T2FM: Compulsory Egress
Moderator: Mixthoor
T2FM: Compulsory Egress
Tak, to znowu ten rzadki przypadek, gdy jakaś FMka mi się podoba
https://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=149944
Podobnie jak poprzednio, to debiut, ale widać, że bardzo przemyślany. Fajerwerków graficznych tu nie znajdziecie, ale atmosfera jest konkretna. Layout to nieźle zakręcony labirynt z nieźle przemyślanym tempem akcji. Nie ma żadnych zamulaczy w stylu kilometrowych czytanek, zamków otwierających się przez pół minuty na jednym wytrychu ani pięciominutowych konwersacji. Większość historii jest niedopowiedziana i opowiadana otoczeniem. Widać, że autor "odrobił lekcje" z Thiefowego designu. Jeszcze nie wiem czy polecam, ale wczorajszy wieczór był bardzo przyjemny
https://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=149944
Podobnie jak poprzednio, to debiut, ale widać, że bardzo przemyślany. Fajerwerków graficznych tu nie znajdziecie, ale atmosfera jest konkretna. Layout to nieźle zakręcony labirynt z nieźle przemyślanym tempem akcji. Nie ma żadnych zamulaczy w stylu kilometrowych czytanek, zamków otwierających się przez pół minuty na jednym wytrychu ani pięciominutowych konwersacji. Większość historii jest niedopowiedziana i opowiadana otoczeniem. Widać, że autor "odrobił lekcje" z Thiefowego designu. Jeszcze nie wiem czy polecam, ale wczorajszy wieczór był bardzo przyjemny
Re: T2FM: Compulsory Egress
Skoro aż tak polecasz to zagram, choć ostatnio męczyłem głównie misyjki do Golda
Re: T2FM: Compulsory Egress
Zabawne, bo estetyka jest mocno zbliżona do T1 Są jakieś własne obiekty, ale tekstury głównie z podstawki. Żadnych cudów w wysokiej rozdzielczości. Ma to swój klimat.
Re: T2FM: Compulsory Egress
Po rozprawieniu się z Zontikiem, będziemy męczyć nowe misje
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: T2FM: Compulsory Egress
Przeszedłem wczoraj "Kompulsoryczny Egres" - misja pod wieloma względami wyśmienita. Z początku mało się działo, ale im więcej eksplorowałem to miasto, tym bardziej nie mogłem wyjść z podziwu, jak zakręcony labirynt to jest.
Sam level design jest bardzo przemyślany - mnóstwo inteligentnych smaczków (podobały mi się te martwe natury kopiujące obrazy) i wcześniej wspomnianego environment storytellingu, przez co otoczenie jest bardzo ciekawe i nietuzinkowe. A niektóre lokacje totalnie pojechane.
W zasadzie to spędziłem dodatkowe półtorej godziny, już po wypełnieniu wszystkich celów (bez ostatniego) na samej eksploracji, bo miałem ciągle kilka nieotwartych drzwi. I nie żałowałem.
Wizualnie, zaakceptowawszy wybór praktycznie samych stock'owych tekstur i obiektów, brakowało mi tylko lekkiej mgły, która wydobyłaby bryłę miasta. Spróbuję ją sobie włączyć w Dromedzie, żeby zobaczyć, jak by wyglądała.
P.S. a zapach odchodów czuję do teraz...
Sam level design jest bardzo przemyślany - mnóstwo inteligentnych smaczków (podobały mi się te martwe natury kopiujące obrazy) i wcześniej wspomnianego environment storytellingu, przez co otoczenie jest bardzo ciekawe i nietuzinkowe. A niektóre lokacje totalnie pojechane.
W zasadzie to spędziłem dodatkowe półtorej godziny, już po wypełnieniu wszystkich celów (bez ostatniego) na samej eksploracji, bo miałem ciągle kilka nieotwartych drzwi. I nie żałowałem.
Wizualnie, zaakceptowawszy wybór praktycznie samych stock'owych tekstur i obiektów, brakowało mi tylko lekkiej mgły, która wydobyłaby bryłę miasta. Spróbuję ją sobie włączyć w Dromedzie, żeby zobaczyć, jak by wyglądała.
P.S. a zapach odchodów czuję do teraz...
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: T2FM: Compulsory Egress
Twój opis... ciekawy Powoli przymierzam się do gry. Tymczasem proszę o ocenienie tej misji na łamach portalu
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: T2FM: Compulsory Egress
Oceniona.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.