Tymoteusz

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Tymoteusz

Post autor: PiotrS »

I wersja angielska :) http://thief.math.uh.edu/missions/?search=imoteuseng#m
Podziekowania dla Jericho
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Tymoteusz

Post autor: timon »

o, a myślałem, że zajmie im tłumaczenie jeszcze kilka dni. Wielkie podziękowania dla Jericho i Long Fingera :D :D :D :ok :ok :ok
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
jericho
Akolita
Posty: 157
Rejestracja: 24 stycznia 2003, 13:43
Kontakt:

Re: Tymoteusz

Post autor: jericho »

Dzieki. Tak, tak, wersja angielska zostala juz opublikowana. Long Finger byl bardzo pomocny. Wielkie dzieki takze dla Timona za wszelkie rady i pomoc.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Tymoteusz

Post autor: Bukary »

Jericho, zostawiliście wszystkie aluzje do polskiej sceny (tzn. do bywalców tego forum)? Czy też wywaliliście to?
Awatar użytkownika
jericho
Akolita
Posty: 157
Rejestracja: 24 stycznia 2003, 13:43
Kontakt:

Re: Tymoteusz

Post autor: jericho »

Staralismy sie zostawic. Tlumaczenie bylo ogolnie piekielnie ciezkie. Trudno bylo przetlumaczyc teksty lekko staropolskie, a czasem polskie odnosniki bylyby zupelnie niezrozumiale dla angielskiego gracza. Na przyklad w przeciwienstwie do Stefana_Key, wywalilismy tekst o Kargulu i Pawlaku. Stwierdzilismy, ze angole przeczytaja, ale nie zrozumieja. Zamiast tego jest tekst o Jeckyll and Mr. Hyde. Cala reszta zostala, pamietam, ze byly linki http, wszystko zostawilismy.

Na TTLG widze, ze sporo dyskutuja. Maja problem nie-frobujacych sie drzwi. :)
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Tymoteusz

Post autor: Bukary »

Timon, w watku "Timoteus", który juz dawno temu załozyłem na forum TTLG (http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... post736938) i który liczy sobie już prawie 190 postów (sic!), pojawiły się doniesienia o występowaniu jorge w angielskiej wersji misji... Wiesz coś o tym?
Gość

Re: Tymoteusz

Post autor: Gość »

Tak, przed chwila czytalem. Jest kilka niebieskich tekstur, zamiast oryginalnych. Nie mam pojecia skad to sie wzielo, nie ruszalem misji w Dromedzie, a wszystkie tekstury zostaly zamieszczone w katalogu 'fam'.

Sprawdzimy to z Long Finger'em i poprawimy.

Szczescie w nieszczesciu... misja jest calkowicie zdatna do grania, niebieskie tekstury sa w pokoju z obracajacym sie gosciem, sa tez inne tekstury na sekretnych drzwiach. (Lady Jo zamiescila screenshot'y)
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Tymoteusz

Post autor: Bukary »

Własnie oglądam zdjęcia Lady Jo.
Timon, gdy beta-testowałem tę misję, to miałem to samo: jorge (w labiryncie chyba) i dziwne tekstury na sekretnych miejscach. Ale wtedy napisałeś mi chyba, że to normalne i że jeszcze nie wszystkie tekstury są załadowane czy cos w tym stylu... Kurcze, teraz sam juz nie wiem, o co chodzi...
Ostatnio zmieniony 27 stycznia 2003, 17:46 przez Bukary, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Tymoteusz

Post autor: PiotrS »

W polskich wersjach 1.0 i 1.1 wszystko jest w porządku, w tych miejscach są tekstury, przynajmniej w tych wersjach co mam u siebie.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Tymoteusz

Post autor: Bukary »

Long Finger własnie napisał na TTLG, że to plik .mis jest uszkodzony... :( Kurcze, większość ściągnęła walnięta wersję. Stworzenie nowej zajmie kilka dni. Ale Timon ma pecha. :(
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
timon w delegacji

Re: Tymoteusz

Post autor: timon w delegacji »

kufa, już drugi raz ta misja wali sie na tych samych teksturkach.
Awatar użytkownika
jericho
Akolita
Posty: 157
Rejestracja: 24 stycznia 2003, 13:43
Kontakt:

Re: Tymoteusz

Post autor: jericho »

Wyglada na to, ze w ktoryms momencie cos sie stalo z plikiem .mis. Przyznaje przesylalismy sobie w te i z powrotem wiele, wiele razy... Cos sie musialo w ktoryms momencie "walnac". Nie wiem, tak jak sugeruje Long Finger, moze RARowanie cos popsulo, a moze cos sie stalo przy transferze danych. Ostatniego dnia mialem problem z "wepchnieciem" pliku na strone, probowalem z 5 razy, zanim sie w koncu udalo.

Przykro mi, poprawimy to z Long Fingerem.

Skoro piszecie, ze problem byl juz kiedys z tymi tekstyurami, czy mozliwe jest, ze w jakis sposob te tekstury sa bardizej "wrazliwe"? Czy po prostu pech?
timon w delegacji

Re: Tymoteusz

Post autor: timon w delegacji »

nie sądzę aby winne były tekstury. Raczej brushe, może miejsce ich w pliku jest "nieciekawe". Nawiasem mówiąc wtedy i podłoga w labiryncie była niebieska. Czy teraz jest także ?
Awatar użytkownika
jericho
Akolita
Posty: 157
Rejestracja: 24 stycznia 2003, 13:43
Kontakt:

Re: Tymoteusz

Post autor: jericho »

Dokladnie tak! Niebieskie sa:
1. podloga w labiryncie
2. Sala z wirujacym gosciem
3. Sale gdzie sie otwiera bramy mlotami

Ponadto sekretne drzwi (tam gdzie sie gasi pochodnie) maja inna teksture.

