T1 gold - misje
Moderator: Bruce
T1 gold - misje
moze ktos napisac o co chodzi w misjach ?
bo troche trudno grac w ciemno (a nie zawsze rozumiem w opisach o co lazi)
na pewno na WP nie ma zadnej 'solucji' :/
bo troche trudno grac w ciemno (a nie zawsze rozumiem w opisach o co lazi)
na pewno na WP nie ma zadnej 'solucji' :/
Re: T1 gold - misje
Jeżeli zapytasz konkretniej, będzie na pewno łatwiej odpowidzieć.. ^_^'
-Did you find Jesus?
-Why? Is he lost?
-Why? Is he lost?
Re: T1 gold - misje
lazi mi o to czy ma ktos przetlumaczone wszystkie te zadania (niejakie OBJECTIVES) z T1G
bo nie zawsze rozumiem co mam wykonac w misji :lol:
bo nie zawsze rozumiem co mam wykonac w misji :lol:
Re: T1 gold - misje
Jak dobrze rozumiem chodzi Ci o Thief Gold, proponuje oznaczać go jako TG.
Ale dalej nie wiem, czy chodzi o pierwsza misje? Napisz tytul misji, wtedy nie będzie wątpliwości.
Ale dalej nie wiem, czy chodzi o pierwsza misje? Napisz tytul misji, wtedy nie będzie wątpliwości.
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: T1 gold - misje
tak chodzi mi o Gold'a
a co do misji to czy ktos ma lub wie skad wziąc opisy objectives (po polsku naturalnie ;d) do wszystkich leveli TG (tj od 1-15)?
wiec nie chce całej solucji tylko same objectives...
tak jak na WP napisali poradnik tyle ze do 2 np:
I. Running Interference
O co chodzi:
a. doprowadzić Basso (koleś z początku misji) do Jenivere (branka zamknięta na terenie posiadłości),
b. wyprowadzić Basso wraz z Jenivere z posiadłości,
c. nikogo nie zabijać
etc
a co do misji to czy ktos ma lub wie skad wziąc opisy objectives (po polsku naturalnie ;d) do wszystkich leveli TG (tj od 1-15)?
wiec nie chce całej solucji tylko same objectives...
tak jak na WP napisali poradnik tyle ze do 2 np:
I. Running Interference
O co chodzi:
a. doprowadzić Basso (koleś z początku misji) do Jenivere (branka zamknięta na terenie posiadłości),
b. wyprowadzić Basso wraz z Jenivere z posiadłości,
c. nikogo nie zabijać
etc
Re: T1 gold - misje
Running Interference to pierwsza misja z T2 . Wypadałoby kupić Thiefa 1 po polsku. Istnieje coś takiego
Re: T1 gold - misje
No tak, ten z Top Secretu, ale to tylko... połowiczne spolszczenie...Wypadałoby kupić Thiefa 1 po polsku. Istnieje coś takiego
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Re: T1 gold - misje
1. Gildia Złodziei
1.1. Normal
1.1.1. Włam się do siedziby Gildii Zawietrzników wchodząc przez "kasyno" pod Zachcianką Lorda
1.1.2. Odzyskaj szafirową wazę lorda Randalla
1.1.3. Gildia sprawiła, że kradzież wazy będzie trudniejsza - niech za to zapłacą. Nie opuszczaj ich siedziby z łupem mniejszym niż 1000 sztuk złota
1.1.4. Wydostań się z siedziby Gildii i wróć na ulice miasta, gdy będziesz gotowy/a
1.2. Hard
1.2.1. Włam się do siedziby Gildii Zawietrzników wchodząc przez "kasyno" pod Zachcianką Lorda
1.2.2. Odzyskaj szafirową wazę lorda Randalla
1.2.3. Gildia sprawiła, że kradzież wazy będzie trudniejsza - niech za to zapłacą. Nie opuszczaj ich siedziby z łupem mniejszym niż 1500 sztuk złota
1.2.4. Skradli także cenną bransoletę lorda Randalla. Osiągnie niezłą cenę na rynku
1.2.5. Przemoc jest znakiem amatora. Nie zabijaj nikogo, kto nie jest uzbrojony
1.2.6. Wydostań się z siedziby Gildii i wróć na ulice miasta, gdy będziesz gotowy/a
1.3. Expert
1.3.1. Włam się do siedziby Gildii Zawietrzników wchodząc przez "kasyno" pod Zachcianką Lorda
1.3.2. Odzyskaj szafirową wazę lorda Randalla
1.3.3. Gildia sprawiła, że kradzież wazy będzie trudniejsza - niech za to zapłacą. Nie opuszczaj ich siedziby z łupem mniejszym niż 2000 sztuk złota
