to jedynie wiatr..." }
	SUB	"HM1BAK_7" { TEXT "Hmmm... Szmer ustał. Bez wątpienia, to nic takiego." }
	SUB	"HM1BAK_8" { TEXT "Hmmm... Zaprawdę zastanawia mnie, cóż to było. Wygląda, iże już przeminęło." }
	SUB	"HM1BKD_1" { TEXT "Toć szczęście masz tym razem!" }
	SUB	"HM1BKD_2" { TEXT "Nie wytrwasz wiecznie!" }
	SUB	"HM1BKD_3" { TEXT "Jeślić nie ów uderzenie, kolejne winno cię powalić!" }
	SUB	"HM1BKDW1" { TEXT "Zdołasz przez yego obronę się przebić?" }
	SUB	"HM1BLK_1" { TEXT "Ciosy niczym woda!" }
	SUB	"HM1BLK_2" { TEXT "Nie myślże, iże zranić mnie zdołasz!" }
	SUB	"HM1BLK_3" { TEXT "Nie zdołasz zdominować!" }
	SUB	"HM1BLKW1" { TEXT "Łotr wolnym jest! Ha, ha!" }
	SUB	"HM1BOD_1" { TEXT "Zbudź się! Morderca! Zabójca!" }
	SUB	"HM1BOD_2" { TEXT "Y wierny przemówił, rzekłszy \"Spójrzże, z prawości berła sprawiedliwość wykuto.\"" }
	SUB	"HM1BOD_3" { TEXT "Na Budowniczego, do mnie! Jednego z naszych braci powalono, życie z niego upłynęło!" }
	SUB	"Hm1c1701" { TEXT "Budowniczy z nimi spaceruje." }
	SUB	"Hm1c1801" { TEXT "Dobrego wieczora." }
	SUB	"Hm1c1902" { TEXT "Sławię Budowniczego!" }
	SUB	"Hm1c2501" { TEXT "Czyż rzeźba gotowa?" }
	SUB	"HM1CHGA1" { TEXT "Aaaa!" }
	SUB	"HM1CHGA2" { TEXT "Doczekałeś się!" }
	SUB	"HM1CHGA3" { TEXT "Młot mój doczekał się ciebie!" }
	SUB	"HM1CHGA4" { TEXT "Haaa!" }
	SUB	"HM1CHGW1" { TEXT "Strzeż plecy me!" }
	SUB	"HM1CHGW2" { TEXT "Stańże po stonie mey przeciw naszemu wrogowi, wszak zdominujemy!" }
	SUB	"HM1CHGW3" { TEXT "Użycz sił mym dłoniom." }
	SUB	"HM1DET_1" { TEXT "Dygoczesz, nieprawdaż?" }
	SUB	"HM1DET_2" { TEXT "Strachajło!" }
	SUB	"HM1DET_3" { TEXT "Nie błagaj o zaniechanie zagłady!" }
	SUB	"HM1DETW1" { TEXT "Poczekamy, łotrze." }
	SUB	"HM1DIEC3" { TEXT "Ach! Kruszę się..." }
	SUB	"HM1HIT_1" { TEXT "Krew yego zaprawą Budowniczego!" }
	SUB	"HM1HIT_2" { TEXT "Poczuj, jak siła twa uchodzi!" }
	SUB	"HM1HIT_3" { TEXT "Ból twą nauczką!" }
	SUB	"HM1HIT_4" { TEXT "Poczuj, jakże się kruszysz!" }
	SUB	"HM1HITW1" { TEXT "Wszak łotr się ugina!" }
	SUB	"HM1HITW2" { TEXT "Niechaj uderzenie twe memu wtóruje, Bracie!" }
	SUB	"HM1HLO_1" { TEXT "Ach! Wesprzyj mnie, o Budowniczy!" }
	SUB	"HM1HLOW1" { TEXT "Strzeżcie mnie, bracia!" }
	SUB	"HM1HND_1" { TEXT "Wszak pomyłkę tę życiem przypłacisz!" }
	SUB	"HM1HND_2" { TEXT "Spójrz, albowiem Łaska Budowniczego mą zbroją!" }
	SUB	"HM1HND_3" { TEXT "Sądzisz, iże ból mi to sprawia?" }
	SUB	"HM1LAR_1" { TEXT "Jakiż to kataklizm uderzył?" }
	SUB	"HM1LAR_2" { TEXT "Cóż za zagłada się tu zrodziła?" }
	SUB	"HM1LOS_1" { TEXT "Niech oczy me zawodne przeklęte będą. Gdzież wymknął sięów intruz?" }
	SUB	"HM1LOS_2" { TEXT "Gdzież on uciekł?" }
	SUB	"HM1LOS_3" { TEXT "Tyś nie winien zbyt długo przede mną umykać, złodzieyu!" }
	SUB	"HM1MIS_1" { TEXT "Ktoś zrabował przedmiot, któreń nie yego." }
	SUB	"HM1MIS_2" { TEXT "Złodziey! Rabuś!" }
	SUB	"HM1RBOD1" { TEXT "Intruz zarazem y mordercą yest! Bądź ostrożny!" }
	SUB	"HM1RBOD2" { TEXT "Zabójca w żywiole swym! Jednego położył już trupem!" }
	SUB	"HM1RINT1" { TEXT "W budynku yest uzbrojony złodziey. Targnijże nań, acz winieneś go zaoczyć!" }
	SUB	"HM1RINT2" { TEXT "Wyśledziłem ów tego, ktoże boday zbiegłym więźniem yest. Bądźże ostrożny!" }
	SUB	"HM1RINT3" { TEXT "Gdzie żeś nieprawy wśród dzieci Budowniczego?" }
	SUB	"HM1RMIS1" { TEXT "Przekaż Mistrzowi Forgerowi, iże ten obrabowany został." }
	SUB	"HM1ROTH1" { TEXT "Jakaś osoba bezprawnie tu przebywała. Miejcie oczy otwarte!" }
	SUB	"HM1ROTH2" { TEXT "Zaoczyłeś cokolwiek? Przed momentem coś tam było." }
	SUB	"HM1ROTH3" { TEXT "Podejrzewam, iże ktoś nieznany w budynku się znajduje. Zachowajże czujność." }
	SUB	"HM1RUNA1" { TEXT "Do mnie, Bracia moi! Pojawił się tam intruz!" }
	SUB	"HM1RUNA2" { TEXT "Do broni, tutaj!" }
	SUB	"HM1RUNA3" { TEXT "Straż nasza próbie poddana! Do mnie!" }
	SUB	"HM1SEC_1" { TEXT "Któż tędy przeszedł?" }
	SUB	"HM1SEC_2" { TEXT "Intruz stanąłże naprzeciw nas!" }
	SUB	"HM1SEC_3" { TEXT "Uważaj na intruza!" }
	SUB	"HM1SMA_1" { TEXT "Któż tu szpieguje?" }
	SUB	"HM1SMA_2" { TEXT "Ten nieporządek źle wróży." }
	SUB	"HM1TELC1" { TEXT "Do mnie! Za nim!" }
	SUB	"HM1TELC2" { TEXT "Tędy! Intruz umyka!" }
	SUB	"HM1TELC3" { TEXT "Intruz yest tutaj!" }
	SUB	"HM1TELR1" { TEXT "Mamy intruza! Prędko! Do mnie!" }
	SUB	"HM1TELR2" { TEXT "Intruz stanął naprzeciw nas!" }
	SUB	"HM1TELR3" { TEXT "Uważaj na ów tego... ów tego łotra!" }
}
Może część wypowiedzi pokryje się z już istniejącymi. Sprawdź. Ja zajmę się później korektą oraz testowaniem w grze. Nie podaję żadnych dat :)
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: darkonia »

