Co mam zrobic zeby nie przechodzic przez budyki jak przez powietrze?Stawialem gotowe.
No i jak Polozyc teksturke na wode zeby byla Przezroczysta?
I wreszcie pytanie najwazniejsze jak dodawac sz.i. do gry oraz jak ja edytowac tzn agresja ,czujnosc itp.
Z gory dzieki i na koniec jeszcze jedna prosba:Nie odsylajcie mnie do tych zagramanicznych stron.Nie dam rady w ten sposob zajazyc
Ps.:Czy ktos oprocz xysia ma jeszcze jakas polska dok.dromeda?
Xys a moze ty bys sie podzielil :D :base
Takie tam pytania
Moderator: peter_spy
Takie tam pytania
Always look on the dark side of darkness.
Re: Takie tam pytania
1. Ja najpierw robię solid brusha (mniejszego oczywiście od budynku) a potem stawiam budynek tak, by brush znajdował się w środku. Czasami budynek znika. Wtedy należy porobić po kilka brushów ale o dużo mniejszej wysokości, np 2 a odstępy między nimi na ok 3
2. Wodę robi się poprzez flow brusha. Dodaje sie flow i w edycji w ostatniej linijce wpisuje się bl lub gr. Woda powinna być wtedy w miarę przejrzysta.
3. Pliki bin i cal wrzucasz do folderu Mesh a pliki gif i pcx do Mesh/txt16. W Dromie tworzysz dowolną postać i nadajesz jej Shape/Model Name obiektu, który wstawiłeś do Mesha. Atrybuty są pod AI/Atributes, Abilities etc.
2. Wodę robi się poprzez flow brusha. Dodaje sie flow i w edycji w ostatniej linijce wpisuje się bl lub gr. Woda powinna być wtedy w miarę przejrzysta.
3. Pliki bin i cal wrzucasz do folderu Mesh a pliki gif i pcx do Mesh/txt16. W Dromie tworzysz dowolną postać i nadajesz jej Shape/Model Name obiektu, który wstawiłeś do Mesha. Atrybuty są pod AI/Atributes, Abilities etc.