1.3.4. Skradli także cenną bransoletę lorda Randalla. Osiągnie niezłą cenę na rynku
1.3.5. Przemoc jest znakiem amatora. Nie zabijaj nikogo.
1.3.6. Wydostań się z siedziby Gildii i wróć na ulice miasta, gdy będziesz gotowy/a
2. Wieże Magów
2.1. Normal
2.1.1. Przeszukaj bibliotekę, by znaleźć wskazówki, gdzie znajduje się Talizman Ziemi
2.1.2. Znajdź miejsce, gdzie Bractwo Dłoni ukryło Talizman Ziemi
2.1.3. Skradnij Talizman Ziemi Bractwu Dłoni
2.1.4. Gdy buszujesz w siedzibie Magów możesz przy okazji się wzbogacić. Weź po drodze 400 sztuk złota
2.1.5. Pod Wieżami Magów znajduje się ukryte wejście do kanałów. Znajdź je i ucieknij żywy
2.2. Hard
2.2.1. Znajdź miejsce, gdzie Bractwo Dłoni ukryło Talizman Ziemi
2.2.2. Skradnij Talizman Ziemi Bractwu Dłoni
2.2.3. W Centralnej Bibliotece Wielkiej Rady znajdują się drogocenne okulary należące do poważanego członka ich stowarzyszenia. Znajdź, gdzie je skryli i zwędź je
2.2.4. Magowie to bogata paczka i wokół pełno złota, które można mieć. Poćwicz swoje umiejętności w czasie wędrówki przez siedzibę Magów. Skradnij 800 sztuk złota.
2.2.5. Nie zabijaj żadnego ze służących. Nie zrobią ci krzywdy
2.2.6. Pod Wieżami Magów znajduje się ukryte wejście do kanałów. Znajdź je i ucieknij żywy
2.3. Expert
2.3.1. Znajdź miejsce, gdzie Bractwo Dłoni ukryło Talizman Ziemi
2.3.2. Skradnij Talizman Ziemi Bractwu Dłoni
2.3.3. W Centralnej Bibliotece Wielkiej Rady znajdują się drogocenne okulary należące do poważanego członka ich stowarzyszenia. Znajdź, gdzie je skryli i zwędź je
2.3.4. Regalio, kapitan straży, prowadził krucjatę mającą na celu odzyskanie Talizmanów. Jeden z twoich kontaktów mówi, że wrócił z cennym amuletem. Skradnij Medalion św. Burringdena kapitanowi
2.3.5. Magowie słyną ze swego bogactwa. Karawany z ich ojczyzny na wschodzie przywożą skarby. Skradnij 1800 sztuk złota
2.3.6. Mistrz Złodziei powinien być na tyle skuteczny, by uniknąć morderstw. Zabijanie strażników i magów szybko zwróci uwagę Wewnętrznego Kręgu na twoją obecność. Bądź dyskretny/a, unikaj kontaktu, gdzie jest to możliwe i nikogo nie zabijaj
2.3.7. Pod Wieżami Magów znajduje się ukryte wejście do kanałów. Znajdź je i ucieknij żywy
3. Pieśń Jaskiń
3.1. Normal
3.1.1. Zlokalizuj, gdzie znajduje się twój informator Giry. Może posiadać cenne informacje dla ciebie na temat Jaskiń
3.1.2. Wykorzystaj mapę Szafarzy , by znaleźć Talizman Wody. Pamiętaj, prawdopodobnie zabezpieczyli teren, więc bądź ostrożny/a
3.1.3. Ucieknij z Jaskiń, gdy będziesz miał/a Talizman, to może być nie takie łatwe, jak się zdaje
3.1.4. W takim miejscu, jakim są Jaskinie, może być niewiele łupów, ale taki ekspert w złodziejskim rzemiośle, jakim jesteś, nie powinien mieć trudności ze znalezieniem przynajmniej 200 sztuk złota
3.2. Hard
3.2.1. Zlokalizuj, gdzie znajduje się twój informator Giry. Może posiadać cenne informacje dla ciebie na temat Jaskiń
3.2.2. Wykorzystaj mapę Szafarzy, by znaleźć Talizman Wody. Pamiętaj, prawdopodobnie zabezpieczyli teren, więc bądź ostrożny/a
3.2.3. Ucieknij z Jaskiń, gdy będziesz miał/a Talizman, to może być nie takie łatwe, jak się zdaje
