Takie tam pytania

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
otello
Skryba
Posty: 304
Rejestracja: 17 września 2002, 03:26
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Takie tam pytania

Post autor: otello »

Co mam zrobic zeby nie przechodzic przez budyki jak przez powietrze?Stawialem gotowe.
No i jak Polozyc teksturke na wode zeby byla Przezroczysta?
I wreszcie pytanie najwazniejsze jak dodawac sz.i. do gry oraz jak ja edytowac tzn agresja ,czujnosc itp.
Z gory dzieki i na koniec jeszcze jedna prosba:Nie odsylajcie mnie do tych zagramanicznych stron.Nie dam rady w ten sposob zajazyc :oops:
Ps.:Czy ktos oprocz xysia ma jeszcze jakas polska dok.dromeda?
Xys a moze ty bys sie podzielil :D :base
Always look on the dark side of darkness.
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: Takie tam pytania

Post autor: Paweuek »

1. Ja najpierw robię solid brusha (mniejszego oczywiście od budynku) a potem stawiam budynek tak, by brush znajdował się w środku. Czasami budynek znika. Wtedy należy porobić po kilka brushów ale o dużo mniejszej wysokości, np 2 a odstępy między nimi na ok 3

2. Wodę robi się poprzez flow brusha. Dodaje sie flow i w edycji w ostatniej linijce wpisuje się bl lub gr. Woda powinna być wtedy w miarę przejrzysta.

3. Pliki bin i cal wrzucasz do folderu Mesh a pliki gif i pcx do Mesh/txt16. W Dromie tworzysz dowolną postać i nadajesz jej Shape/Model Name obiektu, który wstawiłeś do Mesha. Atrybuty są pod AI/Atributes, Abilities etc.
Obrazek
Awatar użytkownika
otello
Skryba
Posty: 304
Rejestracja: 17 września 2002, 03:26
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Re: Takie tam pytania

Post autor: otello »

Dzieki zmykam trenowac
Always look on the dark side of darkness.
ODPOWIEDZ