Z powodu zepsutej klawiatury bardzo opóźnię się z tłumaczeniem, ale do niedzieli postaram się podesłać plik. (Zatrudnię parobka z filologii angielskiej, żeby poćwiczył translatorykę :-D )
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Bez stresu. Zrobisz, gdy zdołasz. Ja mam noworodka do ogarnięcia, dom do remontu, zmianę pracy, egzamin certyfikujący, lekturę ostatniego tomu powieści. Thief czeka na swoją kolej.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Tharna
Akolita
Posty: 123
Rejestracja: 04 marca 2014, 20:14

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Tharna »

Mixthoor pisze:Bez stresu. Zrobisz, gdy zdołasz. Ja mam noworodka do ogarnięcia...
Gratulacje :-D
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: darkonia »

Tu powinien być jakiś komentarz... nie pojawi się

Oto, na co można zwrócić uwagę:
1. Literówki mogą się pojawić (choć niewiele).
2. Mogłam pomylić płeć pomniejszych rozmówców (ale to też starałam się sprawdzić i poprawić, chociaż jak na taką ilość słów to czasowniki rozróżniające płeć [byłem/byłam] stanowią naprawdę znikomy procent; czy małpoludy mają płeć?), ale najważniejsze postaci są w porządku.
3. Jeśli wydaje ci się, drogi czytelniku, że teksty pogan lub mechanistów powstały z losowego wybierania końcówek wyrazów, to masz rację, jednakże moim skromnym zdaniem całkiem nieźle oddają charakter frakcji.

Zdaję sobie sprawę, że mój język może być toporny. Pozwoliłam sobie odrobinę dostosować interpunkcję do polskiej i usunąć niektóre wielokropki (to chyba ulubiony znak angielskiego tłumacza), a także czasem powymyślać, jeśli ni cholery nie mogłam znaleźć bardziej dosłownego tłumaczenia. Skorzystałam też ze skromnych zasobów polskiej wiki, czasem cytując.
Żywię głęboką nadzieję, że nie usunęłam omyłkowo ważnych znaków, np cudzysłowu, i że bez większych zastrzeżeń jednak spodoba wam się tłumaczenie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1011
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: raven4444 »

Eloszka mordeczki, nareszcie mam trochę czasu dla siebie i stwierdziłem że pora odświeżyć sobie Thiefa. Moje kopie niestety umarły więc poleciałem Steam + paczki od Mixa. I mam jeden problem (znaczy wiele ale do reszty mam obejścia). Napisy w trakcie gry wyglądają ot tak:

Jest jakaś możliwość podkręcenia ich wielkości?
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

Znajdź plik cam_ext.cfg, a w nim linijkę

Kod: Zaznacz cały

;d3d_disp_scaled_2d_overlay 640 480
Usuń średnik i zmień rozdzielczość wedle woli.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Dziarsky »

Szybkie pytanko:
Napisy podczas dialogów wyświetlają mi się tylko w TG.
Czegoś nie mam doinstalowanego do T2 czy jeszcze w tej grze tego nie przygotowano?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Nowa paka do TG: MMP TG Necro v2.1 b20190814


Zawartość:
- TFix v1.27: (NewDark v1.27, T2 Skies, T2 Water, T2 Style World Textures, T2 Style AI Meshes, Interactive Candles)
- NecroAge v2.3
- TG Sound Patch v1.5
- Narrow Huge Spider
- Narrow Serwer Spider
- TG Antologia - Korekta (na bazie TG Cenega Patch)
- TG Napisy v1.2 (na bazie TG Subtitels v0.8)
- FMsel v1.1.2
- GayleSaver's Custom Scripts
- Telliamed's Custom Scripts
- FMdml (Skrypty do wybranych FM)

Przetestowane z:
- TG Antologia
- TG z GOG Galaxy
- TG ze Steam
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Maciek
Bełkotliwiec
Posty: 37
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 15:34
Lokalizacja: Wrocław

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Maciek »

Dzięki :)
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Przyjemność po mojej stronie. W razie jakichkolwiek błędów lub problemów, pisz/piszcie.

---

Pozostałe nowiny:

- Do uruchamiania FM pod TG, wykorzystuję FMsel w wersji 1.1.2 dołączany po instalacji TFix v1.27. Z DarkLoader już nie korzystam. Innych nie znam.

- MMP TG HD nie będzie udostępniane. Waży zbyt wiele i nie jest lubiane. Dla zainteresowanych mogę udostępnić instruckję instalacji krok po kroku oraz linki do wszystkich wykorzystanych przeze mnie modów/patchy/dodatów.

- Z uwagi na T2Fix, który jest genialny i banalny, MMP TMA Necro / HD pojawią się znacznie później, a obecna paka z I postu zostanie usunięta. T2Fix jest wystarczające, nowa paczka ode mnie nie wniosłaby nic szczególnego. Chciałbym jednak wrzucić do swojej paki spolszczone dialogi i poprawiony wygląd tekstów w księgach, listach itp. Angielskie dialogi w formie napisów po instalacji F2Fix v1.27a w TMA są widoczne. Czy jest dostępne ich spolszczenie?

- Do T2X siądę w ciągu kolejnych dni. Być może nie trzeba jej będzie aktualizować.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
DarthJanek
Bełkotliwiec
Posty: 39
Rejestracja: 09 maja 2004, 19:48
Lokalizacja: Będzin

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: DarthJanek »

odpaliłem właśnie Thief Gold z:
Tfix 1.27
Thief Gold ESRGAN Texture Pack 1.3 + TFix addon + EP1 addon
Thief 1 (incl. Gold) Sound Effects Enhancement
OpenAL
plus mój preset sweetfxa https://sfx.thelazy.net/games/preset/5035/ (wybieramy dx9)

najlepszy experience TDP ever
tekstury nie są jakieś nie na miejscu, tak jak w innych texture packach, tylko poprawione oryginalne z dużo lepszą paletą kolorów, cudownie to wygląda!

polecam i czekam, aż koleś zrobi TMA z ESRGAN* :-D



*nie mówiąc o DXR w dark engine, marzenie
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Dziękuję za info. Czym dokładnie jest sweetfx? Zerkając na screenshooty, ich nasycenie barw, ustawienia kontrastu i jasności, analogiczny efekt mogę osiągnąć w ustawieniach TV. Napisz proszę o tym coś więcej.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
DarthJanek
Bełkotliwiec
Posty: 39
Rejestracja: 09 maja 2004, 19:48
Lokalizacja: Będzin

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: DarthJanek »

Pozwolę sobie zaznaczyć, że największą zmianą jest tutaj ten cały AI uczący się upscalingu oryginalnych tekstur na podstawie mangi, a nie sweetfx.
https://esrgan.blogspot.com

Dziś wieczorem wrzucę screeny sweetfx on/off w TG.