3.2.4. W takim miejscu, jakim są Jaskinie, może być niewiele łupów, ale taki ekspert w złodziejskim rzemiośle, jakim jesteś, nie powinien mieć trudności ze znalezieniem przynajmniej 200 sztuk złota
3.3. Expert
3.3.1. Zlokalizuj, gdzie znajduje się twój informator Giry. Może posiadać cenne informacje dla ciebie na temat Jaskiń
3.3.2. Wykorzystaj mapę Szafarzy, by znaleźć Talizman Wody. Pamiętaj, prawdopodobnie zabezpieczyli teren, więc bądź ostrożny/a
3.3.3. Ucieknij z Jaskiń, gdy będziesz miał/a Talizman, to może być nie takie łatwe, jak się zdaje
3.3.4. W takim miejscu, jakim są Jaskinie, może być niewiele łupów, ale taki ekspert w złodziejskim rzemiośle, jakim jesteś, nie powinien mieć trudności ze znalezieniem przynajmniej 200 sztuk złota
3.3.5. Ludzie będą tak samo rzadkim widokiem w Jaskiniach, jak łup, więc jeśli spotkasz swojego informatora Giry'ego lub jakichkolwiek innych ludzi, nie zabijaj ich
1.1. Normal
1.1.1. Włam się do siedziby Gildii Zawietrzników wchodząc przez "kasyno" pod Zachcianką Lorda
1.1.2. Odzyskaj szafirową wazę lorda Randalla
1.1.3. Gildia sprawiła, że kradzież wazy będzie trudniejsza - niech za to zapłacą. Nie opuszczaj ich siedziby z łupem mniejszym niż 1000 sztuk złota
1.1.4. Wydostań się z siedziby Gildii i wróć na ulice miasta, gdy będziesz gotowy/a
1.2. Hard
1.2.1. Włam się do siedziby Gildii Zawietrzników wchodząc przez "kasyno" pod Zachcianką Lorda
1.2.2. Odzyskaj szafirową wazę lorda Randalla
1.2.3. Gildia sprawiła, że kradzież wazy będzie trudniejsza - niech za to zapłacą. Nie opuszczaj ich siedziby z łupem mniejszym niż 1500 sztuk złota
1.2.4. Skradli także cenną bransoletę lorda Randalla. Osiągnie niezłą cenę na rynku
1.2.5. Przemoc jest znakiem amatora. Nie zabijaj nikogo, kto nie jest uzbrojony
1.2.6. Wydostań się z siedziby Gildii i wróć na ulice miasta, gdy będziesz gotowy/a
1.3. Expert
1.3.1. Włam się do siedziby Gildii Zawietrzników wchodząc przez "kasyno" pod Zachcianką Lorda
1.3.2. Odzyskaj szafirową wazę lorda Randalla
1.3.3. Gildia sprawiła, że kradzież wazy będzie trudniejsza - niech za to zapłacą. Nie opuszczaj ich siedziby z łupem mniejszym niż 2000 sztuk złota
1.3.4. Skradli także cenną bransoletę lorda Randalla. Osiągnie niezłą cenę na rynku
1.3.5. Przemoc jest znakiem amatora. Nie zabijaj nikogo.
1.3.6. Wydostań się z siedziby Gildii i wróć na ulice miasta, gdy będziesz gotowy/a
2. Wieże Magów
2.1. Normal
2.1.1. Przeszukaj bibliotekę, by znaleźć wskazówki, gdzie znajduje się Talizman Ziemi
2.1.2. Znajdź miejsce, gdzie Bractwo Dłoni ukryło Talizman Ziemi
2.1.3. Skradnij Talizman Ziemi Bractwu Dłoni
2.1.4. Gdy buszujesz w siedzibie Magów możesz przy okazji się wzbogacić. Weź po drodze 400 sztuk złota
2.1.5. Pod Wieżami Magów znajduje się ukryte wejście do kanałów. Znajdź je i ucieknij żywy
2.2. Hard
2.2.1. Znajdź miejsce, gdzie Bractwo Dłoni ukryło Talizman Ziemi
2.2.2. Skradnij Talizman Ziemi Bractwu Dłoni
2.2.3. W Centralnej Bibliotece Wielkiej Rady znajdują się drogocenne okulary należące do poważanego członka ich stowarzyszenia. Znajdź, gdzie je skryli i zwędź je
2.2.4. Magowie to bogata paczka i wokół pełno złota, które można mieć. Poćwicz swoje umiejętności w czasie wędrówki przez siedzibę Magów. Skradnij 800 sztuk złota.