Ogolnie da sie w to grac, ja myslalem, ze to tak mialo byc. :( Nikt by sie nie zorientowal, gdyby nie Lady Jo i Stefan_Key, ktorzy grali w wersje polska i francuska. Ja musze sie przyznac, ze jedynie pobieznie obejrzalem te wersje, a gralem dopiero w wersje angielska.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Tymoteusz

Post autor: Bukary »

No, problem rozwiązany: wystarczyło dokonac optymizacji misji Timona i wszystkie tekstury są na miejscu. :)
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
jericho
Akolita
Posty: 157
Rejestracja: 24 stycznia 2003, 13:43
Kontakt:

Re: Tymoteusz

Post autor: jericho »

Tak, uffff... Faktycznie te tekstury cos pechowe. :?
Stefan Key
Bełkotliwiec
Posty: 8
Rejestracja: 28 października 2002, 12:22
Lokalizacja: Francja

Re: Tymoteusz

Post autor: Stefan Key »

Jericho - Czy zgubilesz duzo wlosow ? :wink:
tokaj
Skryba
Posty: 311
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 23:24
Lokalizacja: Czaniec

Re: Tymoteusz

Post autor: tokaj »

W związku z awarią naszego forum w ostatnich dniach poczytałem sobie co piszą ludzie na zagranicznych forumach. I dowiedziałem się ciekawych rzeczy m.i.n, że "Tymoteusz" jest francuską FM :shock: :lol:

http://dynamic3.gamespy.com/~thief/ulti ... 2&t=000205
radox
Akolita
Posty: 135
Rejestracja: 19 sierpnia 2002, 16:10
Lokalizacja: Somewhere

Re: Tymoteusz

Post autor: radox »

Mam do Was dwa pytania dotyczące "Tymoteusza" w wersji PL:

1. Gdzie można znaleźć poprawioną wersję v1.10 tej misji?

2. Gdzie znajdę... solucję? (wiem, że bez tego zapewne nigdy tej misji nie ukończę :roll: ).
tokaj
Skryba
Posty: 311
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 23:24
Lokalizacja: Czaniec

Re: Tymoteusz

Post autor: tokaj »

radonix pisze:2. Gdzie znajdę... solucję? (wiem, że bez tego zapewne nigdy tej misji nie ukończę ).
Napisz z czym masz problem, może znajdzie się rada :)
Awatar użytkownika
Bańan
Skryba
Posty: 285
Rejestracja: 27 maja 2003, 15:33
Lokalizacja: Sanok

Re: Tymoteusz

Post autor: Bańan »

Też mam problem:
1. Gdzie jest reszta młotów mam tylko młot północny?
2. Gdzie jest sala z jakimiś bramami gdzie chyba się tych młotów używa?
3. Jak otworzyć skrytkę ukrytą w murze w jednym z pokoi obok windy i czterech skrytek?
4. Jak noramalnie wchodzi się do biblioteki bo ja mam chyba tylko uniwersalny klucz (to nie jest normalne, jeden klucz o nazwie "klucz" zastępuje klucz komornika, klucz komornik, klucz bibiloteka, klucz bibliotekarza i bóg wie co jeszcze)
5. Jak otworzyć zasuwe w pokoju do którego wchodzi się przez okulary (mam na myśli tę póżniej pierwszą otworzyłem uniwersalny kluczem, a następą dźwignią są tam jeszcze trzy ale chyba tylko jedna się odsuwa)
Bańan
śruba + okręt = śrubokręt
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Tymoteusz

Post autor: PiotrS »

Bańan powstrzymaj się z graniem, prawdopodobnie masz polską wersje 1.0, koniecznie znajdź wersje 1.1, nie ma klucza i jest kilka zmian.

Radonix, Bańan -> jak nie znajdziecie tej wersji to udostępnię ją.
Pozdrawiam
PiotrS
radox
Akolita
Posty: 135
Rejestracja: 19 sierpnia 2002, 16:10
Lokalizacja: Somewhere

Re: Tymoteusz

Post autor: radox »

PiotrS => jeśli można by cię poprosić o dokonanie upload'u na mój E-DYSK... :wink:

http://www.edysk.pl/

login: radonix

hasło: sorrow

PS. Jest tam kilka interesujących "rzeczy" :roll:
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Tymoteusz

Post autor: PiotrS »

Dobrze, że przypomniałeś o http://www.edysk.pl :ok

Na koncie thiefage9/thiefage w folderze Timona jest zrarowana wersja Tymoteusza, tylko nie wiem, która to wersja a Timona w tej chwili nie ma. Na koncie thiefage10/thiefage w jego folderze jest wersja, którą ja wysłałem, tylko ja też :( nie wiem czy to ta ostateczna, na 99% - tak
Pozdrawiam
PiotrS
radox
Akolita
Posty: 135
Rejestracja: 19 sierpnia 2002, 16:10
Lokalizacja: Somewhere

Re: Tymoteusz

Post autor: radox »

Dzięki !!!!!
ODPOWIEDZ