Sweetfx/reshade to zestaw shaderów nakładany na outpucie na directx/opengl przy minimalnym wpływie na wydajność. Szeroko używany w grach, niestety często w bardzo przesadzony sposób.
Ja mój preset tweakowałem ponad pół roku, żeby pasował do wszystkiego i był odpowiednio stonowany. Używam go w grach i filmach, bo playery renderują filmy w dx9.
Efekt jest taki jak zakładanie i ściąganie okularów, szczególnie dla obiektów w dali.
OSTRZEŻENIE: raz się użyje i nie można przestać.
Nie działa na dx12 i vulkanie.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Wrzuć.

- ESRGAN - podoba mi się. Można to wykorzytsać przy rozgrywaniu FM, które wykorzystują oryginalne tekstury, prawda?
- Czy sweetfx mogę wykorzystać z paczkami Neco i HD, czy nie ma to sensu?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
DarthJanek
Bełkotliwiec
Posty: 39
Rejestracja: 09 maja 2004, 19:48
Lokalizacja: Będzin

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: DarthJanek »

- Powinno działać, plus FM z teksturami Tfix i EP1 też powinny.
- Tak, ja korzystałem za każdym razem jak odpalałem Twojego mod packa z Necro czy HD.

Dzisiaj wrzucę też paczuchę ze sweetfx i instrukcję instalacji.

I jest:

Sweetfx OFF vs ON
https://imgsli.com/NjE2OQ
https://imgsli.com/NjE3MA
https://imgsli.com/NjE3Ng

Raw TG vs mods ON TG
https://imgsli.com/NjE3MQ
https://imgsli.com/NjE3Mg

Necro vs ESRGAN
https://imgsli.com/NjE3Mw
https://imgsli.com/NjE3NA
Gra się tak jakby się cofnąć w czasie do 1998 :-D

Sweetfx
1. Pobieramy i instalujemy, jest to konieczne.
dxwebsetup.exe
https://www.microsoft.com/pl-pl/downloa ... aspx?id=35
2. Pobieramy i wypakowujemy
ReShade 2.0.3 with SweetFX 2.0.rar

3. Odpalamy ReShade Setup.exe
4. Wybieramy Select i wskazujemy plik wykonawczy gry, tutaj THIEF.EXE
5. Zaznaczamy dla dark engine Direct3D 9
6. Zamykamy okno z krzyżyka i uruchamiamy grę, on/off się zmienia scroll lockiem, domyślnie jest on.
Ostatnio zmieniony 03 września 2019, 19:23 przez DarthJanek, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

- Fakt, retro pełną parą (apropo - bawię się RetroPie i Atari2600). Dzięki za instrukcję, sprawdzę to u siebie.
- W jaki sposób tworzysz takie screenshooty i ich porównanie?

Mały update: pracuję nad spolszczeniem dialogów do TMA (wykorzystuję teksty z Thief Wiki i je przerabiam).
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
DarthJanek
Bełkotliwiec
Posty: 39
Rejestracja: 09 maja 2004, 19:48
Lokalizacja: Będzin

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: DarthJanek »

Screeny robimy po instalacji sweetfx przez print screen, zapisują się w katalogu z execiem gry.
Reszta magii dzieje się tutaj.
https://imgsli.com/s/upload
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Dzięki za zaktualizowaną paczkę do TG. Gra wygląda nieziemsko i wciąż ma ten sam klimat :sword:
Obrazek
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Hadrian »

Na zdjęciach wygląda fantastycznie, na pewno wypróbuję. Dzięki! :)
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1011
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: raven4444 »

Co do ReShade i reszty shaderów postprocessingowych to z Thiefem 1/2 jest problem bo nie ma dostępu do bufora głębi. Co powoduje że większość shaderów nie działa np Path Tracing Global Illumination.
matilon
Młotodzierżca
Posty: 851
Rejestracja: 23 grudnia 2009, 13:41
Lokalizacja: Lublin

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: matilon »

Po zainstalowaniu T2Fix, uciekają polskie znaczki w tekstach, jest jakiś sposób by to poprawić?
ODPOWIEDZ