Marzec pyta
Moderator: peter_spy
Re: Marzec pyta
Problem wyeliminowany Dzięki! Optymalizację używam zawsze, nigdy jednak nie używałem Light bo myślałem, że optymalizacja wszystko załatwia Teraz tylko pytanie w jakiej kolejności stosować
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Marzec pyta
Jeśli będziesz mieć włączone "object light" i zrobisz optymalizację, to automatycznie policzy też światło. Ale generalnie nie ma takiej potrzeby, chyba, że chcesz często sprawdzać jak dana tekstura wygląda w świetle "naturalnym". Inna rzecz, że taka optymalizacja zabiera dużo czasu, oczywiście w zależności od stopnia skomplikowania mapy. Ja robię optymalizację aktualnie budowanego obszaru wraz z pełnym oświetleniem co jakieś 10 zapisów, a całej mapy co 30/50. Pomiędzy tymi zapisami pracuję w większości przy poleceniu "light_bright", co znacznie ułatwia orientację i pozwala dokładnie dopasowywać tekstury.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Marzec pyta
Czy jest możliwe przeniesienie klejnotu światła wraz z punktami życia na górę ekranu (to samo dotyczy wyświetlanego ekwipunku), właśnie?
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Marzec pyta
Takie pierdoły raczej wymagają dostępu do kodu źródłowego.
Zajmij się w końcu w tym dromedzie czymś porządnym a nie głupotami.
Zajmij się w końcu w tym dromedzie czymś porządnym a nie głupotami.
Forgotten Tomb