NIERUCHOMI STRAŻNICY

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: BodomChild »

Dopiero zaczynam z DromEdem i jeszcze mało wiem. Jest taki problem: zrobiłem sobie taką fajną małą misję w zamku rozgrywającą się zimą, nawet mi się podoba :-).
Mam już wszystkie cele misji i take duperele jak Portalizacja, oświetlenie, room database, AI database, Pathfinding database, jak wchodzę w tryb gry wszystko działa bez zarzutu. Jednak kiedy wchodzę do gry przez DarkLoadera niby wszystko jest ok. tyle tylko, że kryształ widoczności nie działa a wrogowie stoją jak jakieś kukły. Jak ich ożywić ???!!!!! Help !!!!
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: timon »

1.
wpisz w polu komend
script_load convict
script_load gen
2.
do markera gracza dodaj script:Victorycheck
3.
Przelicz misję.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: Juliusz »

BodomChild pisze:Jest taki problem: zrobiłem sobie taką fajną małą misję w zamku rozgrywającą się zimą, nawet mi się podoba Hihi.
Też bym chciał mieć takie problemy - szczególnie gdy "dopiero zaczynałem z DromEdem i jeszcze mało wiedziałem"... ;) :)

Zapodaj jakieś screeny, bom ciekaw...
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: Nivellen »

BodomChild pisze:Dopiero zaczynam z DromEdem (...)
Nie wiem co się dzieje, ale coraz więcej "młodych złodziei" zabiera się za dromedzenie. Czyżby wysyp talentów po edycji Thiefa w CDA? Tak czy nie, może kilku pozostanie na dłużej...
BodomChild -> nie daj się długo prosić, pokaż jakieś zrzuty.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: Przemek557 »

Nivellen pisze:BodomChild -> nie daj się długo prosić, pokaż jakieś zrzuty.
Juliusz pisze:Zapodaj jakieś screeny, bom ciekaw...
Właśnie, my chcemy screeny!! ;)

[ Dodano: Czw 18 Maj, 2006 ]
P.S. Mó setny post!! :shoot: :prz
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Frodo
Bełkotliwiec
Posty: 1
Rejestracja: 22 maja 2006, 15:00
Lokalizacja: Będzin

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: Frodo »

Mam podobny problem.Gdy odpalam misje w dromedzie wszystko jest ok, ale kiedy próbuje uruchomić ją w darkloaderze strażnicy stoją jak kukły.Script do markera dopisany , convict i gen dodany.Macie pomysł ,czym jeszcze może to być spowodowane?
Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: BodomChild »

Naprawdę chcecie obejrzeć screeny z mojej misji ?! :-D .

Oczywiście, że mogę je pokazać. Może nawet mam je na dysku, jeśli nie, to obiecuję, że zamieszczę jak najszybciej.

Aha, i jeszcze jedno.
timon pisze:1.
wpisz w polu komend
script_load convict
script_load gen
2.
do markera gracza dodaj script:Victorycheck
3.
Przelicz misję.
Właśnie o to chodzi, że zrobiłem to wszystko i nic. Ale zainstalowałem już sobie DromEd w wersji 1.18, więc może teraz będzie lepiej.

[ Dodano: Pią 26 Maj, 2006 21:45 ]
Obiecałem, więc zamieszczam, parę screenów z mojej małej misji. Napiszcie co o nich sądzicie, będę wdzięczny ;) .

Na początek tylko cztery, bo tylko tyle moge wstawić, jak się wam spodobają to mogę wstawić więcej. :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: Paweuek »

Oj paaaaanie :-D Widać waść żeście początkujący ;) Musisz używać siatki, bo potem widać bardzo brzydkie przesunięcie brushy [ j.w.: dywan się zapadł, a w śniegu widać rysę ]. Tekstury w kilku miejscach nie pasują a gdzieniegdzie są źle wyskalowane i nie przesunięte. Pracuj, pracuj, pracuj...
Obrazek
Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: BodomChild »

Aha, rzeczywiście ten zapadnięty dywan i rysa w śniegu wyglądają paskudnie ;) . Dzięki za wskazówki !

A tak w ogóle to z tym początkującym trochę przesadziłem bo bawię się z DromEdem już grubo ponad rok. Ale nadal uważam, że mało umiem, co widać na screenach ;) .
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: Juliusz »

Całkiem zgrabne, podobne wizualnie do OMek. Przydałoby się jednak powyrównywać niektóre tekstury (np. drewnianych paneli wzdłuż ścian). No, a poza tym, to dzisiaj oryginalne tekstury już nie trzymają poziomu. Polecam wykorzystywać jakieś teksturki stworzone przez fanów.
Aha - no i te przyciężkawe piwniczne kamienne mury w wiktoriańskiej jadalni trochę nie pasują... A na podwórzu bym pododawał jakieś zaspy śnieżne wzdłuż ścieżki i w narożnikach, żeby nie było tak prostokątnie i pusto.
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: Przemek557 »

w saloniku rzeczywiście trochę zapadnięty, ale tak to wszystko ok, bardzo mi się podoba :) :) . No i wtym salonie jak z kominka wypadnie iskra to zrobi dziurę w dywanie ;) Jeśli reszta misji jest tak fajna jak na screenach(bo ja bym umieszczał tylko najlepsze miejsca), to misja będzie bardzo fajna.

P.S. Wie ktoś skąd można ściągnąć jakieś fajne, klimatyczne ambientsoundy??
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: BodomChild »

Jak chcecie to mogę pokazać więcej. Ta misja jest jeszcze nieukończona, co do zasp śnieżnych, to sam miałem takie zrobić, na razie nie miałem czasu nic grzebać i ta moja mapka cały czas czeka aż ją dokończę.
Te "piwniczne mury" w jadalni, chciałem, żeby właśnie nie wyglądało tak cukierkowo, ale może poszukam jakichś innych tekstur, np. w internecie jak mi radzicie.

No i może ktoś mi w końcu napisze co z tymi strażnikami i kryształem ukrycia, bo jeśli tego nie będę wiedział to z misji nici :( .
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

Post autor: Przemek557 »

A nie masz ustawione AI sleep all?? Spróbuj dać AI wake all. Ale nie wyjaśnia to szopki z kryształem ukrycia....

P.S. Chcemy więcej screenów!! Chcemy więcej screenów!! Chcemy więcej screenów!! Chcemy więcej screenów!! Chcemy więcej screenów!! Chcemy więcej screenów!!

[ Dodano: Nie 28 Maj, 2006 ]
Acha i jeszcze jedno ;)
BodomChild pisze:No i może ktoś mi w końcu napisze co z tymi strażnikami i kryształem ukrycia, bo jeśli tego nie będę wiedział to z misji nici .
Nie bój się. Nie było na tym forum kłopotu którego Timon, Juliusz, Paweuek i reszta nie mogliby rozwiązać.....
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
ODPOWIEDZ