2.2.5. Nie zabijaj żadnego ze służących. Nie zrobią ci krzywdy
2.2.6. Pod Wieżami Magów znajduje się ukryte wejście do kanałów. Znajdź je i ucieknij żywy
2.3. Expert
2.3.1. Znajdź miejsce, gdzie Bractwo Dłoni ukryło Talizman Ziemi
2.3.2. Skradnij Talizman Ziemi Bractwu Dłoni
2.3.3. W Centralnej Bibliotece Wielkiej Rady znajdują się drogocenne okulary należące do poważanego członka ich stowarzyszenia. Znajdź, gdzie je skryli i zwędź je
2.3.4. Regalio, kapitan straży, prowadził krucjatę mającą na celu odzyskanie Talizmanów. Jeden z twoich kontaktów mówi, że wrócił z cennym amuletem. Skradnij Medalion św. Burringdena kapitanowi
2.3.5. Magowie słyną ze swego bogactwa. Karawany z ich ojczyzny na wschodzie przywożą skarby. Skradnij 1800 sztuk złota
2.3.6. Mistrz Złodziei powinien być na tyle skuteczny, by uniknąć morderstw. Zabijanie strażników i magów szybko zwróci uwagę Wewnętrznego Kręgu na twoją obecność. Bądź dyskretny/a, unikaj kontaktu, gdzie jest to możliwe i nikogo nie zabijaj
2.3.7. Pod Wieżami Magów znajduje się ukryte wejście do kanałów. Znajdź je i ucieknij żywy
3. Pieśń Jaskiń
3.1. Normal
3.1.1. Zlokalizuj, gdzie znajduje się twój informator Giry. Może posiadać cenne informacje dla ciebie na temat Jaskiń
3.1.2. Wykorzystaj mapę Szafarzy , by znaleźć Talizman Wody. Pamiętaj, prawdopodobnie zabezpieczyli teren, więc bądź ostrożny/a
3.1.3. Ucieknij z Jaskiń, gdy będziesz miał/a Talizman, to może być nie takie łatwe, jak się zdaje
3.1.4. W takim miejscu, jakim są Jaskinie, może być niewiele łupów, ale taki ekspert w złodziejskim rzemiośle, jakim jesteś, nie powinien mieć trudności ze znalezieniem przynajmniej 200 sztuk złota
3.2. Hard
3.2.1. Zlokalizuj, gdzie znajduje się twój informator Giry. Może posiadać cenne informacje dla ciebie na temat Jaskiń
3.2.2. Wykorzystaj mapę Szafarzy, by znaleźć Talizman Wody. Pamiętaj, prawdopodobnie zabezpieczyli teren, więc bądź ostrożny/a
3.2.3. Ucieknij z Jaskiń, gdy będziesz miał/a Talizman, to może być nie takie łatwe, jak się zdaje
3.2.4. W takim miejscu, jakim są Jaskinie, może być niewiele łupów, ale taki ekspert w złodziejskim rzemiośle, jakim jesteś, nie powinien mieć trudności ze znalezieniem przynajmniej 200 sztuk złota
3.3. Expert
3.3.1. Zlokalizuj, gdzie znajduje się twój informator Giry. Może posiadać cenne informacje dla ciebie na temat Jaskiń
3.3.2. Wykorzystaj mapę Szafarzy, by znaleźć Talizman Wody. Pamiętaj, prawdopodobnie zabezpieczyli teren, więc bądź ostrożny/a
3.3.3. Ucieknij z Jaskiń, gdy będziesz miał/a Talizman, to może być nie takie łatwe, jak się zdaje
3.3.4. W takim miejscu, jakim są Jaskinie, może być niewiele łupów, ale taki ekspert w złodziejskim rzemiośle, jakim jesteś, nie powinien mieć trudności ze znalezieniem przynajmniej 200 sztuk złota
3.3.5. Ludzie będą tak samo rzadkim widokiem w Jaskiniach, jak łup, więc jeśli spotkasz swojego informatora Giry'ego lub jakichkolwiek innych ludzi, nie zabijaj ich
Re: T1 gold - misje
Hejka, mam trochę problemów z przejściem jednej misji. Czy może mógłby ktoś pomóc? Chodzi konkretnie o misję:
1. Gildia Złodziei - nie mogę znaleźć bransolety Randalla
1. Gildia Złodziei - nie mogę znaleźć bransolety Randalla
-
- Bełkotliwiec
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 maja 2008, 15:51
Re: T1 gold - misje
Co to za trudność, po prostu wpisz na internecie Thief i w tej stronce jest opis przejścia każdej misji.
Garrett1234
Re: T1 gold - misje
Jak wejdziesz w opcję "szukaj" to znajdziesz, inaczej Bruce da Ci warna
Re: T1 gold - misje
@Garrett1234 na przyszłość nie udzielaj takich rad. Tutaj się pomaga.
@Nalavara:
1. Od tego jest opcja Szukaj.
2. A czytałaś ten temat?
@Henry. Warn by był, gdyby koleżanka założyła nowy temat
@Nalavara:
1. Od tego jest opcja Szukaj.
2. A czytałaś ten temat?
@Henry. Warn by był, gdyby koleżanka założyła nowy temat
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: T1 gold - misje
Bruce, jaki Ty ostatnio grzeczny, dlatego , że dziewczyna napisała
Re: T1 gold - misje
Nie. Po prostu napisała posta w istniejącym temacie, za co nie karam Ale gdyby założyła nowy temat, to już by było nieco inaczejHenry pisze:Bruce, jaki Ty ostatnio grzeczny, dlatego , że dziewczyna napisała
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown