Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 lip 2020 10:54 
Homo Rhetoricus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 17:15
Posty: 5569
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Cześć, złodziejaszki!

Zainstalowałem po wieloletniej przerwie The Dark Mod. Ale trochę wypadłem z obiegu. Moglibyście polecić jakieś najlepsze misje? Takie debeściaki w stylu "Calendra's Legacy" do "Thiefa".

Na razie gram w "Down by the Riverside".

Z góry dzięki za pomoc!

_________________
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2020 11:38 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2606
Lokalizacja: Dublin
O! Bukary, to Ty? Czy ktoś zhakował Twoje konto?!? ;)

Ja z własnego doświadczenia nie mogę nic polecić, bo nie gram w Dark Moda, ale rzuć okiem na The Painter's Wife. Misja została dopiero co wydana i jest to kolektywne dzieło parunastu osób. Patrząc na screeny, opis i opinie, to może to być najlepsze (lub jedno z najlepszych) dzieł wydanych na Dark Moda do tej pory.

https://www.thiefguild.com/fanmissions/ ... nters-wife

(Thief Guild - jak byś nie kojarzył - jest serwisem stworzonym przez naszego kolegę forumowego - Marca. Staje się coraz lepszym źródłem informacji i recenzji fanmisji).

_________________
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2020 13:32 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2456
Lokalizacja: Łódź
The Painter's Wife jest taka sobie. Na pewno jest przepastna, ale to w zasadzie wszystko, czym się wybija. Teoretycznie jest to wynik pracy wielu osób, ale to raczej na zasadzie takiego zgniłego jaja, które latami wędrowało od jednej osoby do drugiej. W praktyce przez ponad rok siedział nad nią biker i to widać (czyt. ładnie umeblowana, ale fabuła, gameplay flow i level design bez większego pojęcia). Jeżeli lubisz, żeby prostu coś zapychało Ci na długo czas, to będzie jak znalazł. Jeżeli szukasz czegoś bardziej treściwego, to nie polecam.

Jeśli zaś chodzi o naprawdę dobre rzeczy do TDM, to na pewno misje Kingsala: Volta 1 i 2, Snowed Inn. Goldwell też tworzy świetny klimat w Shadows of Northdale. Dragofer też robi dobre rzeczy, Perilous Refuge możesz brać jako następne w kolejce.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2020 22:49 
Homo Rhetoricus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 17:15
Posty: 5569
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Dzięki za rekomendacje!

Spędziłem 8 godzin nad "The Painter's Wife". Całkiem dobrze się bawiłem, bo wyjątkowo lubię misje miejskie i wertykalne zagadki. Rzeczywiście sporo było tam do roboty, a znalezienie wszystkich sekretów dawało dużą frajdę. To odpowiednik porządnych misji z początkowej fazy rozwoju Dromeda po ukazaniu się "Thiefa 2".

Zacząłem też polecane "Requiem", ale nieco się zawiodłem.

Biorę się w takim razie za "Voltę".

_________________
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2020 11:26 
Homo Rhetoricus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 17:15
Posty: 5569
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Kurcze, zacząłem grać w "Voltę"...

To naprawdę jest jedna z najlepszych misji w Dark Modzie? Kwadratowe, puste pomieszczenia na każdym kroku. Czuję się, jakbym wysiadł z wehikułu czasu 20 lat temu. "The Painter's Wife" było zdecydowanie lepsze.

Nie ma w Dark Modzie misji na miarę tego, co robił Saturnine czy Purah? Myślałem, że po tylu latach już można się będzie czegoś takiego spodziewać.

_________________
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2020 11:54 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2456
Lokalizacja: Łódź
Volta (zarówno jedna jak i druga) to hołd dla T1. Graficznie może nie urywa niczego, ale jest dobrze zaprojektowana pod kątem gameplayu. TPW jest ładnie udekorowanym, ale rozdętym i raczej pustym labiryntem. Osobiście wolę misje, które mają jakiś zamysł w zakresie rozgrywki i szanują mój czas, a nie wrzucają mnie w uciążliwą w nawigacji przestrzeń do wielogodzinnego szwędania się.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2020 13:09 
Homo Rhetoricus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 17:15
Posty: 5569
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Judith napisał(a):
Volta (zarówno jedna jak i druga) to hołd dla T1.


Owszem. Czuję się, jakbym grał w jedynkę. Ale nie takiego "eksperymentu" oczekiwałem.

Cytuj:
TPW jest ładnie udekorowanym, ale rozdętym i raczej pustym labiryntem. Osobiście wolę misje, które mają jakiś zamysł w zakresie rozgrywki i szanują mój czas, a nie wrzucają mnie w uciążliwą w nawigacji przestrzeń do wielogodzinnego szwędania się.


Mnie bardziej jednak przypadła do gustu ta właśnie misja. :) Miasto wcale nie wyglądało tak źle (np. w porównaniu z tym, co jest w "Requiem" czy w "Volcie"). Przydałyby się nieco lepsze tekstury, prawda. Ale wertykalne zagadki (świetny pomysł z wykorzystaniem rur do wspinaczki!) i liczne "sekrety" (odnajdywanie 13 kosztowności, zaginiony grobowiec, wieża czarodzieja itp.) sprawiły, że bawiłem się znakomicie. Miasto było z początku labiryntem, ale po 2 godzinach zyskałem już orientację, która pozwalała na delektowanie się milionem ukrytych przejść i alternatywnych sposobów na dotarcie w różne miejsca. Dlatego na początku "Volty" czułem się wyjątkowo rozczarowany: wchodziłem do dziesiątków kanciastych pomieszczeń, w których nic nie było prócz stołu i jakiejś skrzynki. Jestem już w środku głównego budynku, ale nic nie wskazuje na to, że sytuacja się poprawi.

Pewnie grałeś we wszystko, co wyszło do Dark Moda. Ponawiam zatem pytanie: czy pojawiła się do tej pory jakaś misja na miarę "Lord Saturnine's Mansion" czy "Calendra's Legacy"?

_________________
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2020 22:10 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2456
Lokalizacja: Łódź
To chyba kwestia czasu na granie, 8 godzin to ja mogę poświęcić na całą grę, a nie na kręcenie się po jednej mapie :) W 2 godziny chętnie przejdę całą FMkę, a nie dopiero złapię orientację w terenie.

Rury pojawiały się w TDM już wcześniej, ale o ile pamiętam to są wykorzystywane niekonsekwentnie. W niektórych miejscach można się wspinać, w innych nie. Powinien być zestaw modeli wyróżniający się od pozostałych, tak aby gracz mógł bez zastanawiania się wybierać właściwie pomiędzy elementami dekoracji a interaktywnymi.

Natomiast nie grałem we wszystkie FMki do TDM, kojarzę rzeczy tak od 2-3 lat wstecz do teraz. Jeżeli TPW to Twoje klimaty, to sprawdź coś takiego jak Crucible of Omens, Penny Dreadful chyba też. Z bardziej IMO przystępnych i klimatycznych miejskich misji Goldwell zrobił Shadows of Northdale I i II. Są trochę nierówne, ale dla mnie bardziej zjadliwe niż takie opasłe kolosy. Całkiem fajne miasteczko było też u Graymana w The Warrens.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Teraz jest 30 lis 2020 14:47


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: